Ik kan er moeilijk afstand van doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, deb, wat moet je met zovee lschoenen
Hou jij het bij pumps, hou ik het al bijna 15 jaar op air max!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat zijn we allemaal met elkaar eens. Ik hou het voor nu maar bij de pumps
![]()
En ik ben weggiesTot straks
Dan blijft er weinig zolder overquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar de meeste staan op zolder hoor
2 paar airmax...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
- 2 paar maxies net nieuw(ja, ouderwets, maar ze lopen nou eenmaal lekker
)
- kisten voor op de motor
- DC's
- nog ergens 2 paar fila's, bruin en zwart
- zakelijk zwart voor onder m'n nette pak
Valt nog best mee
pfff, vrouwen en afstand nemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk afstand van doenuiteraard is dat wel een paar jaar sparen
hey ik vertel mijn geheimen toch ook aan jou?quote:
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
WITTE LICHT!!!!!!!!quote:
waaromquote:
en ik heb mn broek nog niet eens laten zakkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WITTE LICHT!!!!!!!!
* Crazy-M ziet het licht: HALLELLUJAAAAAA
gelukkig niet, want dan was ik blindquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik heb mn broek nog niet eens laten zakken![]()
![]()
![]()
moggequote:
ik met 100% nlquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:07 schreef crazy987 het volgende:
zit btw weer met disturbed op het werk
quote:
quote:Ik heb het moeilijk! Sinds eergister aan het stoppen met roken... een bureau vol wortels hiero
ow sorry meid, maar je kunt het:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
je kan het zodra je in jezelf geloofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |