Ja ze zijn echt superstijf...qua stof danquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook nie goed
Ik ga denk ik maandag die schoentjes halenbedacht me gister dat ik dan nog zorgtoeslag krijg
Ja waarschijnlijk wel. Maarja over paar uur heb je alweer weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
diertjuh
Een schrale troost, ik heb waarschijnlijk nog veeeel slechter geslapen
at your servicequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar was die klapsmily nou gebleven?
heul hard weggerent, en toen kwam er net een vrachtwagen aa nen was het: SPLASH, dode smiliequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar was die klapsmily nou gebleven?
Dan was het idd erg gezelligquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neewas er om 19:15 bleek aparte HD in te zitten, en net die drivers niet bij, maar pc had ook geen problemen meer. Maar goed, we hadden ook al filmpje opgezet, maar ongeveer een kwart van gezien denk
heel de tijd gekletst en met de hond geklooid.
Daarna nog tot ehm 1 uur daar gebleven
Tja zere voetjes moet je er dan maar even voor over hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt superstijf...qua stof danmaar neu het gaat wel hoor, na vandaag zijn ze mooi uitgelopen
Maar je gaat ze toch halen ja?
jah en aansluitend stappen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan was het idd erg gezellig![]()
Morgen weer?
quote:
Je was nog niet helemaal wakker?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sorry, 56K melding!
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat de ramen vies zijn, zonde
[ afbeelding ]
Volgende keer het ramen dus eerst maar even opendoen
haha en bedanktquote:
hoe vond je het gisteravond?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah en aansluitend stappen.
is alleen iemand zo maf geweest om te zeggen dat wel op 1 fiets kan![]()
ze gaat normaal met OV
Echt waar ja????? Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja zere voetjes moet je er dan maar even voor over hebben
uhudenk het wel
Ik kan altijd heel moeilijk schoenen vinden enzo dus moet echt geluk hebben
maak je ramen schoon man.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sorry, 56K melding!
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat de ramen vies zijn, zonde
[ afbeelding ]
Volgende keer het ramen dus eerst maar even opendoen
Ja helemaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe vond je het gisteravond?
ehm fiets van vader meenemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whehe en hoe ga je dat oplossen?
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef crazy987 het volgende:
we gaan wel weer lekker snelv andaag he
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat we niets van de film hebben meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |