quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKJJJJJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
Goede morgen!
Je kan alles eten met Satesaus en sambal!quote:
quote:
* Crazy-M ziet rook uit zn oren komen en begint te stuiteren als een duracell konijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sluit Crazy aan op onze extra stroomvoorziening... TADA! opgeladen!
volhouden jij! kom op je kan het!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef Logician het volgende:
[..]
ja ben al 2 dagen op weg ... maar moet er straks echt eentje van iemand gaan jatten hier volgens mij voordat ik iemand vermoord.. maar wil gvd echt stoppen, is alleen erg moeilijk even nu... maar heb mezelf al beloofd NIETS meer te gaan kopen, heb zelfs al nicotine kauwgum gekocht
quote:
awwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef Logician het volgende:
[..]
ja ben al 2 dagen op weg ... maar moet er straks echt eentje van iemand gaan jatten hier volgens mij voordat ik iemand vermoord.. maar wil gvd echt stoppen, is alleen erg moeilijk even nu... maar heb mezelf al beloofd NIETS meer te gaan kopen, heb zelfs al nicotine kauwgum gekocht
* Dr.Droxz sluit zichzelf even aan... TADA!!!!!!!!!!!!!!!!! (zet jochem meijer stem op) WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN..quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ziet rook uit zn oren komen en begint te stuiteren als een duracell konijn
inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan alles eten met Satesaus en sambal!![]()
Eergisteren in Alkmaar... heerlijk broodje bij de turk, met veeeeeeeul sambal erop!quote:
* Crazy-M slaat Droxz met een hamer KOquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sluit zichzelf even aan... TADA!!!!!!!!!!!!!!!!! (zet jochem meijer stem op) WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN..
* Dr.Droxz rent snel langs... jat 2 stokjes, en rent weer verder!! AAAARGGGGGGGG!!!!!! @$%@#$%quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat maar even rond
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef Logician het volgende:
[..]
awwwwquote:
* Dr.Droxz was echt te snel, pakt hamer, beukt deze in het voorhoofd van zijn kut college.. en rent verder!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M slaat Droxz met een hamer KO
* Crazy-M pakt het bord, rent achter droxz aan, gaat langs hem rennen en begint mee te etenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz rent snel langs... jat 2 stokjes, en rent weer verder!! AAAARGGGGGGGG!!!!!! @$%@#$%
ik dinsdag nog friet sate & 3 kroketter satequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eergisteren in Alkmaar... heerlijk broodje bij de turk, met veeeeeeeul sambal erop!
Hele dikke laag....
PA-TATquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik dinsdag nog friet sate & 3 kroketter sate![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |