quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat ben je ook.
maar je kan veranderen!
vecht ervoor!
Geen idee eigenlijk, neem aan van wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit daar nog air in tegenwoordig ? ik zie geen ruitje
als er kip op zit welquote:
whehehehe, sorry, zal niet meer bellenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:20 schreef debbie_19 het volgende:
OMGkrijg ik nog werk erbij ook op me rustige vrijdag..dat doen ze ook niet in het begin van de week ':(
aaahquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, neem aan van wel.
Maar ik vind ze cool, en als ik ze cool vind, zijn ze nergens te krijgen
Ja me chef zei al...ene Crazy zat over je te klagen..ik zeg Crazy? WTFquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehehe, sorry, zal niet meer bellen
Dan moet je nog harder gaan knagenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer nu al collega's door mijn wortel geknaag
Dat kan niet, het ging om een eierstokkiequote:
kijk, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja me chef zei al...ene Crazy zat over je te klagen..ik zeg Crazy? WTF
hhaha, wat een leven heb jij ook hequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef lynda het volgende:
Ik is niet lui! IK ben vrij
Ik heb het inderdaad goed voor elkaar..
En wie jaloers is.. lekker puh!
alleen staat er nu een kat voor de deur van ik wil eten.. en ik wil roken.. Dan maar even uit bed en zo weer terug
ik had ook nog wel in bed willen liggen, 1 uur thuis is niet goed als je er om 6:45 weer uit moetquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef lynda het volgende:
Ik is niet lui! IK ben vrij
Ik heb het inderdaad goed voor elkaar..
En wie jaloers is.. lekker puh!
alleen staat er nu een kat voor de deur van ik wil eten.. en ik wil roken.. Dan maar even uit bed en zo weer terug
Nou dan ga ik maar ff aan het werk he..je wordt bedanktquote:
Mijn collega hoeft niet eens wat te doen om mij te irriteren,quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer nu al collega's door mijn wortel geknaag
Nee, stond net op het punt te gaan rokenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:24 schreef Logician het volgende:
WIL IEDEREEN AUB ZIJN KOP DICHT HOUDEN OVER ROKEN?!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, stond net op het punt te gaan roken
doe hem dan via het ander gaatje erin douwenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn collega hoeft niet eens wat te doen om mij te irriteren,
et is gewoon een sukkel
Mocht hij wortels gaan eten... ram ik die wel door zijn strot
koffie>?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:24 schreef Logician het volgende:
WIL IEDEREEN AUB ZIJN KOP DICHT HOUDEN OVER ROKEN?!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben een demotivator hequote:
nee, batterij is leegquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben een demotivator he![]()
![]()
Crazy kan je vast verder helpen, dat is meer een motivator...
Ik merk het ...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben een demotivator he![]()
![]()
Crazy kan je vast verder helpen, dat is meer een motivator...
Dat laat ik aan jou over hoor! Paar beuken op zijn oog kan hij krijgen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe hem dan via het ander gaatje erin douwenis hij gelijk blij
kip op een stokjequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet, het ging om een eierstokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |