* Sgele stikt bijna in z'n koffiequote:
doe eens start -> run/uitvoeren -> %temp%quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt gedaan, maar hij blijft zeggen dat er iets aanstaat waardoor hij bestanden niet kan wissen terwijl ik me browser heb uitgezetsnapt er niks van
awwwquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele stikt bijna in z'n koffie
godver
Niet zo grappig hequote:
Stop daar eens meequote:
Ik zal Smokez even z'n ding laten doen en me van enige 'grappige' opmerkingen onthoudenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niet zo grappig he![]()
![]()
Bijvoorbeeld dit:
C:\DOCUME~1\oodlager\LOCALS~1\Temp\~DF6C58.tmp
Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat
het bestand door een ander proces wordt gebruikt.
pas je een beetje op?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele stikt bijna in z'n koffie
godver
Oow okee dat zijn waarschijnlijk maar een paar enkele bestandjes die niet weg willen... Kan geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niet zo grappig he![]()
![]()
Bijvoorbeeld dit:
Ga maar koffie halenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zal Smokez even z'n ding laten doen en me van enige 'grappige' opmerkingen onthouden![]()
]quote:
start - uitvoeren - taskmgr - tabblad processen - kijken of het proces iexplorer er tussen staat. Zo niet: dan zijn het gee ninternet bestandjes en kan het geen kwaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niet zo grappig he![]()
![]()
Bijvoorbeeld dit:
external nog iets ....quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:07 schreef crazy987 het volgende:
leuke vraag voor iedereen
wat is randapparatuur in het engels
kijken wie het weet![]()
moggequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |