Ben jij nou een man of niet?quote:
Neuh, dan kan ik meteen allerlei alternatieven gaan zoeken voor de software die ik gebruik. Geen zin inquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kutwindows
komop, allemaal unix
Is het nou al gelukt met je history of niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
Laat me collega weer die deur open staanhet is hier stervens koud
* Sgele haalt Smokez uit het hoekjequote:Op vrijdag 19 september 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, ik ga me schamen in een hoekje...
Sgele had gelijk, wel eerst ff naar C: voordat je naar %temp% gaat. Met win98 was dat nog niet zo
Mogguhquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Tis hier weekend!
Ja okee, maar jij staat op je werk niet bekend als de MSDOS batch expert, ik heb nog een reputatie hoog te houdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele haalt Smokez uit het hoekje
Doe normaalik had keihard na moeten denken om dat commando uberhaupt al uit m'n geheugen te vissen
![]()
LLquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Tis hier weekend!
Neejquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is het nou al gelukt met je history of niet?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Tis hier weekend!
Moeten we ff bellenquote:
Nee ik sta meer bekend om m'n grote smoelquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar jij staat op je werk niet bekend als de MSDOS batch expert, ik heb nog een reputatie hoog te houden
Tenzij het volledige pad in die variabele staat gedefinieerdquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
cd dan verander je map, maar dan moet je wel in een onderliggende map zitten.
map structuur:
c:\
c:\windows
c:\windows\HALLIKIEDEE
dan kun je niet met cd hallikiedee naar de map hallikidee
Dat heb ik echt gedaan, maar hij blijft zeggen dat er iets aanstaat waardoor hij bestanden niet kan wissen terwijl ik me browser heb uitgezetquote:
Zet je computer eens uit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt gedaan, maar hij blijft zeggen dat er iets aanstaat waardoor hij bestanden niet kan wissen terwijl ik me browser heb uitgezetsnapt er niks van
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
snel een topic dicht gooien als ik onderweg ben he!
stelletje gemenerikken! was ik jullie gewoonw eer even kwijt
Die melding ken ik nietquote:
Dacht dat ik dus, laat ik eens een keer géén flauwe opmerkingen maken, doet iemand anders het wel voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |