dat zou ik ook moeten doenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik heb weer even huisvrouw gespeeld
quote:
Nou vooruit danquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou die 2 manden was opvouwen was wel weer genoeg hoor
Illegale downloader![]()
Ik heb een broodje kroket opquote:Op donderdag 18 september 2008 13:07 schreef renedis het volgende:
hallo mensen! ik ben weer terug van pauze..
raadt eens.. ik heb de overheerlijke ei-omelet op die crazy-m voorstelde vorige keer!
niet zo extreem zoals hij meldde maargoed
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekendquote:Op donderdag 18 september 2008 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
En weer terug![]()
Hoe is het hier? Komen de echte harder werkers de dag nog een beetje door?
Straks maar even in mijn voortuintje vertoeven..
Die stapel strijkwas komt later wel....
Ik hoef nu dus maar tot 1500 uur te werkenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekend
je beseft wel.. dat het dan poging #5 strijkwas al weer is heh?
ik zeg: wanneer komt poging #6?
als die receptie niet te lang duurt is niet nog te overzien denk ik zo..quote:Op donderdag 18 september 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik hoef nu dus maar tot 1500 uur te werkenvanwege die receptie, waar ik geen fuck zin in heb
6 uur... joepieeeee, succes!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:24 schreef lynda het volgende:
En ik ga mijn collega blij maken en haar aflossen..
Lees: werken tot 6 uur![]()
Van half 4 tot 7 uur, maar ik blijf niet tot 7 uur. Dat hoeft ook niet. Is voor collega die werkt hier 40 jaar ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef renedis het volgende:
[..]
als die receptie niet te lang duurt is niet nog te overzien denk ik zo..
Ja hoor eensch, wat is nou belangrijker, die strijkwas of lekker in de zon zitten, die keus is voor iedereen makkelijk gemaakt toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekend
je beseft wel.. dat het dan poging #5 strijkwas al weer is heh?
ik zeg: wanneer komt poging #6?
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
Werk ze Lyn! Goed hard op de neus beuken!![]()
Barra!
Babi Pangang, nummer 41!quote:
MIIIII SAMBABIJJJJJJquote:
Sambal bij? Ik dacht dat jij dat wel zou hebbenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MIIIII SAMBABIJJJJJJ
en hoe is het hier verder?
* Crazy-M heeft peper op en raakt weer op volle toeren
nee, ik had peperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 18 september 2008 13:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sambal bij? Ik dacht dat jij dat wel zou hebben
* Crazy-M gooit emmer water over debbie en rent snel wegquote:
quote:
Crazy-M.. ik jou geweldige MIX EI op!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MIIIII SAMBABIJJJJJJ
en hoe is het hier verder?
* Crazy-M heeft peper op en raakt weer op volle toeren
Ik had jou een giftige appeltje everygreen gevoerdquote:Op donderdag 18 september 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit emmer water over debbie en rent snel weg
hahaha is goedquote:Op donderdag 18 september 2008 13:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom maar op
lust wel wat!
ik ben niet vatbaar voor die dingenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik had jou een giftige appeltje everygreen gevoerd
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda geeft debbie een handdoekje
hoezo wordt niet bezorgd! hoe moet ik het dan eten?
JEUJquote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef renedis het volgende:
[..]
Crazy-M.. ik jou geweldige MIX EI op!
waait het daar niet te hard voor?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensch, wat is nou belangrijker, die strijkwas of lekker in de zon zitten, die keus is voor iedereen makkelijk gemaakt toch?
Ze bezorgen niet op internetforaquote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda geeft debbie een handdoekje
hoezo wordt niet bezorgd! hoe moet ik het dan eten?
ok danquote:
inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze bezorgen niet op internetfora
Niet? Belachelijk!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat een onzin... door de glasvezel die sliertenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zie al zo'n chinees die bami in de kabels proppenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een onzin... door de glasvezel die slierten
Wel lezen wat ik net schreefquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
maar deb, ee nreceptie duurt meestal tot 18:00 he
zijn wij al om 17:00 weg
geen glasvezel verbinding bij de chineesquote:Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een onzin... door de glasvezel die slierten
ja maar, ik was net gebeld daarvoorquote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wel lezen wat ik net schreef
Ik ga echt niet tot 6 uur blijven..half 5 tops..moet vanavond ook ALWEER naar een verjaardagquote:Op donderdag 18 september 2008 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar, ik was net gebeld daarvoor
jahjah, de smoes der smoezenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet tot 6 uur blijven..half 5 tops..moet vanavond ook ALWEER naar een verjaardag
popie jopie gedragquote:Op donderdag 18 september 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet tot 6 uur blijven..half 5 tops..moet vanavond ook ALWEER naar een verjaardag
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zie al zo'n chinees die bami in de kabels proppen
De tyfus m'n waterquote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
popie jopie gedrag![]()
![]()
ga vanavond nou gewoon met mij naar de bios dan lullen we nergens meer over
nee, met stampertjequote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
met zon stamppot stamp ding!
zit er tyfus in je water?quote:
Ik heb gweoon veel vriendenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
popie jopie gedrag![]()
![]()
ga vanavond nou gewoon met mij naar de bios dan lullen we nergens meer over
Hebben ze die bij de Chinees ja?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
met zon stamppot stamp ding!
Gast jij ziet nog slechter dan dat ik scheel kijk...zie jij ergens het woordje "IN" in dat zinnetje staan dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit er tyfus in je water?
Dat is ee nserieuse zaak
ei (duuuhhhh)quote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dan
wat zat er allemaal in ?
quote:
in mijn twisted head wel jaquote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hebben ze die bij de Chinees ja?
[ afbeelding ]
Ga vooral zo doorquote:Op donderdag 18 september 2008 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey mijn openingszinnen hoeven toch niet tactisch te zijn...
debbie wat denk je ervan?![]()
wanna give it a go
Dat weet je tochquote:Op donderdag 18 september 2008 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey mijn openingszinnen hoeven toch niet tactisch te zijn...
debbie wat denk je ervan?![]()
wanna give it a go
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:08 schreef renedis het volgende:
[..]
ei (duuuhhhh)
paprika
ui
1 of ander tuinplant (kan ff niet op de naam komen)
appel
toen ik appel zei keek die me zéééér raar aan
voorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrral doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgaanquote:
hoe laat dan?quote:
Oke danquote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
we doen de rest wel ff via pm
tis 5 minuten stil en tis gelijk rustigquote:
wat ga je vanaaf doen craze?quote:
wil je wat werk van mij ? heb zat te doen nlquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
tis 5 minuten stil en tis gelijk rustig
bij ee nzeker iemand een laptop opnieuw installerenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ga je vanaaf doen craze?
NK laptops gooien?
Ik heb ook echt zo'nquote:Op donderdag 18 september 2008 14:34 schreef renedis het volgende:
nou.. soms dan refresh ik 3 keer achter elkaar en heb ik 30 min leesvoer..
dus voor de begrippen is het best rustig ja.
Doet ze het express?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij ee nzeker iemand een laptop opnieuw installeren
quote:
Nog 20 minuten en dan receptie en dan verjaardag dus morgen ben ik echt brakquote:
heb het zelf aangeboden. Omdat er een probleem was met wat andere dingenquote:
Hoer!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb het zelf aangeboden. Omdat er een probleem was met wat andere dingen
Tjah, een BSOD die je met enter kunt negerenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoer!
Oh ik bedoel...eerhm...galant van je
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, een BSOD die je met enter kunt negeren![]()
evil basterd!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoer!
Oh ik bedoel...eerhm...galant van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |