dat zou ik ook moeten doenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik heb weer even huisvrouw gespeeld
quote:
Nou vooruit danquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou die 2 manden was opvouwen was wel weer genoeg hoor
Illegale downloader![]()
Ik heb een broodje kroket opquote:Op donderdag 18 september 2008 13:07 schreef renedis het volgende:
hallo mensen! ik ben weer terug van pauze..
raadt eens.. ik heb de overheerlijke ei-omelet op die crazy-m voorstelde vorige keer!
niet zo extreem zoals hij meldde maargoed
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekendquote:Op donderdag 18 september 2008 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
En weer terug![]()
Hoe is het hier? Komen de echte harder werkers de dag nog een beetje door?
Straks maar even in mijn voortuintje vertoeven..
Die stapel strijkwas komt later wel....
Ik hoef nu dus maar tot 1500 uur te werkenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekend
je beseft wel.. dat het dan poging #5 strijkwas al weer is heh?
ik zeg: wanneer komt poging #6?
als die receptie niet te lang duurt is niet nog te overzien denk ik zo..quote:Op donderdag 18 september 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik hoef nu dus maar tot 1500 uur te werkenvanwege die receptie, waar ik geen fuck zin in heb
6 uur... joepieeeee, succes!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:24 schreef lynda het volgende:
En ik ga mijn collega blij maken en haar aflossen..
Lees: werken tot 6 uur![]()
Van half 4 tot 7 uur, maar ik blijf niet tot 7 uur. Dat hoeft ook niet. Is voor collega die werkt hier 40 jaar ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef renedis het volgende:
[..]
als die receptie niet te lang duurt is niet nog te overzien denk ik zo..
Ja hoor eensch, wat is nou belangrijker, die strijkwas of lekker in de zon zitten, die keus is voor iedereen makkelijk gemaakt toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekend
je beseft wel.. dat het dan poging #5 strijkwas al weer is heh?
ik zeg: wanneer komt poging #6?
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
Werk ze Lyn! Goed hard op de neus beuken!![]()
Barra!
Babi Pangang, nummer 41!quote:
MIIIII SAMBABIJJJJJJquote:
Sambal bij? Ik dacht dat jij dat wel zou hebbenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MIIIII SAMBABIJJJJJJ
en hoe is het hier verder?
* Crazy-M heeft peper op en raakt weer op volle toeren
nee, ik had peperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 18 september 2008 13:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sambal bij? Ik dacht dat jij dat wel zou hebben
* Crazy-M gooit emmer water over debbie en rent snel wegquote:
quote:
Crazy-M.. ik jou geweldige MIX EI op!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MIIIII SAMBABIJJJJJJ
en hoe is het hier verder?
* Crazy-M heeft peper op en raakt weer op volle toeren
Ik had jou een giftige appeltje everygreen gevoerdquote:Op donderdag 18 september 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit emmer water over debbie en rent snel weg
hahaha is goedquote:Op donderdag 18 september 2008 13:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom maar op
lust wel wat!
ik ben niet vatbaar voor die dingenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik had jou een giftige appeltje everygreen gevoerd
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda geeft debbie een handdoekje
hoezo wordt niet bezorgd! hoe moet ik het dan eten?
JEUJquote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef renedis het volgende:
[..]
Crazy-M.. ik jou geweldige MIX EI op!
waait het daar niet te hard voor?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensch, wat is nou belangrijker, die strijkwas of lekker in de zon zitten, die keus is voor iedereen makkelijk gemaakt toch?
Ze bezorgen niet op internetforaquote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda geeft debbie een handdoekje
hoezo wordt niet bezorgd! hoe moet ik het dan eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |