rot crazy-m! ik wil ook zo'n GOGO crazy pak!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
Had jouw post nog eens niet gelezen
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zal me ff voorstellen
Ik ben Debbieen ik ben kinda nieuw hier
Ik kan em hier weer niet bekijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]Debbie! En welkom in dit hoekje van Fok!
Ik ben BX en ik ben moderator vanGC
![]()
@ de rest: heerlijke tijd gehad, veel beleefd, spannende dingen gedaan, geleefd op bbq's en bier () en verder gewoon heerlijk. Daarna nog 4 dagen wenen en 6 dagen praag gedaan. Was super!!!!!
ff foto'tje van praag by night, gewoon omdat ik trots op de foto ben![]()
[ afbeelding ]
Tnxs! Had er meerdere genomen, maar deze was de enige die volledig scherp wasquote:Op donderdag 18 september 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
da's ook wel een hele mooie foto!
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daaagmijn favoriete muziekfan
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Moie foto Brand-X
Ik ben sinds kort de koffie-juf van GRTDOJW-topic.. Ik werk namelijk thuis en niet veel... dus hang ik hier af en toe rond
Foto om trots op te zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]Debbie! En welkom in dit hoekje van Fok!
Ik ben BX en ik ben moderator vanGC
![]()
@ de rest: heerlijke tijd gehad, veel beleefd, spannende dingen gedaan, geleefd op bbq's en bier () en verder gewoon heerlijk. Daarna nog 4 dagen wenen en 6 dagen praag gedaan. Was super!!!!!
ff foto'tje van praag by night, gewoon omdat ik trots op de foto ben![]()
[ afbeelding ]
alleen hoogopgeleide gekke mensen kunnen een GOGO CRAZYM pak krijgenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef renedis het volgende:
MAAAAAAAAAAAR Crazy:
[..]
rot crazy-m! ik wil ook zo'n GOGO crazy pak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |