TJOEK TJOEK FUUUUUT FUUUUUUUUTquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef crazy987 het volgende:
we gaan wel weer lekker snelv andaag he
Ik vind heel veel schoenen niet mooi maar super lelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar ja????? Hoe komt dat?
Ik heb altijd makkie met schoenenmaat 37 is niet zo heel snel wel..maat 38 wel
herkent ditquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat we niets van de film hebben meegekregen
Echt? Jij was er toch niet bijquote:
Dat is ook wel romantisch de stangquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm fiets van vader meenemen![]()
of mn mountainbike, moet ze maar op de stang
Hmm ja ik ben super schoenen freak maar moet wel altijd apart zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vind heel veel schoenen niet mooi maar super lelijkEn dan vindt ik ze allemaal hetzelfde eruit zien
Ligt dus niet mn maat (38).
Ja en dan is maat 38 net ietsjes te groot
Je bent Sgele toch nie geworden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt? Jij was er toch niet bijheb ik me nou verkeken?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je bent Sgele toch nie geworden?
nee, maar gister ook film gekeken @ meisie, alleen we waren meer aan het kletsen en met de hond aan het klooien dan naar de film kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt? Jij was er toch niet bijheb ik me nou verkeken?
ehm,quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook wel romantisch de stangBen benieuwd wat je dit weekend dan allemaal weer gaat meemaken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel de vrouwelijke kloon van sgele..of z'n zusje
Ja ja..met de hond klooienquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar gister ook film gekeken @ meisie, alleen we waren meer aan het kletsen en met de hond aan het klooien dan naar de film kijken
Hmmm ja of....we waren te drukquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
zou je denken!
Ik heb Craze ook niet gezien... misschien zaten ze voor ons?
nee maak een grapjequote:
mja, als ik aanbel dan staat die al met zijn kip bij de deurquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
ons kennende:
zal vast wel weer IETS met de fiets zijn![]()
Laarsjesquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben super schoenen freak maar moet wel altijd apart zijnik heb nu grijze laarsjes aan (lage) met hele grote knopen op de zijkant
maar ze zijn zooooo lief!!!
Nope, had nog geen koffie gehad...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je was nog niet helemaal wakker?
Maar verder zijn 't leuke foto's
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm ja of....we waren te druk
Daar hebben we mensen voor ja!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maak je ramen schoon man.
Als je toch niks te doen hebt kun je net zo goed de ramen schoonmaken
Hmmm kuiten probleem..dan moet je lage laarsjes kopen..ik heb nu laarsjes aan die vallen onder de kuit...dus enkellaarsjesquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
LaarsjesHelaas kan ik ze niet kopen..stomme kuiten
. Idd schoenen moet wel anders zijn, tegenwoordig loopt iedereen aan met dezelfde schoenen en dan wil ik gewoon andere hebben
ehm tjah,quote:
Genomen nog wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm tjah,
dat is het leuke, we droinken veel, maar zijn nooit zat
dus we weten altijd precies hoe en wat
en met de fietsen is niet van alcohol
ff stapfiets avonturen:
- kermis 4:00 snachts: fiets gejat. Dus vriendin achterop haar eigen fiets ik eerst haar thuis gebracht
- afgelopen week: Blijf onderweg naar de stad met broek aan tandwiel hangen. Scheur van 10cm.
- zelfde avond: fiets van goede vriendin is lek moment dat we naar huis willen. Na vele omwegen op de stang van mountainbike genomen
staat er ook jahquote:
Ik vindt hoge laarsjes juist het mooistequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm kuiten probleem..dan moet je lage laarsjes kopen..ik heb nu laarsjes aan die vallen onder de kuit...dus enkellaarsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |