Pwndquote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was nog aan het posten in het oude topic ik denk WTF WAAROM DOET IE HET NIET![]()
Vandaar dus
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was nog aan het posten in het oude topic ik denk WTF WAAROM DOET IE HET NIET![]()
Vandaar dus
normale Engelse vertaling : Ownedquote:
Ik zie nu dus ook geen plaatjes meer in de OP, blijkt dat ze hier fotobucked hebben geblockedquote:
Hebben ze bij mij op het werk ook gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie nu dus ook geen plaatjes meer in de OP, blijkt dat ze hier fotobucked hebben geblocked
denk jhet ook want daat heb je al de hele dag last vanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie nu dus ook geen plaatjes meer in de OP, blijkt dat ze hier fotobucked hebben geblocked
Het begint me nu pas op te vallenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk jhet ook want daat heb je al de hele dag last van
Wat heb jij voor werktijden? Ben je ambtenaar ofzo? Was jij dat?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
nog 25 minuten en ik ben klaar met werken
lang leven een proxy?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het begint me nu pas op te vallen
Toch maar eens gaan internetten via mijn pc thuis
volgens mij welquote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor werktijden? Ben je ambtenaar ofzo? Was jij dat?
hahahahahaha dat was (ben) ik ja!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Schijt jij ook maar in je broek!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
nog 25 minuten en ik ben klaar met werken
Volgens mij wel ja..weet het ook niet meer helemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jezus jullie hebben van die lekkere luie werktijden..echt waar..jammer dat je dan straks gaat voelen hoe het echt gaatquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahahahaha dat was (ben) ik ja!
maar misschien vanaf 1 oktober niet meerzit in de detachering maar mijn contract loopt af bij de gemeente den-haag.. ik zit nog op verlenging te wachten maar heb nog geen goedkeuring gehad.
moet je ze ook niet allemaal opeten. Trouwens die dingen zijn wel verdomd lekkerquote:Op woensdag 17 september 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
Ik benvan de chocolade kruitnootjes
Iewwwwquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer, moest telefoon gegevens omzetten.
Doe je telefoon open.
en ik had bijna handschoenen aangedaan.
Gadver damme wat fucking smerig dat toestel aa nde binnenkant
hahaa heb hiervoor bij ABN amro bank gezeten.. en daarvoor bij een design bureau.. daar was het: werken werken werken werkenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jezus jullie hebben van die lekkere luie werktijden..echt waar..jammer dat je dan straks gaat voelen hoe het echt gaat
Ja met melk en wit en puur chocolade erom heenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
moet je ze ook niet allemaal opeten. Trouwens die dingen zijn wel verdomd lekker
zo stond mijn gezicht dus ....quote:
Iemand met smetvrees was vast en zeker al flauwgevallen van viesheidquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer, moest telefoon gegevens omzetten.
Doe je telefoon open.
en ik had bijna handschoenen aangedaan.
Gadver damme wat fucking smerig dat toestel aa nde binnenkant
Lekker dusquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja met melk en wit en puur chocolade erom heen
Iemand met smetvrees was uit het raam gesprongen...die had het niet meer aangekunt..dan maar dood.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Iemand met smetvrees was vast en zeker al flauwgevallen van viesheid
Verdienen ze dat?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach je kan wat zeggen over werktijden maar 3.5k per maand is ook niet verkeerd zeg maar
Ik verdien veel meer...ik krijg het alleen nietquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Iemand met smetvrees was uit het raam gesprongen...die had het niet meer aangekunt..dan maar dood.
nee maa rhet was serieus TE smerig.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Iemand met smetvrees was uit het raam gesprongen...die had het niet meer aangekunt..dan maar dood.
Je heb toch wel je handen gewassen he?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maa rhet was serieus TE smerig.
ik verdien het niet omdat ik nog maar 20 jaar ben..quote:
nee maar mensen die hier posten die langer werken welquote:
Zoeken ze nog vrouwelijke collega's????quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef renedis het volgende:
[..]
ik verdien het niet omdat ik nog maar 20 jaar ben..
maar in de toekomst is dat zeker mogelijk.. misschien nog wel meer
de gemeente betaald al wel veel meer voor mij, zo'n lullige 8000 euro per maand.
Vroeg jij me net niet wat? Ik zeg ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar mensen die hier posten die langer werken wel
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef DeTolk het volgende:
Nog 3 kwartier en ik mag weer naar huis
Wat gaat de tijd traag vandaag
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef DeTolk het volgende:
Nog 3 kwartier en ik mag weer naar huis
Wat gaat de tijd traag vandaag
ik kan serieus wat vragen voor je..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zoeken ze nog vrouwelijke collega's????
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vroeg jij me net niet wat? Ik zeg ja.
Leren? WTF ik ga al naar schoolquote:Op woensdag 17 september 2008 15:49 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kan serieus wat vragen voor je..
je moet wel willen leren (cursussen enzo)
en in het begin verdien je dat uiteraard NIET.
tevens moet je toch wel een opleiding daar in hebben gedaan.. (die zei eventueel ook voor je betalen)
al mijn opleidingen/curssusen die ik zelf uitkies/wil.. wordt betaald
Nou ik ben geen golddigger maar het is mooi meegenomen...weet niet of je het openbaar moet maken. Volgens mij gaan ze dan veels te veel vragen stellenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omdat ik 3.5k per maand verdien?
of omdat je het openbaar wil maken?
Uuuuhm...neequote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan houden we het stil
weet iemand nog een leuke bios film?
ik ben er dan ook 0.5k op achteruit gegaan.. maar nu een superleuke baan met super collega'squote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
ik verdien liever 1k met gezellig werken dan 3.5 k werken en saaie collega
als ik hier was gebleven, dan was ik er ook 1 k op vooruit gegaan, alleen niet zo gezellig
Alles met het woord proxy is geblocked enzo.quote:
maak niet uit waar je woont..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Leren? WTF ik ga al naar school![]()
ik woon helemaal in apeldoorn..ben wel hagenees BTW
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuuhm...neeik wil wel weer eens graag naar de film..fijn dat je me mee wilt nemen en voor me wilt betalen..o ja en ik wil ook nog eerst uit eten
wanted schijnt leuk te zijn maar heb hem niet gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan houden we het stil
O ja...uhm....dat betekent dat ik wel meer kleren kan kopen later als ik groot benquote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef renedis het volgende:
[..]
maak niet uit waar je woont..
de detachering zit door heel NL..
ow trouwens, je krijgt ook een auto van de zaak! mag je ook prive mee rijden (kost wel 100 EU per maand)
ben nu ook nog bezig om een motor er bij te krijgen (kost 75 EU)
prijzen zijn inclusief verzekering enzo!
Dat vroeg ik ook al vanochtend, gaat alleen hier niet door vanavondquote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan houden we het stil
met geld koop je alles!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
heren begrijpen jullie hoe een vrouw werkt?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Wrm niet dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al vanochtend, gaat alleen hier niet door vanavond
hahaa.. pm maar als je reinteresseerd bent..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja...uhm....dat betekent dat ik wel meer kleren kan kopen later als ik groot ben
Nee, vrouwen komen van venus... en mannen zijn gewoon de lul!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
maar jij doet daar toch de IT?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles met het woord proxy is geblocked enzo.
Zou dan thuis even moeten kijken voor een proxy,
maar doe het dan liever via een tunneltje via huis
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa.. pm maar als je reinteresseerd bent..
dan kan ik je het 1 en ander uitleggen.
Fijne avond alvast Renedisquote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef renedis het volgende:
mensen... ik ga nu naar huis! fijne dag verder. ik kijk zo nog wel even als ik thuis ben hier!
corsa ofzo? 100 euro per maand is wel heel weinigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef renedis het volgende:
[..]
maak niet uit waar je woont..
de detachering zit door heel NL..
ow trouwens, je krijgt ook een auto van de zaak! mag je ook prive mee rijden (kost wel 100 EU per maand)
ben nu ook nog bezig om een motor er bij te krijgen (kost 75 EU)
prijzen zijn inclusief verzekering enzo!
ik heb ee ntwingo (wel van dit jaar begin maart) en die is 200 pmquote:Op woensdag 17 september 2008 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
corsa ofzo? 100 euro per maand is wel heel weinig
mijn nieuwe sigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, vrouwen komen van venus... en mannen zijn gewoon de lul!
dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ee ntwingo (wel van dit jaar begin maart) en die is 200 pm
ik rijd al in mn 3de, en werk er pas half jaarquote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb gewoon geen auto van de zaak
corsa is meer waardquote:
Nope, ik kan echt BIJNA overal bijquote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar jij doet daar toch de IT?
k neem aan dat je zelf wel overal bij kan!
ik ook niequote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb gewoon geen auto van de zaak
detachering wil niet gelijk zeggen auto van de zaakquote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef pulletje het volgende:
[..]
ik ook niemaar werk vanaf volgende week wel via een detacheringsbureau..
Doei Skele vergadersequote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga weer even vergaderen enzo...en dan maar naar huis ofzo
Fijne avond![]()
van alle versiertrucs is dit welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Bij jou ook al, wat cool!quote:
lang leven de voorlopers!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik rijd al in mn 3de, en werk er pas half jaar
Bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga weer even vergaderen enzo...en dan maar naar huis ofzo
Fijne avond![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van alle versiertrucs is dit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
daarom zei ik:quote:Op woensdag 17 september 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij jou ook al, wat cool!
Crazy vond mijn opmerking ook al goed hahah
dus toch ?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet!
* Dr.Droxz kijkt op telefoon... aha... ik ga toch niet richting huis!
aha, ik zit te smssen, te mailen en op fok!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom zei ik:
Droxz, onze sig creator
Hou vol..je kunt hetquote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ik zit te smssen, te mailen en op fok!
Droxz doet aan Multitasking
Damn, nog een kwartiertje!!!!!!!
Newsflash... dat kunnen wij mannen niet...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
3quote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klopt! Scherp ben je zeg vandaagquote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Newsflash... dat kunnen wij mannen niet...
dus kijk ff in je broek of je nog wel een kerel bent!
úh,.... JEP! gelukkig maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Newsflash... dat kunnen wij mannen niet...
dus kijk ff in je broek of je nog wel een kerel bent!
nee liever nietquote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
úh,.... JEP! gelukkig maar!
Krijg nou tieten!....
En TOCH ga ik lyn lastig vallen straks!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
3
ach, zijn maar 15 min
ik moet nog tot 17:00
als Molukse mosterdquote:Op woensdag 17 september 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt! Scherp ben je zeg vandaag
pwned!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben goed man!
Kut collega: Ej droxz, help ff met dit naar de container te brengen...
ik: nee, ik ga zo (over 20 minuten) de trein halen!
Kut collega: oh....
ik: Nog wel tijd voor jou om koffie te halen!
Kut collega: uh....
Hij is nu koffie halen!![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
úh,.... JEP! gelukkig maar!
Krijg nou tieten!....
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben goed man!
Kut collega: Ej droxz, help ff met dit naar de container te brengen...
ik: nee, ik ga zo (over 20 minuten) de trein halen!
Kut collega: oh....
ik: Nog wel tijd voor jou om koffie te halen!
Kut collega: uh....
Hij is nu koffie halen!![]()
O ja je was gister weer naar die lady he? Hoe was het danquote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
hopen dat ik vanavond vroeg naar bed kan![]()
Nee man, het is gemeen mij de hele dag ZIJN problemen te laten oplossenquote:
goede vraag..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja je was gister weer naar die lady he? Hoe was het dan
Met haar zeker?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
hopen dat ik vanavond vroeg naar bed kan![]()
dan krijg jij ZIJN baan en kan je bij de proxy?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, het is gemeen mij de hele dag ZIJN problemen te laten oplossen
Volgende week een gesprek hiero
Ik heb al meer rechten dan kut collega... dat weet hij alleen nietquote:Op woensdag 17 september 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan krijg jij ZIJN baan en kan je bij de proxy?
morgen weer terugquote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja je was gister weer naar die lady he? Hoe was het dan
nee, vandaag zien we elkaar nietquote:
Laat nou eens wat meer losquote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morgen weer terug
maar was weer gezellig
*kriebelt debbie in haar nekje*quote:
jij ook bedankt voor de jouwequote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, ik ben pleite!
Bedankt voor jullie inzet he!
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*kriebelt debbie in haar nekje*
wakker worden.. is nog geen slapies tijd!
zoals wat danquote:
Waar hebben jullie het dan in godsnaam de hele avond over? Neuken?quote:
je belde aan en toen?quote:
daar heb ik vanmorgen al ee ndiscussie over gehadquote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het dan in godsnaam de hele avond over? Neuken?
liep ik naar binnen en deed de deur dichtquote:
Discussies op het werk over seks? Echt waar?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar heb ik vanmorgen al ee ndiscussie over gehad![]()
Gewoon beetje gekletst over van alles en nog wat, geintjes maken, grapjes maken, tv kijken.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Discussies op het werk over seks? Echt waar?
Maar ik voer geen discussies over sex hoor..ik doe het gewoonquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Crazy-M het volgende:
nee, iets in het GM topic van heden ochtend.
gaat erover dat sommige gelijk denken dat als je bij een vrouwke komt er gelijk geneukt moet worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar ik voer geen discussies over sex hoor..ik doe het gewoon
Dudequote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat erover dat sommige gelijk denken dat als je bij een vrouwke komt er gelijk geneukt moet worden.
sorry, maar zo ben ik absoluut niet.
mwa, vanmorgen reageerde ik er stukken feller overquote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, vanmorgen reageerde ik er stukken feller over
dus heb nu nog netjes ingehouden omdat ik zo langzaam wel weet wat ik van jou serieus kan nemen
nee johquote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
gelukkig maarik denk al..hij denkt toch niet dat ik het meen?
*krijgt een beeld voorzich dat craze elke vrouw die hij tegenkomt in een kamertje sleurt*quote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat erover dat sommige gelijk denken dat als je bij een vrouwke komt er gelijk geneukt moet worden.
sorry, maar zo ben ik absoluut niet.
* Crazy-M stoot BCC door het raam naar buitenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*krijgt een beeld voorzich dat craze elke vrouw die hij tegenkomt in een kamertje sleurt*![]()
![]()
* debbie_19 springt erachter aan, want ze wil niet dat haar ********* nu al dood gaatquote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stoot BCC door het raam naar buiten
* Crazy-M sluit het raam en belt de reinigingsdienst.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 springt erachter aan, want ze wil niet dat haar ********* nu al dood gaat
Er stond echt heel toevallig...heel toevallig een mega luchtkussen onder je raamquote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sluit het raam en belt de reinigingsdienst.
Jah, er zijn er net 2 van 20 hoog naar beneden gevallen ... Komen jullie eve nschoonmaken ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stoot BCC door het raam naar buiten
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 springt erachter aan, want ze wil niet dat haar ********* nu al dood gaat
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sluit het raam en belt de reinigingsdienst.
Jah, er zijn er net 2 van 20 hoog naar beneden gevallen ... Komen jullie eve nschoonmaken ?
Volgens mij zijn we nog maar met z'n 2quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dude....stop making me laugh!zit hier als een idioot achter me notebook te grijnzen
Stop dan met lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dude....stop making me laugh!zit hier als een idioot achter me notebook te grijnzen
dat was qwel een lange!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stop dan met lachen
Ik nu weer thuis. Vergadering was wel ff efectief
jah voor scouting, 20:00 tot 22:00quote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was qwel een lange!!!![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah voor scouting, 20:00 tot 22:00
Maar jah, veel lachen enzo he
amateurquote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb ook 1 dag op scouting gezeten!
it just wasnt for mequote:Op woensdag 17 september 2008 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
amateur
KUT, Ik krijg weer een aanvaltijd om te slapen voor ik door sla
Hoelang bestaat jullie scouting groep? Even nieuwschierig naarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
amateur
KUT, Ik krijg weer een aanvaltijd om te slapen voor ik door sla
ehm dacht dat we binnenkort ergens rond een jubileum jaar zitten. weet even niet preciesquote:Op woensdag 17 september 2008 23:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoelang bestaat jullie scouting groep? Even nieuwschierig naar
Avondquote:
pfff, jij wilt echt dood hequote:Op donderdag 18 september 2008 07:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik had Droxz ook al gesmst, of ie er nog een beetje zin in had vandaag
ROFL, die houden we erinquote:Op donderdag 18 september 2008 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo, het is bijna weekend!
Heb ik zeler de hele week voor niks gewerkt
Had je die tattoo nog gezien die ik gisteren hier weggezet had?quote:Op donderdag 18 september 2008 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo, het is bijna weekend!
Heb ik zeler de hele week voor niks gewerkt
Ik had gisteravond ook al keelpijnquote:Op donderdag 18 september 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
* Sgele snottert en hoest zich een weg naar binnen
Moggu!![]()
![]()
spontane verkoudheidjes ...altijd grappig
he vervelend sgele, beterschap!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
* Sgele snottert en hoest zich een weg naar binnen
Moggu!![]()
![]()
spontane verkoudheidjes ...altijd grappig
Doe nou niet zoenen! Straks jij ook ziek!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
he vervelend sgele, beterschap!
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou niet zoenen! Straks jij ook ziek!
Dank je wel Draakjequote:Op donderdag 18 september 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
he vervelend sgele, beterschap!
sgele mag best eenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou niet zoenen! Straks jij ook ziek!
hier gelukkig nog geen last vanquote:Op donderdag 18 september 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga hier...de kachel aan doen...kolere wat is het koud hier
Dat zal wel schelenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier gelukkig nog geen last van
al ben ik ook thuis vandaag weet niet of dat scheelt
is het weer zo ver?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:31 schreef debbie_19 het volgende:
Ooooh niet te geloven dat ik hier de hele dag moet zitten zeg
ja eg...geen fuck te doen..en dinsdag was ik nog zo drukquote:
Er valt niks op te zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
tja wat zou ik daar eens op zeggen?!
kan je lekker je eigen gang gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 08:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er valt niks op te zeggenen volgens mij komt me collega ook niet hier vandaag dus mooi rustig
Psiesquote:Op donderdag 18 september 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je lekker je eigen gang gaan
Psiesquote:Op donderdag 18 september 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je lekker je eigen gang gaan
Mn overbuurman is vandaag ook op cursus, dus zit hier ook behoorlijk alleen.. Wel rustig, maar ook wel saaiquote:Op donderdag 18 september 2008 08:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er valt niks op te zeggenen volgens mij komt me collega ook niet hier vandaag dus mooi rustig
Jawel, maar af en toe daggie alleen vind ik niet erg hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 08:38 schreef pulletje het volgende:
[..]
Mn overbuurman is vandaag ook op cursus, dus zit hier ook behoorlijk alleen.. Wel rustig, maar ook wel saai
Morgequote:Op donderdag 18 september 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
Zo...ik heb geen zin meer
Mogguh Pulletje
Nu weten wij het... ik ga het je baas vertellenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:42 schreef renedis het volgende:
goedemorgen iedereen!
hahaa.. eigenlijk et erg, ik ben net begonnen terwijl ik eigenlijk al om half 8 moest beginnen
maar niemand is aanwezig dus niemand weet het ook
Ben je helemaal alleen ja? Dat ben ik dan weer niet..ik heb hier nog meer mensen in het bedrijf zitten die het wel zouden merken als ik te laat wasquote:Op donderdag 18 september 2008 08:42 schreef renedis het volgende:
goedemorgen iedereen!
hahaa.. eigenlijk et erg, ik ben net begonnen terwijl ik eigenlijk al om half 8 moest beginnen
maar niemand is aanwezig dus niemand weet het ook
Sgelequote:Op donderdag 18 september 2008 08:16 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb toch geen zin vandaag
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele
debbie
dracu
pulletje
renedis
Morgequote:Op donderdag 18 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
De vraag blijft natuurlijk...Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
hoi Smokezquote:Op donderdag 18 september 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele
debbie
dracu
pulletje
renedis
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je weet mijn antwoordt wel denk ik
Zoals ik net al zei, liever niet, anders heb ik de hele week voor niks gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je weet mijn antwoordt wel denk ik
beetje lief blijven hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maoam is voor bazen!
Hij weet heus wel dat ik dat gewoon MEENquote:
smokezquote:Op donderdag 18 september 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele
debbie
dracu
pulletje
renedis
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij weet heus wel dat ik dat gewoon MEEN![]()
voor Smokez
Website, kan er niet meer opquote:
Als het zo veel is...waarom breng je het zelf niet naar een papierboer dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
handelt hier iemand in oud papier?
Als ik hier morgen voor de laatste keer de deur uit loop, heb ik volgens mij een container aan oude bouwtekeningen..
Pff wat een zooi en dat moet ik vandaag nog allemaal uitzoeken!
breng het naar de "oud ijzer boer" die doet bij ons in de buurt ook aan papier.. dan verdien je 1 euro ofzoquote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
Als ik hier morgen voor de laatste keer de deur uit loop, heb ik volgens mij een container aan oude bouwtekeningen..
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Fucking druk, Fucking druk, Fucking druk!
Leuk zo'n droomstoring, stroomoverzetting, kut NUON!!!
hai droxzquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Morguh Droxzquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
en je had van de week er nog zoveel tijd voor?!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
woohooquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef renedis het volgende:
[..]
breng het naar de "oud ijzer boer" die doet bij ons in de buurt ook aan papier.. dan verdien je 1 euro ofzo
Dan zeg je gewoon: whatevaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 september 2008 08:53 schreef pulletje het volgende:
haha, ze zien me hier al de deur uit lopen met zo'n berg..
haha, dat is het probleem he, als je er de hele week geen zin in hebt.. Alles wordt lekker uitgesteld..quote:Op donderdag 18 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en je had van de week er nog zoveel tijd voor?!
Zien jullie nou, sóms kan ze best lief zijn hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij weet heus wel dat ik dat gewoon MEEN![]()
voor Smokez
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh BrandXquote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Hoe gaat het met mijn favo werkonduikers?
hai brandX ! hoe is ie met jou dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Kia oraquote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Dat ziet er praktisch uit allemaalquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, zo ziet onze gang er op dit moment uit: KLIK
Nuon is bezig met een stroomhuisje vervangen ofzo, zodat wij soms zonder stroom zitten.
Servers hangen aan UPS (noodstroom voor 10 a 15 minuten), en deze kabels lopen er voor 2 extra cool elementen, omdat de airco er uit ligt vanwege die stroomzooi.. *zucht*
poging 4quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi debbie, renedis, smokez, sgele en dracu..
@ smokez, ja hoor ik heb er wel zin in... poging 4 deze week om mijn strijkwas weg te werken
Maar nu eers even koffie
Join the clubquote:
Iddquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh BrandX![]()
Ik weet denk dat het bij de rest hetzelfde is...maar ik heb in ieder geval geen zin meer
ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nuon is bezig met een stroomhuisje vervangen ofzo, zodat wij soms zonder stroom zitten.
Servers hangen aan UPS (noodstroom voor 10 a 15 minuten), en deze kabels lopen er voor 2 extra cool elementen, omdat de airco er uit ligt vanwege die stroomzooi.. *zucht*
OMG dudequote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
EN OF IK ER ZIN IN HEB VANDAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Dr.Droxz zegt Thx! tegen Sgele, wat moet ik ook zonder jullie!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ziet er praktisch uit allemaal
HIer jochie...een Droxz Special
hoi! ik dacht al bijna: Crazy-M komt niet meerquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hai brandX ! hoe is ie met jou dan?
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh BrandX![]()
Ik weet denk dat het bij de rest hetzelfde is...maar ik heb in ieder geval geen zin meer
Hey mensen!quote:
Klap jij ook maar uit elkaarquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeiemorgenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig is er Fok!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
hier gaat het prima. blij weer thuis te zijn, en nu rustig weer mijn leven oppakken. Huisje zoeken, werk zoeken
genoeg ellende dus
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt Thx! tegen Sgele, wat moet ik ook zonder jullie!
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag lekker op tijd naar huis ga![]()
Maar volgens mij zeg ik dat iedere middag
Ja maar..ik zeg het steeds, maar doe het nooitquote:
kijk en dat ziet er nu nog is mooi uitquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
eeeehhh.... ja zoiets![]()
grappige is dat ik Fok! heul niet gemist heb
maar wel een goede tijd gehad?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
hier gaat het prima. blij weer thuis te zijn, en nu rustig weer mijn leven oppakken. Huisje zoeken, werk zoeken
genoeg ellende dus
ben vandaag weer om 4 uur klaarquote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik word bang van jequote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks geks aan toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..ik zeg het steeds, maar doe het nooit
BrandX! Tijd geleden! Leuke tijd gehad?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
genoeg ellende dus
* debbie_19 geeft Renedis een optieferquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef renedis het volgende:
[..]
ben vandaag weer om 4 uur klaar![]()
en morgen ben ik vrij
Hij is gisteren weer bij zijn meissie geweest hequote:
Ik weet wel zeker dat ik vroeg naar huis ga vandaagquote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Uhm omdat ik het wel heeeel graag wilquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niks geks aan toch?
[..]
Waarom zeg je het dan?
Kalm? Kalm?quote:
NIETUSquote:Op donderdag 18 september 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is gisteren weer bij zijn meissie geweest he
Nee dat klopt..hij gaat vanavond weerquote:
Geeft Smokez een bloedende varkenskop.quote:
o jah, dat is vanavond weer hequote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat klopt..hij gaat vanavond weer
KIA ORA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat ga je nu eigenlijk weer doen bij haar?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah, dat is vanavond weer he
* Crazy-M geeft debbie een schouderklopje,quote:Op donderdag 18 september 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 geeft Renedis een optiefer
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 geeft Renedis een optiefer
nog steeds die pcquote:Op donderdag 18 september 2008 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat ga je nu eigenlijk weer doen bij haar?
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds die pc
Geeft nog steeds moeilijkheden
Maar goed.
* renedis gooit Debbie en Crazy door het raamquote:Op donderdag 18 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft debbie een schouderklopje,
Mooie windvlaag
* Sm0keZ gooit de bloedende varkenskop in de frituurpan, en pakt alvast een paar borden, mayo, ketchup en bestekquote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geeft Smokez een bloedende varkenskop.
Kijk NU mag je bang zijn
mjah ... ff maar opnieuw installerenquote:
* Crazy-M Redt debbie met zijn GOGO Crazy dingesquote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis gooit Debbie en Crazy door het raam
* Crazy-M roept:quote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis gooit Debbie en Crazy door het raam
Kaassoufleetje?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gooit de bloedende varkenskop in de frituurpan, en pakt alvast een paar borden, mayo, ketchup en bestek
Iemand anders nog?
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* Crazy-M Redt debbie met zijn GOGO Crazy dinges
Generale repetitie voor de vrijdag hequote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
jullie gaan weer eens snel vandaag
ZO is hetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M roept:
GOGOCRAZYVLIEGTUIG!!!!!
* Crazy-M vangt debbie op met vliegtuig en landt veilig op de grond
ah dat is hetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Generale repetitie voor de vrijdag he
Geeft niksquote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
Had jouw post nog eens niet gelezen
* LovelyLady ziet inspector gadget voor zich.....quote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M roept:
GOGOCRAZYVLIEGTUIG!!!!!
* Crazy-M vangt debbie op met vliegtuig en landt veilig op de grond
jah lekker,quote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit de bloedende varkenskop in de frituurpan, en pakt alvast een paar borden, mayo, ketchup en bestek
Iemand anders nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |