Dat vroeg ik ook al vanochtend, gaat alleen hier niet door vanavondquote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan houden we het stil
weet iemand nog een leuke bios film?
met geld koop je alles!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
heren begrijpen jullie hoe een vrouw werkt?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Wrm niet dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al vanochtend, gaat alleen hier niet door vanavond
hahaa.. pm maar als je reinteresseerd bent..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja...uhm....dat betekent dat ik wel meer kleren kan kopen later als ik groot ben
Nee, vrouwen komen van venus... en mannen zijn gewoon de lul!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
maar jij doet daar toch de IT?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles met het woord proxy is geblocked enzo.
Zou dan thuis even moeten kijken voor een proxy,
maar doe het dan liever via een tunneltje via huis
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa.. pm maar als je reinteresseerd bent..
dan kan ik je het 1 en ander uitleggen.
Fijne avond alvast Renedisquote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef renedis het volgende:
mensen... ik ga nu naar huis! fijne dag verder. ik kijk zo nog wel even als ik thuis ben hier!
corsa ofzo? 100 euro per maand is wel heel weinigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef renedis het volgende:
[..]
maak niet uit waar je woont..
de detachering zit door heel NL..
ow trouwens, je krijgt ook een auto van de zaak! mag je ook prive mee rijden (kost wel 100 EU per maand)
ben nu ook nog bezig om een motor er bij te krijgen (kost 75 EU)
prijzen zijn inclusief verzekering enzo!
ik heb ee ntwingo (wel van dit jaar begin maart) en die is 200 pmquote:Op woensdag 17 september 2008 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
corsa ofzo? 100 euro per maand is wel heel weinig
mijn nieuwe sigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, vrouwen komen van venus... en mannen zijn gewoon de lul!
dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ee ntwingo (wel van dit jaar begin maart) en die is 200 pm
ik rijd al in mn 3de, en werk er pas half jaarquote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb gewoon geen auto van de zaak
corsa is meer waardquote:
Nope, ik kan echt BIJNA overal bijquote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar jij doet daar toch de IT?
k neem aan dat je zelf wel overal bij kan!
ik ook niequote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb gewoon geen auto van de zaak
detachering wil niet gelijk zeggen auto van de zaakquote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef pulletje het volgende:
[..]
ik ook niemaar werk vanaf volgende week wel via een detacheringsbureau..
Doei Skele vergadersequote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga weer even vergaderen enzo...en dan maar naar huis ofzo
Fijne avond![]()
van alle versiertrucs is dit welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |