Nou ik ben geen golddigger maar het is mooi meegenomen...weet niet of je het openbaar moet maken. Volgens mij gaan ze dan veels te veel vragen stellenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omdat ik 3.5k per maand verdien?
of omdat je het openbaar wil maken?
Uuuuhm...neequote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan houden we het stil
weet iemand nog een leuke bios film?
ik ben er dan ook 0.5k op achteruit gegaan.. maar nu een superleuke baan met super collega'squote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
ik verdien liever 1k met gezellig werken dan 3.5 k werken en saaie collega
als ik hier was gebleven, dan was ik er ook 1 k op vooruit gegaan, alleen niet zo gezellig
Alles met het woord proxy is geblocked enzo.quote:
maak niet uit waar je woont..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Leren? WTF ik ga al naar school![]()
ik woon helemaal in apeldoorn..ben wel hagenees BTW
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuuhm...neeik wil wel weer eens graag naar de film..fijn dat je me mee wilt nemen en voor me wilt betalen..o ja en ik wil ook nog eerst uit eten
wanted schijnt leuk te zijn maar heb hem niet gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan houden we het stil
O ja...uhm....dat betekent dat ik wel meer kleren kan kopen later als ik groot benquote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef renedis het volgende:
[..]
maak niet uit waar je woont..
de detachering zit door heel NL..
ow trouwens, je krijgt ook een auto van de zaak! mag je ook prive mee rijden (kost wel 100 EU per maand)
ben nu ook nog bezig om een motor er bij te krijgen (kost 75 EU)
prijzen zijn inclusief verzekering enzo!
Dat vroeg ik ook al vanochtend, gaat alleen hier niet door vanavondquote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan houden we het stil
met geld koop je alles!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
heren begrijpen jullie hoe een vrouw werkt?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Wrm niet dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al vanochtend, gaat alleen hier niet door vanavond
hahaa.. pm maar als je reinteresseerd bent..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja...uhm....dat betekent dat ik wel meer kleren kan kopen later als ik groot ben
Nee, vrouwen komen van venus... en mannen zijn gewoon de lul!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
maar jij doet daar toch de IT?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles met het woord proxy is geblocked enzo.
Zou dan thuis even moeten kijken voor een proxy,
maar doe het dan liever via een tunneltje via huis
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa.. pm maar als je reinteresseerd bent..
dan kan ik je het 1 en ander uitleggen.
Fijne avond alvast Renedisquote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef renedis het volgende:
mensen... ik ga nu naar huis! fijne dag verder. ik kijk zo nog wel even als ik thuis ben hier!
corsa ofzo? 100 euro per maand is wel heel weinigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef renedis het volgende:
[..]
maak niet uit waar je woont..
de detachering zit door heel NL..
ow trouwens, je krijgt ook een auto van de zaak! mag je ook prive mee rijden (kost wel 100 EU per maand)
ben nu ook nog bezig om een motor er bij te krijgen (kost 75 EU)
prijzen zijn inclusief verzekering enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |