Pwndquote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was nog aan het posten in het oude topic ik denk WTF WAAROM DOET IE HET NIET![]()
Vandaar dus
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was nog aan het posten in het oude topic ik denk WTF WAAROM DOET IE HET NIET![]()
Vandaar dus
normale Engelse vertaling : Ownedquote:
Ik zie nu dus ook geen plaatjes meer in de OP, blijkt dat ze hier fotobucked hebben geblockedquote:
Hebben ze bij mij op het werk ook gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie nu dus ook geen plaatjes meer in de OP, blijkt dat ze hier fotobucked hebben geblocked
denk jhet ook want daat heb je al de hele dag last vanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie nu dus ook geen plaatjes meer in de OP, blijkt dat ze hier fotobucked hebben geblocked
Het begint me nu pas op te vallenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk jhet ook want daat heb je al de hele dag last van
Wat heb jij voor werktijden? Ben je ambtenaar ofzo? Was jij dat?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
nog 25 minuten en ik ben klaar met werken
lang leven een proxy?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het begint me nu pas op te vallen
Toch maar eens gaan internetten via mijn pc thuis
volgens mij welquote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor werktijden? Ben je ambtenaar ofzo? Was jij dat?
hahahahahaha dat was (ben) ik ja!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Schijt jij ook maar in je broek!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
nog 25 minuten en ik ben klaar met werken
Volgens mij wel ja..weet het ook niet meer helemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jezus jullie hebben van die lekkere luie werktijden..echt waar..jammer dat je dan straks gaat voelen hoe het echt gaatquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahahahaha dat was (ben) ik ja!
maar misschien vanaf 1 oktober niet meerzit in de detachering maar mijn contract loopt af bij de gemeente den-haag.. ik zit nog op verlenging te wachten maar heb nog geen goedkeuring gehad.
moet je ze ook niet allemaal opeten. Trouwens die dingen zijn wel verdomd lekkerquote:Op woensdag 17 september 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
Ik benvan de chocolade kruitnootjes
Iewwwwquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer, moest telefoon gegevens omzetten.
Doe je telefoon open.
en ik had bijna handschoenen aangedaan.
Gadver damme wat fucking smerig dat toestel aa nde binnenkant
hahaa heb hiervoor bij ABN amro bank gezeten.. en daarvoor bij een design bureau.. daar was het: werken werken werken werkenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jezus jullie hebben van die lekkere luie werktijden..echt waar..jammer dat je dan straks gaat voelen hoe het echt gaat
Ja met melk en wit en puur chocolade erom heenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
moet je ze ook niet allemaal opeten. Trouwens die dingen zijn wel verdomd lekker
zo stond mijn gezicht dus ....quote:
Iemand met smetvrees was vast en zeker al flauwgevallen van viesheidquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer, moest telefoon gegevens omzetten.
Doe je telefoon open.
en ik had bijna handschoenen aangedaan.
Gadver damme wat fucking smerig dat toestel aa nde binnenkant
Lekker dusquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja met melk en wit en puur chocolade erom heen
Iemand met smetvrees was uit het raam gesprongen...die had het niet meer aangekunt..dan maar dood.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Iemand met smetvrees was vast en zeker al flauwgevallen van viesheid
Verdienen ze dat?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach je kan wat zeggen over werktijden maar 3.5k per maand is ook niet verkeerd zeg maar
Ik verdien veel meer...ik krijg het alleen nietquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Iemand met smetvrees was uit het raam gesprongen...die had het niet meer aangekunt..dan maar dood.
nee maa rhet was serieus TE smerig.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Iemand met smetvrees was uit het raam gesprongen...die had het niet meer aangekunt..dan maar dood.
Je heb toch wel je handen gewassen he?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maa rhet was serieus TE smerig.
ik verdien het niet omdat ik nog maar 20 jaar ben..quote:
nee maar mensen die hier posten die langer werken welquote:
Zoeken ze nog vrouwelijke collega's????quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef renedis het volgende:
[..]
ik verdien het niet omdat ik nog maar 20 jaar ben..
maar in de toekomst is dat zeker mogelijk.. misschien nog wel meer
de gemeente betaald al wel veel meer voor mij, zo'n lullige 8000 euro per maand.
Vroeg jij me net niet wat? Ik zeg ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar mensen die hier posten die langer werken wel
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef DeTolk het volgende:
Nog 3 kwartier en ik mag weer naar huis
Wat gaat de tijd traag vandaag
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef DeTolk het volgende:
Nog 3 kwartier en ik mag weer naar huis
Wat gaat de tijd traag vandaag
ik kan serieus wat vragen voor je..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zoeken ze nog vrouwelijke collega's????
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vroeg jij me net niet wat? Ik zeg ja.
Leren? WTF ik ga al naar schoolquote:Op woensdag 17 september 2008 15:49 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kan serieus wat vragen voor je..
je moet wel willen leren (cursussen enzo)
en in het begin verdien je dat uiteraard NIET.
tevens moet je toch wel een opleiding daar in hebben gedaan.. (die zei eventueel ook voor je betalen)
al mijn opleidingen/curssusen die ik zelf uitkies/wil.. wordt betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |