Iddquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh BrandX![]()
Ik weet denk dat het bij de rest hetzelfde is...maar ik heb in ieder geval geen zin meer
ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, zo ziet onze gang er op dit moment uit: KLIK
Nuon is bezig met een stroomhuisje vervangen ofzo, zodat wij soms zonder stroom zitten.
Servers hangen aan UPS (noodstroom voor 10 a 15 minuten), en deze kabels lopen er voor 2 extra cool elementen, omdat de airco er uit ligt vanwege die stroomzooi.. *zucht*
OMG dudequote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
EN OF IK ER ZIN IN HEB VANDAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Dr.Droxz zegt Thx! tegen Sgele, wat moet ik ook zonder jullie!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ziet er praktisch uit allemaal
HIer jochie...een Droxz Special
hoi! ik dacht al bijna: Crazy-M komt niet meerquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hai brandX ! hoe is ie met jou dan?
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh BrandX![]()
Ik weet denk dat het bij de rest hetzelfde is...maar ik heb in ieder geval geen zin meer
Hey mensen!quote:
Klap jij ook maar uit elkaarquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeiemorgenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig is er Fok!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
hier gaat het prima. blij weer thuis te zijn, en nu rustig weer mijn leven oppakken. Huisje zoeken, werk zoeken
genoeg ellende dus
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt Thx! tegen Sgele, wat moet ik ook zonder jullie!
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag lekker op tijd naar huis ga![]()
Maar volgens mij zeg ik dat iedere middag
Ja maar..ik zeg het steeds, maar doe het nooitquote:
kijk en dat ziet er nu nog is mooi uitquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, zo ziet onze gang er op dit moment uit: KLIK
Nuon is bezig met een stroomhuisje vervangen ofzo, zodat wij soms zonder stroom zitten.
Servers hangen aan UPS (noodstroom voor 10 a 15 minuten), en deze kabels lopen er voor 2 extra cool elementen, omdat de airco er uit ligt vanwege die stroomzooi.. *zucht*
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
eeeehhh.... ja zoiets![]()
grappige is dat ik Fok! heul niet gemist heb
maar wel een goede tijd gehad?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
hier gaat het prima. blij weer thuis te zijn, en nu rustig weer mijn leven oppakken. Huisje zoeken, werk zoeken
genoeg ellende dus
ben vandaag weer om 4 uur klaarquote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik word bang van jequote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks geks aan toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
eeeehhh.... ja zoiets![]()
grappige is dat ik Fok! heul niet gemist heb
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..ik zeg het steeds, maar doe het nooit
BrandX! Tijd geleden! Leuke tijd gehad?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
genoeg ellende dus
* debbie_19 geeft Renedis een optieferquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef renedis het volgende:
[..]
ben vandaag weer om 4 uur klaar![]()
en morgen ben ik vrij
Hij is gisteren weer bij zijn meissie geweest hequote:
Ik weet wel zeker dat ik vroeg naar huis ga vandaagquote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Uhm omdat ik het wel heeeel graag wilquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niks geks aan toch?
[..]
Waarom zeg je het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |