Ben je helemaal alleen ja? Dat ben ik dan weer niet..ik heb hier nog meer mensen in het bedrijf zitten die het wel zouden merken als ik te laat wasquote:Op donderdag 18 september 2008 08:42 schreef renedis het volgende:
goedemorgen iedereen!
hahaa.. eigenlijk et erg, ik ben net begonnen terwijl ik eigenlijk al om half 8 moest beginnen
maar niemand is aanwezig dus niemand weet het ook
Sgelequote:Op donderdag 18 september 2008 08:16 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb toch geen zin vandaag
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele
debbie
dracu
pulletje
renedis
Morgequote:Op donderdag 18 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
De vraag blijft natuurlijk...Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
hoi Smokezquote:Op donderdag 18 september 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele
debbie
dracu
pulletje
renedis
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je weet mijn antwoordt wel denk ik
Zoals ik net al zei, liever niet, anders heb ik de hele week voor niks gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je weet mijn antwoordt wel denk ik
beetje lief blijven hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maoam is voor bazen!
Hij weet heus wel dat ik dat gewoon MEENquote:
smokezquote:Op donderdag 18 september 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele
debbie
dracu
pulletje
renedis
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij weet heus wel dat ik dat gewoon MEEN![]()
voor Smokez
Website, kan er niet meer opquote:
Als het zo veel is...waarom breng je het zelf niet naar een papierboer dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
handelt hier iemand in oud papier?
Als ik hier morgen voor de laatste keer de deur uit loop, heb ik volgens mij een container aan oude bouwtekeningen..
Pff wat een zooi en dat moet ik vandaag nog allemaal uitzoeken!
breng het naar de "oud ijzer boer" die doet bij ons in de buurt ook aan papier.. dan verdien je 1 euro ofzoquote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
Als ik hier morgen voor de laatste keer de deur uit loop, heb ik volgens mij een container aan oude bouwtekeningen..
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Fucking druk, Fucking druk, Fucking druk!
Leuk zo'n droomstoring, stroomoverzetting, kut NUON!!!
hai droxzquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Morguh Droxzquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
en je had van de week er nog zoveel tijd voor?!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
woohooquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef renedis het volgende:
[..]
breng het naar de "oud ijzer boer" die doet bij ons in de buurt ook aan papier.. dan verdien je 1 euro ofzo
Dan zeg je gewoon: whatevaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 september 2008 08:53 schreef pulletje het volgende:
haha, ze zien me hier al de deur uit lopen met zo'n berg..
haha, dat is het probleem he, als je er de hele week geen zin in hebt.. Alles wordt lekker uitgesteld..quote:Op donderdag 18 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en je had van de week er nog zoveel tijd voor?!
Zien jullie nou, sóms kan ze best lief zijn hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij weet heus wel dat ik dat gewoon MEEN![]()
voor Smokez
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh BrandXquote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Hoe gaat het met mijn favo werkonduikers?
hai brandX ! hoe is ie met jou dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Kia oraquote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Dat ziet er praktisch uit allemaalquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, zo ziet onze gang er op dit moment uit: KLIK
Nuon is bezig met een stroomhuisje vervangen ofzo, zodat wij soms zonder stroom zitten.
Servers hangen aan UPS (noodstroom voor 10 a 15 minuten), en deze kabels lopen er voor 2 extra cool elementen, omdat de airco er uit ligt vanwege die stroomzooi.. *zucht*
poging 4quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi debbie, renedis, smokez, sgele en dracu..
@ smokez, ja hoor ik heb er wel zin in... poging 4 deze week om mijn strijkwas weg te werken
Maar nu eers even koffie
Join the clubquote:
Iddquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh BrandX![]()
Ik weet denk dat het bij de rest hetzelfde is...maar ik heb in ieder geval geen zin meer
ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nuon is bezig met een stroomhuisje vervangen ofzo, zodat wij soms zonder stroom zitten.
Servers hangen aan UPS (noodstroom voor 10 a 15 minuten), en deze kabels lopen er voor 2 extra cool elementen, omdat de airco er uit ligt vanwege die stroomzooi.. *zucht*
OMG dudequote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
EN OF IK ER ZIN IN HEB VANDAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Dr.Droxz zegt Thx! tegen Sgele, wat moet ik ook zonder jullie!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ziet er praktisch uit allemaal
HIer jochie...een Droxz Special
hoi! ik dacht al bijna: Crazy-M komt niet meerquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hai brandX ! hoe is ie met jou dan?
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh BrandX![]()
Ik weet denk dat het bij de rest hetzelfde is...maar ik heb in ieder geval geen zin meer
Hey mensen!quote:
Klap jij ook maar uit elkaarquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeiemorgenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig is er Fok!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
hier gaat het prima. blij weer thuis te zijn, en nu rustig weer mijn leven oppakken. Huisje zoeken, werk zoeken
genoeg ellende dus
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt Thx! tegen Sgele, wat moet ik ook zonder jullie!
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag lekker op tijd naar huis ga![]()
Maar volgens mij zeg ik dat iedere middag
Ja maar..ik zeg het steeds, maar doe het nooitquote:
kijk en dat ziet er nu nog is mooi uitquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
eeeehhh.... ja zoiets![]()
grappige is dat ik Fok! heul niet gemist heb
maar wel een goede tijd gehad?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
hier gaat het prima. blij weer thuis te zijn, en nu rustig weer mijn leven oppakken. Huisje zoeken, werk zoeken
genoeg ellende dus
ben vandaag weer om 4 uur klaarquote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik word bang van jequote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks geks aan toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..ik zeg het steeds, maar doe het nooit
BrandX! Tijd geleden! Leuke tijd gehad?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey mensen!
genoeg ellende dus
* debbie_19 geeft Renedis een optieferquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef renedis het volgende:
[..]
ben vandaag weer om 4 uur klaar![]()
en morgen ben ik vrij
Hij is gisteren weer bij zijn meissie geweest hequote:
Ik weet wel zeker dat ik vroeg naar huis ga vandaagquote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Uhm omdat ik het wel heeeel graag wilquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niks geks aan toch?
[..]
Waarom zeg je het dan?
Kalm? Kalm?quote:
NIETUSquote:Op donderdag 18 september 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is gisteren weer bij zijn meissie geweest he
Nee dat klopt..hij gaat vanavond weerquote:
Geeft Smokez een bloedende varkenskop.quote:
o jah, dat is vanavond weer hequote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat klopt..hij gaat vanavond weer
KIA ORA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat ga je nu eigenlijk weer doen bij haar?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah, dat is vanavond weer he
* Crazy-M geeft debbie een schouderklopje,quote:Op donderdag 18 september 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 geeft Renedis een optiefer
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 geeft Renedis een optiefer
nog steeds die pcquote:Op donderdag 18 september 2008 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat ga je nu eigenlijk weer doen bij haar?
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog steeds die pc
Geeft nog steeds moeilijkheden
Maar goed.
* renedis gooit Debbie en Crazy door het raamquote:Op donderdag 18 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft debbie een schouderklopje,
Mooie windvlaag
* Sm0keZ gooit de bloedende varkenskop in de frituurpan, en pakt alvast een paar borden, mayo, ketchup en bestekquote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geeft Smokez een bloedende varkenskop.
Kijk NU mag je bang zijn
mjah ... ff maar opnieuw installerenquote:
* Crazy-M Redt debbie met zijn GOGO Crazy dingesquote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis gooit Debbie en Crazy door het raam
* Crazy-M roept:quote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis gooit Debbie en Crazy door het raam
Kaassoufleetje?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gooit de bloedende varkenskop in de frituurpan, en pakt alvast een paar borden, mayo, ketchup en bestek
Iemand anders nog?
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* Crazy-M Redt debbie met zijn GOGO Crazy dinges
Generale repetitie voor de vrijdag hequote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
jullie gaan weer eens snel vandaag
ZO is hetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M roept:
GOGOCRAZYVLIEGTUIG!!!!!
* Crazy-M vangt debbie op met vliegtuig en landt veilig op de grond
ah dat is hetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Generale repetitie voor de vrijdag he
Geeft niksquote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
Had jouw post nog eens niet gelezen
* LovelyLady ziet inspector gadget voor zich.....quote:Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M roept:
GOGOCRAZYVLIEGTUIG!!!!!
* Crazy-M vangt debbie op met vliegtuig en landt veilig op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |