Als het zo veel is...waarom breng je het zelf niet naar een papierboer dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
handelt hier iemand in oud papier?
Als ik hier morgen voor de laatste keer de deur uit loop, heb ik volgens mij een container aan oude bouwtekeningen..
Pff wat een zooi en dat moet ik vandaag nog allemaal uitzoeken!
breng het naar de "oud ijzer boer" die doet bij ons in de buurt ook aan papier.. dan verdien je 1 euro ofzoquote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
Als ik hier morgen voor de laatste keer de deur uit loop, heb ik volgens mij een container aan oude bouwtekeningen..
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Fucking druk, Fucking druk, Fucking druk!
Leuk zo'n droomstoring, stroomoverzetting, kut NUON!!!
hai droxzquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Morguh Droxzquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
en je had van de week er nog zoveel tijd voor?!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef pulletje het volgende:
woohooquote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef renedis het volgende:
[..]
breng het naar de "oud ijzer boer" die doet bij ons in de buurt ook aan papier.. dan verdien je 1 euro ofzo
Dan zeg je gewoon: whatevaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 september 2008 08:53 schreef pulletje het volgende:
haha, ze zien me hier al de deur uit lopen met zo'n berg..
haha, dat is het probleem he, als je er de hele week geen zin in hebt.. Alles wordt lekker uitgesteld..quote:Op donderdag 18 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en je had van de week er nog zoveel tijd voor?!
Zien jullie nou, sóms kan ze best lief zijn hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij weet heus wel dat ik dat gewoon MEEN![]()
voor Smokez
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh BrandXquote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Hoe gaat het met mijn favo werkonduikers?
hai brandX ! hoe is ie met jou dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Kia oraquote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Dat ziet er praktisch uit allemaalquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, zo ziet onze gang er op dit moment uit: KLIK
Nuon is bezig met een stroomhuisje vervangen ofzo, zodat wij soms zonder stroom zitten.
Servers hangen aan UPS (noodstroom voor 10 a 15 minuten), en deze kabels lopen er voor 2 extra cool elementen, omdat de airco er uit ligt vanwege die stroomzooi.. *zucht*
poging 4quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi debbie, renedis, smokez, sgele en dracu..
@ smokez, ja hoor ik heb er wel zin in... poging 4 deze week om mijn strijkwas weg te werken
Maar nu eers even koffie
Join the clubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |