úh,.... JEP! gelukkig maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Newsflash... dat kunnen wij mannen niet...
dus kijk ff in je broek of je nog wel een kerel bent!
nee liever nietquote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
úh,.... JEP! gelukkig maar!
Krijg nou tieten!....
En TOCH ga ik lyn lastig vallen straks!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
3
ach, zijn maar 15 min
ik moet nog tot 17:00
als Molukse mosterdquote:Op woensdag 17 september 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt! Scherp ben je zeg vandaag
pwned!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben goed man!
Kut collega: Ej droxz, help ff met dit naar de container te brengen...
ik: nee, ik ga zo (over 20 minuten) de trein halen!
Kut collega: oh....
ik: Nog wel tijd voor jou om koffie te halen!
Kut collega: uh....
Hij is nu koffie halen!![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
úh,.... JEP! gelukkig maar!
Krijg nou tieten!....
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben goed man!
Kut collega: Ej droxz, help ff met dit naar de container te brengen...
ik: nee, ik ga zo (over 20 minuten) de trein halen!
Kut collega: oh....
ik: Nog wel tijd voor jou om koffie te halen!
Kut collega: uh....
Hij is nu koffie halen!![]()
O ja je was gister weer naar die lady he? Hoe was het danquote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
hopen dat ik vanavond vroeg naar bed kan![]()
Nee man, het is gemeen mij de hele dag ZIJN problemen te laten oplossenquote:
goede vraag..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja je was gister weer naar die lady he? Hoe was het dan
Met haar zeker?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
hopen dat ik vanavond vroeg naar bed kan![]()
dan krijg jij ZIJN baan en kan je bij de proxy?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, het is gemeen mij de hele dag ZIJN problemen te laten oplossen
Volgende week een gesprek hiero
Ik heb al meer rechten dan kut collega... dat weet hij alleen nietquote:Op woensdag 17 september 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan krijg jij ZIJN baan en kan je bij de proxy?
morgen weer terugquote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja je was gister weer naar die lady he? Hoe was het dan
nee, vandaag zien we elkaar nietquote:
Laat nou eens wat meer losquote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morgen weer terug
maar was weer gezellig
*kriebelt debbie in haar nekje*quote:
jij ook bedankt voor de jouwequote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, ik ben pleite!
Bedankt voor jullie inzet he!
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*kriebelt debbie in haar nekje*
wakker worden.. is nog geen slapies tijd!
zoals wat danquote:
Waar hebben jullie het dan in godsnaam de hele avond over? Neuken?quote:
je belde aan en toen?quote:
daar heb ik vanmorgen al ee ndiscussie over gehadquote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het dan in godsnaam de hele avond over? Neuken?
liep ik naar binnen en deed de deur dichtquote:
Discussies op het werk over seks? Echt waar?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar heb ik vanmorgen al ee ndiscussie over gehad![]()
Gewoon beetje gekletst over van alles en nog wat, geintjes maken, grapjes maken, tv kijken.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Discussies op het werk over seks? Echt waar?
Maar ik voer geen discussies over sex hoor..ik doe het gewoonquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Crazy-M het volgende:
nee, iets in het GM topic van heden ochtend.
gaat erover dat sommige gelijk denken dat als je bij een vrouwke komt er gelijk geneukt moet worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar ik voer geen discussies over sex hoor..ik doe het gewoon
Dudequote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat erover dat sommige gelijk denken dat als je bij een vrouwke komt er gelijk geneukt moet worden.
sorry, maar zo ben ik absoluut niet.
mwa, vanmorgen reageerde ik er stukken feller overquote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, vanmorgen reageerde ik er stukken feller over
dus heb nu nog netjes ingehouden omdat ik zo langzaam wel weet wat ik van jou serieus kan nemen
nee johquote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
gelukkig maarik denk al..hij denkt toch niet dat ik het meen?
*krijgt een beeld voorzich dat craze elke vrouw die hij tegenkomt in een kamertje sleurt*quote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat erover dat sommige gelijk denken dat als je bij een vrouwke komt er gelijk geneukt moet worden.
sorry, maar zo ben ik absoluut niet.
* Crazy-M stoot BCC door het raam naar buitenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*krijgt een beeld voorzich dat craze elke vrouw die hij tegenkomt in een kamertje sleurt*![]()
![]()
* debbie_19 springt erachter aan, want ze wil niet dat haar ********* nu al dood gaatquote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stoot BCC door het raam naar buiten
* Crazy-M sluit het raam en belt de reinigingsdienst.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 springt erachter aan, want ze wil niet dat haar ********* nu al dood gaat
Er stond echt heel toevallig...heel toevallig een mega luchtkussen onder je raamquote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sluit het raam en belt de reinigingsdienst.
Jah, er zijn er net 2 van 20 hoog naar beneden gevallen ... Komen jullie eve nschoonmaken ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stoot BCC door het raam naar buiten
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 springt erachter aan, want ze wil niet dat haar ********* nu al dood gaat
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sluit het raam en belt de reinigingsdienst.
Jah, er zijn er net 2 van 20 hoog naar beneden gevallen ... Komen jullie eve nschoonmaken ?
Volgens mij zijn we nog maar met z'n 2quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dude....stop making me laugh!zit hier als een idioot achter me notebook te grijnzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |