Eens kijken of Wilfried nog iets nieuws uit Thomas kan krijgen.quote:Op maandag 15 september 2008 @ 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
hier dus verder. Volgende week dus Thomas Dekker in de studio.
Er was geen herhaling, heb het online binnen 20 minuten gezien, dus niet echt boeiend.quote:
Mooi gesproken.quote:Op maandag 22 september 2008 20:41 schreef Art_Core het volgende:
Zeg het ze, Erben! Liever 15e en allemaal rijden voor Gesink dan weer knechten voor die Russische meerijder.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:41 schreef Art_Core het volgende:
Zeg het ze, Erben! Liever 15e en allemaal rijden voor Gesink dan weer knechten voor die Russische meerijder.
Hij heeft smaakquote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef wimderon het volgende:
Dekker was Brusselmans aan het lezen
Nou ja, het is natuurlijk mooi maar of dat nou zo verstandig is. Gesink is straks 23 en gaat zijn eerste Tour rijden met 1 Vuelta ervaring. Terwijl die Menchov als teamggenoot krijgt die al 2 Vuelta's heeft gewonnen en verschillende top 5 klasseringen in de Tour.quote:Op maandag 22 september 2008 20:41 schreef Art_Core het volgende:
Bekijk het in algemene zin. Boogerd had in z'n laatste jaren top-10 niveau, maar moest ook knechten.quote:Op maandag 22 september 2008 20:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk mooi maar of dat nou zo verstandig is. Gesink is straks 23 en gaat zijn eerste Tour rijden met 1 Vuelta ervaring. Terwijl die Menchov als teamggenoot krijgt die al 2 Vuelta's heeft gewonnen en verschillende top 5 klasseringen in de Tour.
Laat hem eerst maar eens een jaartje knechten, Gesink begon zelf al toen hem naar de Tour werd gevraagd over het knechten voor Menchov. Dat lijkt me een goede rol en dan kan hij in 2010 of 2011 als kopman gaan.
Was juist mooi om te zien.quote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Vind het toch wel van een tikkie weinig ruggengraat getuigen zoals Dekker daar rondrijdt...
Inderdaad niet de instelling die je van een topsporter verwacht.quote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Vind het toch wel van een tikkie weinig ruggengraat getuigen zoals Dekker daar rondrijdt...
Ach Dekker had niks te zoeken in de Tourquote:Op maandag 22 september 2008 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was juist mooi om te zien.
Iemand Die de Champions finale niet mag spelen maar met het tweede tegen RBC moet spelen doet het zelfde.
Dat is zo mooi om te zien.
Hij vindt zichzelf goed. Is het niet eens dat ie de Tour niet n\mocht rijden.quote:Op maandag 22 september 2008 20:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad niet de instelling die je van een topsporter verwacht.
Ik vind dat niet. Ik noem het zelfverzeker.quote:
Je kunt ook aantonen dat je onterecht bent thuisgelaten... en Dekker is geen vedette, wel een groot talentquote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf goed. Is het niet eens dat ie de Tour niet n\mocht rijden.
Wat had je liever gezien van zo'n talent ?
Dat ie het er mee eens was dat ie niet als vedete werd behandeld terwijl ie het wel is.
Bij Rabo stoppen ze liever geld in tweederangs buitenlanders.
Dat aantonen gaat ie nog doen denk ik. Tien jaar lang was het 't grootste Nederlandse talent. Is ie het fietsen plots verleerd ?quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt ook aantonen dat je onterecht bent thuisgelaten... en Dekker is geen vedette, wel een groot talent
dat zou best kunnen maar hij komt wel arrogant over.quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
In Nederland houden we dus meer van sporters die het niet halen van goud met en lach afdoen.
Ik denk dat Thomas Dekker nog grote prijzen gaat winnen.
Dat hij had laten zien dat Rabobank een fout heeft gemaakt door hem niet mee te nemen. Vechten voor wat 'ie waard was.quote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wat had je liever gezien van zo'n talent ?
Ik denk dat hij zichzelf overschat.quote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet. Ik noem het zelfverzeker.
Volgend jaar kunnen we echt oordelen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat hij had laten zien dat Rabobank een fout heeft gemaakt door hem niet mee te nemen. Vechten voor wat 'ie waard was.
In plaats daarvan gooit hij er met de pet naar.
Nee ik vind atletes zoals Veldhuis ook tenenkrommend als ze verliezen maar hij toont hier gewoon misplaatste arrogantie... je mag best zelfverzekerd zijn, graag zelfs... maar in zijn situatie nu waarin je driekwart seizoen niks hebt laten zien mag je jezelf wel iets terughoudender opstellen....quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
In Nederland houden we dus meer van sporters die het niet halen van goud met en lach afdoen.
Een ploeg met een goede dokter ook nietquote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgend jaar kunnen we echt oordelen.
De teleurstelling in een ploeg waar ie zich niet thuis voelde is geen maatstaf
Had wel langer mogen durenquote:
Toeval of niet, zijn beste resultaten boekte ie toen ie werd begeleid door de omstreden Cecchiniquote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat aantonen gaat ie nog doen denk ik. Tien jaar lang was het 't grootste Nederlandse talent. Is ie het fietsen plots verleerd ?
Dat geleuter over ploegen is niet mijn ding.quote:
dat is het 'm nu juist Tong, hij is niet de beste, althans heeft dat dit jaar niet laten zien... ik schat Gesink op alle fronten hoger in op het momentquote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
Als jer de beste bent en dat zegt mag dat niet in Nederland
In de 100 meter finaler van de spelen op 88 bleek achteraf 7 van de 8 sprinters positief te zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toeval of niet, zijn beste resultaten boekte ie toen ie werd begeleid door de omstreden Cecchini
Ja daar noem je er ook één. Was Kuiper een slechte wielrenner omdat Zoetemelk beter was ?quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is het 'm nu juist Tong, hij is niet de beste, althans heeft dat dit jaar niet laten zien... ik schat Gesink op alle fronten hoger in op het moment
Niet echt waar, hij won Romandie en de Tirreno (die overigens amper klimwerk bevatte dat jaar) maar in de klassiekers was hij nog nooit zo goed als dit jaar.quote:Op maandag 22 september 2008 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toeval of niet, zijn beste resultaten boekte ie toen ie werd begeleid door de omstreden Cecchini
Ik wist die vraag met dank aan jouquote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord - Ajax 9-4
Kut daar gaat mijn kwisvraag over Bram Geilman
Ik ook wel, prachtig. Er zijn er te weinig van.quote:
Petje opquote:Op maandag 22 september 2008 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook wel, prachtig. Er zijn er te weinig van.
Hele mooie aflevering trouwens. Petje af.![]()
neequote:Op maandag 22 september 2008 21:23 schreef tong80 het volgende:
Als Thomas Dekker zou stoter re ren zou ie ook in de hareten zijn gesloten vanavond
Hij is niet de beste Gesink en met name Lars Boom zijn beter. En Kai moet zich eerst terugvinden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
Als jer de beste bent en dat zegt mag dat niet in Nederland
Boom wordt gehyped, misschien betere tijdrijder ja.quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is niet de beste Gesink en met name Lars Boom zijn beter. En Kai moet zich eerst terugvinden.
Thomas heeft mijn hart nooit verovert, hij fiets teveel achter in het peleton ik houd daar niet van. wat dat betreft ben ik gek op Gesink en Boom, en Mollema weet ik nog niet zo goed m,aar dat schijnt een heel goed talent te zijn afijn als ze maar niet achteraanrijden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:23 schreef tong80 het volgende:
Als Thomas Dekker zou stoter re ren zou ie ook in de hareten zijn gesloten vanavond
Nee.quote:Op maandag 22 september 2008 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee. Gesink is enkel een betere klimmer.quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is het 'm nu juist Tong, hij is niet de beste, althans heeft dat dit jaar niet laten zien... ik schat Gesink op alle fronten hoger in op het moment
Met name Lars Boom? Die heeft twee wedstrijden van enige waarde gewonnen (waar respectievelijk deelnemers uit twee en één land aan meedoen). Kai Reus was in zijn ene jaar bij de profs zelfs op zijn beste niveau nog minder dan de slechtste Dekker.quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is niet de beste Gesink en met name Lars Boom zijn beter. En Kai moet zich eerst terugvinden.
Maar hij valt tenminsten aan. Nee, ik denk dat Dekker het eeuwige talent zal blijven, ik hoop dat ik ongelijk zal krijgen dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Met name Lars Boom? Die heeft twee wedstrijden van enige waarde gewonnen (waar respectievelijk deelnemers uit twee en één land aan meedoen). Kai Reus was in zijn ene jaar bij de profs zelfs op zijn beste niveau nog minder dan de slechtste Dekker.
Wat een vergelijkingen. Boom heeft het vermogen een nieuwe Cancellara te worden, Gesink een nieuwe Sastre en Dekker een nieuwe Klöden, met andere woorden totaal niet vergelijkbaar. Om over Reus maar niet te spreken.quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
Cancelara zal achteraf zeggen : 'Was ik maaar een Lars Boom'quote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een vergelijkingen. Boom heeft het vermogen een nieuwe Cancellara te worden, Gesink een nieuwe Sastre en Dekker een nieuwe Klöden, met andere woorden totaal niet vergelijkbaar. Om over Reus maar niet te spreken.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Tong is volgens mij de manager van Dekker
Dat vind ik logisch , Erben heeft sprintersspieren (gestel) en schaatsers kunnen over het algemeen goed fietsen, Kramer schijnt ook heel goed te zijn die zou ook wielrenner kunnen worden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:59 schreef 9christensen het volgende:
wennemars fietste dekker er zo even uit
quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef tong80 het volgende:
Maril die het over mannenspieren heeft
Kramer won deze zomer nog een of andere wedstrijd en moest ooit op het NK tijdrijden voor junioren alleen een zekere Robert Gesink voor zich laten...quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vind ik logisch , Erben heeft sprintersspieren (gestel) en schaatsers kunnen over het algemeen goed fietsen, Kramer schijnt ook heel goed te zijn die zou ook wielrenner kunnen worden.
Klopt is een unieke prestatie.quote:Op maandag 22 september 2008 23:37 schreef Tommeke het volgende:
Jeroen Straathof schaatste op de winterspelen en fietste op de zomerspelen en paralympics (fietsen en sturen op een tandem als ik me niet vergis).
quote:
quote:Robert Geesink, Rens Blom, Cor van der Geest, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen
Holland Sport ontvangt Robert Gesink, Nederlands grootste wielertalent die deze zondag in het Italiaanse Varese het Wereldkampioenschap heeft gereden. Wilfried praat met hem over zijn stormachtige ontwikkeling. Verder te gast judocoach Cor van der Geest, oud-wereldkampioen polsstokhoogspringen Rens Blom en de Belgische Ajacieden Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen, die onder Van Basten zijn uitgegroeid tot vaste waarden in het eerste team.
Als je verhuurd bent dan "ben" je toch van Ajax? Vraag is slecht, maar het antwoord klopt opzich wel. Vroeg het me ook al af toen ie de vraag stelde, kan me helaas 1 goal van Vertonghen heel goed herinnerenquote:Op maandag 29 september 2008 21:09 schreef TheArt het volgende:
Het klopt inderdaad niet. Die 7 is in totaal. Hij maakte er tot nu toe 5 voor Ajax en 2 voor RKC. Slechte redactie
EDIT: Hetzelfde geldt voor Vermaelen. Ook 7 waaronder 2 voor RKC. De vraag had dus anders gesteld moeten worden.
Zonder hun vader waren ze nooit zo ver gekomenquote:Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Rikketik het volgende:
Lijkt me vreselijk om je vader als coach te hebben.
Zelfde als je vader als leraarquote:Op maandag 29 september 2008 21:23 schreef Rikketik het volgende:
Het heeft voor hen blijkbaar heel goed gewerkt. Ik denk alleen niet dat ik goed zou kunnen presteren met mijn vader als coach.
Het zijn Vlamingen, die hebben nu eenmaal wielerbloed.quote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef thettes het volgende:
Eindelijk doen die voetballers eens mee met het fietsspelen inderdaad erg goed
Snelle Eddy, een bekend typetje van Chris van den Durpel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand nog wat dat stukje belgisch cabaret was, dat ze gisteren lieten zien?
het is dan ook helemaal geen cabaret; Chris Van den Durpel is een man die vooral bekend staat om in de huid te kruipen van versch typetjes. Sommige typetjes die hij speelt, zijn gebaseerd op bestaande mensen (Herman Brusselmans bvb) en andere typetjes zijn gecreëerd door hem (zoals dus bvb Snelle Eddy, dat is een marginale, werkloze Antwerpenaar die zich vooral bezig houdt met pinten drinken en naar het voetbal gaan), en hij doet dat verschrikkelijk goed !quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:58 schreef The_Hives het volgende:
niet echt heel fantastische cabaret
boeiequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
het is dan ook helemaal geen cabaret;
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef Bjoro het volgende:
ik vind het beduidend minder dan vorige jaren.
De presentatie gaat minder vlot, WdJ is niet zo tekst vast, het is minder humoristisch, filmpje van Elson was voorzien van matig commentaar (terwijl ik WdJ daar normaal gesporken heel sterk in vind), ik mis de massagebank.
En dat item met Knopper (dat ze gingen lopen) was ook niet echt sterk in beeld gebracht (rommelig) net als dat F1-verhaal van vorige week.
Kortom ik mis MvN ook ! Om de humor en de rust voor zowel WdJ als de kijker (bij duopresentatie vind ik dat dat "drukke" niet storend is omdat het tussen de presentatoren wisselt, nu lijkt de ene heel druk).
Maar we blijven kijken natuurlijk !
Precies. Dat is al heel lang. Wordt op eurosport ook uitgezonden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:34 schreef Remzz het volgende:
Zou Wilfried de Jong niet weten dat er al jaren een zomer schansspring competie is?
quote:
Dat Engelse commentaar is echt masterlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Mooie goal inderdaad.En de Engelse commentators zijn toch ook wel een klasse apart. Heerlijk om naar te luisteren.
Als ik Engels voetbal kijk op sport1 zet ik het commentaar ook altijd op Engels.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Mooie goal inderdaad.En de Engelse commentators zijn toch ook wel een klasse apart. Heerlijk om naar te luisteren.
Waar ging het filmpje over van Kafelnikov ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Colplay het volgende:
Mooi filmpje van Kafelnikov. Had het verhaal net in Sportweek gelezen.
Als je in een razend tempo als een ADHD'er in het Nederland met Sollied gaat zitten praten kun je er toch vanuit gaan dat hij de helft van je vragen niet eens begrijpt ...quote:
Na z'n tenniscarrière heeft hij niks meer gedaan, heeft er een paar jaar als een papzak bijgelopen en alleen maar lopen pokeren e.d., nu tennist ie op de seniorentour en heeft hij z'n normale leven weer opgepakt mede dankzij z'n dochter.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef seetjai het volgende:
[..]
Waar ging het filmpje over van Kafelnikov ?
Ja, daarom. Sollied kan zich ook best verstaanbaar maken, als hij maar de tijd krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je in een razend tempo als een ADHD'er in het Nederland met Sollied gaat zitten praten kun je er toch vanuit gaan dat hij de helft van je vragen niet eens begrijpt ...
Beetje jammer dat ze het zo deden, de vent heeft een erg interessante levensvisie om een gesprek over te beginnen ...
Hoop ook dat ze er volgende week weer bij is. Met beetje meer ervaring kan ze de rol van Matthijs mooi overnemenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef Rikketik het volgende:
Was dat van Marcelien nou eenmalig? Ze mag van mij wel elke week terugkomen.
Eens. In een schaatspak was Barbara niet bijzonder, maar ze is aardig opgedroogd!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marcelien is leuk
Barbara is nog leuker
Ik dacht dat hij de zeilers ook roeiers noemde bij het fietsspel. Het zijn de gebruikelijke foutjes die hij de laatste tijd maakt. Dus ik ben ook voor een tweede presentator.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens. In een schaatspak was Barbara niet bijzonder, maar ze is aardig opgedroogd!
Verder wel aardige uitzending. Mooi filmpje van Kafelnikov.Item met Sollied was minder (die man komt helemaal naar de studio en dan krijgt ie dit...), maar het item met Feijen was weer wel leuk gedaan! Maar wat ik dan niet snap. Dan hebben ze een relatief onbekende sport en dan doen ze zo'n item en vragen ze er niets over.
Maar toch mis ik een presentator naast Wilfried. De uitzending en de interviews lopen minder en zijn af en toe ronduit saai en op een gegeven moment raakt Wilfried in de overdrive en is ie niet meer te temmen. Vandaag ook met met Marcelien op het laatst...
En hij maakt toch wel stomme fouten ook: Pool Snooker noemen en met het schansspringen in de zomer net doen of ie water ziet branden.
Van mij mag Barbara de Loor wel naast hem komen zitten. Ex-sporter en ze presenteert ook wat programmaatjes hier en daar en dat doet ze leuk!
Een schot vanaf 45 meter, van Ferry Bodde. Hij speelt bij Swansea City.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:42 schreef tong80 het volgende:
Straks eens kijken of het al op uitzendinggemist staat.
Welke mooie goal lieten ze zien ?
Zn knieen volgens mij. Ferry Bodde heeft trouwens echt iemands pols kapot geschoten...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:
Rinus Israel wilde toch zijn enkels kapot schieten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
anders kan je die op sportweek.nl vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:17 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu
Ben benieuwd naar het doelpunt van Bodde
Ik later pas. Ik vond het filmpje al goed en nu helemaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Colplay het volgende:
Mooi filmpje van Kafelnikov. Had het verhaal net in Sportweek gelezen.
Klinkt goed.quote:Kai Reus, Stijn Schaars, Soufiane Touzani
aanstaande maandag is wielrenner Kai Reus bij ons te gast. Hij maakte recent zijn comeback na zijn zware val in juli 2007, waarna hij elf dagen in coma lag. AZ-aanvoerder Stijn Schaars ligt op de massagetafel. En de Rotterdamse straatvoetballer Soufiane Touzani laat in de studio zien waarom hij onlangs in een vol San Siro zijn kunsten samen met Ronaldinho mocht vertonen.
Misschien wel in uitzendinggemist ?quote:
Daarom had het ook meer over de toekomst moeten gaan. "Waar sta je nu? Wat zijn je doelen voor komend jaar? Is het haalbaar? etc" Zeker als je merkt dat het praten over het verleden moeilijk blijkt, dat moet je aanvoelen als interviewer.En met het praten over de toekomst had je die trainer er ook meer bij kunnen betrekken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef Loohcs het volgende:
Wat Reus heeft meegemaakt is natuurlijk heel zwaar, maar ik kan niet echt met ' m meevoelen. Natuurlijk omdat ik niet weet wat het is, maar dat hij er niet over wil praten (en zelf ook niet alles weet) helpt ook niet. En als hij er liever niet over wil praten begrijp ik dat, maar dan moet je 'm ook niet uitnodigen. Hij wordt meer een attractie op deze manier: "de renner die de dood in de ogen heeft gezien" zit (weer) in de uitzending! (daarbij maakt het niet eens uit of hij wat te melden heeft).
Wat dat betrefdt heeft juist Wilfried vorig jaar een kans gemist , toen begon Kai er juist wel over en werd het door hem niet opgepakt.Maar voor Kai is het nu hw beter om zich in de toekomst te begeven en wel praten met iemand over dee tijd dat hij in coma lag. Wat mij destijds is bijgebleven is dat in zijn coma het leven gewoon door ging ook hij maakte mee dat Rasmusssen uit de tour moest , dat zou hij helemaal niet kunnen weten , en dat vond hij eng. en meerdere dingen maar dat werd afgekapt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:42 schreef Rikketik het volgende:
Was een leuke uitzending inderdaad. Interview met Kai Reus was wel redelijk zwak, Wilfrieds stijl leent zich meer voor items als De Massagetafel. Filmpje over die schansspringster was indrukwekkend.
En waar was Marcelien nou?
Heel raar idd. In die comadromen nodigt Marc de Maar hem bijvoorbeeld ook uit om een training te doen in de Alpen. "Was een mooie tocht", zegt ie daar naderhand over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef maril het volgende:
[..]
Wat mij destijds is bijgebleven is dat in zijn coma het leven gewoon door ging ook hij maakte mee dat Rasmusssen uit de tour moest , dat zou hij helemaal niet kunnen weten , en dat vond hij eng. en meerdere dingen maar dat werd afgekapt.
(tvp)quote:Sven Kramer, Gerald Sibon, Erik Wijmeersch, Hugo van den Broek
Wilfried de Jong gaat op bezoek bij Sven Kramer in Inzell. Naast een uitgebreid interview met de schaatser zijn er unieke beelden te zien van de baan- en krachttraining van Kramer. In de studio is Gerald Sibon te gast. Hij blikt vooruit op de wedstrijd van Heerenveen tegen AC Milan. Vlaams sprint-fenomeen Erik Wijmeersch komt langs over te vertellen over zijn boek ‘De Puntjes Op De Ij; over records, vrouwen en doping’. Verder besteden wij aandacht voor de marathon van Amsterdam. En met de Nederlandse toploper Hugo van den Broek – deelnemer van de marathon van Amsterdam – wordt het fenomeen van de ‘ haas’ in de atletiek besproken.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef golfer het volgende:
De meest onleuke Rotterdammer die er bestaat: Gerard Cox.
Halverwegen werd mijn bami gaar. Maar dat ging niet goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:09 schreef Rikketik het volgende:
Verdorie he, helemaal vergeten te kijken. Dan vannacht maar even terugkijken.
Achteraf bleken alle 8 de sprinters van de finale in 88 gebruikt te heben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef thettes het volgende:
Een sprinter die gewoon EPO gebruikt. Raar, maar neemt wel weer weg dat alleen wegwielrenners het nodig hebben.
Dat was geen EPO toch? Volgensmij bestond dat nog niet eens. Het verhaal is echter dat EPO alleen gebruikt wordt door duursporters.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achteraf bleken alle 8 de sprinters van de finale in 88 gebruikt te heben.
Alleen een stotterende Canadees die de mooiste atletiekprestaie van de eeuw leverde werd betrapt.
Had de verkeerde arts op het verkeerde moment.
Andere dope idd. Stanozanol dacht ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat was geen EPO toch? Volgensmij bestond dat nog niet eens. Het verhaal is echter dat EPO alleen gebruikt wordt door duursporters.
Ben was idd Stanozolol.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Andere dope idd. Stanozanol dacht ik
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:41 schreef wimderon het volgende:
Goede uitzending. Massagetafel was interessant, de rest ook boeiend.
Anders ik welquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:56 schreef PiraatPiet het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------
Ik kijk nu al uit naar Ellen Hoog
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:56 schreef PiraatPiet het volgende:
Toerwagencoureur Tom Coronel vertelt over zijn kersverse wereldtitel
Daar verheug ik mij al op.quote:de wielergrootheden Erik Zabel en Paolo Bettini nemen plaats op het fameuze Holland Sport fietsspel.
Inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een race in de WTCC gewonnen, maar wereldtitel?
Nee, Bettini en Zabel is voor het fietsspel. Dat is opgenomen tijdens de Zesdaagse van Amsterdam. Bettini, Zabel, Stam en Slippens deden mee. Zal wel een filmpje van zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Leuk trouwens dat zelfs Bettini en Zabel langskomen, ben benieuwd of ze ook nog wat vragen beantwoorden of echt alleen fietsen.
Nogal logisch. De lekkerste hockeyvrouwen willen ook allemaal iets in de mode. Dat zie ik een heel deel anderen niet doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
Ze pakken ook wel de lekkerste hockeyvrouwen van het zwikkie
Beter dan Fatima imho.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogal logisch. De lekkerste hockeyvrouwen willen ook allemaal iets in de mode. Dat zie ik een heel deel anderen niet doen.
Toch wel 15.000 bij mijn weten hoor. 5000 is het Wagener. Dit stadion was minimaal 2x zo groot. Niet dat het nog bestaat overigensquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:11 schreef TheArt het volgende:
30.000, ja tuurlijkIn dat stadion konden een man of 5.000 ofzo.
idd omfgquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:16 schreef TheArt het volgende:
Ah, 17.000 zie ik hier. Alsnog bijna 2x zoveel, maar toch.
En omg, nu Fatima aan het zingen
tong tochquote:
Met valse start, dus tijd klopt niet.quote:
Erben Wennemars stond eerste hequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef -Willempie- het volgende:
Leuke aflevering!
En het valt toch wel op dat alleen de schaatsers altijd alles geven met dat wielerspel, andere sporters doen het in vergelijking toch een stuk rustiger.
Volgens mij stond er één fiets wel achter de lijn, die van Bos of Schipper dacht ik.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Met valse start, dus tijd klopt niet.
Ook mooi het einde met Bettini en Zabel.quote:
Rubber heb jij dat nog gezien ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:21 schreef rubbereend het volgende:
FFL op de BBC was echt briljant,jammer dat dat er niet meer is.
Was Naomi van As wat vals start had. Stond al een kwart in de 1e bochtquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Met valse start, dus tijd klopt niet.
hele spreekkorenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:38 schreef tong80 het volgende:
Ja en die speler werd er mee gepest op de velden
In de jaren '90 had Mark Uyterhoeven hier een tijdlang zoiets onder de naam "Megascore TV" op de betaalzender "Supersport" . Holland Sport heeft daar ook dat fietsspel vandaan gehaald volgens mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook mooi het einde met Bettini en Zabel.
Ik ken geen vergelijkbaar buitenlands sportprogramma die dat soort dingen heeft.
Ik herinner me the fantasy football leaque bij de BBC.
Maar dat is weer meer dan 10 jaar geleden.
hugo Campsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef N.i.c.k het volgende:
Die filmpjes van Wilfred zouden voortaan begeleid moeten worden met teksten van Hugo Camps. Dan heb jij sportkunst.
C*mps is ook weer 6 jr ouder en lustte wel een borrelquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:21 schreef eentwee het volgende:
Valt me van je tegen tong.. had achter jou wel zo'n fossiel gezocht dat Camps' magnifieke retoriek kan waarderenCamps en Derksen moeten terug aan één tafel.
![]()
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie dat bedenkt en waarom.quote:Op maandag 3 november 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
Bel*chelijke sch**tsregel.
Regel bestond allang, en in simpele dingen als sport ben ik wél voorstander van "regels zijn regels". Blijf gewoon in de baan waar je hoort, 1 jaartje strenger controleren en iedereen is er aan gewend.quote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie dat bedenkt en waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |