Dat aantonen gaat ie nog doen denk ik. Tien jaar lang was het 't grootste Nederlandse talent. Is ie het fietsen plots verleerd ?quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt ook aantonen dat je onterecht bent thuisgelaten... en Dekker is geen vedette, wel een groot talent
dat zou best kunnen maar hij komt wel arrogant over.quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
In Nederland houden we dus meer van sporters die het niet halen van goud met en lach afdoen.
Ik denk dat Thomas Dekker nog grote prijzen gaat winnen.
Dat hij had laten zien dat Rabobank een fout heeft gemaakt door hem niet mee te nemen. Vechten voor wat 'ie waard was.quote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wat had je liever gezien van zo'n talent ?
Ik denk dat hij zichzelf overschat.quote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet. Ik noem het zelfverzeker.
Volgend jaar kunnen we echt oordelen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat hij had laten zien dat Rabobank een fout heeft gemaakt door hem niet mee te nemen. Vechten voor wat 'ie waard was.
In plaats daarvan gooit hij er met de pet naar.
Nee ik vind atletes zoals Veldhuis ook tenenkrommend als ze verliezen maar hij toont hier gewoon misplaatste arrogantie... je mag best zelfverzekerd zijn, graag zelfs... maar in zijn situatie nu waarin je driekwart seizoen niks hebt laten zien mag je jezelf wel iets terughoudender opstellen....quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
In Nederland houden we dus meer van sporters die het niet halen van goud met en lach afdoen.
Een ploeg met een goede dokter ook nietquote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgend jaar kunnen we echt oordelen.
De teleurstelling in een ploeg waar ie zich niet thuis voelde is geen maatstaf
Had wel langer mogen durenquote:
Toeval of niet, zijn beste resultaten boekte ie toen ie werd begeleid door de omstreden Cecchiniquote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat aantonen gaat ie nog doen denk ik. Tien jaar lang was het 't grootste Nederlandse talent. Is ie het fietsen plots verleerd ?
Dat geleuter over ploegen is niet mijn ding.quote:
dat is het 'm nu juist Tong, hij is niet de beste, althans heeft dat dit jaar niet laten zien... ik schat Gesink op alle fronten hoger in op het momentquote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
Als jer de beste bent en dat zegt mag dat niet in Nederland
In de 100 meter finaler van de spelen op 88 bleek achteraf 7 van de 8 sprinters positief te zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toeval of niet, zijn beste resultaten boekte ie toen ie werd begeleid door de omstreden Cecchini
Ja daar noem je er ook één. Was Kuiper een slechte wielrenner omdat Zoetemelk beter was ?quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is het 'm nu juist Tong, hij is niet de beste, althans heeft dat dit jaar niet laten zien... ik schat Gesink op alle fronten hoger in op het moment
Niet echt waar, hij won Romandie en de Tirreno (die overigens amper klimwerk bevatte dat jaar) maar in de klassiekers was hij nog nooit zo goed als dit jaar.quote:Op maandag 22 september 2008 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toeval of niet, zijn beste resultaten boekte ie toen ie werd begeleid door de omstreden Cecchini
Ik wist die vraag met dank aan jouquote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord - Ajax 9-4
Kut daar gaat mijn kwisvraag over Bram Geilman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |