anders kan je die op sportweek.nl vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:17 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu
Ben benieuwd naar het doelpunt van Bodde
Ik later pas. Ik vond het filmpje al goed en nu helemaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Colplay het volgende:
Mooi filmpje van Kafelnikov. Had het verhaal net in Sportweek gelezen.
Klinkt goed.quote:Kai Reus, Stijn Schaars, Soufiane Touzani
aanstaande maandag is wielrenner Kai Reus bij ons te gast. Hij maakte recent zijn comeback na zijn zware val in juli 2007, waarna hij elf dagen in coma lag. AZ-aanvoerder Stijn Schaars ligt op de massagetafel. En de Rotterdamse straatvoetballer Soufiane Touzani laat in de studio zien waarom hij onlangs in een vol San Siro zijn kunsten samen met Ronaldinho mocht vertonen.
Misschien wel in uitzendinggemist ?quote:
Daarom had het ook meer over de toekomst moeten gaan. "Waar sta je nu? Wat zijn je doelen voor komend jaar? Is het haalbaar? etc" Zeker als je merkt dat het praten over het verleden moeilijk blijkt, dat moet je aanvoelen als interviewer.En met het praten over de toekomst had je die trainer er ook meer bij kunnen betrekken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef Loohcs het volgende:
Wat Reus heeft meegemaakt is natuurlijk heel zwaar, maar ik kan niet echt met ' m meevoelen. Natuurlijk omdat ik niet weet wat het is, maar dat hij er niet over wil praten (en zelf ook niet alles weet) helpt ook niet. En als hij er liever niet over wil praten begrijp ik dat, maar dan moet je 'm ook niet uitnodigen. Hij wordt meer een attractie op deze manier: "de renner die de dood in de ogen heeft gezien" zit (weer) in de uitzending! (daarbij maakt het niet eens uit of hij wat te melden heeft).
Wat dat betrefdt heeft juist Wilfried vorig jaar een kans gemist , toen begon Kai er juist wel over en werd het door hem niet opgepakt.Maar voor Kai is het nu hw beter om zich in de toekomst te begeven en wel praten met iemand over dee tijd dat hij in coma lag. Wat mij destijds is bijgebleven is dat in zijn coma het leven gewoon door ging ook hij maakte mee dat Rasmusssen uit de tour moest , dat zou hij helemaal niet kunnen weten , en dat vond hij eng. en meerdere dingen maar dat werd afgekapt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:42 schreef Rikketik het volgende:
Was een leuke uitzending inderdaad. Interview met Kai Reus was wel redelijk zwak, Wilfrieds stijl leent zich meer voor items als De Massagetafel. Filmpje over die schansspringster was indrukwekkend.
En waar was Marcelien nou?
Heel raar idd. In die comadromen nodigt Marc de Maar hem bijvoorbeeld ook uit om een training te doen in de Alpen. "Was een mooie tocht", zegt ie daar naderhand over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef maril het volgende:
[..]
Wat mij destijds is bijgebleven is dat in zijn coma het leven gewoon door ging ook hij maakte mee dat Rasmusssen uit de tour moest , dat zou hij helemaal niet kunnen weten , en dat vond hij eng. en meerdere dingen maar dat werd afgekapt.
(tvp)quote:Sven Kramer, Gerald Sibon, Erik Wijmeersch, Hugo van den Broek
Wilfried de Jong gaat op bezoek bij Sven Kramer in Inzell. Naast een uitgebreid interview met de schaatser zijn er unieke beelden te zien van de baan- en krachttraining van Kramer. In de studio is Gerald Sibon te gast. Hij blikt vooruit op de wedstrijd van Heerenveen tegen AC Milan. Vlaams sprint-fenomeen Erik Wijmeersch komt langs over te vertellen over zijn boek ‘De Puntjes Op De Ij; over records, vrouwen en doping’. Verder besteden wij aandacht voor de marathon van Amsterdam. En met de Nederlandse toploper Hugo van den Broek – deelnemer van de marathon van Amsterdam – wordt het fenomeen van de ‘ haas’ in de atletiek besproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |