quote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Tong is volgens mij de manager van Dekker
Dat vind ik logisch , Erben heeft sprintersspieren (gestel) en schaatsers kunnen over het algemeen goed fietsen, Kramer schijnt ook heel goed te zijn die zou ook wielrenner kunnen worden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:59 schreef 9christensen het volgende:
wennemars fietste dekker er zo even uit
quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef tong80 het volgende:
Maril die het over mannenspieren heeft
Kramer won deze zomer nog een of andere wedstrijd en moest ooit op het NK tijdrijden voor junioren alleen een zekere Robert Gesink voor zich laten...quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vind ik logisch , Erben heeft sprintersspieren (gestel) en schaatsers kunnen over het algemeen goed fietsen, Kramer schijnt ook heel goed te zijn die zou ook wielrenner kunnen worden.
Klopt is een unieke prestatie.quote:Op maandag 22 september 2008 23:37 schreef Tommeke het volgende:
Jeroen Straathof schaatste op de winterspelen en fietste op de zomerspelen en paralympics (fietsen en sturen op een tandem als ik me niet vergis).
quote:
quote:Robert Geesink, Rens Blom, Cor van der Geest, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen
Holland Sport ontvangt Robert Gesink, Nederlands grootste wielertalent die deze zondag in het Italiaanse Varese het Wereldkampioenschap heeft gereden. Wilfried praat met hem over zijn stormachtige ontwikkeling. Verder te gast judocoach Cor van der Geest, oud-wereldkampioen polsstokhoogspringen Rens Blom en de Belgische Ajacieden Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen, die onder Van Basten zijn uitgegroeid tot vaste waarden in het eerste team.
Als je verhuurd bent dan "ben" je toch van Ajax? Vraag is slecht, maar het antwoord klopt opzich wel. Vroeg het me ook al af toen ie de vraag stelde, kan me helaas 1 goal van Vertonghen heel goed herinnerenquote:Op maandag 29 september 2008 21:09 schreef TheArt het volgende:
Het klopt inderdaad niet. Die 7 is in totaal. Hij maakte er tot nu toe 5 voor Ajax en 2 voor RKC. Slechte redactie
EDIT: Hetzelfde geldt voor Vermaelen. Ook 7 waaronder 2 voor RKC. De vraag had dus anders gesteld moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |