quote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Tong is volgens mij de manager van Dekker
Dat vind ik logisch , Erben heeft sprintersspieren (gestel) en schaatsers kunnen over het algemeen goed fietsen, Kramer schijnt ook heel goed te zijn die zou ook wielrenner kunnen worden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:59 schreef 9christensen het volgende:
wennemars fietste dekker er zo even uit
quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef tong80 het volgende:
Maril die het over mannenspieren heeft
Kramer won deze zomer nog een of andere wedstrijd en moest ooit op het NK tijdrijden voor junioren alleen een zekere Robert Gesink voor zich laten...quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vind ik logisch , Erben heeft sprintersspieren (gestel) en schaatsers kunnen over het algemeen goed fietsen, Kramer schijnt ook heel goed te zijn die zou ook wielrenner kunnen worden.
Klopt is een unieke prestatie.quote:Op maandag 22 september 2008 23:37 schreef Tommeke het volgende:
Jeroen Straathof schaatste op de winterspelen en fietste op de zomerspelen en paralympics (fietsen en sturen op een tandem als ik me niet vergis).
quote:
quote:Robert Geesink, Rens Blom, Cor van der Geest, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen
Holland Sport ontvangt Robert Gesink, Nederlands grootste wielertalent die deze zondag in het Italiaanse Varese het Wereldkampioenschap heeft gereden. Wilfried praat met hem over zijn stormachtige ontwikkeling. Verder te gast judocoach Cor van der Geest, oud-wereldkampioen polsstokhoogspringen Rens Blom en de Belgische Ajacieden Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen, die onder Van Basten zijn uitgegroeid tot vaste waarden in het eerste team.
Als je verhuurd bent dan "ben" je toch van Ajax? Vraag is slecht, maar het antwoord klopt opzich wel. Vroeg het me ook al af toen ie de vraag stelde, kan me helaas 1 goal van Vertonghen heel goed herinnerenquote:Op maandag 29 september 2008 21:09 schreef TheArt het volgende:
Het klopt inderdaad niet. Die 7 is in totaal. Hij maakte er tot nu toe 5 voor Ajax en 2 voor RKC. Slechte redactie
EDIT: Hetzelfde geldt voor Vermaelen. Ook 7 waaronder 2 voor RKC. De vraag had dus anders gesteld moeten worden.
Zonder hun vader waren ze nooit zo ver gekomenquote:Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Rikketik het volgende:
Lijkt me vreselijk om je vader als coach te hebben.
Zelfde als je vader als leraarquote:Op maandag 29 september 2008 21:23 schreef Rikketik het volgende:
Het heeft voor hen blijkbaar heel goed gewerkt. Ik denk alleen niet dat ik goed zou kunnen presteren met mijn vader als coach.
Het zijn Vlamingen, die hebben nu eenmaal wielerbloed.quote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef thettes het volgende:
Eindelijk doen die voetballers eens mee met het fietsspelen inderdaad erg goed
Snelle Eddy, een bekend typetje van Chris van den Durpel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand nog wat dat stukje belgisch cabaret was, dat ze gisteren lieten zien?
het is dan ook helemaal geen cabaret; Chris Van den Durpel is een man die vooral bekend staat om in de huid te kruipen van versch typetjes. Sommige typetjes die hij speelt, zijn gebaseerd op bestaande mensen (Herman Brusselmans bvb) en andere typetjes zijn gecreëerd door hem (zoals dus bvb Snelle Eddy, dat is een marginale, werkloze Antwerpenaar die zich vooral bezig houdt met pinten drinken en naar het voetbal gaan), en hij doet dat verschrikkelijk goed !quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:58 schreef The_Hives het volgende:
niet echt heel fantastische cabaret
boeiequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
het is dan ook helemaal geen cabaret;
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef Bjoro het volgende:
ik vind het beduidend minder dan vorige jaren.
De presentatie gaat minder vlot, WdJ is niet zo tekst vast, het is minder humoristisch, filmpje van Elson was voorzien van matig commentaar (terwijl ik WdJ daar normaal gesporken heel sterk in vind), ik mis de massagebank.
En dat item met Knopper (dat ze gingen lopen) was ook niet echt sterk in beeld gebracht (rommelig) net als dat F1-verhaal van vorige week.
Kortom ik mis MvN ook ! Om de humor en de rust voor zowel WdJ als de kijker (bij duopresentatie vind ik dat dat "drukke" niet storend is omdat het tussen de presentatoren wisselt, nu lijkt de ene heel druk).
Maar we blijven kijken natuurlijk !
Precies. Dat is al heel lang. Wordt op eurosport ook uitgezonden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:34 schreef Remzz het volgende:
Zou Wilfried de Jong niet weten dat er al jaren een zomer schansspring competie is?
quote:
Dat Engelse commentaar is echt masterlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Mooie goal inderdaad.En de Engelse commentators zijn toch ook wel een klasse apart. Heerlijk om naar te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |