Als ik Engels voetbal kijk op sport1 zet ik het commentaar ook altijd op Engels.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Mooie goal inderdaad.En de Engelse commentators zijn toch ook wel een klasse apart. Heerlijk om naar te luisteren.
Waar ging het filmpje over van Kafelnikov ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Colplay het volgende:
Mooi filmpje van Kafelnikov. Had het verhaal net in Sportweek gelezen.
Als je in een razend tempo als een ADHD'er in het Nederland met Sollied gaat zitten praten kun je er toch vanuit gaan dat hij de helft van je vragen niet eens begrijpt ...quote:
Na z'n tenniscarrière heeft hij niks meer gedaan, heeft er een paar jaar als een papzak bijgelopen en alleen maar lopen pokeren e.d., nu tennist ie op de seniorentour en heeft hij z'n normale leven weer opgepakt mede dankzij z'n dochter.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef seetjai het volgende:
[..]
Waar ging het filmpje over van Kafelnikov ?
Ja, daarom. Sollied kan zich ook best verstaanbaar maken, als hij maar de tijd krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je in een razend tempo als een ADHD'er in het Nederland met Sollied gaat zitten praten kun je er toch vanuit gaan dat hij de helft van je vragen niet eens begrijpt ...
Beetje jammer dat ze het zo deden, de vent heeft een erg interessante levensvisie om een gesprek over te beginnen ...
Hoop ook dat ze er volgende week weer bij is. Met beetje meer ervaring kan ze de rol van Matthijs mooi overnemenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef Rikketik het volgende:
Was dat van Marcelien nou eenmalig? Ze mag van mij wel elke week terugkomen.
Eens. In een schaatspak was Barbara niet bijzonder, maar ze is aardig opgedroogd!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marcelien is leuk
Barbara is nog leuker
Ik dacht dat hij de zeilers ook roeiers noemde bij het fietsspel. Het zijn de gebruikelijke foutjes die hij de laatste tijd maakt. Dus ik ben ook voor een tweede presentator.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens. In een schaatspak was Barbara niet bijzonder, maar ze is aardig opgedroogd!
Verder wel aardige uitzending. Mooi filmpje van Kafelnikov.Item met Sollied was minder (die man komt helemaal naar de studio en dan krijgt ie dit...), maar het item met Feijen was weer wel leuk gedaan! Maar wat ik dan niet snap. Dan hebben ze een relatief onbekende sport en dan doen ze zo'n item en vragen ze er niets over.
Maar toch mis ik een presentator naast Wilfried. De uitzending en de interviews lopen minder en zijn af en toe ronduit saai en op een gegeven moment raakt Wilfried in de overdrive en is ie niet meer te temmen. Vandaag ook met met Marcelien op het laatst...
En hij maakt toch wel stomme fouten ook: Pool Snooker noemen en met het schansspringen in de zomer net doen of ie water ziet branden.
Van mij mag Barbara de Loor wel naast hem komen zitten. Ex-sporter en ze presenteert ook wat programmaatjes hier en daar en dat doet ze leuk!
Een schot vanaf 45 meter, van Ferry Bodde. Hij speelt bij Swansea City.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:42 schreef tong80 het volgende:
Straks eens kijken of het al op uitzendinggemist staat.
Welke mooie goal lieten ze zien ?
Zn knieen volgens mij. Ferry Bodde heeft trouwens echt iemands pols kapot geschoten...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:
Rinus Israel wilde toch zijn enkels kapot schieten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |