tong tochquote:
Met valse start, dus tijd klopt niet.quote:
Erben Wennemars stond eerste hequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef -Willempie- het volgende:
Leuke aflevering!
En het valt toch wel op dat alleen de schaatsers altijd alles geven met dat wielerspel, andere sporters doen het in vergelijking toch een stuk rustiger.
Volgens mij stond er één fiets wel achter de lijn, die van Bos of Schipper dacht ik.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Met valse start, dus tijd klopt niet.
Ook mooi het einde met Bettini en Zabel.quote:
Rubber heb jij dat nog gezien ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:21 schreef rubbereend het volgende:
FFL op de BBC was echt briljant,jammer dat dat er niet meer is.
Was Naomi van As wat vals start had. Stond al een kwart in de 1e bochtquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Met valse start, dus tijd klopt niet.
hele spreekkorenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:38 schreef tong80 het volgende:
Ja en die speler werd er mee gepest op de velden
In de jaren '90 had Mark Uyterhoeven hier een tijdlang zoiets onder de naam "Megascore TV" op de betaalzender "Supersport" . Holland Sport heeft daar ook dat fietsspel vandaan gehaald volgens mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook mooi het einde met Bettini en Zabel.
Ik ken geen vergelijkbaar buitenlands sportprogramma die dat soort dingen heeft.
Ik herinner me the fantasy football leaque bij de BBC.
Maar dat is weer meer dan 10 jaar geleden.
hugo Campsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef N.i.c.k het volgende:
Die filmpjes van Wilfred zouden voortaan begeleid moeten worden met teksten van Hugo Camps. Dan heb jij sportkunst.
C*mps is ook weer 6 jr ouder en lustte wel een borrelquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:21 schreef eentwee het volgende:
Valt me van je tegen tong.. had achter jou wel zo'n fossiel gezocht dat Camps' magnifieke retoriek kan waarderenCamps en Derksen moeten terug aan één tafel.
![]()
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie dat bedenkt en waarom.quote:Op maandag 3 november 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
Bel*chelijke sch**tsregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |