Het creeeren van een Pavlov reactie zodra iemand iets ziet. Wordt waarschijnlijk gebruikt bij de lagere onderwijsvormenquote:
Me tooquote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Matig niveau deze quiz, alles goed inclusief de 27 hier.
De sporters die komen lijken me vrij niet boeiend. De commentatoren daarentegen zeker welquote:Op maandag 28 april 2008 12:39 schreef type1 het volgende:
lijkt me juist helemaal niks. Afellay zal wel weer niks zeggen en ik zie liever sporters dan commentatoren
En hij blijft maar saai.quote:
Ik denk dat hij ze gewoon niet snaptequote:Op maandag 28 april 2008 20:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Snapt hij de vragen nou niet of heeft hij te goed opgelet bij de lessen 'Hoe ontwijk ik vragen door nietszeggende antwoorden te geven'?
quote:Rob Wielaert is vanavond te gast bij het sportprogramma Holland Sport. De verdediger van FC Twente zal vanaf 20.25 uur te zien zijn op Nederland 3. Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong presenteren voor het vijfde seizoen hun actuele sportshow met publiek, live vanuit studio De Plantage in Amsterdam. Met het Holland Sport Museum, de Petje op Petje af Quiz, live actie in de studio, scherpe gesprekken en mooie sportfilms. Ook ontvangen Wilfried en Matthijs iedere week een sporter op weg naar de Olympische Spelen in Peking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |