quote:Op zondag 14 september 2008 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
lame TT i know maar heb echt geen inspiratie
Had het dan ook aan mij gevraagdquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik vroeg en Lein en Hobje op msn al om hulp maar van beiden geen respons
Nou, ik wou dat ik nu op dit moment wel wat inspiratie had eigenlijk. Zou me bijzonder goed van pas komen.quote:
ik heb jou nmiet op msnquote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had het dan ook aan mij gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. TVP dan maar. Net lekker een halfuurtje gerend en Evy is weer fier op meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede voornemens ftw
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik hou het nog geen 10 minuten vol hoor, hardlopend. Eerder 3-4 minuten, maargoed ik ben nog aan het opbouwen natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Vork het volgende:
HardlopenNouja, ik was wel een beetje trots op mezelf dat ik het überhaupt 10 minuten lang hardlopend heb volgehouden op de loopband vandeweek.
Ik fiets liever geloof ik
ah joh, 'gewoon' doorzettenquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Vork het volgende:
HardlopenNouja, ik was wel een beetje trots op mezelf dat ik het überhaupt 10 minuten lang hardlopend heb volgehouden op de loopband vandeweek.
Ik fiets liever geloof ik
Dat van mij gaat ook niet zo hard hoor. Ooit ga ik het nog een keer in de buitenlucht proberen. In de winter of zo. Dan is het niet zo warm. Vandaag voor het eerst zo'n Spinning les meegedaan. Het was te doen, maar het viel me wel een beetje tegen. Best zwaar, zeker op zondagochtend.quote:Op zondag 14 september 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hou het nog geen 10 minuten vol hoor, hardlopend. Eerder 3-4 minuten, maargoed ik ben nog aan het opbouwen natuurlijk
Ik weet het nog niet. Maar het is opzich wel goed om ook op die manier te trainen. Straks wordt het gewoon lastiger om buiten uren op de fiets te zitten. Dan is een uur achter elkaar trainen op die manier wel een mooi alternatief.quote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Vork! Spinheld!
Het gaat verslaven, ik beloof het je
Zo tof dat je weer door kan met de bandquote:Op zondag 14 september 2008 19:29 schreef Vork het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Muziek maken, wat op zichzelf ook al een soort van sport is.
Is het nog steeds niet over met je knie? Dat duurt ook lang danquote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje sportievelingenIk zit nog steeds te k***en met die knie
terwijl ik zo graag wil hardlopen
Nee. Maar Arlanda is 20 minuten met de trein.quote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje sportievelingenIk zit nog steeds te k***en met die knie
terwijl ik zo graag wil hardlopen
Nynke, is er een vliegveld in Uppsala?
Ja, dat bevalt mij ook al jaren.quote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
soms is het zó fijn om geen tieten te hebben
Ik wil naar Uppsala als het sneeuwtquote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee. Maar Arlanda is 20 minuten met de trein.
wat dat betreft heb ik echt de perfecte tieten. Geen last met sporten, maar genoeg voor een leuk decollete.quote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
soms is het zó fijn om geen tieten te hebben
Kom maar op! naar arlanda vliegen is wel duurder dan naar bijv. skavska vliegen. dat is 2 uurtjes, en dan kun je met ryan air.quote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil naar Uppsala als het sneeuwtZiet er tof uit!
Heb het nogal druk op het werkquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik vroeg en Lein en Hobje op msn al om hulp maar van beiden geen respons
Vooral even op cup ff en g klikken bij extreme sports.quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Lein, kijk hier even om te bedenken welke sportbeha je gaat kopen:
http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Soms ben je iets te voorspelbaar Golfer!quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral even op cup ff en g klikken bij extreme sports.
Wow. Wow. Wow. Ongelofelijk!quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
simpel: wat zijn de kosten die je moet maken voor die 2,5 trein/bus en vanaf \dusseldorf wat in feitte je ouders kwijt zijn aan kosten en tijdquote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef AKnynke het volgende:
dillemma: met kerst voor 80 euro met ryanair naar huis vliegen, of voor 150 euro met SAS? nadeel ryanair is dat ik van Stockholm Skavska vlieg (= 2,5 uur met trein en bus), en naar Dusseldorf Weeze vlieg (onbereikbaar met OV, afhankelijk van m'n ouders om me op te halen). Met SAS vlieg ik van het vliegveld een half uurtje verderop, en naar schiphol. Lastig lastig.
kosten tot skavska zijn ongeveer 20 euro denk ik. En m'n ouders kunnen me gratis ophalen, auto van de zaak. Maar, kost wel weer tijd moeite. Aan de andere kant, vanaf schiphol moet ik ook nog een treinkaartje kopen. Maar, het is zoveel makkelijker met SAS vliegen. Vooral het feit dat ik binnen een uur thuis kan zijn van het vliegveld doet wel goed.quote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
simpel: wat zijn de kosten die je moet maken voor die 2,5 trein/bus en vanaf \dusseldorf wat in feitte je ouders kwijt zijn aan kosten en tijd![]()
Scheelt het dan enorm veel nog met die 150 SAS >?? die had ik dan lekker genomen. \scheelt behoorlijk tijd heb ik het idee en de kosten vallen denk dan wel mee.
Zonde van de kaas manquote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
Voor wie het wil lezenWaar heb jij gegeten?
Ja erg zonde, het was erg lekker, er zat ook een kaas bij die in de guinness heeft gelegenquote:Op zondag 14 september 2008 23:18 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Zonde van de kaas man![]()
Tevens weltrusten met toffe muziek:
Puristen zouden zeggen: "Zonde van de kaas, zonde van de Guinness."quote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja erg zonde, het was erg lekker, er zat ook een kaas bij die in de guinness heeft gelegen
We zoeken nog steeds mensen hoor, maar we hebben het nu maar gewoon in een te minimale bezetting geprobeerd. Komen aardige dingen uit, alleen missen we nog steeds extra instrumenten (en bijbehorende muzikanten). Ik ben allang blij dat we een van de twee stoppers van een paar weken terug weer terug hebben (inclusief de meegebrachte enthousiasme).quote:Op zondag 14 september 2008 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo tof dat je weer door kan met de band
Ik vind het wel meevallen dat pijnlijke, al moet ik sowieso voor het fietsen wel zo'n broek of onderbroek met zo'n zeemlap erin aan gaan schaffen, anders wordt het sowieso wel pijnlijk als ik iedere keer een paar uur op de fiets moet gaan zitten.quote:En ik vond spinnign echt verschrikkelijk stom, niet verslavend en pijnlijk voor m'n kont. Puh
ja overwegingen zijn lastigquote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kosten tot skavska zijn ongeveer 20 euro denk ik. En m'n ouders kunnen me gratis ophalen, auto van de zaak. Maar, kost wel weer tijd moeite. Aan de andere kant, vanaf schiphol moet ik ook nog een treinkaartje kopen. Maar, het is zoveel makkelijker met SAS vliegen. Vooral het feit dat ik binnen een uur thuis kan zijn van het vliegveld doet wel goed.
Nog maar even een nachtje over slapen.
\Goeie planning hahah.quote:Op zondag 14 september 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Whahaha. Heb ik de hele zondag op mn lamme reet gezeten en geluierd, terwijl ik eigenlijk nog werk moest afmakenDus dat ga ik nu maar doen dan
Oe die blackpudding, was het wat?quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
Voor wie het wil lezenWaar heb jij gegeten?
Soms?quote:Op zondag 14 september 2008 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
Soms ben je iets te voorspelbaar Golfer!
quote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef Vork het volgende:
Ik vind het wel meevallen dat pijnlijke, al moet ik sowieso voor het fietsen wel zo'n broek of onderbroek met zo'n zeemlap erin aan gaan schaffen, anders wordt het sowieso wel pijnlijk als ik iedere keer een paar uur op de fiets moet gaan zitten.
ach, weetje Vork: Verandering van spijs doet eten. Als ik jou was zou ik 1 a 2 spintrainingen (van 50 min. oid) per week doen in de winter, omdat het dan toch geen weer is om buiten te rijden. Toch zou ik in het weekend ook nog een lange low intensity training doen om de conditie te verbeteren en vet te verbranden (duur: 2 a 4 uur ong 3x per maand) Je moet t dan wel een beetje opbouwen.quote:Het enige nadeel is wel dat ik dus niet meer zelf in de hand heb wanneer ik veel inspanning kan verrichten en wanneer niet. Als ik zelf gewoon op zo'n fiets apparaat of wat dan ook zit, kan ik dat beter en vooral ook zelf opbouwen. Maar misschien is het ook wel goed om het zo te doen.
Wishful thinking beebquote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef AKnynke het volgende:
god, wat zijn die mannen triest zeg!
Ik heb net de badkamer schoongemaakt, en m'n eigen toiletje. Uit de badkamer haalde ik zulke pakken zwarte dikke haren, bah. Ook maar even een schoonmaakrooster opgesteld, en zelf gedouched. Nu is het bijna bedtijd!
Ja was lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe die blackpudding, was het wat?
Zonde van de kaas
quote:Op maandag 15 september 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:ik heb vanmiddag een bruiloft!
bijna vergeten
Als ik ergens geen limiet op heb is het m'n koffiegebruik.quote:Op maandag 15 september 2008 08:37 schreef AKnynke het volgende:
ik mis m'n kop koffie! Mag van mezelf maar 1 kop koffie per dag, en dat is niet nu. (Strategisch gepland. )
De planning is nu om in elk geval minimaal 2 keer per week in de sportschool rond te hangen. Dat kan spinning zijn, om gewoon cardio 1 tot 1,5 uur. En daarbij een low intensity training dus op de fiets buiten. Ik zie dat op zo'n fitness apparaat niet zo snel gebeuren dat ik daar urenlang op een niet uitdagend tempo vet zit of sta te verbranden. Ik moet ook nog ergens de tijd vandaan zien te halen, aangezien ik er binnenkort ook al wat krachttraining bij zal gaan doen.quote:Op maandag 15 september 2008 07:42 schreef kaasplankje het volgende:
ach, weetje Vork: Verandering van spijs doet eten. Als ik jou was zou ik 1 a 2 spintrainingen (van 50 min. oid) per week doen in de winter, omdat het dan toch geen weer is om buiten te rijden. Toch zou ik in het weekend ook nog een lange low intensity training doen om de conditie te verbeteren en vet te verbranden (duur: 2 a 4 uur ong 3x per maand) Je moet t dan wel een beetje opbouwen.
Ja, maar ik dronk bijna een liter per dag. En dat is wel vrij veel, vind ik!quote:Op maandag 15 september 2008 08:39 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Als ik ergens geen limiet op heb is het m'n koffiegebruik.![]()
nou mooi, wij bemoeials zijn daar blij mee (als ik ff voor alle bemoeials, ja dat zijn er nogal watquote:Op maandag 15 september 2008 09:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieverds, ik hou mn voet goed in de gaten hoor! Het heeft goed schoon gebloed en er is wat ontsmettends op gegaan. Alleen wel gevoelig-pijnlijk
Heel fijn, dan hoeft de rest niets meer te zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 09:50 schreef DarkElf het volgende:
nou mooi, wij bemoeials zijn daar blij mee (als ik ff voor alle bemoeials, ja dat zijn er nogal watmag spreken)
Ja, maar dat van de huisarts ga ik via de assistente regelenquote:Op maandag 15 september 2008 10:02 schreef Memento-Mori het volgende:
je moest toch sowieso nog aar de huisarts lein en een afspraak maken bij die ander?
Ik wel, jaquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Vork het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo? Dat kan toch niet?
Morgen heb ik het gesprek. Als er geen gekke dingen gebeuren begin ik volgende week al. Nu probeer ik de dagen te slijten met tandartsbezoeken aan de andere kant van het land. Het bijbehorende treinreizen, sporten en nog wat klussen en inrichten in huis.quote:Op maandag 15 september 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wel, ja
Hoe is het met de afstudeerplannen? Wanneer ga je beginnen?
ik ben vandaag de ideale huisvrouwquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Vork het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo? Dat kan toch niet?
Door? Als je toch energie over hebt, ik heb nog een afwas staan en de vloer moet eigenlijk ook nog worden gedweild.quote:Op maandag 15 september 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ben vandaag de ideale huisvrouwbijna alles is schoongemaakt en opgeruimd en ik heb nog energie over dus ga nog ffkes door
arnhem is wat verquote:Op maandag 15 september 2008 12:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Door? Als je toch energie over hebt, ik heb nog een afwas staan en de vloer moet eigenlijk ook nog worden gedweild.
Klinkt goed, kook ze vanavondquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
.. eens kijken hoe limabonensoep smaakt! Ik denk dat ik er spinazie doorheen doe.
Feest was erg geslaagd. Nog onaangekondigd bezoek gehad van oom&tante met twee nichtjes (bijna 2 en 4 weken)... Eten viel super goed in de smaak, was al met al dus erg geslaagd.quote:Op maandag 15 september 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Krnk! Hoe was je feest? En hoe is het nu met oma?
Wat ontzettend naar, tis te hopen dat het allemaal snel voorbij is voor haar ..quote:Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef KrnKje het volgende:
Oma is aan d'r laatste loodjes bezig... over de longontsteking is nu twijfel, maar het is 'op' en afwachten wanneer haar lijf er mee ophoudt...
Agossiequote:Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef KrnKje het volgende:
agd.
Oma is aan d'r laatste loodjes bezig... over de longontsteking is nu twijfel, maar het is 'op' en afwachten wanneer haar lijf er mee ophoudt...
Dat wil ik ook nog steeds zo graag, toch maar eens op zoek, maar ik wil dan wel iemand die komt als ik thuis ben.quote:Op maandag 15 september 2008 12:53 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik weet hoe het gaat hoor, toen ik fulltime werkte en soms drie uur per dag reistijd had en Rtificial ook meer dan fulltime (wie immer) werkte schoot het er ook continue bij in en hebben we een Joegoslavische vrouw ingehuurd, lief mens was dat
en t was een verademing om elke vrijdag thuis te komen in een schoon huis.
Ja helemaal achterin, op 2 stoelen naast elkaar, ipv 3quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Spannend Bluezz! Weet je al waar je zit?
Dit was de schoonmoeder van onze bovenbuurvrouw dus toch wel "bekend" ... en ze sprak geen woord Nederlands, alleen die pers van ons leek haar te snappenquote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog steeds zo graag, toch maar eens op zoek, maar ik wil dan wel iemand die komt als ik thuis ben.
Klinkt lekker knusquote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja helemaal achterin, op 2 stoelen naast elkaar, ipv 3
Ik moet iig aan de rechterkant zitten, omdat ik niet meer goed naar rechts kan kijken vanwege dienek
dus nu ben je aan het schilderen of zo?quote:Op maandag 15 september 2008 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Schoonmaken is niet bijzonder leuk. Maar wel beter verdraagzaam als je het tegen betaling in het huis van een ander doet. Ik ben er best goed in, al zeg ik het zelfEn de meeste viezige en/of akelige dingen kan ik best hebben. Ben vandaag bijna stoned geworden van de amonia bij het schoonmaken van vieze vette keukenkastjes
Erg inspirerend
Neuh, ben even aan het niksen en aan het genieten van al de mooie kleurtjes die ik ziequote:Op maandag 15 september 2008 15:39 schreef DarkElf het volgende:
dus nu ben je aan het schilderen of zo?
Ik heb ook een tijdje een huis van een vriendin gepoetst tegen betaling.quote:Op maandag 15 september 2008 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Schoonmaken is niet bijzonder leuk. Maar wel beter verdraagzaam als je het tegen betaling in het huis van een ander doet. Ik ben er best goed in, al zeg ik het zelfEn de meeste viezige en/of akelige dingen kan ik best hebben. Ben vandaag bijna stoned geworden van de amonia bij het schoonmaken van vieze vette keukenkastjes
Erg inspirerend
maak er ff een foto vanquote:Op maandag 15 september 2008 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh, ben even aan het niksen en aan het genieten van al de mooie kleurtjes die ik zie
Het lijkt hieropquote:Op maandag 15 september 2008 15:41 schreef DarkElf het volgende:
maak er ff een foto van(de kleurtjes)
Andermans huis poetsen is helemaal niet erg, misschien kunnen we op fok een roulatieschema opstellen waarbij we allemaal elkaars huizen doen en niet die van onszelfquote:Op maandag 15 september 2008 15:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook een tijdje een huis van een vriendin gepoetst tegen betaling.
Dat ging me zo goed af, beter dan thuis
Ehm...nou * Isabeau schuifelt met voetjes en mompelt iets over België en reizenquote:
flauw zegquote:Op maandag 15 september 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ehm...nou * Isabeau schuifelt met voetjes en mompelt iets over België en reizen
dan ga ik in slaap vallen. Ik moet nu eigenlijk heel hard studeren, en dan vanavond ga ik weer proberen te volleyen. Ik had een hele rare blauwe plek op m'n shcouder zag ik, wellicht dat de pijn daardoor kwam ofzo..quote:Op maandag 15 september 2008 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Andermans huis poetsen is helemaal niet erg, misschien kunnen we op fok een roulatieschema opstellen waarbij we allemaal elkaars huizen doen en niet die van onszelf(alhoewel ik Coldfeet en AKNynke even wegens afstand uitschakel van deelname
)
Doe anders even een dikke trui aan en kruip in een dekentje, NynkeKoud hebben is niet fijn
niemand hoeft bij mij te poetsenquote:Op maandag 15 september 2008 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan ook moi voor een dagje uitnodigen, ik kan best goed poetsen
Welkomquote:Op maandag 15 september 2008 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan ook moi voor een dagje uitnodigen, ik kan best goed poetsen
Hat0r!quote:Op maandag 15 september 2008 15:55 schreef DarkElf het volgende:
of misschien heeft ze liever gewoon een fles amonia om aan te sniffen?
Ik ben nogal verslavingsgevoelig dus ik probeer het niet ok?quote:Op maandag 15 september 2008 15:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hat0r!Jij zou ook hooked zijn als je t geprobeerd had
oh sorryquote:Op maandag 15 september 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Dames, het is ammonia in het Nederlands, willen jullie die typefout niet steeds van elkaar overnemen. Bedankt.
Isa, schat, neem je rothumeur mee naar het balkon en ga daar even een potje staan schreeuwen tot het beter gaat. Of bel *ex* op en scheld m verrotquote:Op maandag 15 september 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Dames, het is ammonia in het Nederlands, willen jullie die typefout niet steeds van elkaar overnemen. Bedankt.
Chelsey loopt buiten, mijn 4 jarige buurmeisje, kan toch moeilijk gaan schreeuwenquote:Op maandag 15 september 2008 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, schat, neem je rothumeur mee naar het balkon en ga daar even een potje staan schreeuwen tot het beter gaat. Of bel *ex* op en scheld m verrotmaar doe wat met je boosheid, ventileer het en geef het een plekje
Lekker boeiend. Het is niet alsof ze niet het een en ander oppikt van haar moederquote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Chelsey loopt buiten, mijn 4 jarige buurmeisje, kan toch moeilijk gaan schreeuwen
Volgens mij moet jij een keer met D_H gaan shoppen, jullie hebben dezelfde smaak qua kleding en schoeiselquote:Op maandag 15 september 2008 16:06 schreef kaasplankje het volgende:![]()
Ik heb nieuwe schoenen![]()
[ afbeelding ]
En speeltjesquote:Op maandag 15 september 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij moet jij een keer met D_H gaan shoppen, jullie hebben dezelfde smaak qua kleding en schoeisel
so far only 1 out of 3, toch?? En wat mij betreft komt daar niet veel verandering in. Hoe sta jij daar tegenover?quote:
I don't know actually, I never met my fatherquote:Op maandag 15 september 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een keer met D_H gaan shoppen, jullie hebben dezelfde smaak qua kleding en schoeisel
quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef AKnynke het volgende:
ik vind t trouwens hele sjieke schoenen plank! ik ben eigenlijk van plan om ook zo'n paar mannenschoenen te kopen, ik denk dat dat zelfs bij een vrouw best mooi kan staan, onder een pak bijvoorbeeld, of onder een strakke spijkerbroek.
Fred de la Bretoniere had vorig seizoen prachtige suede damesbrogues. Prijzig, maar erg goede kwaliteit!quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef AKnynke het volgende:
ik vind t trouwens hele sjieke schoenen plank! ik ben eigenlijk van plan om ook zo'n paar mannenschoenen te kopen, ik denk dat dat zelfs bij een vrouw best mooi kan staan, onder een pak bijvoorbeeld, of onder een strakke spijkerbroek.
Ik kom na jou, dus ik wacht het even afquote:Op maandag 15 september 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
so far only 1 out of 3, toch?? En wat mij betreft komt daar niet veel verandering in. Hoe sta jij daar tegenover?
gelukkig, anders ben je net Jort K.quote:Op maandag 15 september 2008 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]idd dat dus, alleen houd ik niet van strakke broeken
hehe..vast ook te koop in m'n maat! Toen ik in Rome was heb ik het serieus overwogen, zo'n paar goedkope mannenschoenen met puntneus te kopen. Wellicht dat ik het ooit nog eens doe. Eerst moet ik hier op zoek naar een paar warme schoenen voor de winter.quote:Op maandag 15 september 2008 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fred de la Bretoniere had vorig seizoen prachtige suede damesbrogues. Prijzig, maar erg goede kwaliteit!
Ja dikke doei. Heb ik eindelijk een nieuwe scharrel, willen jullie m afpikken. I don't think so. Stelletje gieren. Gun mij nou ook mn lolletje!quote:Op maandag 15 september 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom na jou, dus ik wacht het even af![]()
Kan je niet gewoon Steer proberen? Die heeft tenminste geen geschoren benen...quote:Op maandag 15 september 2008 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja dikke doei. Heb ik eindelijk een nieuwe scharrel, willen jullie m afpikken. I don't think so. Stelletje gieren. Gun mij nou ook mn lolletje!
Lieve schat, ik zit in Zweden. En plank is te klein. En ik heb besloten dat ik voortaan preutser word. Langzaam aan doen enzo. en wachten totdat mannen initiatief nemen. Oh, en dat vind ik zoooo moeilijk, waarom neemt die stomme vent nu geen initiatief????quote:Op maandag 15 september 2008 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dikke doei. Heb ik eindelijk een nieuwe scharrel, willen jullie m afpikken. I don't think so. Stelletje gieren. Gun mij nou ook mn lolletje!
Maar geschoren benen zijn sexy! Dat dan wel weer...quote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon Steer proberen? Die heeft tenminste geen geschoren benen...
Het schijnt voor de massage's te zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh kom op zeg! Er is niets sexy aan geschoren benen en waarom zou je al sman in hemelsnaam je benen scheren! Ook voor wielrenners begrijp ik het niet, enlighten me.
Steer valt in een héél andere categorie en dat weet je bestquote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Kan je niet gewoon Steer proberen? Die heeft tenminste geen geschoren benen...
Goh Nynke, wat vind je van mannen die helemaal geschoren zijn? Overal zo kaal als een baby, op hoofd/gezicht na?quote:Op maandag 15 september 2008 16:22 schreef AKnynke het volgende:
Maar geschoren benen zijn sexy! Dat dan wel weer...
bijgehouden okay, maar helemaal geschoren, nee.quote:Op maandag 15 september 2008 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh Nynke, wat vind je van mannen die helemaal geschoren zijn? Overal zo kaal als een baby, op hoofd/gezicht na?
Ik ben er zelf op aanraden van m'n ouders niet meer geweest. Ik heb er normaal niet zo'n moeite mee om m'n herinneringen positief te houden, maar ze is echt helemaal op, geen grammetje vet meer, kan d'r gebit niet meer dragen enzo.quote:Op maandag 15 september 2008 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
AgossieKan je met haar praten? Kan je haar regelmatig zien?
Wat een bullshit. Tennissers, voetballers, schaatsers...scheren toch ook hun benen niet?quote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef AKnynke het volgende:
Het schijnt voor de massage's te zijn.
Wielrenners scheren hun benen omdat:quote:Op maandag 15 september 2008 16:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bijgehouden okay, maar helemaal geschoren, nee.
Plank ook?
Ik weet hoe jij je verder scheertquote:Op maandag 15 september 2008 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
Wielrenners scheren hun benen omdat:
-dat handig is met wonden door vallen
-dat beter masseert
-omdat het mooi staat![]()
En in hoeverre ik me scheer gaat je niks aan
Eigenlijk is het gewoon ijdelheidquote:Op maandag 15 september 2008 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
Wielrenners scheren hun benen omdat:
-dat handig is met wonden door vallen
-dat beter masseert
-omdat het mooi staat![]()
En in hoeverre ik me scheer gaat je niks aan
quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon ijdelheid![]()
In dat geval gaan we niet trouwen Isaquote:(en het staat niet mooi imho)
Dat het dan maar niet lang meer mag durenquote:Op maandag 15 september 2008 16:32 schreef KrnKje het volgende:
Ik ben er zelf op aanraden van m'n ouders niet meer geweest. Ik heb er normaal niet zo'n moeite mee om m'n herinneringen positief te houden, maar ze is echt helemaal op, geen grammetje vet meer, kan d'r gebit niet meer dragen enzo.
Zelf kan ze ook niet meer praten, huilt/jammert veel, maar ze heeft heel erg veel gehad aan m'n tantes(en m'n moeder dus) dit weekend; ze zijn bijna continu bij haar geweest en dat gaf veel rust.
Ik ging toch al met Steer trouwen.quote:Op maandag 15 september 2008 16:42 schreef kaasplankje het volgende:
In dat geval gaan we niet trouwen IsaIk vind harige benen echt vies, en m'n exen ook btw
Bluezz begrijpt mequote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou van haar op benen, vooral bovenbenen, en ook op buik, borst en oksels!
Bij mannen dan
Ik ook. Noodgedwongenquote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Bij mannen dan
Maar wij gingen toch trouwen op 11-11-2011? Als we dan allebei nog/weer single zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging toch al met Steer trouwen.
Als we allebei 65+ zijn en hij niet zo'n last heeft van het leeftijdsverschil.
Ja inderdaad, als je ze helemaal kaal wil, dan neem je wel een chemo-patient of een twaalf-jarigequote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Bij mannen dan
Dan zal ik maar niet beginnen over de 20-80-40 regel die ik van Isabeau geleerd hebquote:Op maandag 15 september 2008 16:54 schreef AKnynke het volgende:
wat zeg je dat diplomatiek zeg Lein!
oh, nu ben ik heeeeeeel erg benieuwd!quote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet beginnen over de 20-80-40 regel die ik van Isabeau geleerd heb
quote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging toch al met Steer trouwen.
Als we allebei 65+ zijn en hij niet zo'n last heeft van het leeftijdsverschil.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
oh, nu ben ik heeeeeeel erg benieuwd!
Ja, alsof jij dan nog vrijgezel bentquote:Op maandag 15 september 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar wij gingen toch trouwen op 11-11-2011? Als we dan allebei nog/weer single zijn?
Die heb ik van je bemiddelijke tweelingzusquote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan zal ik maar niet beginnen over de 20-80-40 regel die ik van Isabeau geleerd heb
Oh. Dat is best ernstig. Mijn tweelingzus is namelijk evilquote:Op maandag 15 september 2008 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Die heb ik van je bemiddelijke tweelingzus
quote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:Iets minder van die 20 en iets meer van de rest mag ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga er eigenlijk van uit dat ik voorlopig geen serieuze relaties aangaquote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, alsof jij dan nog vrijgezel bentEn ik heb er nog 2 achter de hand
En mocht alles falen dan....!
Jaaaa, dat riep ik kortgeleden ookquote:Op maandag 15 september 2008 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga er eigenlijk van uit dat ik voorlopig geen serieuze relaties aanga
wanneer verwachten jullie het eerste kind?quote:Op maandag 15 september 2008 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, dat riep ik kortgeleden ook
Ik heb geen fouten gemaaktquote:Op maandag 15 september 2008 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar ik maak niet dezelfde fouten als jij. Voor zover je D_H een fout kan noemen.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ik maak niet dezelfde fouten als jij. Voor zover je D_H een fout kan noemen.
Dat was ook het eerste wat ik deedquote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk.Of 'what kind of kiss was that?'quote:Op maandag 15 september 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
'so, what was the kiss for this friday'.... kan ik dat vragen?
oh, ik ben zo'n schijterd! en dan is het nog skype ook. blegh.quote:Op maandag 15 september 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tuurlijk.Of 'what kind of kiss was that?'
sortof..quote:Op maandag 15 september 2008 17:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar vind je hem nu leuk of niet?
quote:Op maandag 15 september 2008 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou niets vragen, Nynke, maar gewoon de volgende keer zelf zo'n kus geven en als hij dan verbaast kijkt "Oh, I thought Germans kiss byebye that way"zeggen
Ook een beetje ongrijpbaar blijven he, je weetzz dat dat aantrektquote:Op maandag 15 september 2008 18:00 schreef AKnynke het volgende:
sortof..
daar hoef ik m'n best niet voor te doen geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook een beetje ongrijpbaar blijven he, je weetzz dat dat aantrekt
Ik ook niet, moest even bammetjes smeren voor morgen. Heb je nog een nieuw avontuur meegemaakt PF? En waarom heeft Mr. Fallus geen warm water in zijn kamer?quote:
Omdat ze deze week onderhoud plegen!quote:Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook niet, moest even bammetjes smeren voor morgen. Heb je nog een nieuw avontuur meegemaakt PF? En waarom heeft Mr. Fallus geen warm water in zijn kamer?
Nee: moe, gaar, spierpijn, slaapgebrek, tandartsgedoe (ik mag gewoon weer terugkomen over twee wekenquote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Al een uur niet gepostShocking! Wat is er aan de hand, heeft iedereen ineens een leven?
*knuf*quote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef Vork het volgende:
Nee: moe, gaar, spierpijn, slaapgebrek, tandartsgedoe (ik mag gewoon weer terugkomen over twee weken).
Maar het heeft verder m'n humeur nog niet aangetast.
Ik kom eerder tijd te kort, wekker op 7.45 morgenquote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Al een uur niet gepostShocking! Wat is er aan de hand, heeft iedereen ineens een leven?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
Hm wow. De nieuwe Metallica klinkt op eerste gezicht weer een stuk beter dan de crap die ze hiervoor deden.
Ik ben nog te angstig om te gaan luisterenquote:Op maandag 15 september 2008 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
Hm wow. De nieuwe Metallica klinkt op eerste gezicht weer een stuk beter dan de crap die ze hiervoor deden.
Er blijven zo steeds minder eeuwige studenten over.quote:Op maandag 15 september 2008 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx! Nu ook toegetreden tot de werkende klasse. Sucks, huh
Officieel ben ik nog studentquote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Er blijven zo steeds minder eeuwige studenten over.
Doe mij dat virus ook even wil je?quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Vork het volgende:
Hmm mijn eetlust is sinds een aantal dagen behoorlijk verdwenen. Het lijkt wel alsof ik überhaupt nog maar de helft op kan van wat ik normaal eet? Geen idee of het normaal is, maar het komt me eigenlijk wel goed uit. Behalve dan dat ik steeds eten weg kan gooien daardoor.
Minder opscheppen en de kliekjes meenemen als lunch voor de volgende dagquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Vork het volgende:
Hmm mijn eetlust is sinds een aantal dagen behoorlijk verdwenen. Het lijkt wel alsof ik überhaupt nog maar de helft op kan van wat ik normaal eet? Geen idee of het normaal is, maar het komt me eigenlijk wel goed uit. Behalve dan dat ik steeds eten weg kan gooien daardoor.
Was het maar een virus, dan wist ik tenminste de oorzaak. Maar als het een virus is dan wil ik 'm met alle liefde aan je overdragen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Doe mij dat virus ook even wil je?
Vlinders in je buikquote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Was het maar een virus, dan wist ik tenminste de oorzaak. Maar als het een virus is dan wil ik 'm met alle liefde aan je overdragen hoor.
Als ik buitensporig veel trek heb, bekijk ik dit plaatje en eet ik een appel of ander stuk fruit. Het lijkt te werken want ik val een ietsje af geloof ikquote:
Meenemen waarheen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Minder opscheppen en de kliekjes meenemen als lunch voor de volgende dag
Het is ehm... andersquote:Op maandag 15 september 2008 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx! Nu ook toegetreden tot de werkende klasse. Sucks, huh
quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Eerst naar de koelkast en de dag daarna naar de bank of achter de PC, net waar je luncht
Misschien word je gezond?quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Vork het volgende:
Laten we het hopen. Ik denk dat ik er gewoon maar gebruik van moet maken.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef MuadDib het volgende:
Misschien word je gezond?
Ja dat sucksquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is niets zo frustrerend als overwacht je ex op visite krijgen
Die van mij is net de deur weer uit. Wel met onze huissleutel, want ze gaat de post en de planten doen tijdens onze afwezigheid.quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is niets zo frustrerend als overwacht je ex op visite krijgen
Die van mij heeft afgelopen weekend juist weer de huissleutel ingeleverd. Het is niet handig om een reserve setje sleutels aan de andere kant van het land te hebben liggen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef golfer het volgende:
Die van mij is net de deur weer uit. Wel met onze huissleutel, want ze gaat de post en de planten doen tijdens onze afwezigheid.
Hij was in de buurt, sort of. En we waren aan het proberen wat af te spreken om te praten. Al sinds half juli ofzo.quote:
Heeft het jou enige verheldering of opluchting opgeleverd?quote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij was in de buurt, sort of. En we waren aan het proberen wat af te spreken om te praten. Al sinds half juli ofzo.
Die ex van mij woont hemelsbreed hier 50 meter vandaan, dat is wel makkelijk qua huizenoppas. Verder zien we elkaar gemiddeld 1x per half jaar. Gaat prima zo.quote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Vork het volgende:
Die van mij heeft afgelopen weekend juist weer de huissleutel ingeleverd. Het is niet handig om een reserve setje sleutels aan de andere kant van het land te hebben liggen.
Ik vroeg m of ie me in de ogen kon kijken en kon zeggen dat t niets meer zou worden. Dat kon ie niet want hij wilde niet tegen me liegenquote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
Heeft het jou enige verheldering of opluchting opgeleverd?
Euh, door wie?quote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vroeg m of ie me in de ogen kon kijken en kon zeggen dat t niets meer zou worden. Dat kon ie niet want hij wilde niet tegen me liegenIk zoek afsluiting en hij weet t gewoon na dikke 8 maanden nog steeds niet
Zo word ik toch nooit meer normaal, in plaats van het in zelfmedelijden zwelgende wezen dat ik achter mijn rug om genoemd word
Af-en-toe lekker naar Israel toe is ook leuk, mits buiten de meest gevaarlkijke plekken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:40 schreef DarkElf het volgende:
we hebben net besloten dat we dit echt een hele leuke tijd vinden ondanks af en toe weg moeten voor Israel enzo
Ja ik zou graag willen dat het nog iets word. We waren een close match samen, en ondanks de moeilijkheden die we hadden, hadden we het toch fijn en leuk samen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Euh, door wie?
Maar hee, wat balen dat je zo geen closure krijgtzou jij willen dat het nog wat wordt?
wrs ja, en het compenseert lekker met thuis werken, das ook knusquote:
Klopt, ik heb me er wel druk over gemaakt hoor in t begin en hij ook maar nu hij er een paar keer geweest is voelt het beter... en Tel Aviv is gewoon een normale stad waar niets aan de hand is.. Dat scheelt enormquote:Op maandag 15 september 2008 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Af-en-toe lekker naar Israel toe is ook leuk, mits buiten de meest gevaarlkijke plekken.
Das wel grappig want sinds dit project is hij pas 7 werkdagen weggeweest naar TA en 2 naar Berlijn, helemaal niet zoveel dus alleen omdat het best ver is voelt het meer ofzo (klinkt vast vreemd). Gelukkig merken we ook nu weer idd dat het en goed gaat en we elkaar enorm missen, en als je dat ervaart is het gewoon (buiten soms vervelend natuurlijk, dat is nu eenmaal zo) toch ook leuk want een teken dat alles ok is idd ..quote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Elfje, wat fijn dat dat zo voelt, ondanks dat je elkaar regelmatig niet ziet. Hij heeft door zijn werk wel echt de thrill die hij nodig heeft, he... En jij hebt thuis lekker de regelmaat/rust die goed voelt. Jullie komen ook echt over als een perfect match: heel harmonieus, goed op elkaar afgestemd!
jeetje meis wat enorm klote ditquote:Op maandag 15 september 2008 23:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik zou graag willen dat het nog iets word. We waren een close match samen, en ondanks de moeilijkheden die we hadden, hadden we het toch fijn en leuk samen.
trek het je niet zo aan mensquote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vroeg m of ie me in de ogen kon kijken en kon zeggen dat t niets meer zou worden. Dat kon ie niet want hij wilde niet tegen me liegenIk zoek afsluiting en hij weet t gewoon na dikke 8 maanden nog steeds niet
Zo word ik toch nooit meer normaal, in plaats van het in zelfmedelijden zwelgende wezen dat ik achter mijn rug om genoemd word
Absoluut! Hij beseft toch ook wel dat hij het je alleen maar nòg moeilijker maakt! Dat je zo niet 'opnieuw' kunt beginnen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:
verder snap ik die hele ex van jou niet. Beetje iemand emotioneel aan het lijntje (leintjuh) houden
dat dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut! Hij beseft toch ook wel dat hij het je alleen maar nòg moeilijker maakt! Dat je zo niet 'opnieuw' kunt beginnen?
Misschien kan jij de knoop doorhakken en zeggen dat je je eigen leven begint en hem domweg niet meer wilt zien. Als hij er uit is kan hij contact met je opnemen.
Isa jij weet toch ook wel dat het niet zo makkelijk is? Het idee alleen al geeft me een beklemmend gevoel op de borst met een vlammende en stekende pijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Absoluut! Hij beseft toch ook wel dat hij het je alleen maar nòg moeilijker maakt! Dat je zo niet 'opnieuw' kunt beginnen?
Misschien kan jij de knoop doorhakken en zeggen dat je je eigen leven begint en hem domweg niet meer wilt zien. Als hij er uit is kan hij contact met je opnemen.
Lieverd, mijn ex zei tenminste nog duidelijk dat hij een ander had en dat het over wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa jij weet toch ook wel dat het niet zo makkelijk is? Het idee alleen al geeft me een beklemmend gevoel op de borst met een vlammende en stekende pijn.
Ik trek het me wel aan, ondanks dat ik weet dat ik dat niet moet doen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:
trek het je niet zo aan mens![]()
verder snap ik die hele ex van jou niet. Beetje iemand emotioneel aan het lijntje (leintjuh) houden
die site zegt:quote:Huurtoeslag is mogelijk, afhankelijk van je inkomsten en vermogen. Kijk voor een proefberekening op www.toeslagen.nl. De rekenhuur voor huurtoeslag zal tussen de ¤ 320,- en ¤ 345,- liggen
dus dan zit ik toch nog steeds safe om huurtoeslag te krijgen?quote:Omdat u jonger bent dan 23 jaar, mag uw huur niet hoger zijn dan ¤ 348,99 per maand.
Wat ik eruit opmaak is dat je gewoon in aanmerking komt voor huurtoeslag zolang je (kale!) huur maar onder de 349 euro ligtquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:36 schreef Memento-Mori het volgende:
help iemand heeft me in de war gemaakt
de ssh (van nieuwe appartementje) zegt:
die site zegt:
als ik het expres iets hoger invul:
dus dan zit ik toch nog steeds safe om huurtoeslag te krijgen?
de kale huur zit tussen de 311 en 334 zegt de verhuursite en de rekenhuur is nog 15euro voor dingen als huismeesterkosten geloof ik, die in de veel bredere servicekosten zitten samen met internet/gwl etc maar die lkaatste dingen vallen niet onder rekenhuur, lijkt me oiok wel dat ze daarbij rekening houden bij een flat voor uitsluitend studenten, ik ben 20 en zit in eht 3e jaar, als je het goed doet ben je met 23 al klaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik eruit opmaak is dat je gewoon in aanmerking komt voor huurtoeslag zolang je (kale!) huur maar onder de 349 euro ligt
Al die extra's tellen niet mee voor de rekenhuur voor je huursubsidie, dus ik neem aan dat je gewoon recht hebt op huursubsidie. Wel dure studentenkamers zegquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
de kale huur zit tussen de 311 en 334 zegt de verhuursite en de rekenhuur is nog 15euro voor dingen als huismeesterkosten geloof ik, die in de veel bredere servicekosten zitten samen met internet/gwl etc maar die lkaatste dingen vallen niet onder rekenhuur, lijkt me oiok wel dat ze daarbij rekening houden bij een flat voor uitsluitend studenten, ik ben 20 en zit in eht 3e jaar, als je het goed doet ben je met 23 al klaar
welnee, heel gewone prijzen in de randstad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al die extra's tellen niet mee voor de rekenhuur voor je huursubsidie, dus ik neem aan dat je gewoon recht hebt op huursubsidie. Wel dure studentenkamers zeg
ja dat heb ik net dus gedaan en ik zit safe als het onder 348,99 is en volgens de ssh is het 345 de rekenhuur, dus neem aan dat ze er rekening mee houden toch zo te lezen. en ik krijg met 345 euro 144 euro toeslag dus betaal rond de 300 dan net zoveel als nu inc gwl 100mb internet maar wel dubbel zoveel ruimte 30m2quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
welnee, heel gewone prijzen in de randstad.
MeMo heb je al eens een proefberekening gedaan?
http://www.toeslagen.nl/reken/huurtoeslag/
Je weet hoe slordig ik benquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:55 schreef octopussy het volgende:
Isa, ik bewaar eigenlijk geen stukjes tekst. Misschien kan je een BoekMetMooieTeksten aanleggen?
awwquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik had nog niet verteld dat ik vanabond na het werk 1 van mijn hamsters levenloos aantrofhij was wel al heeeel oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |