quote:Op maandag 15 september 2008 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou niets vragen, Nynke, maar gewoon de volgende keer zelf zo'n kus geven en als hij dan verbaast kijkt "Oh, I thought Germans kiss byebye that way"zeggen
Ook een beetje ongrijpbaar blijven he, je weetzz dat dat aantrektquote:Op maandag 15 september 2008 18:00 schreef AKnynke het volgende:
sortof..
daar hoef ik m'n best niet voor te doen geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook een beetje ongrijpbaar blijven he, je weetzz dat dat aantrekt
Ik ook niet, moest even bammetjes smeren voor morgen. Heb je nog een nieuw avontuur meegemaakt PF? En waarom heeft Mr. Fallus geen warm water in zijn kamer?quote:
Omdat ze deze week onderhoud plegen!quote:Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook niet, moest even bammetjes smeren voor morgen. Heb je nog een nieuw avontuur meegemaakt PF? En waarom heeft Mr. Fallus geen warm water in zijn kamer?
Nee: moe, gaar, spierpijn, slaapgebrek, tandartsgedoe (ik mag gewoon weer terugkomen over twee wekenquote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Al een uur niet gepostShocking! Wat is er aan de hand, heeft iedereen ineens een leven?
*knuf*quote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef Vork het volgende:
Nee: moe, gaar, spierpijn, slaapgebrek, tandartsgedoe (ik mag gewoon weer terugkomen over twee weken).
Maar het heeft verder m'n humeur nog niet aangetast.
Ik kom eerder tijd te kort, wekker op 7.45 morgenquote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Al een uur niet gepostShocking! Wat is er aan de hand, heeft iedereen ineens een leven?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
Hm wow. De nieuwe Metallica klinkt op eerste gezicht weer een stuk beter dan de crap die ze hiervoor deden.
Ik ben nog te angstig om te gaan luisterenquote:Op maandag 15 september 2008 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
Hm wow. De nieuwe Metallica klinkt op eerste gezicht weer een stuk beter dan de crap die ze hiervoor deden.
Er blijven zo steeds minder eeuwige studenten over.quote:Op maandag 15 september 2008 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx! Nu ook toegetreden tot de werkende klasse. Sucks, huh
Officieel ben ik nog studentquote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Er blijven zo steeds minder eeuwige studenten over.
Doe mij dat virus ook even wil je?quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Vork het volgende:
Hmm mijn eetlust is sinds een aantal dagen behoorlijk verdwenen. Het lijkt wel alsof ik überhaupt nog maar de helft op kan van wat ik normaal eet? Geen idee of het normaal is, maar het komt me eigenlijk wel goed uit. Behalve dan dat ik steeds eten weg kan gooien daardoor.
Minder opscheppen en de kliekjes meenemen als lunch voor de volgende dagquote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Vork het volgende:
Hmm mijn eetlust is sinds een aantal dagen behoorlijk verdwenen. Het lijkt wel alsof ik überhaupt nog maar de helft op kan van wat ik normaal eet? Geen idee of het normaal is, maar het komt me eigenlijk wel goed uit. Behalve dan dat ik steeds eten weg kan gooien daardoor.
Was het maar een virus, dan wist ik tenminste de oorzaak. Maar als het een virus is dan wil ik 'm met alle liefde aan je overdragen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Doe mij dat virus ook even wil je?
Vlinders in je buikquote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Was het maar een virus, dan wist ik tenminste de oorzaak. Maar als het een virus is dan wil ik 'm met alle liefde aan je overdragen hoor.
Als ik buitensporig veel trek heb, bekijk ik dit plaatje en eet ik een appel of ander stuk fruit. Het lijkt te werken want ik val een ietsje af geloof ikquote:
Meenemen waarheen?quote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Minder opscheppen en de kliekjes meenemen als lunch voor de volgende dag
Het is ehm... andersquote:Op maandag 15 september 2008 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx! Nu ook toegetreden tot de werkende klasse. Sucks, huh
quote:Op maandag 15 september 2008 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Eerst naar de koelkast en de dag daarna naar de bank of achter de PC, net waar je luncht
Misschien word je gezond?quote:Op maandag 15 september 2008 21:25 schreef Vork het volgende:
Laten we het hopen. Ik denk dat ik er gewoon maar gebruik van moet maken.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef MuadDib het volgende:
Misschien word je gezond?
Ja dat sucksquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is niets zo frustrerend als overwacht je ex op visite krijgen
Die van mij is net de deur weer uit. Wel met onze huissleutel, want ze gaat de post en de planten doen tijdens onze afwezigheid.quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is niets zo frustrerend als overwacht je ex op visite krijgen
Die van mij heeft afgelopen weekend juist weer de huissleutel ingeleverd. Het is niet handig om een reserve setje sleutels aan de andere kant van het land te hebben liggen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef golfer het volgende:
Die van mij is net de deur weer uit. Wel met onze huissleutel, want ze gaat de post en de planten doen tijdens onze afwezigheid.
Hij was in de buurt, sort of. En we waren aan het proberen wat af te spreken om te praten. Al sinds half juli ofzo.quote:
Heeft het jou enige verheldering of opluchting opgeleverd?quote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij was in de buurt, sort of. En we waren aan het proberen wat af te spreken om te praten. Al sinds half juli ofzo.
Die ex van mij woont hemelsbreed hier 50 meter vandaan, dat is wel makkelijk qua huizenoppas. Verder zien we elkaar gemiddeld 1x per half jaar. Gaat prima zo.quote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Vork het volgende:
Die van mij heeft afgelopen weekend juist weer de huissleutel ingeleverd. Het is niet handig om een reserve setje sleutels aan de andere kant van het land te hebben liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |