Bluezz begrijpt mequote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou van haar op benen, vooral bovenbenen, en ook op buik, borst en oksels!
Bij mannen dan
Ik ook. Noodgedwongenquote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Bij mannen dan
Maar wij gingen toch trouwen op 11-11-2011? Als we dan allebei nog/weer single zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging toch al met Steer trouwen.
Als we allebei 65+ zijn en hij niet zo'n last heeft van het leeftijdsverschil.
Ja inderdaad, als je ze helemaal kaal wil, dan neem je wel een chemo-patient of een twaalf-jarigequote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Bij mannen dan
Dan zal ik maar niet beginnen over de 20-80-40 regel die ik van Isabeau geleerd hebquote:Op maandag 15 september 2008 16:54 schreef AKnynke het volgende:
wat zeg je dat diplomatiek zeg Lein!
oh, nu ben ik heeeeeeel erg benieuwd!quote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet beginnen over de 20-80-40 regel die ik van Isabeau geleerd heb
quote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging toch al met Steer trouwen.
Als we allebei 65+ zijn en hij niet zo'n last heeft van het leeftijdsverschil.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
oh, nu ben ik heeeeeeel erg benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alsof jij dan nog vrijgezel bentquote:Op maandag 15 september 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar wij gingen toch trouwen op 11-11-2011? Als we dan allebei nog/weer single zijn?
Die heb ik van je bemiddelijke tweelingzusquote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan zal ik maar niet beginnen over de 20-80-40 regel die ik van Isabeau geleerd heb
Oh. Dat is best ernstig. Mijn tweelingzus is namelijk evilquote:Op maandag 15 september 2008 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Die heb ik van je bemiddelijke tweelingzus
quote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:Iets minder van die 20 en iets meer van de rest mag ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga er eigenlijk van uit dat ik voorlopig geen serieuze relaties aangaquote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, alsof jij dan nog vrijgezel bentEn ik heb er nog 2 achter de hand
En mocht alles falen dan....!
Jaaaa, dat riep ik kortgeleden ookquote:Op maandag 15 september 2008 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga er eigenlijk van uit dat ik voorlopig geen serieuze relaties aanga
wanneer verwachten jullie het eerste kind?quote:Op maandag 15 september 2008 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, dat riep ik kortgeleden ook
Ik heb geen fouten gemaaktquote:Op maandag 15 september 2008 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar ik maak niet dezelfde fouten als jij. Voor zover je D_H een fout kan noemen.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ik maak niet dezelfde fouten als jij. Voor zover je D_H een fout kan noemen.
Dat was ook het eerste wat ik deedquote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral even op cup ff en g klikken bij extreme sports.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |