quote:Op zondag 14 september 2008 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
lame TT i know maar heb echt geen inspiratie
Had het dan ook aan mij gevraagdquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik vroeg en Lein en Hobje op msn al om hulp maar van beiden geen respons
Nou, ik wou dat ik nu op dit moment wel wat inspiratie had eigenlijk. Zou me bijzonder goed van pas komen.quote:
ik heb jou nmiet op msnquote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had het dan ook aan mij gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. TVP dan maar. Net lekker een halfuurtje gerend en Evy is weer fier op meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede voornemens ftw
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik hou het nog geen 10 minuten vol hoor, hardlopend. Eerder 3-4 minuten, maargoed ik ben nog aan het opbouwen natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Vork het volgende:
HardlopenNouja, ik was wel een beetje trots op mezelf dat ik het überhaupt 10 minuten lang hardlopend heb volgehouden op de loopband vandeweek.
Ik fiets liever geloof ik
ah joh, 'gewoon' doorzettenquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Vork het volgende:
HardlopenNouja, ik was wel een beetje trots op mezelf dat ik het überhaupt 10 minuten lang hardlopend heb volgehouden op de loopband vandeweek.
Ik fiets liever geloof ik
Dat van mij gaat ook niet zo hard hoor. Ooit ga ik het nog een keer in de buitenlucht proberen. In de winter of zo. Dan is het niet zo warm. Vandaag voor het eerst zo'n Spinning les meegedaan. Het was te doen, maar het viel me wel een beetje tegen. Best zwaar, zeker op zondagochtend.quote:Op zondag 14 september 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hou het nog geen 10 minuten vol hoor, hardlopend. Eerder 3-4 minuten, maargoed ik ben nog aan het opbouwen natuurlijk
Ik weet het nog niet. Maar het is opzich wel goed om ook op die manier te trainen. Straks wordt het gewoon lastiger om buiten uren op de fiets te zitten. Dan is een uur achter elkaar trainen op die manier wel een mooi alternatief.quote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Vork! Spinheld!
Het gaat verslaven, ik beloof het je
Zo tof dat je weer door kan met de bandquote:Op zondag 14 september 2008 19:29 schreef Vork het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Muziek maken, wat op zichzelf ook al een soort van sport is.
Is het nog steeds niet over met je knie? Dat duurt ook lang danquote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje sportievelingenIk zit nog steeds te k***en met die knie
terwijl ik zo graag wil hardlopen
Nee. Maar Arlanda is 20 minuten met de trein.quote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje sportievelingenIk zit nog steeds te k***en met die knie
terwijl ik zo graag wil hardlopen
Nynke, is er een vliegveld in Uppsala?
Ja, dat bevalt mij ook al jaren.quote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
soms is het zó fijn om geen tieten te hebben
Ik wil naar Uppsala als het sneeuwtquote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee. Maar Arlanda is 20 minuten met de trein.
wat dat betreft heb ik echt de perfecte tieten. Geen last met sporten, maar genoeg voor een leuk decollete.quote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
soms is het zó fijn om geen tieten te hebben
Kom maar op! naar arlanda vliegen is wel duurder dan naar bijv. skavska vliegen. dat is 2 uurtjes, en dan kun je met ryan air.quote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil naar Uppsala als het sneeuwtZiet er tof uit!
Heb het nogal druk op het werkquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik vroeg en Lein en Hobje op msn al om hulp maar van beiden geen respons
Vooral even op cup ff en g klikken bij extreme sports.quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Lein, kijk hier even om te bedenken welke sportbeha je gaat kopen:
http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Soms ben je iets te voorspelbaar Golfer!quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral even op cup ff en g klikken bij extreme sports.
Wow. Wow. Wow. Ongelofelijk!quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral even op cup ff en g klikken bij extreme sports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
simpel: wat zijn de kosten die je moet maken voor die 2,5 trein/bus en vanaf \dusseldorf wat in feitte je ouders kwijt zijn aan kosten en tijdquote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef AKnynke het volgende:
dillemma: met kerst voor 80 euro met ryanair naar huis vliegen, of voor 150 euro met SAS? nadeel ryanair is dat ik van Stockholm Skavska vlieg (= 2,5 uur met trein en bus), en naar Dusseldorf Weeze vlieg (onbereikbaar met OV, afhankelijk van m'n ouders om me op te halen). Met SAS vlieg ik van het vliegveld een half uurtje verderop, en naar schiphol. Lastig lastig.
kosten tot skavska zijn ongeveer 20 euro denk ik. En m'n ouders kunnen me gratis ophalen, auto van de zaak. Maar, kost wel weer tijd moeite. Aan de andere kant, vanaf schiphol moet ik ook nog een treinkaartje kopen. Maar, het is zoveel makkelijker met SAS vliegen. Vooral het feit dat ik binnen een uur thuis kan zijn van het vliegveld doet wel goed.quote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
simpel: wat zijn de kosten die je moet maken voor die 2,5 trein/bus en vanaf \dusseldorf wat in feitte je ouders kwijt zijn aan kosten en tijd![]()
Scheelt het dan enorm veel nog met die 150 SAS >?? die had ik dan lekker genomen. \scheelt behoorlijk tijd heb ik het idee en de kosten vallen denk dan wel mee.
Zonde van de kaas manquote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
Voor wie het wil lezenWaar heb jij gegeten?
Ja erg zonde, het was erg lekker, er zat ook een kaas bij die in de guinness heeft gelegenquote:Op zondag 14 september 2008 23:18 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Zonde van de kaas man![]()
Tevens weltrusten met toffe muziek:
Puristen zouden zeggen: "Zonde van de kaas, zonde van de Guinness."quote:Op zondag 14 september 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja erg zonde, het was erg lekker, er zat ook een kaas bij die in de guinness heeft gelegen
We zoeken nog steeds mensen hoor, maar we hebben het nu maar gewoon in een te minimale bezetting geprobeerd. Komen aardige dingen uit, alleen missen we nog steeds extra instrumenten (en bijbehorende muzikanten). Ik ben allang blij dat we een van de twee stoppers van een paar weken terug weer terug hebben (inclusief de meegebrachte enthousiasme).quote:Op zondag 14 september 2008 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo tof dat je weer door kan met de band
Ik vind het wel meevallen dat pijnlijke, al moet ik sowieso voor het fietsen wel zo'n broek of onderbroek met zo'n zeemlap erin aan gaan schaffen, anders wordt het sowieso wel pijnlijk als ik iedere keer een paar uur op de fiets moet gaan zitten.quote:En ik vond spinnign echt verschrikkelijk stom, niet verslavend en pijnlijk voor m'n kont. Puh
ja overwegingen zijn lastigquote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kosten tot skavska zijn ongeveer 20 euro denk ik. En m'n ouders kunnen me gratis ophalen, auto van de zaak. Maar, kost wel weer tijd moeite. Aan de andere kant, vanaf schiphol moet ik ook nog een treinkaartje kopen. Maar, het is zoveel makkelijker met SAS vliegen. Vooral het feit dat ik binnen een uur thuis kan zijn van het vliegveld doet wel goed.
Nog maar even een nachtje over slapen.
\Goeie planning hahah.quote:Op zondag 14 september 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Whahaha. Heb ik de hele zondag op mn lamme reet gezeten en geluierd, terwijl ik eigenlijk nog werk moest afmakenDus dat ga ik nu maar doen dan
Oe die blackpudding, was het wat?quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
Voor wie het wil lezenWaar heb jij gegeten?
Soms?quote:Op zondag 14 september 2008 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
Soms ben je iets te voorspelbaar Golfer!
quote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef Vork het volgende:
Ik vind het wel meevallen dat pijnlijke, al moet ik sowieso voor het fietsen wel zo'n broek of onderbroek met zo'n zeemlap erin aan gaan schaffen, anders wordt het sowieso wel pijnlijk als ik iedere keer een paar uur op de fiets moet gaan zitten.
ach, weetje Vork: Verandering van spijs doet eten. Als ik jou was zou ik 1 a 2 spintrainingen (van 50 min. oid) per week doen in de winter, omdat het dan toch geen weer is om buiten te rijden. Toch zou ik in het weekend ook nog een lange low intensity training doen om de conditie te verbeteren en vet te verbranden (duur: 2 a 4 uur ong 3x per maand) Je moet t dan wel een beetje opbouwen.quote:Het enige nadeel is wel dat ik dus niet meer zelf in de hand heb wanneer ik veel inspanning kan verrichten en wanneer niet. Als ik zelf gewoon op zo'n fiets apparaat of wat dan ook zit, kan ik dat beter en vooral ook zelf opbouwen. Maar misschien is het ook wel goed om het zo te doen.
Wishful thinking beebquote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef AKnynke het volgende:
god, wat zijn die mannen triest zeg!
Ik heb net de badkamer schoongemaakt, en m'n eigen toiletje. Uit de badkamer haalde ik zulke pakken zwarte dikke haren, bah. Ook maar even een schoonmaakrooster opgesteld, en zelf gedouched. Nu is het bijna bedtijd!
Ja was lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe die blackpudding, was het wat?
Zonde van de kaas
quote:Op maandag 15 september 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:ik heb vanmiddag een bruiloft!
bijna vergeten
Als ik ergens geen limiet op heb is het m'n koffiegebruik.quote:Op maandag 15 september 2008 08:37 schreef AKnynke het volgende:
ik mis m'n kop koffie! Mag van mezelf maar 1 kop koffie per dag, en dat is niet nu. (Strategisch gepland. )
De planning is nu om in elk geval minimaal 2 keer per week in de sportschool rond te hangen. Dat kan spinning zijn, om gewoon cardio 1 tot 1,5 uur. En daarbij een low intensity training dus op de fiets buiten. Ik zie dat op zo'n fitness apparaat niet zo snel gebeuren dat ik daar urenlang op een niet uitdagend tempo vet zit of sta te verbranden. Ik moet ook nog ergens de tijd vandaan zien te halen, aangezien ik er binnenkort ook al wat krachttraining bij zal gaan doen.quote:Op maandag 15 september 2008 07:42 schreef kaasplankje het volgende:
ach, weetje Vork: Verandering van spijs doet eten. Als ik jou was zou ik 1 a 2 spintrainingen (van 50 min. oid) per week doen in de winter, omdat het dan toch geen weer is om buiten te rijden. Toch zou ik in het weekend ook nog een lange low intensity training doen om de conditie te verbeteren en vet te verbranden (duur: 2 a 4 uur ong 3x per maand) Je moet t dan wel een beetje opbouwen.
Ja, maar ik dronk bijna een liter per dag. En dat is wel vrij veel, vind ik!quote:Op maandag 15 september 2008 08:39 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Als ik ergens geen limiet op heb is het m'n koffiegebruik.![]()
nou mooi, wij bemoeials zijn daar blij mee (als ik ff voor alle bemoeials, ja dat zijn er nogal watquote:Op maandag 15 september 2008 09:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieverds, ik hou mn voet goed in de gaten hoor! Het heeft goed schoon gebloed en er is wat ontsmettends op gegaan. Alleen wel gevoelig-pijnlijk
Heel fijn, dan hoeft de rest niets meer te zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 09:50 schreef DarkElf het volgende:
nou mooi, wij bemoeials zijn daar blij mee (als ik ff voor alle bemoeials, ja dat zijn er nogal watmag spreken)
Ja, maar dat van de huisarts ga ik via de assistente regelenquote:Op maandag 15 september 2008 10:02 schreef Memento-Mori het volgende:
je moest toch sowieso nog aar de huisarts lein en een afspraak maken bij die ander?
Ik wel, jaquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Vork het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo? Dat kan toch niet?
Morgen heb ik het gesprek. Als er geen gekke dingen gebeuren begin ik volgende week al. Nu probeer ik de dagen te slijten met tandartsbezoeken aan de andere kant van het land. Het bijbehorende treinreizen, sporten en nog wat klussen en inrichten in huis.quote:Op maandag 15 september 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wel, ja
Hoe is het met de afstudeerplannen? Wanneer ga je beginnen?
ik ben vandaag de ideale huisvrouwquote:Op maandag 15 september 2008 12:22 schreef Vork het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo? Dat kan toch niet?
Door? Als je toch energie over hebt, ik heb nog een afwas staan en de vloer moet eigenlijk ook nog worden gedweild.quote:Op maandag 15 september 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ben vandaag de ideale huisvrouwbijna alles is schoongemaakt en opgeruimd en ik heb nog energie over dus ga nog ffkes door
arnhem is wat verquote:Op maandag 15 september 2008 12:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Door? Als je toch energie over hebt, ik heb nog een afwas staan en de vloer moet eigenlijk ook nog worden gedweild.
Klinkt goed, kook ze vanavondquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
.. eens kijken hoe limabonensoep smaakt! Ik denk dat ik er spinazie doorheen doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |