quote:Op zondag 14 september 2008 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
lame TT i know maar heb echt geen inspiratie
Had het dan ook aan mij gevraagdquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik vroeg en Lein en Hobje op msn al om hulp maar van beiden geen respons
Nou, ik wou dat ik nu op dit moment wel wat inspiratie had eigenlijk. Zou me bijzonder goed van pas komen.quote:
ik heb jou nmiet op msnquote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had het dan ook aan mij gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. TVP dan maar. Net lekker een halfuurtje gerend en Evy is weer fier op meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede voornemens ftw
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik hou het nog geen 10 minuten vol hoor, hardlopend. Eerder 3-4 minuten, maargoed ik ben nog aan het opbouwen natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Vork het volgende:
HardlopenNouja, ik was wel een beetje trots op mezelf dat ik het überhaupt 10 minuten lang hardlopend heb volgehouden op de loopband vandeweek.
Ik fiets liever geloof ik
ah joh, 'gewoon' doorzettenquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Vork het volgende:
HardlopenNouja, ik was wel een beetje trots op mezelf dat ik het überhaupt 10 minuten lang hardlopend heb volgehouden op de loopband vandeweek.
Ik fiets liever geloof ik
Dat van mij gaat ook niet zo hard hoor. Ooit ga ik het nog een keer in de buitenlucht proberen. In de winter of zo. Dan is het niet zo warm. Vandaag voor het eerst zo'n Spinning les meegedaan. Het was te doen, maar het viel me wel een beetje tegen. Best zwaar, zeker op zondagochtend.quote:Op zondag 14 september 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hou het nog geen 10 minuten vol hoor, hardlopend. Eerder 3-4 minuten, maargoed ik ben nog aan het opbouwen natuurlijk
Ik weet het nog niet. Maar het is opzich wel goed om ook op die manier te trainen. Straks wordt het gewoon lastiger om buiten uren op de fiets te zitten. Dan is een uur achter elkaar trainen op die manier wel een mooi alternatief.quote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Vork! Spinheld!
Het gaat verslaven, ik beloof het je
Zo tof dat je weer door kan met de bandquote:Op zondag 14 september 2008 19:29 schreef Vork het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Muziek maken, wat op zichzelf ook al een soort van sport is.
Is het nog steeds niet over met je knie? Dat duurt ook lang danquote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje sportievelingenIk zit nog steeds te k***en met die knie
terwijl ik zo graag wil hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |