Feest was erg geslaagd. Nog onaangekondigd bezoek gehad van oom&tante met twee nichtjes (bijna 2 en 4 weken)... Eten viel super goed in de smaak, was al met al dus erg geslaagd.quote:Op maandag 15 september 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Krnk! Hoe was je feest? En hoe is het nu met oma?
Wat ontzettend naar, tis te hopen dat het allemaal snel voorbij is voor haar ..quote:Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef KrnKje het volgende:
Oma is aan d'r laatste loodjes bezig... over de longontsteking is nu twijfel, maar het is 'op' en afwachten wanneer haar lijf er mee ophoudt...
Agossiequote:Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef KrnKje het volgende:
agd.
Oma is aan d'r laatste loodjes bezig... over de longontsteking is nu twijfel, maar het is 'op' en afwachten wanneer haar lijf er mee ophoudt...
Dat wil ik ook nog steeds zo graag, toch maar eens op zoek, maar ik wil dan wel iemand die komt als ik thuis ben.quote:Op maandag 15 september 2008 12:53 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik weet hoe het gaat hoor, toen ik fulltime werkte en soms drie uur per dag reistijd had en Rtificial ook meer dan fulltime (wie immer) werkte schoot het er ook continue bij in en hebben we een Joegoslavische vrouw ingehuurd, lief mens was dat
en t was een verademing om elke vrijdag thuis te komen in een schoon huis.
Ja helemaal achterin, op 2 stoelen naast elkaar, ipv 3quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Spannend Bluezz! Weet je al waar je zit?
Dit was de schoonmoeder van onze bovenbuurvrouw dus toch wel "bekend" ... en ze sprak geen woord Nederlands, alleen die pers van ons leek haar te snappenquote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog steeds zo graag, toch maar eens op zoek, maar ik wil dan wel iemand die komt als ik thuis ben.
Klinkt lekker knusquote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja helemaal achterin, op 2 stoelen naast elkaar, ipv 3
Ik moet iig aan de rechterkant zitten, omdat ik niet meer goed naar rechts kan kijken vanwege dienek
dus nu ben je aan het schilderen of zo?quote:Op maandag 15 september 2008 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Schoonmaken is niet bijzonder leuk. Maar wel beter verdraagzaam als je het tegen betaling in het huis van een ander doet. Ik ben er best goed in, al zeg ik het zelfEn de meeste viezige en/of akelige dingen kan ik best hebben. Ben vandaag bijna stoned geworden van de amonia bij het schoonmaken van vieze vette keukenkastjes
Erg inspirerend
Neuh, ben even aan het niksen en aan het genieten van al de mooie kleurtjes die ik ziequote:Op maandag 15 september 2008 15:39 schreef DarkElf het volgende:
dus nu ben je aan het schilderen of zo?
Ik heb ook een tijdje een huis van een vriendin gepoetst tegen betaling.quote:Op maandag 15 september 2008 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Schoonmaken is niet bijzonder leuk. Maar wel beter verdraagzaam als je het tegen betaling in het huis van een ander doet. Ik ben er best goed in, al zeg ik het zelfEn de meeste viezige en/of akelige dingen kan ik best hebben. Ben vandaag bijna stoned geworden van de amonia bij het schoonmaken van vieze vette keukenkastjes
Erg inspirerend
maak er ff een foto vanquote:Op maandag 15 september 2008 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh, ben even aan het niksen en aan het genieten van al de mooie kleurtjes die ik zie
Het lijkt hieropquote:Op maandag 15 september 2008 15:41 schreef DarkElf het volgende:
maak er ff een foto van(de kleurtjes)
Andermans huis poetsen is helemaal niet erg, misschien kunnen we op fok een roulatieschema opstellen waarbij we allemaal elkaars huizen doen en niet die van onszelfquote:Op maandag 15 september 2008 15:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook een tijdje een huis van een vriendin gepoetst tegen betaling.
Dat ging me zo goed af, beter dan thuis
Ehm...nou * Isabeau schuifelt met voetjes en mompelt iets over België en reizenquote:
flauw zegquote:Op maandag 15 september 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ehm...nou * Isabeau schuifelt met voetjes en mompelt iets over België en reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |