dan ga ik in slaap vallen. Ik moet nu eigenlijk heel hard studeren, en dan vanavond ga ik weer proberen te volleyen. Ik had een hele rare blauwe plek op m'n shcouder zag ik, wellicht dat de pijn daardoor kwam ofzo..quote:Op maandag 15 september 2008 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Andermans huis poetsen is helemaal niet erg, misschien kunnen we op fok een roulatieschema opstellen waarbij we allemaal elkaars huizen doen en niet die van onszelf(alhoewel ik Coldfeet en AKNynke even wegens afstand uitschakel van deelname
)
Doe anders even een dikke trui aan en kruip in een dekentje, NynkeKoud hebben is niet fijn
niemand hoeft bij mij te poetsenquote:Op maandag 15 september 2008 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan ook moi voor een dagje uitnodigen, ik kan best goed poetsen
Welkomquote:Op maandag 15 september 2008 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan ook moi voor een dagje uitnodigen, ik kan best goed poetsen
Hat0r!quote:Op maandag 15 september 2008 15:55 schreef DarkElf het volgende:
of misschien heeft ze liever gewoon een fles amonia om aan te sniffen?
Ik ben nogal verslavingsgevoelig dus ik probeer het niet ok?quote:Op maandag 15 september 2008 15:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hat0r!Jij zou ook hooked zijn als je t geprobeerd had
oh sorryquote:Op maandag 15 september 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Dames, het is ammonia in het Nederlands, willen jullie die typefout niet steeds van elkaar overnemen. Bedankt.
Isa, schat, neem je rothumeur mee naar het balkon en ga daar even een potje staan schreeuwen tot het beter gaat. Of bel *ex* op en scheld m verrotquote:Op maandag 15 september 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Dames, het is ammonia in het Nederlands, willen jullie die typefout niet steeds van elkaar overnemen. Bedankt.
Chelsey loopt buiten, mijn 4 jarige buurmeisje, kan toch moeilijk gaan schreeuwenquote:Op maandag 15 september 2008 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, schat, neem je rothumeur mee naar het balkon en ga daar even een potje staan schreeuwen tot het beter gaat. Of bel *ex* op en scheld m verrotmaar doe wat met je boosheid, ventileer het en geef het een plekje
Lekker boeiend. Het is niet alsof ze niet het een en ander oppikt van haar moederquote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Chelsey loopt buiten, mijn 4 jarige buurmeisje, kan toch moeilijk gaan schreeuwen
Volgens mij moet jij een keer met D_H gaan shoppen, jullie hebben dezelfde smaak qua kleding en schoeiselquote:Op maandag 15 september 2008 16:06 schreef kaasplankje het volgende:![]()
Ik heb nieuwe schoenen![]()
[ afbeelding ]
En speeltjesquote:Op maandag 15 september 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij moet jij een keer met D_H gaan shoppen, jullie hebben dezelfde smaak qua kleding en schoeisel
so far only 1 out of 3, toch?? En wat mij betreft komt daar niet veel verandering in. Hoe sta jij daar tegenover?quote:
I don't know actually, I never met my fatherquote:Op maandag 15 september 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een keer met D_H gaan shoppen, jullie hebben dezelfde smaak qua kleding en schoeisel
quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef AKnynke het volgende:
ik vind t trouwens hele sjieke schoenen plank! ik ben eigenlijk van plan om ook zo'n paar mannenschoenen te kopen, ik denk dat dat zelfs bij een vrouw best mooi kan staan, onder een pak bijvoorbeeld, of onder een strakke spijkerbroek.
Fred de la Bretoniere had vorig seizoen prachtige suede damesbrogues. Prijzig, maar erg goede kwaliteit!quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef AKnynke het volgende:
ik vind t trouwens hele sjieke schoenen plank! ik ben eigenlijk van plan om ook zo'n paar mannenschoenen te kopen, ik denk dat dat zelfs bij een vrouw best mooi kan staan, onder een pak bijvoorbeeld, of onder een strakke spijkerbroek.
Ik kom na jou, dus ik wacht het even afquote:Op maandag 15 september 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
so far only 1 out of 3, toch?? En wat mij betreft komt daar niet veel verandering in. Hoe sta jij daar tegenover?
gelukkig, anders ben je net Jort K.quote:Op maandag 15 september 2008 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]idd dat dus, alleen houd ik niet van strakke broeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |