abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61588354
<pre>

Welkom bij het slowchattopic voor AKQ'ers.

__________________________________________________________________________________

1. Gij zult oppergoden Laffer en Cynix niet boos maken
2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het heilige punt toebedeeld heeft gekregen
3. Gij zult de naam van de oprichter MaJo niet zonder eerbied gebruiken.
4. Gij zult zich niet laten irriteren
5. Gij zult alleen slowchatten in het slowchattopic!
6. Gij zult één antwoord per keer geven
7. Gij zult deze toevoeging niet opmerken
8. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
9. Gij zult een nieuw topic openen als het oude vol is ende gij de laatste poster zijt.
10. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken en de wiki!
11. Gij zult naar Eisbar van Grauzone luisteren en het erkennen als heilige AKQ-lied.

En het 12e gebod (ja, dat is er ook nog)

12. Gij zult uw antwoord zo vaak mogelijk editten.

Met een Nembrewonic in de hand zingen wij het heilige AKQ lied. Leer het uit je hoofd. Je zult het nodig hebben...

__________________________________________________________________________________

delen 1 tot en met 400 zijn in de archieven verdwenen, ter opschoning van de OP

401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469470

_________________________________________________________________________________

• SaskiaR: 5 januari
  • Jojoortje: 21 januari
  • Its-Jojo-4you: 14 februari
  • Hawaii_Tim: 26 februari
  • Cobra4: 27 februari
  • Nem: 9 maart
  • Soempie: 13 maart
  • geenaam: 27 maart
  • DaviniaHR: 15 mei
  • Homdeck: 27 mei
  • LadyBlack: 8 juni
  • Erkel: 16 juni
  • Whiteguy: 2 juli
  • MaJo: 7 juli
  • RoofingBurner: 8 juli
  • Yurithemaster: 14 juli
  • B.ertha: 23 juli
  • Puntenslijpsel: 31 juli
  • MadMaster 6 augustus
  • PhysicsRules: 27 augustus
  • Supersheep 29 augustus
  • Eli: 29 augustus
  • Tinuviel: 2 september
  • TradeMarkie: 25 september
  • iamredleader: 11 oktober
  • TheSilentEnigma: 27 oktober
  • Etcetera en Mark: 2 november
  • Nesle: 19 november
  • ChopperMick: 30 november
  • Neleos: 12 december

De openingspost is hier te vinden.
  •   Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 22:04:40 #2
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61588510
    ik verzaak heul niet ik vroeg het netjes ongeduldje

en wtf, die 90's test, ik wil de resultaten, krijg ik een of andere f*cked up datingsite voor mijn neus
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:04:46 #3
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61588513
    Dit valt me dan weer tegen:

Trekkie Appreciator
    Survey Says... You scored 75 %

You like Star Trek and have obviously watched more than a couple of episodes or movies, but you don't live or breathe the world (read: you probably don't go to your local McDonalds in your Klingon gear - not that there's anything wrong with that...). Excellent! You've managed to tread the fine line between sci-fi buff and Star Trek nerd (otherwise known as the difference between enjoying Star Trek for its entertainment value and running around with a batleth quoting Klingon battle poetry).
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_61588537
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:04 schreef Etcetera het volgende:
    ik verzaak heul niet ik vroeg het netjes ongeduldje

en wtf, die 90's test, ik wil de resultaten, krijg ik een of andere f*cked up datingsite voor mijn neus
    pi_61588550
    quote:
    Advanced
    You scored 93% Beginner, 100% Intermediate, 100% Advanced, and 73% Expert!

You have an extremely good understanding of beginner, intermediate, and advanced level commonly confused English words, getting at least 75% of each of these three levels' questions correct. This is an exceptional score. Remember, these are commonly confused English words, which means most people don't use them properly. You got an extremely respectable score.
    Thank you so much for taking my test. I hope you enjoyed it!
    quote:
    The Everyday German
    Achtung! You are 54% brainwashworthy, 5% antitolerant, and 24% blindly patriotic

Had you lived in Germany in the 1930s, you'd have probably just gone along with the flow. Men with guns are surrounding the house next door? The bagel place on the corner's gone? Hmm...whatever.

The data show you're a decent person who's willing to listen to what people of authority tell you. That's what most people are, and in most times and most places, that's ok. But not then; not there.

The sad conclusion: you would've missed your Jewish friends, but you would've done nothing about it. Seriously. But rest assured, you would've forgiven yourself eventually.
    als het me niet aanstaat, dan doe ik het niet hoor
    quote:
    Jij scoorde 54!

* 0-20 * Jij bent helemaal niet verliefd op deze persoon. Je vind hem/haar wel een leuke persoon maar meer niet. Tussen jullie zal er nooit meer zijn dan vriendschap. * 20-30 * Jij voelt je aangetrokken tot deze persoon. Je voelt je heel goed als hij/zij in de buurt is. Je ziet wel wat meer in deze persoon dan alleen maar vrienden. Waarom nodig je hem/haar eens niet uit voor een etentje zodat jullie elkaar nog beter kunnen leren kennen. * 30-45 * Jij bent stapelverliefd op deze persoon! Je voelt je hemels wanneer hij/ zij in de buurt is. Geef hem/haar wat subtiele seinen of vertel hem/haar eerlijk je gevoelens. Je zal zien, binnekort zijn jullie urenlang aan het zoenen!
    ik val buiten de statistieken

Ik zie niet meer testen dan deze paar?
    pi_61588612
    quote:
    Der Kommandant

Achtung! You are 38% brainwashworthy, 41% antitolerant, and 43% blindly patriotic
    Opportunistic, patriotic to a fault, and not so fond of people who aren't just like you, you are like a Nazi General. Back in Germany in the 1940's, you would have been at the top of the asshole list. Not for Nazism, necessarily, but for your own sick, twisted values. Then, out of superior intelligence (relative to other Nazis, that is), you would've climbed to the top.

Conclusion: you would have been a Nazi, and most likely would have served them well.
    Ik heb maar eerlijk antwoord gegeven op de vragen. Dus.
    pi_61588701
    de wiki wil dit topic niet toevoegen
      Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 22:11:31 #8
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61588702
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

je bent dus gewoon een klootzak
    With four other people
    And aliens
    pi_61588753
    quote:
    Je slettentestscore is binnen. Je bent:

28%
    Slet

Bovengenoemde score is genormaliseerd ten opzichte van het gemiddelde. Wetenschappelijk gewogen en gemeten dus. We kunnen dan ook met absolute zekerheid stellen dat jij 28% Slet bent.
    pi_61588776
    quote:
    Fast-witted Fox

78% Astute

You're certainly clever, but maybe you're just a bit too quick at answering. Did you add up the pieces of fruit in each answer? Did you count the number of mothers? Did you continue reading to find the last "cow"? You've done really well, though, so go and have some chocolate to celebrate!
    http://www.okcupid.com/tests/how-astute-are-you
    Ik weet niet eens wat astute betekent.
    quote:
    Your result for The who the hell am I, really? Test by ...
    The Worker

76% ability, 72% stability, 70% determination

Your reliable. you get things done. with balanced amounts of intelligence, stability and ambition, your the builder, the manager, the gears that make our world work. Your the even tempered, focused individual who has moderate goal and works hard to achieve them, which you always do. You pace your self and your life and try to contribute more when ever you can. your a good person and it's people like you who make the backbone of society. The 18 personality types are: The slave, The Rat, The Evil Rat, The Faceless Crowd, The Knight, The Warrior, The Snob, The Drifter, The Child, The Mother, The Worker, The Intellectual, The Human Waste, The Trouble Maker, The Devil, The Advisor, The King and The Chosen One.
    http://www.okcupid.com/tests/the-who-the-hell-am-i,-really-test
    Mwah, klopt redelijk.
    quote:
    Your result for The 4-Variable IQ Test by chriscoyne ...
    Verbal

10% interpersonal, 30% visual, 35% verbal and 25% mathematical!

Your strongest type of intelligence is Verbal. You thrive on words, word games, and languages in general. I'm feeling insecure as I write this, because you are reading it. You see, language demands a certain level of recursive thought, and, as someone who just scored highly on it, I'm guessing you already noted the intentional dangling modifier I just put in this sentence. Didn't you? Smarty pants. 4-eyes.

Your specific scores follow. On any axis, a score above 25% means you use that kind of thinking more than average, and a score below 25% means you use it less. It says nothing about cognitive skills, just your interest.

Your brain is roughly:
    10% Interpersonal
    30%Visual
    35%Verbal
    25%Mathematical

Matching Summary: Each of us has different tastes. Still, I offer the following advice to the world.
    1. Don't date someone if your interpersonal percentages differ by more than 20%.
    2. Don't be friends with someone if your verbal percentages differ by more than 25%.
    3. Don't have sex with someone if their math percentage is over 50%.
    http://www.okcupid.com/tests/the-4variable-iq-test
    Die laatste zin.
    quote:
    Your result for The Quick and Dirty Personality Test by ...
    ISTP- The Crafter

Your Type is 0% Extroverted, 100% Observant, 56% Logical and 13% Structured
    You do not approach strangers readily, but you have no problem leading. You are so sure of yourself, others are hesitant not to listen. Your type is known as the crafter, which belongs to the larger group of experiencers. You are likely a master of tools, including vehicles, musical instruments, and weapons. Most pilots are of this personality type. You are always on the go, you live for the here and now to follow your whims, and you share your type with 10% of the population. You don't feel very parental, but you feel your fraternal bonds very deeply.
    As a romantic partner, you are calm and handy to have around when something goes wrong. You are very responsive to immediate and obvious needs in your partner, but are less comfortable with emotional ones. You are fun, playful, and adventurous. However, at your heart, you are something of a loner and will resist exposing your private thoughts. You want to be appreciated for your ability to size up a problem and solve it quickly. You feel most appreciated when you are left to do your own thing spontaneously.
    http://www.okcupid.com/tests/the-quick-and-dirty-personality-test
    Dit klopt meer.
    quote:
    Your result for The Horror Movie Survival Test by xeviq ...
    The Nerd

You scored 69% Intelligence, 31% Survival, 67% Sanity, and 45% Brutality!
    You'll figure out how to banish the killer. You'll be the one who trys to banish the killer. But you will fail. You might survive... you might not, it all depends on if you can live through your skull being smashed into a brick wall. Good luck!
    http://www.okcupid.com/tests/the-horror-movie-survival-test3
    Ik ren een paar keer rond met een kettingzaag en ben een nerd.
    quote:
    Your result for The Recognize a Musician! (Image-based) Test by utilted ...
    19 correct!

If your score is:

Less than 5 correct answers : You probably weren't even seriously taking this test. You can get more than 5 points by just guessing!

5 - 10 correct answers : It looks like you're not good at recognizing famous musicians, and probably didn't have much luck taking this test.

10 - 15 correct answers : Average. You're not bad at recognizing musicians, but it's also not your specialty. You probably knew the pretty famous ones and guessed a couple of less famous ones. It's also possible that you know a lot about music, but the questions weren't really according to your taste.

16 - 20 correct answers : You're pretty good! People who are into music should, with an average amount of luck, get this result! Maybe there are some people who listened to all the artists mentioned in the test, but didn't really know what they looked like. It is, however, highly unlikely that you had a high score on this test and had no clue about the music these artists make!

21 - 25 correct answers : Wow, you're great! Either you had a lot of luck, or you simply know a lot about music! Congratulations!
    http://www.okcupid.com/te(...)cian-imagebased-test
    Wow, daar zaten bands bij waar ik nog nooit van had gehoord. Toch wel een goede score dus.
    pi_61588840
    is er al een test review topic in MEN?
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
    pi_61588863
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
    Goed, als er oorlog uitbreekt weet ik dat ik uit jouw buurt moet blijven. Of ik schakel jou als eerste uit.

B. heb je een linkje van de slettentest?
    pi_61588966
    Deze is vast leuk voor Nem (Discworld character):
    http://www.okcupid.com/quizzy/take
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:24:18 #15
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589129
    ISFP - the Composer
    Your Type is 0% Extroverted, 50% Observant, 13% Logical and 44% Structured

Your type is best described by the single word "composer", which belongs to the larger group, experiencers. You are very in touch with the physical world, and have an eye for detail. You are likely to be very artistic in some form or another. You don't wish to lead at all. Your attitude is very much "live and let live" to the point that others may have accused you of having no opinions or ambitions. You share your personality type with 10% of the population.
    As a romantic partner, you are nuturing and supportive, often putting your partner's needs before your own. You struggle when you feel anger or resentment, because the last thing you want to do is engage in confrontation. You need patience, support, and encouragement to discuss problems in constructive ways (as opposed to not at all.) You want a deep and intimate connection with your partner. You feel most appreciated when your partner is grateful for your thoughtfulness and willingness to help. You most want your partner to reciprocate with spontaneous thoughtful acts to show you how important you are to them.
    Your group summary: experiencers (SP)
    Your Type Summary: ISFP
    pi_61589152
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef wyccie het volgende:

[..]

Goed, als er oorlog uitbreekt weet ik dat ik uit jouw buurt moet blijven. Of ik schakel jou als eerste uit.

Mwoah.. zo'n vaart zal het niet lopen. Zie mijn antwoorden:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:25:47 #17
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589179
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:19 schreef wyccie het volgende:
    Deze is vast leuk voor Nem (Discworld character):
    http://www.okcupid.com/quizzy/take
    Even checken
    pi_61589208
    50%
    Slet
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:28:45 #19
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589271
    THE HERO!
    You scored 69% Intelligence, 54% Survival, 67% Sanity, and 60% Brutality!

Congradulations!! You win whats behind door number 2...............SURVIVAL!! HUZZAH!! You also got rid of the killer! You have an insured seat in the sequal. Probably the triqual too. I'm happy for you.
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:28:58 #20
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589277
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef Soempie het volgende:
    50%
    Slet
    pi_61589308
    B. waarom is jouw test in het Nederlands?
    Ik ben 25% slet. Maar als ik dit zie, is dat dus best netjes.

58% have french-kissed someone.

50% have had sex.
    pi_61589388
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
    B. waarom is jouw test in het Nederlands?
    Ik ben 25% slet. Maar als ik dit zie, is dat dus best netjes.

58% have french-kissed someone.

50% have had sex.
    weet ik niet, bij jou niet dan? Sommige wel, anderen niet
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:32:38 #23
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589395
    Voor de muziektest:

16 correct!

16 - 20 correct answers : You're pretty good! People who are into music should, with an average amount of luck, get this result! Maybe there are some people who listened to all the artists mentioned in the test, but didn't really know what they looked like. It is, however, highly unlikely that you had a high score on this test and had no clue about the music these artists make!
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:33:57 #24
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589436
    Wyc, die discworld kan ik niet vinden op die pagina.
    pi_61589548
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En wat is jouw sletgehalte?
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:38:18 #27
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589557
    Discworld:

Captian Carrot
    You scored 89 intelligence, 58 morality, and 68 physical strengenth!

You are an intriguing character. Good hearted, incredibly strong, and a headful of information that makes that Jeopardy guy look like a bar trivia hack. No one knows what to make of a six-foot tall dwarf who dates a werewolf, and may be the true heir to the throne of Ankh-Morpork. But you can make everyone get along, and are a born leader.
    pi_61589744
    quote:
    Over the next few pages, we'll be exploring how you think about things, and how duck well you remember things over time. We'll also test your patience.

For example, you may not be reading this passage particularly closely, anxious to get on with the test. You may not have even noticed the word "duck" in the previous paragraph.
    quote:
    Fast-witted Fox
    76% Astute

You're certainly clever, but maybe you're just a bit too quick at answering. Did you add up the pieces of fruit in each answer? Did you count the number of mothers? Did you continue reading to find the last "cow"? You've done really well, though, so go and have some chocolate to celebrate!
    quote:
    The Worker
    85% ability, 81% stability, 67% determination

Your reliable. you get things done. with balanced amounts of intelligence, stability and ambition, your the builder, the manager, the gears that make our world work. Your the even tempered, focused individual who has moderate goal and works hard to achieve them, which you always do. You pace your self and your life and try to contribute more when ever you can. your a good person and it's people like you who make the backbone of society. The 18 personality types are: The slave, The Rat, The Evil Rat, The Faceless Crowd, The Knight, The Warrior, The Snob, The Drifter, The Child, The Mother, The Worker, The Intellectual, The Human Waste, The Trouble Maker, The Devil, The Advisor, The King and The Chosen One
    quote:
    Your strongest type of intelligence is Verbal. You thrive on words, word games, and languages in general. I'm feeling insecure as I write this, because you are reading it. You see, language demands a certain level of recursive thought, and, as someone who just scored highly on it, I'm guessing you already noted the intentional dangling modifier I just put in this sentence. Didn't you? Smarty pants. 4-eyes.

Your specific scores follow. On any axis, a score above 25% means you use that kind of thinking more than average, and a score below 25% means you use it less. It says nothing about cognitive skills, just your interest.

Your brain is roughly:

25% Interpersonal

25%Visual

30%Verbal

20%Mathematical
    INFJ - the counselor
    Your Type is 0% Extroverted, 38% Observant, 31% Logical and 50% Structured
    quote:
    Your type is best summed up by the word "counselor", which belongs to the larger group of idealists. Only 2% of the population share your type. You are so empathic that you often know what others need before they know themselves. You are a complex person who can deal with complicated issues and people, almost prefer to, as you love problem solving. You can be something of an idealist or perfectionist, and should try to take yourself a little less seriously.
    You are a supportive and insightful romantic partner, encouraging your mate to have dreams and work hard to make those dreams come true. Because you are so creative, you have a wealth of ideas to help them toward those goals.
    wát een onzin!
    quote:
    You need harmony so much that you are driven to resolve conflict quickly, as long as the terms don't violate your ethics. You feel the most appreciated when your partner admires your creativity, trusts your inspirations, and respects your values. It is also vitally important that your partner be open and emotionally available - in other words, that they be willing to share themselves completely.
    dat lijkt er meer op
    quote:
    Remaining survivor
    You scored 54% Intelligence, 54% Survival, 75% Sanity, and 14% Brutality!

You were hurt at the end battle of the movie, not dead though. Just bleeding pretty badly. You'll be in the hospital for awhile. If not for you, the hero might not of been able to stop the killer. Good Job, You're Alive! If there is a sequel... you'll be one of the first to die. Sorry, I don't write the script.
    Ik ren alleen maar gillend weg
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:44:15 #29
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589750
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:37 schreef Soempie het volgende:

[..]

En wat is jouw sletgehalte?
    49%
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:45:34 #30
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589792
    Ik zit mezelf af te vragen waarom ik niet in de kroeg zit
    pi_61589813
    MaJo is vast een grotere slet dan ik.
    pi_61589900
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Soempie het volgende:
    ik vind 28 eigenlijk best veel voor mij, ik ben echt totaal niet sletterig
    pi_61589929
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
    Ik zit mezelf af te vragen waarom ik niet in de kroeg zit
    Omdat het veel toffer is om op vrijdagavond internettestjes te doen.
    pi_61589947
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:50:18 #35
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61589948
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:

[..]

Omdat het veel toffer is om op vrijdagavond internettestjes te doen.
    Ja echt
    pi_61589956
    ik ga plat, weer vroeg op morgen
    pi_61589969
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef B.ertha het volgende:
    Maar in feite is dat helemaal niet sletterig, want de helft van de mensen die de test deden hadden niet eens seks gehad, net iets meer dan de helft had gezoend.
    pi_61589983
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik vond mijn antwoorden ook niet zo gek, maargoed.
    pi_61590003
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:50 schreef B.ertha het volgende:
    ik ga plat, weer vroeg op morgen
    Nu al.

Slaap lekker dan maar.
      Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 22:54:47 #40
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61590109
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef wyccie het volgende:

[..]

nee joh, types als Wg zijn dan juist de mensen die je aan jouw kant wilt hebben
    With four other people
    And aliens
    pi_61590363
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:

[..]

nee joh, types als Wg zijn dan juist de mensen die je aan jouw kant wilt hebben
    Etc, bij deze ben je uitgenodigd voor de afterparty van het eerstvolgende partijcongres.
      Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 23:06:37 #43
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61590524
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Etc, bij deze ben je uitgenodigd voor de afterparty van het eerstvolgende partijcongres.
    gezellig
    With four other people
    And aliens
      Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 23:08:40 #44
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61590585
    With four other people
    And aliens
      vrijdag 12 september 2008 @ 23:13:55 #45
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61590730
    quote:
    You scored 15 of 20 boobs!
    pi_61590931
    You scored 16 of 20 boobs!

woehoe, ik ben net zo'n tietenkenner als etc en wyc !
    pi_61591254
    You scored 16 of 20 boobs!

Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 23:37:21 #48
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61591380
    en 16 gedeel door 4 is 4
    alles is 4
    With four other people
    And aliens
    pi_61591450
    en 16 x 44 = 704
      Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 23:52:54 #50
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61591799
    4
    With four other people
    And aliens
    pi_61592044
    http://www.ad.nl/diagnose(...)aginaal_orgasme.html

Als je als onderzoeker zo'n kleine steekproef gebruikt.. en daar conclusies aan durft te verbinden...
    dan ben je geen serieus onderzoek aan het doen, maar gewoon voor je hobby bezig
      zaterdag 13 september 2008 @ 00:20:56 #52
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61592431
    Zo..de appeltaart staat in de oven
      zaterdag 13 september 2008 @ 00:21:53 #53
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61592460
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
    http://www.ad.nl/diagnose(...)aginaal_orgasme.html

Als je als onderzoeker zo'n kleine steekproef gebruikt.. en daar conclusies aan durft te verbinden...
    dan ben je geen serieus onderzoek aan het doen, maar gewoon voor je hobby bezig
    Haha, je zei steekproef
    pi_61592547
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 00:21 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Haha, je zei steekproef
    En ik heb nog expres conclusies verbinden ipv trekken gezegd
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 00:37:47 #55
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61592791
    dat je er rekening mee hebt gehouden zegt al genoeg

net als dat ik in de vakantie afleerde om 'mijn doos' te zeggen, terwijl ik de kartonnen doos onder m'n tafel bedoelde
    With four other people
    And aliens
    pi_61592818
    Nem.
    pi_61592854
    Ik heb een titel voor m'n folder.

'KIEKEBOE'
    over de sociale ontwikkeling van jonge kinderen
    en hoe u deze het best kunt stimuleren

pi_61592883
    jonge kinderen = kinderen van nul tot twee jaar
    pi_61592909
    En nu ga ik slapen en morgen de wetenschappelijke verantwoording schrijven.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 00:44:54 #60
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61592949
    weer een spaanstalige Bones aflevering
    kan ik eerst een engelse opzoeken

best een goede titel toch Soemp?
    With four other people
    And aliens
      zaterdag 13 september 2008 @ 00:46:40 #61
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61592996
    Lijkt mij ook een prima titel

Ik lees net dit op een forum en ik krijg echt een sketch-idee
    quote:
    I have an African Grey who despite having a wing "trimmed", flew into the ceiling fan last week and one of the blades cut her beak off. Thank God she survived with just that injury.

yesterday I took her to the vet, where they re-attached her beach using a plastic compound. Well, today, she tried to climb the outside of her cage, and the "fixed" beak fell off, tearing off more of the little bit she had originally left.

Poor thing, I feel so bad for her! Anybody has any experience with birds here, and can offer any advice? I called the vet and all he said was "bring her back to reattach it again on Monday"!
      zaterdag 13 september 2008 @ 00:46:55 #62
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593003
    Ik lig echt al een tijdje in een scheur, hoe zielig het ook is

Ik stel me dan voor hoe dat beest als een raket direct op die ventilator is afgevuurd
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 00:48:29 #63
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593032
    oh te vroeg gemopperd, de engelse .avi stond er naast
    With four other people
    And aliens
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 00:55:43 #64
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593172
    wel raar: ik vind horrorfilms verschrikkelijk, maar in Bones komen ook dingen voorbij waarvan ik iets heb van en dat kijk ik wel
    With four other people
    And aliens
    pi_61593212
    Ik snap het steekproefgedeelte niet.

Er zal een interessant onderzoek (over yoghurt) van start gaan in Nijmegen, en op zich wil ik wel meedoen, maar ik weet niet of ik het wel zo leuk ga vinden om elke werkdag zo vroeg mijn bed uit te moeten om yoghurt te eten.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 00:59:16 #66
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593245
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
    'in elke vrouw zit iets goeds, je moet het er alleen wel zelf instoppen'
    snap je 'm nu wel
    With four other people
    And aliens
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:00:22 #67
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593265
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
    Okay, ik ga het één keer uitleggen en dat is al te veel

Sex, orgasme..onderzoek...sex...steekproef..ha...ha..
    quote:
    Er zal een interessant onderzoek (over yoghurt) van start gaan in Nijmegen, en op zich wil ik wel meedoen, maar ik weet niet of ik het wel zo leuk ga vinden om elke werkdag zo vroeg mijn bed uit te moeten om yoghurt te eten.
    Waar draait het onderzoek precies om?
    En trouwens, je moet toch ontbijten. Kun je dan daar doen
    pi_61593431
    Sjonge jonge, ik moest wel even heel hard doordenken. Ik wist natuurlijk dat het met seks, vagina en penetratie te maken had, maar ik vind steekproef nou eenmaal een heel erg normaal aseksueel woord. Ik vind 'm dus niet leuk.

Ontbijten moet wel, dat klopt. Maar ik ontbijt niet altijd om 8 uur als ik er pas om 12 uur uit moet. En dat gedurende 5 weken..... Waarvan het grootste deel van de dagen in mijn vrije maand. Dus...twijfel, twijfel.
    En zure yoghurt vind ik niet zo lekker.

Het onderzoek gaat hierover (spoiler, want ik weet niet of het de bedoeling is dat zoiets hier neergezet wordt):
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:11:51 #69
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593456
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
    Sjonge jonge, ik moest wel even heel hard doordenken. Ik wist natuurlijk dat het met seks, vagina en penetratie te maken had, maar ik vind steekproef nou eenmaal een heel erg normaal aseksueel woord. Ik vind 'm dus niet leuk.
    Ik heb ook niet gezegd dat 'ie heel leuk is
    quote:
    Ontbijten moet wel, dat klopt. Maar ik ontbijt niet altijd om 8 uur als ik er pas om 12 uur uit moet. En dat gedurende 5 weken..... Waarvan het grootste deel van de dagen in mijn vrije maand. Dus...twijfel, twijfel.
    Maar waar draait het onderzoek nou om?
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:12:47 #70
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593471
    Ik zit trouwens Funny Games te kijken en ik heb een heel groot "deze heb ik eerder gezien"-gevoel.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:13:15 #71
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593478
    dan zou ik het niet doen wyccie te veel nadelen
    With four other people
    And aliens
    pi_61593498
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
    Maar waar draait het onderzoek nou om?
    Zie mijn edit.
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:16:13 #73
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593534
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Soempie het volgende:
    Mooi niet 36%
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:17:24 #74
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593553
    pass de link van die slettentest eens
    With four other people
    And aliens
    pi_61593572
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:13 schreef Etcetera het volgende:
    dan zou ik het niet doen wyccie te veel nadelen
    Nou, het stomme is...dat valt wel mee. Het enige nadeel is eigenlijk het teringvroege opstaan.
    Je krijgt wel verschillende yoghurtproducten, hopelijk niet allemaal zure yoghurtsoorten, maar ook met fruitsmaak. En er staat een financiële vergoeding tegenover.
    En op zich is vroeg opstaan voor mij misschien wel een goed idee om eens een mooi ritme te kweken. Al heb ik er een hard hoofd in. Ik denk dat het zo wordt: om 2 of 3 uur gaan slapen. Om 7 uur opstaan. Ontbijten, om 9 uur weer gaan slapen.
    Ik denk er nog een weekendje over na.
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:19:01 #76
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593580
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:17 schreef Etcetera het volgende:
    pass de link van die slettentest eens
    http://www.okcupid.com/slut
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_61593594
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
    Mooi niet 36%
    Helemaal eerlijk ingevuld?
    Ik had namelijk ook verwacht dat jij een grotere slet zou zijn, omdat jij wel eens met verhalen komt over wie je nou weer hebt gezoend tijdens het uitgaan.
    36% is wel netjes, hoor.
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:20:53 #78
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593611
    Vanavond echt een heerlijke chillavond gehad

Lekker in bad geweest en duizenden Lush producten gebruikt (om precies te zijn: bruisbal, 2 shampoos, conditioner, douche gelly, gezichtsmasker, voetencreme en poeder op de voetjes )

Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik mezelf verwend had maar dat zal ik in het licht van de huidige discussie maar even achterwege laten
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:21:36 #79
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593620
    Ja het is lager dan mij
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:22:20 #80
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593631
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
    Vanavond echt een heerlijke chillavond gehad

Lekker in bad geweest en duizenden Lush producten gebruikt (om precies te zijn: bruisbal, 2 shampoos, conditioner, douche gelly, gezichtsmasker, voetencreme en poeder op de voetjes )

Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik mezelf verwend had maar dat zal ik in het licht van de huidige discussie maar even achterwege laten
    Te laat

Is dat trouwens dat poeder dat je voor je verjaardag hebt gehad? Bevalt dat?
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:22:22 #81
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593632
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:20 schreef wyccie het volgende:

[..]

Helemaal eerlijk ingevuld?
    Ik had namelijk ook verwacht dat jij een grotere slet zou zijn, omdat jij wel eens met verhalen komt over wie je nou weer hebt gezoend tijdens het uitgaan.
    36% is wel netjes, hoor.
    Yup helemaal eerlijk Maar dat jullie denken dat ik zo'n slet ben is echt onzin hoor Ik zoen wel eens met jongens ja maar daar blijft het ook bij En bij sletten gaat het meer om het sex dan het zoengedeelte dacht ik zo Dus ik ben eigenlijk braver dan jullie meiden
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:22:45 #82
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593638
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:

Het onderzoek gaat hierover (spoiler, want ik weet niet of het de bedoeling is dat zoiets hier neergezet wordt):
    SPOILER
    Oh, je kunt het gewoon thuis doen? Tja, waarom dan niet?
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:23:16 #83
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593644
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
    Ja het is lager dan mij ik
    Dat zag ik ja Ben wel blij dat ik nu officieel van mijn slettenimago af ben
    pi_61593654
    Ik vind zoenen ook bij sletgedrag horen.
    Ik ben de braafste hier, dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:24:17 #85
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593658
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Te laat

Is dat trouwens dat poeder dat je voor je verjaardag hebt gehad? Bevalt dat?

Yup dat is die poeder Ja is echt superlekker spul Ik weet niet of je bekend bent met mijn zweetvoeten (vast wel ) maar daar heb ik nu geen last meer van
    pi_61593685
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
    Oh, je kunt het gewoon thuis doen? Tja, waarom dan niet?
    Het ontbijt is in het universiteitsrestaurant. Twintig minuutjes fietsen.
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:26:00 #87
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593686
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
    Ik vind zoenen ook bij sletgedrag horen.
    Ik ben de braafste hier, dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
    Ik heb waarschijnlijk met minder jongens gezoend dan de meesten hier hoor In ieder geval in mijn vriendengroep. Ik was 17 toen ik voor het eerst zoende en 23 toen ik dat voor de tweede keer deed (daartussen had ik 4 jaar een relatie). Ik heb dus heel wat ingehaald daarna maar het totaal is netjes voor mijn leeftijd
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:26:44 #88
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593695
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zag ik ja Ben wel blij dat ik nu officieel van mijn slettenimago af ben
    Ik wíst gewoon dat het niet goed was

Hoho, zo'n test zegt niets
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:27:06 #89
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593700
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het ontbijt is in het universiteitsrestaurant. Twintig minuutjes fietsen.
    Oh
    Dat is wel een goede reden waarom niet
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:27:53 #90
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593710
    Ik ben niet bekend met jouw zweetkakkers nee. Dat is positief te noemen
    pi_61593722
    Dammit, ik had gehoopt dat jullie me over de streep zouden trekken, zodat ik ook eens wat gezonder leef: vroeg opstaan, regelmatig en gezond ontbijt en meer lichaamsbeweging.
    Maar jullie zijn nog luier dan ik.
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:29:42 #92
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593733
    Zooooo..die appeltaart ruikt goooeeed
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:29:42 #93
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593734
    34%
    With four other people
    And aliens
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:30:08 #94
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593737
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
    Ik ben niet bekend met jouw zweetkakkers nee. Dat is positief te noemen
    Dat is zeker positief te noemen Ik weet nog de eerste keer dat L. bleef slapen Ik had hem al gewaarschuwd dat ik zweetvoeten heb maar hij zei dat hij dat ook had en dat het dus wel mee zou vallen. Totdat ik mijn schoenen uittrok Ik zet zelfs schoenen op de gang omdat mijn kamer anders meurt Maar daar heb ik nu dus geen last meer van
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:30:46 #95
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593744
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb waarschijnlijk met minder jongens gezoend dan de meesten hier hoor
    Ik vraag me af wie hier recordhouder is.

Ik sta op 0
    pi_61593748
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef Nembrionic het volgende:

Ik sta op 0

Dat is vals.
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:31:37 #97
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593754
    quote:

[..]

Ik sta op 0
    Die hád ik aan moeten zien komen

Qua vrouwen sta ik ook op 0
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:31:58 #98
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593761
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is zeker positief te noemen Ik weet nog de eerste keer dat L. bleef slapen Ik had hem al gewaarschuwd dat ik zweetvoeten heb maar hij zei dat hij dat ook had en dat het dus wel mee zou vallen. Totdat ik mijn schoenen uittrok Ik zet zelfs schoenen op de gang omdat mijn kamer anders meurt Maar daar heb ik nu dus geen last meer van
    Ik acht het niet geheel onmogelijk dat de geur zo sterk was dan mijn reukreceptoren compleet weggesmolten zijn.
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:32:35 #99
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593771
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is vals.
    Ja wat nou

En ja, die kon je zien aankomen
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:32:48 #100
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593776
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik acht het niet geheel onmogelijk dat de geur zo sterk was dan mijn reukreceptoren compleet weggesmolten zijn.
    Trust me, deze geur brandt overal doorheen
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:33:48 #101
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593791
    0 vrouwen, meerdere jongens (en ik heb geen zin om te gaan tellen niet dat het zo heel veel zijn, nog geen 10 )
    With four other people
    And aliens
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:34:11 #102
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593796
    Ik ga trouwens nog even een paar hoofdstukken oude testament lezen en dan Morgen eindelijk weer (soort van) uitslapen
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:34:24 #103
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593798
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Trust me, deze geur brandt overal doorheen
    Kijk, een boerwedstrijd ben ik wel voor in. Maar dit niet.
    Ik ken 2 mensen waar je het van zou verliezen maar vergeet het maar dat ik daar zweetsokken van ga stelen
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:35:35 #104
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593815
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:33 schreef Etcetera het volgende:
    0 vrouwen, meerdere jongens (en ik heb geen zin om te gaan tellen niet dat het zo heel veel zijn, nog geen 10 )
    10!!!! Das veul!

0 jongens dus, 3 vrouwen. Check.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:36:10 #105
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593821
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

10!!!! Das veul!

0 jongens dus, 3 vrouwen. Check.
    * Etcetera gaat tellen
    With four other people
    And aliens
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:36:37 #106
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593827
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:34 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Kijk, een boerwedstrijd ben ik wel voor in. Maar dit niet.
    Ik ken 2 mensen waar je het van zou verliezen maar vergeet het maar dat ik daar zweetsokken van ga stelen
    Vergeet het maar dat ik daar van verlies Ik ben echt berucht op dat vlak. Vraag maar aan een van mijn huisgenoten of mijn zus Op vakantie werden ze op een gegeven moment ook gek van de meur. Had ik een keer de poeder niet gebruikt, mocht ik niet met blote voeten in de auto
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:37:37 #107
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593842
    Ik 14 jongens waarvan 8 in het laatste jaar Daar komt dus mijn slettenimago vandaan
    pi_61593843
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef MaJo het volgende:
    Die hád ik aan moeten zien komen

Qua vrouwen sta ik ook op 0
    Ik had het niet zien aankomen. Ben ik stom of zijn jullie flauw?
    Ik sta ook op 0 vrouwen.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:38:45 #109
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593860
    ik kom uit op 5 maar volgens mij ben ik er 1 vergeten hou het maar op 5 of 6

ik was Pitt dus vergeten 6 jongens, 0 vrouwen
    With four other people
    And aliens
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:39:03 #110
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593865
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:37 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik had het niet zien aankomen. Ben ik stom of zijn jullie flauw?
    Ik sta ook op 0 vrouwen.
    Dit schreeuwt natuurlijk om het aantal jongens. Volgens mij ben jij helemaal niet zo braaf. De stille types zijn altijd het ergst
    pi_61593869
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:37 schreef MaJo het volgende:
    Ik 14 jongens waarvan 8 in het laatste jaar Daar komt dus mijn slettenimago vandaan

Ik vond dit al zo'n riskante uitspraak van jou:
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
    Dus ik ben eigenlijk braver dan jullie meiden
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:39:26 #112
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593871
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:37 schreef MaJo het volgende:
    Zo, ik neem mijn bovenstaande statement terug
    pi_61593890
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
    Dit schreeuwt natuurlijk om het aantal jongens. Volgens mij ben jij helemaal niet zo braaf. De stille types zijn altijd het ergst
    Godver, ik had het er stiekem niet bijgezet.
    Je hebt lekker ongelijk. Slechts 1.
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:41:28 #114
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593904
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:40 schreef wyccie het volgende:

[..]

Godver, ik had het er stiekem niet bijgezet.
    Je hebt lekker ongelijk. Slechts 1.
    Bespeur ik rode oortjes
    pi_61593906
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:38 schreef Etcetera het volgende:
    ik was Pitt dus vergeten
    Dat is ernstig, Etcie!
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:42:30 #116
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593925
    Overigens ben ik het wel eens dat de sletheidfactor niet alleen afhankelijk is van zoenen.
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:42:48 #117
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593926
    Ach ja, ik heb een wild jaartje gehad in de 8 jaar ervoor met 6 jongens gezoend dus dit afgelopen jaar erbij geeft wel een te vertekendend beeld
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:42:48 #118
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593927
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is ernstig, Etcie!
    Ouch
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 01:43:21 #119
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61593934
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef B.ertha het volgende:

[..]

En de emmer?
    Niet meegenomen, om twee redenen: ten eerste heb ik geen emmer te koop gezien daar, ten tweede is een emmer niet op een handige manier mee te nemen als je ook al een rugzak vol met spullen hebt en een tafel van 20 kg moet verplaatsen (in best een groot pak)
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 01:43:43 #120
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61593944
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb waarschijnlijk met minder jongens gezoend dan de meesten hier hoor In ieder geval in mijn vriendengroep. Ik was 17 toen ik voor het eerst zoende en 23 toen ik dat voor de tweede keer deed (daartussen had ik 4 jaar een relatie). Ik heb dus heel wat ingehaald daarna maar het totaal is netjes voor mijn leeftijd
    quote:

[..]

Ik sta op 0
    Ik wilde een soortgelijke reactie als Nem plaatsen, maar hij was me voor
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 01:44:11 #121
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61593949
    Maar ik was wel op vrijdagavond in de kroeg in plaats van stomme internettestjes in te vullen
    Ik ben de kleur MAGENTA
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:44:28 #122
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593953
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is ernstig, Etcie!
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:42 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ouch
    nah, ik zat vooral te tellen met welke jongens ik heb gezoend maar met wie het niks is geworden 4 jaar een relatie kan ik niet niks noemen

en toch oops
    With four other people
    And aliens
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:44:34 #123
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593954
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

[..]

Ik wilde een soortgelijke reactie als Nem plaatsen, maar hij was me voor
    En jouw stats?

Damn, ik voel me alsof ik weer op schoolreis ben
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:44:50 #124
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593961
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    Maar ik was wel op vrijdagavond in de kroeg in plaats van stomme internettestjes in te vullen
    Touché.
    pi_61593965
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
    Bespeur ik rode oortjes
    Herzie je beeld van mij eens even. Helemaal terug naar hoe het eerst was.
    Vergeet al die vage films en mijn tattoo.

wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje

Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:44:58 #126
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61593967
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
    Overigens ben ik het wel eens dat de sletheidfactor niet alleen afhankelijk is van zoenen.
    Precies Ik vind een groot verschil tussen zoenen en sex. Het laatste alleen met vriendjes
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:45:37 #127
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61593974
    nog meer stats die we gaan bespreken
    With four other people
    And aliens
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 01:46:07 #128
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61593985
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En jouw stats?

Damn, ik voel me alsof ik weer op schoolreis ben
    4 dames, 0 jongens
    Ik ben de kleur MAGENTA
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:46:54 #129
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61593997
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:

[..]

wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje

Whehe ik was al terug hoor.
    pi_61594001
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:

[..]

wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje
    wyccie is een engeltje

moet ik meteen aan zoiets denken

zaterdag 13 september 2008 @ 01:48:30 #131
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594021
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:45 schreef Etcetera het volgende:
    nog meer stats die we gaan bespreken
    Oh, nou is het beest los hoor
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:48:32 #132
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594023
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

moet ik meteen aan zoiets denken

[ afbeelding ]
    devil in disguise!
    With four other people
    And aliens
    pi_61594030
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:
    Precies Ik vind een groot verschil tussen zoenen en sex. Het laatste alleen met vriendjes
    Het hangt niet alleen van het zoenen af, maar ik vind dat het er ook wel bij hoort.
    Maar ik ben dus nog van dat heel erg ouderwetse.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:50:04 #134
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594048
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:48 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het hangt niet alleen van het zoenen af, maar ik vind dat het er ook wel bij hoort.
    Maar ik ben dus nog van dat heel erg ouderwetse.
    ik denk dat als je met meerdere jongens op 1 avond zoent, dat je dan wel een slet bent hoor
    With four other people
    And aliens
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:50:16 #135
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594052
    Het hoort er wel bij ja maar met een jaargemiddelde van 1.75 kun je het toch niet overdreven veel noemen. Ik ken mensen die meer one night stands hebben per jaar. En dat is toch wel een stap verder
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:50:18 #136
    3432 Whiteguy
    TÜV geprüft
    pi_61594054
    stormlooptopic
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:50:39 #137
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594060
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik denk dat als je met meerdere jongens op 1 avond zoent, dat je dan wel een slet bent hoor
    Dat is dan weer een ander verhaal
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:50:59 #138
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594063
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Whiteguy het volgende:
    stormlooptopic
    Stats, schnell ja!
    pi_61594073
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    [ afbeelding ]
    Jij denkt gelijk hieraan? Ik heb nog nooit zoiets gezien. Heb jij veel van dit soort plaatjes in je collectie?
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:48 schreef Etcetera het volgende:

devil in disguise!
    Hallo hee, wat zei ik nou net. Engeltje!
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 01:52:25 #140
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61594090
    quote:
    stormlooptopic
    Het gaat inderdaad best hard
    Ik ben de kleur MAGENTA
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 01:53:42 #141
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61594112
    Wie kent een nummer van Jamiroquai dat aan het begin een beetje klinkt als een disconummer waardoor je het idee krijgt dat er even later een dikke neger doorheen gaat praten? Ik ben de titel kwijt
    Ik ben de kleur MAGENTA
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:54:21 #142
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594123
    quote:
    stormlooptopic
    sex sells
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:51 schreef wyccie het volgende:

Hallo hee, wat zei ik nou net. Engeltje!
    tuurlijk
    With four other people
    And aliens
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:54:45 #143
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61594128
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit gedaan, dat is wel kansloos ja. Bij mij zit er altijd een maand tussen met een uitzondering. Een vriendin van me had er laatst 3 in een week
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:55:10 #144
    3432 Whiteguy
    TÜV geprüft
    pi_61594131
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Stats, schnell ja!
    Pfoe.. even nadenken hoor.

6 Vrouwen 0 mannen.

Slettentest scoorde ik 37% voor.. wat ik verbazingwekkend hoog vond. Ben allesbehalve slet
    pi_61594135
    Ik mis nog de getallen van Jojo en WG.

Deeper Underground, Tim?
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:56:21 #146
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594145
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    Wie kent een nummer van Jamiroquai dat aan het begin een beetje klinkt als een disconummer waardoor je het idee krijgt dat er even later een dikke neger doorheen gaat praten? Ik ben de titel kwijt
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:57:08 #147
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594153
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit gedaan, dat is wel kansloos ja. Bij mij zit er altijd een maand tussen met een uitzondering. Een vriendin van me had er laatst 3 in een week
    oeh

nooit meer dan 1 op een avond maakte niet uit hoeveel drank ik op had, daar lette ik áltijd op
    With four other people
    And aliens
      Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:57:16 #148
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61594155
    Om even mijn slettenimago te herzien: ik ga de bijbel lezen en dan
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:57:36 #149
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594163
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:55 schreef Whiteguy het volgende:
    Slettentest scoorde ik 37% voor.. wat ik verbazingwekkend hoog vond. Ben allesbehalve slet
    Ja ik beschouw mezelf nou ook niet echt als een slet

Denk dat het ook erg draait op POTENTIELE sletheid in die test.
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:57:52 #150
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594166
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
    De bijbel staat VOL met sletten.
    pi_61594174
    quote:
    Zou dat helpen?
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 01:58:44 #152
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594181
    quote:
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:57 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

De bijbel staat VOL met sletten.
    doet me denken aan House gister bij een kerstspel werd Maria gespeeld door een hoer
    With four other people
    And aliens
    pi_61594182
    trusten MaJo
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 01:59:15 #154
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61594188
    Ik denk dat ik bedoelde
    Ik ben de kleur MAGENTA
      zaterdag 13 september 2008 @ 01:59:28 #155
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594192
    Sterker nog, de bijbel staat vol met hitsige mensen, overspel, sletterij en bestialiteit. Dus ik weet niet of dat nou het goede voorbeeld is
    pi_61594196
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    trusten MaJo
    Ben je nog steeds aan het tellen?
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:00:42 #157
    3432 Whiteguy
    TÜV geprüft
    pi_61594200
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
    Sterker nog, de bijbel staat vol met hitsige mensen, overspel, sletterij en bestialiteit. Dus ik weet niet of dat nou het goede voorbeeld is
    WTF ?

Schijt aan de playboy, FHM, porno magazine en dergelijke. Ik pak voortaan de bijbel er wel bij
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:01:02 #158
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594206
    Hey wacht, het wordt interessant in de film.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 02:01:25 #159
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594212
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:00 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

WTF ?

Schijt aan de playboy, FHM, porno magazine en dergelijke. Ik pak voortaan de bijbel er wel bij
    maar die heeft over het algemeen niet zulke plaatjes als de Playboy enzo hebben
    With four other people
    And aliens
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:01:39 #160
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594218
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:00 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

WTF ?

Mannen zijn visueel ingesteld. De bijbel is weinig in te vinden tenzij je de kinderbijbel erbij pakt
    pi_61594226
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 01:59 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ben je nog steeds aan het tellen?
    nee, het antwoord is Google in deze. Zoekterm horny angel.
    pi_61594233
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
    Mannen zijn visueel ingesteld. De bijbel is weinig in te vinden tenzij je de kinderbijbel erbij pakt
    Dat wilde ik ook zeggen.
    pi_61594257
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    nee, het antwoord is Google in deze. Zoekterm horny angel.
    Met hoeveel mannen en vrouwen heb jij gezoend? Dat willen we weten.
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:04:37 #164
    3432 Whiteguy
    TÜV geprüft
    pi_61594260
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

In deze context klinkt kinderbijbel al helemaal erg

Maargoed.. ik ga tukken.

Ltr
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:04:44 #165
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594262
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook zeggen.
    Weet je, ik krijg opeens een geweldig idee. Ik ga veel geld verdienen
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 02:05:29 #166
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594279
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

noes
    With four other people
    And aliens
    pi_61594280
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je gaat de bijbel populair maken?
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:07:01 #168
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594292
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 02:07:49 #169
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594301
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

en de hele kerkelijke gemeenschap woest
    die hel-test hoef je idd niet uit te voeren
    With four other people
    And aliens
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:11:03 #170
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594329
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef Etcetera het volgende:
    en de hele kerkelijke gemeenschap woest
    Ja hoor, de grootste smeerlappen zitten in de kerk
    En kijk eens hoeveel zwevers opeens de bijbel gaan lezen en wellicht bekeren?
    quote:
    die hel-test hoef je idd niet uit te voeren
    Dát zou wel eens waar kunnen zijn maar dat had ik vanmiddag al gezegd
    pi_61594335
    ik ga maffen
    pi_61594362
    Trusten
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:14:26 #173
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61594363
    Ik ga die film afkijken en ook naar bed
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 02:15:51 #174
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594376
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dát zou wel eens waar kunnen zijn maar dat had ik vanmiddag al gezegd
    ja die quote wilde ik nog opzoeken maar ik was lui

voor degene die gaan slapen: slaap lekker
    With four other people
    And aliens
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 02:21:34 #175
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61594413
    Trusten allemaal

Ik ga nog niet slapen overigens
    Ik ben de kleur MAGENTA
      zaterdag 13 september 2008 @ 02:22:06 #176
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_61594416
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 02:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    Trusten allemaal

Ik ga nog niet slapen overigens
    Hoi
    Don't ask me what I think of you
    I might not give the answer that you want me to
    Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 02:23:25 #177
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61594424
    lol Pitt heeft Burn Notice gevonden
    With four other people
    And aliens
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 11:02:19 #179
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61596610
    Morning
    Ik ben de kleur MAGENTA
      zaterdag 13 september 2008 @ 11:32:16 #181
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_61597024
    Moguh
      zaterdag 13 september 2008 @ 11:34:52 #182
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61597073
    Goh, ik hier?
    pi_61597181
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
    Goh, ik hier?

en ook goedemorgen voor de rest
      zaterdag 13 september 2008 @ 12:23:27 #184
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61597771
    Wyccie: ik vond Funny Games wel entertaining eigenlijk
      zaterdag 13 september 2008 @ 12:50:53 #185
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_61598180
    quote:
    English Genius

You scored 100% Beginner, 93% Intermediate, 93% Advanced, and 87% Expert!
    You did so extremely well, even I can't find a word to describe your excellence! You have the uncommon intelligence necessary to understand things that most people don't. You have an extensive vocabulary, and you're not afraid to use it properly! Way to go!

Thank you so much for taking my test. I hope you enjoyed it!

Dit kan ik mooi mijn docent Engels gaan vertellen als ik hem zie op de reunie volgend weekend
      zaterdag 13 september 2008 @ 13:27:47 #186
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61598765
    Waarom je nooit hulp moet vragen op Internet

Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 14:34:22 #187
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61600021
    Iemand nog suggesties waar je in deze tijd van het jaar bbq's of bbq-roosters vandaan kan halen?
    Ik ben de kleur MAGENTA
      zaterdag 13 september 2008 @ 14:36:07 #188
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61600063
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    Iemand nog suggesties waar je in deze tijd van het jaar bbq's of bbq-roosters vandaan kan halen?
    Bouwmarkt.
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 september 2008 @ 14:45:24 #189
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61600255
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Bouwmarkt.
    Goed idee
    Ik ben de kleur MAGENTA
      zaterdag 13 september 2008 @ 15:08:41 #190
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61600688
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 15:49:50 #191
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61601450
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
    Waarom je nooit hulp moet vragen op Internet

[ afbeelding ]
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 14:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Bouwmarkt.
    gister nog in de C1000 zien liggen

PC problemen hier physical memory dump met bsod, kreng wilde niet opstarte en er stond data op de c-schijf (dom dom dom dom) die ik MOEST hebben met een kickstart via het netwerk pc aan de praat gekregne, data gered, nieuwe xp geinstalleerd

en pitt heeft een laptop gekocht
    With four other people
    And aliens
    pi_61603501
    Ik heb net een nieuwe tas gekocht in de stad (diegene van de link) , nieuwe all stars en een toffe bril voor Sven.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 17:32:59 #193
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61603518
    welke all stars
    With four other people
    And aliens
    pi_61603542
    ik zoek een link
    pi_61603559
    was iemand net de wiki aan het wijzigen? ik kreeg een foutmelding.
    pi_61603684
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 17:32 schreef Etcetera het volgende:
    welke all stars
    Ik kan ze niet vinden op internet. Maar ze hebben zo'n dubbele rij met gaatjes en 2 veters. Boven is het grijs en de onderste flap en rij voor de gaatjes is grijs met rood en zwart geruit. Verder halfhoog.
    pi_61603697
    En ik heb heel misschien 4 kaarten voor Theo Maassen.
    pi_61603840
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik kan ze niet vinden op internet. Maar ze hebben zo'n dubbele rij met gaatjes en 2 veters. Boven is het grijs en de onderste flap en rij voor de gaatjes is grijs met rood en zwart geruit. Verder halfhoog.
    dam moet MM er wel een paar van hebben (of een foto)
    pi_61603913
    Vast wel.
    pi_61604080
    Nem heeft R&P ontdekt.

Gebruikt voor sex

zaterdag 13 september 2008 @ 18:05:11 #201
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61604198
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 17:59 schreef Soempie het volgende:
    Nem heeft R&P ontdekt.

Gebruikt voor sex

Miep, ik poste al in R&P toen jij nog in de luiers lag
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 18:06:13 #202
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61604220
    kut
    ik kan pas mijn audio drivers goed installeren als ik weer thuis ben
    With four other people
    And aliens
    pi_61604239
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Miep, ik poste al in R&P toen jij nog in de luiers lag
    Herontdekt dan.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 18:08:23 #204
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61604283
    quote:
    U hebt Audigy SE en Windows XP geselecteerd.
    mooi. ik installeren. staat er 'vista driver update'

wtf moet ik met vista
    With four other people
    And aliens
    pi_61604782
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 17:59 schreef Soempie het volgende:
    Nem heeft R&P ontdekt.

Gebruikt voor sex

Kijk jij wel eens iemands postgeschiedenis na?
    Door jouw post heb ik dat net even gedaan.
    pi_61604830
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nee, maar ik kwam hem tegen in R&P en dat was al de derde keer sinds gister.
      zaterdag 13 september 2008 @ 18:34:34 #208
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61604856
    quote:

[..]

En wat heb je allemaal ontdekt?

Ik doe het soms.
      zaterdag 13 september 2008 @ 18:34:34 #209
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61604857
    quote:

[..]

En wat heb je allemaal ontdekt?

Ik doe het soms.
      zaterdag 13 september 2008 @ 18:34:48 #210
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61604867
    gaaf, dubbelpost
    pi_61605097
    Niks bijzonders ontdekt, ik heb ook niet de topics zelf allemaal aangeklikt om te zien wat jullie te zeggen hadden. Gewoon gekeken in welke subfora jullie voornamelijk posten.
      zaterdag 13 september 2008 @ 18:48:57 #212
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61605178
    ik zei net nog tegen Soempie dat ik soms iets type en vervolgens niet post omdat de TT wel eens het verkeerde beeld zou kunnen geven terwijl mijn post eigenlijk alleen maar bagger bevat.

Nu snap je waarom
    pi_61605265
    Hmm, ik zal jouw postgeschiedenis nog eens een keer goed bekijken.
      zaterdag 13 september 2008 @ 18:52:54 #214
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61605304
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
    Hmm, ik zal jouw postgeschiedenis nog eens een keer goed bekijken.
    Doe nou maar niet dan
    pi_61605359
    Ik lees wel het e.e.a. op andere fora maar heb niet altijd de neiging om te posten. Ik zie Nem dat wel vaker doen, maar ik zie het nut er niet van om om dat hier te melden
      zaterdag 13 september 2008 @ 18:57:56 #216
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61605448
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    Ik lees wel het e.e.a. op andere fora maar heb niet altijd de neiging om te posten. Ik zie Nem dat wel vaker doen, maar ik zie het nut er niet van om om dat hier te melden
    Wat ik hier van andere fora post zijn plaatjes die ik grappig vind.

Toevallig het papegaaienverhaal van gisteren vond ik geweldig want ik was melig en ik stelde me een aflevering van Family Guy voor
    pi_61605464
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
    Doe nou maar niet dan
    Het valt heel erg mee. Ik zie nog geen beschamende topictitels.
    Die van Soempie echter......
      zaterdag 13 september 2008 @ 19:00:35 #218
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61605498
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 18:58 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het valt heel erg mee. Ik zie nog geen beschamende topictitels.
    Die van Soempie echter......

Ik weet precies waar je op doelt..maar als je dan naar de post kijkt is 'ie gewoon heel normaal
    pi_61605642
    Hè, wat jammer.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 19:07:34 #220
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61605670
    ik post soms gewoon niet in een topic omdat ik het topic niet in m'n AT wil hebben
    With four other people
    And aliens
    pi_61605683
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef Etcetera het volgende:
    ik post soms gewoon niet in een topic omdat ik het topic niet in m'n AT wil hebben
    Ik ook. ONZ is er zo één. Maar er zijn uitzonderingen.
      zaterdag 13 september 2008 @ 19:08:12 #222
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61605686
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 19:07 schreef Etcetera het volgende:
    Ja dat bedoel ik
    pi_61605709
    Oh, ik bedoelde dus een heel subforum. PUB en OUD heb ik uit de index gehaald.
      zaterdag 13 september 2008 @ 19:15:38 #224
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61605874
    Mensen, ik ga naar een feest
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 19:21:14 #225
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61605993
    veul plezier en niets doen watik ook niet zou doen
    With four other people
    And aliens
    pi_61606503
    Jojo stalkt mij.
    pi_61608224
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
    Jojo stalkt mij.
    je vroeg erom
    pi_61610614
    wat een rust hier.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 22:41:03 #229
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61610634
    With four other people
    And aliens
    pi_61610659
    terug
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 22:43:52 #231
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61610667
    waarom is het belachelijk dat ik nog thuiswoon
    With four other people
    And aliens
    pi_61610668
    niets te doen vanavond of moet je nog gaan?
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 22:44:47 #233
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61610686
    feestje bij een vriend, maar de heren staan nu buiten te roken dus ik heb de nieuwe laptop van pitt even ingepikt
    With four other people
    And aliens
    pi_61610702
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
    waarom is het belachelijk dat ik nog thuiswoon
    oh niets, moet je zelf weten
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 22:46:44 #235
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61610721
    jahmah jij! zei dat het belachelijjk was
    With four other people
    And aliens
    pi_61610745
    Deze discussie heb ik 10 jaar geleden ook met mensen gevoerd en je komt er toch niet uit. Als je ouders je willen hebben thuis (en je wilt zelf ook) dan moet je lekker thuis blijven. Ik neem aan dat je gewoon na het trouwen gaat samenwonen?
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 22:49:22 #237
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61610779
    na het trouwen ik wil het huis wel uit hoor maar iets met geld en werk en een hypotheek (die we nu nog niet gaan krijgen)
    With four other people
    And aliens
    pi_61610787
    huren?
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 22:50:48 #239
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61610803
    we willen meteen kopen en er is een wachtlijst voor huurhuizen hier
    With four other people
    And aliens
    pi_61611080
    Heb je Etcie ook al gestalkt?
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 23:25:16 #241
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61611409
    ja

is dit de nieuwe SC hobby? elkaar stalken op fok?
    With four other people
    And aliens
    pi_61611425
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
    Heb je Etcie ook al gestalkt?

Wat Soemp al niet losgemaakt heeft
    pi_61611435
    ben zo bij iedereen eens door de postgeschiedenis aan het neuzen
    pi_61611651
    Als je interessante dingen tegenkomt post je het hier wel hè.
    pi_61611784
    Ik heb al een half uur zin om vanalles te doen, maar het is eigenlijk de moeite niet. Ik wil namelijk ook een beetje op tijd in bed liggen. Gevolg, ik doe helemaal niks.
    pi_61611807
    En Sven is DOS spelletjes aan het doen.
    pi_61611840
    Niksdoen met irritante pingelmuziekjes op de achtergrond.
    pi_61611887
    life sucks anyway
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 23:44:16 #249
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61611894
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:40 schreef Soempie het volgende:
    Ik heb al een half uur zin om vanalles te doen, maar het is eigenlijk de moeite niet. Ik wil namelijk ook een beetje op tijd in bed liggen. Gevolg, ik doe helemaal niks.
    ga dan slapen muts
    With four other people
    And aliens
    pi_61611942
    Jojo, reis je veel? In je postgeschiedenis staat bijna alleen MEN, heel af en toe TRV.
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 23:46:47 #251
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61611957
    ik ben halverwege een fles smirnov ice en ik vind die laptop erg gaaf maar ik mis m'n serie/film collectie
    With four other people
    And aliens
    pi_61611984
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:44 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ga dan slapen muts
    Ik heb bij Sven geklaagd.

'Ik verveeeeeeeeeeeeeeel meeeeee'

Daarna hebben we gedanst op de bliebjesmuziek.
    pi_61612007
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:46 schreef Etcetera het volgende:
    ik ben halverwege een fles smirnov ice en ik vind die laptop erg gaaf maar ik mis m'n serie/film collectie
    Hier is de bacardi bijna op.

Hoe is het feest?
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 23:49:34 #254
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61612033
    ik dacht dat pitt en ik maf waren :
    With four other people
    And aliens
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 23:50:24 #255
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61612051
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hier is de bacardi bijna op.

Hoe is het feest?
    is moeilijk echt een feestje te noemen, maar gewoon gezellig hangen met vrienden en het is wel gezellig
    With four other people
    And aliens
    pi_61612064
    wat is veel reizen?
    prive meestal 2 keer per jaar en in mijn huidge baan zo 1 keer per maand.

Ben voor mijn leeftijd wel in bovengemiddeld veel landen geweest.

Wat ik vandaag eerder al postte is dat ik wel redelijk wat fora lees maar heb niet de neiging overla te posten/ mijn mening te verkondigen.
    pi_61612078
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:50 schreef Etcetera het volgende:

[..]

is moeilijk echt een feestje te noemen, maar gewoon gezellig hangen met vrienden en het is wel gezellig
    Wat doe je dan hier? Ze lezen mee zeker.
    pi_61612088
    internet is een leuk medium maar heeft een lang geheugen...

maar ik heb zo'n vermoeden dat jij daar ook zo over denkt
    pi_61612156
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    internet is een leuk medium maar heeft een lang geheugen...

maar ik heb zo'n vermoeden dat jij daar ook zo over denkt

Wil je wat vakantiefoto's laten zien?
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 23:55:45 #260
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61612168
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    wat is veel reizen?
    prive meestal 2 keer per jaar en in mijn huidge baan zo 1 keer per maand.

Ben voor mijn leeftijd wel in bovengemiddeld veel landen geweest.

Wat ik vandaag eerder al postte is dat ik wel redelijk wat fora lees maar heb niet de neiging overla te posten/ mijn mening te verkondigen.
    hu
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat doe je dan hier? Ze lezen mee zeker.
    nope gelukkig niet niets irritanter dan mensen die over mijn schouder meekijken met wat ik doe op een computer
    With four other people
    And aliens
      Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 23:58:01 #261
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61612215
    * Etcetera gaat shrek kijken
    With four other people
    And aliens
    pi_61612234
    ik heb vandaag twee vakantiefoto's gepost op FOT
    pi_61612267
    shrekze.
      zondag 14 september 2008 @ 00:04:23 #264
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_61612368
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    ik heb vandaag twee vakantiefoto's gepost op FOT
    * lurkt
      zondag 14 september 2008 @ 00:06:48 #265
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_61612422
    Ik ben maar gaan lezen:

pi_61612477
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

* lurkt
    waar waarschjijnlijk vind je ze niet zo heel boeiend
    pi_61612510
    Ik heb niets met schepen. Ik word zeeziek.
      zondag 14 september 2008 @ 00:15:36 #268
    81329 MadMaster
    Schots en scheef...
    pi_61612688
    Ik houd meer van luchten, bergen, gebouwen.
      zondag 14 september 2008 @ 00:19:02 #270
    81329 MadMaster
    Schots en scheef...
    pi_61612705
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
    Ik houd meer van luchten, bergen, gebouwen.
    Ik hou meer van bergluchten dan van gebouwluchten...
    pi_61612780
    Mogguh!
    "Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
      zondag 14 september 2008 @ 00:32:35 #272
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_61613066
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dun boekje?
      zondag 14 september 2008 @ 00:33:25 #273
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_61613083
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 00:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

waar waarschjijnlijk vind je ze niet zo heel boeiend
    Klopt
    pi_61613294
    Ik verveel me ook. Weet niet zo goed wat ik kan en zal gaan doen.
    Het is natuurlijk misschien wel een goed idee om te gaan slapen, maar ik had net al geslapen.
    pi_61613586
    en iemand vandaag naar een open monumentedag geweest?
    pi_61613596
    He MM, hoe was de N&T?
    pi_61613835
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    en iemand vandaag naar een open monumentedag geweest?
    Nee, vandaag weer gewoon gewerkt.
      zondag 14 september 2008 @ 04:27:28 #278
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61615117
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 00:42 schreef wyccie het volgende:
    Ik verveel me ook. Weet niet zo goed wat ik kan en zal gaan doen.
    Het is natuurlijk misschien wel een goed idee om te gaan slapen, maar ik had net al geslapen.
    Wat zei jij nou over suf zijn? Ik lees net dat Kilimanjaro-verhaal

Wat een ontzettend vette vervaring
      zondag 14 september 2008 @ 04:33:33 #279
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61615126
    Ik ga maar slapen. 4.5 hours to go
      Moderator zondag 14 september 2008 @ 05:18:02 #280
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61615174
    Net thuis en mijn wekker gaat over 4,5 uur dat wordt leuk morgen nem maar goed, tijd om te
      zondag 14 september 2008 @ 09:53:54 #281
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_61615726
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 05:18 schreef MaJo het volgende:
    Net thuis en mijn wekker gaat over 4,5 uur dat wordt leuk morgen nem maar goed, tijd om te
    Wakker worden!!
    pi_61615729
    En, al wakker?
    pi_61615784
    goeie timing TM
      zondag 14 september 2008 @ 10:07:27 #284
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_61615835
    Ik ben zelf veel te vroeg wakker, ik hoef er pas om 1 uur uit
    pi_61615845
    Ik hoef pas om half 12 weg (als ik ga lopen) of om 12.15 (fiets)
      zondag 14 september 2008 @ 10:11:18 #286
    48760 TradeMarkie
    Mijn meterkast is 80 cm
    pi_61615868
    Ik ga weer eens proberen om een helft te voetballen
    pi_61615960
    in ieder geval succes met dat.

Ik ga kamp Vught bekijken. Vandaag kan je ook op het kazerneterrein naast het monument om daar normaal niet toegankelijke delen van het kamp te zien.
      zondag 14 september 2008 @ 10:49:24 #288
    81329 MadMaster
    Schots en scheef...
    pi_61616186
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    He MM, hoe was de N&T?
    Uitstekend, relatief lage opkomst (altijd de eerste N&T van het seizoen), maar de whisky's waren allemaal prima.
    De Dallas Dhu was mijn favoriet, gevolgd door de extreem zeldzame Coleburn.
    Die 2 moet ik nog eens zien te scoren...

Gisteren nog wel een Littlemill weten te bemachtigen, die distilleerderij is ook al een tijdje dicht...

Mocht je een keer in Amsterdam zijn en het aandurven ( ), mijn voorraad is te proeven...
      zondag 14 september 2008 @ 10:50:18 #289
    81329 MadMaster
    Schots en scheef...
      zondag 14 september 2008 @ 10:50:41 #290
    186522 Puntenslijpsel
    Let's waste time
    pi_61616201
    dude, het is zondagochtend...
    en ik heb nu al zelfs hardgelopen....
    Live from Chicago
    Well behaved women rarely make history
    Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
    PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
    pi_61616254
    Littlemill,

Heb ik ook nog eens gehad. Wat ik me er van kan herinneren was deze wel aardig maar niet bijzonder. Ik weet niet hoe oud, maar volgens mij was het de goedkoopste (en deze was ook niet duur).

Mocht je ooit nog eens Dallas Dhu vinden (voor een redelijke prijs) dan hou ik me aanbevolen.
    pi_61616258
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 10:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
    dude, het is zondagochtend...
    en ik heb nu al zelfs hardgelopen....
    werd je nagezeten?
      zondag 14 september 2008 @ 11:17:43 #293
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61616529
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 05:18 schreef MaJo het volgende:
    Nou, leuk!

Ik heb gisteren van een drankje geproefd van soja.
    Weet je nog dat je als kind pijltjes ging draaien uit de TV-gids of de Wehkampgids? Dan moest je toch even aan die pijltjes likken? Nou, zo smaakte dat dus
      zondag 14 september 2008 @ 11:22:09 #294
    186522 Puntenslijpsel
    Let's waste time
    pi_61616600
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 10:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

werd je nagezeten?
    Niet door meer dan slechts mijn geweten
    Live from Chicago
    PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
      zondag 14 september 2008 @ 11:32:13 #295
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_61616751
    Je bedoelt je slechte geweten
      Redactie Frontpage zondag 14 september 2008 @ 11:42:09 #296
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61616895

vraagje: hoe zit het bij jullie in de buurt met het rookverbod? Zijn gisteren na shrek (die best grappig was, was deel 3) naar de kroeg geweest, komen binnen, gaan aan de bar zitten. Wtf asbakken op tafels/bar met peuken en alles rookhok stond geen mens in bleek dat in wel meer kroegen hier het rookverbod keihard genegeerd wordt en als onze stamkroeg dat niet doet verliezen ze klanten denk ik. Kiezen of delen.
    With four other people
    And aliens
      zondag 14 september 2008 @ 11:44:38 #297
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_61616934
    Hier laatst wat gedronken in de stad en lekker geen rokers, asbakken en dergelijke. Heerlijk.
      Redactie Frontpage zondag 14 september 2008 @ 11:47:42 #298
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_61616997
    ja ik vind het ook wel een beetje jammer, het was heerlijk om een keer niet naar rook te stinken de dag na het stappen aan de andere kant vind ik het rookverbod zwaar betuttelend, dus dat ze nu in principe hun middelvinger opsteken kan ik ergens wel waarderen
    With four other people
    And aliens
      zondag 14 september 2008 @ 11:52:02 #299
    186522 Puntenslijpsel
    Let's waste time
    pi_61617074
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
    Je bedoelt je slechte geweten
    Scherp
    Live from Chicago
    pi_61617281
    ben fotograferen
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 september 2008 @ 12:33:00 #301
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61617788
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    ben fotograferen
    Welke Ben?
    Ik ben de kleur MAGENTA
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')