als je gevoelens hebt is dat kut. Maar die ervaring heb jij nooit gehad?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Je bent een man en je zit te zeiken als een vrouw alleen maar met je wilt neuken en niet meer
Pas maar op, zie dat je een relatie hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je moet gewoon van vrouwen afblijven als je weet dat ze een relatie hebben!
Wat een gelul. Die vrouw moet in zo'n geval van mij afblijven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Michael16000 het volgende:
Niet dat de sex slecht was.
Wat vind je vreemd? Dat je man bent?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Michael16000 het volgende:
Maar als man lijkt me dat toch wat vreemd.
betwijfel ik. Maar de vraag is meer of vrouwen een man kunnen gebruiken voor sex, als ze zelf al een relatie hebben.quote:
Haha, dat strookt anders niet met wat op d'r hyves staatquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Michael16000 het volgende:
Mensen even hulp nodig. Ben hele tijd verliefd geweest op een meid en al die tijd gaf ze duidelijke signalen dat het wederzijds was. (het speelde op mijn werk). Wel had ze nog een vriend.
Nu hebben we inmiddels onlangs sex gehad en sindsdien is het allemaal wat stiller van haar kant. Niet dat de sex slecht was, maar heb een beetje het idee dat het haar alleen daar om te doen was. heb nu dus een beetje het gevoel dat ik gebruikt ben voor de sex. Maar als man lijkt me dat toch wat vreemd. Hoe staan jullie hier tegenover?
Bullshit, je moet beiden van elkaar afblijven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Lol, korte antwoord:quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:14 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
betwijfel ik. Maar de vraag is meer of vrouwen een man kunnen gebruiken voor sex, als ze zelf al een relatie hebben.
...heb je niet net een praktijkvoorbeeld gehad? Lijkt me pretty damn obvious dat niet alle vrouwen heilige engeltjes zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:14 schreef Michael16000 het volgende:
Maar de vraag is meer of vrouwen een man kunnen gebruiken voor sex, als ze zelf al een relatie hebben.
Dat dus!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Je bent een man en je zit te zeiken als een vrouw alleen maar met je wilt neuken en niet meer
Ah daarom kom je hier zo zeker van jezelf vragen of ze je nog wel leuk vind. En ons vertellen dat de sex waarschijnlijk niet zo heel slecht wasquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Michael16000 het volgende:
Hoop jaloerse reacties hier! I love it.
Ik heb dr echt zo fucking hard genomen, iets dat jullie in tijden niet hebben gedaan!
gevoelens my ass.
En daarom loop je te brullen in R&P?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:19 schreef Michael16000 het volgende:
Hoop jaloerse reacties hier! I love it.
Ik heb dr echt zo fucking hard genomen, iets dat jullie in tijden niet hebben gedaan!
gevoelens my ass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |