Haha, je zei steekproefquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/diagnose(...)aginaal_orgasme.html
Als je als onderzoeker zo'n kleine steekproef gebruikt.. en daar conclusies aan durft te verbinden...
dan ben je geen serieus onderzoek aan het doen, maar gewoon voor je hobby bezig
quote:I have an African Grey who despite having a wing "trimmed", flew into the ceiling fan last week and one of the blades cut her beak off. Thank God she survived with just that injury.
yesterday I took her to the vet, where they re-attached her beach using a plastic compound. Well, today, she tried to climb the outside of her cage, and the "fixed" beak fell off, tearing off more of the little bit she had originally left.
Poor thing, I feel so bad for her! Anybody has any experience with birds here, and can offer any advice? I called the vet and all he said was "bring her back to reattach it again on Monday"!
'in elke vrouw zit iets goeds, je moet het er alleen wel zelf instoppen'quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ik snap het steekproefgedeelte niet.![]()
Okay, ik ga het één keer uitleggen en dat is al te veelquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ik snap het steekproefgedeelte niet.![]()
Waar draait het onderzoek precies om?quote:Er zal een interessant onderzoek (over yoghurt) van start gaan in Nijmegen, en op zich wil ik wel meedoen, maar ik weet niet of ik het wel zo leuk ga vinden om elke werkdag zo vroeg mijn bed uit te moeten om yoghurt te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook niet gezegd dat 'ie heel leuk isquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Sjonge jonge, ik moest wel even heel hard doordenken. Ik wist natuurlijk dat het met seks, vagina en penetratie te maken had, maar ik vind steekproef nou eenmaal een heel erg normaal aseksueel woord. Ik vind 'm dus niet leuk.![]()
Maar waar draait het onderzoek nou om?quote:Ontbijten moet wel, dat klopt. Maar ik ontbijt niet altijd om 8 uur als ik er pas om 12 uur uit moet. En dat gedurende 5 weken..... Waarvan het grootste deel van de dagen in mijn vrije maand. Dus...twijfel, twijfel.
En zure yoghurt vind ik niet zo lekker.![]()
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Maar waar draait het onderzoek nou om?
Mooi nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Soempie het volgende:
MaJo is vast een grotere slet dan ik.
Nou, het stomme is...dat valt wel mee. Het enige nadeel is eigenlijk het teringvroege opstaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:13 schreef Etcetera het volgende:
dan zou ik het niet doen wycciete veel nadelen
http://www.okcupid.com/slutquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:17 schreef Etcetera het volgende:
pass de link van die slettentest eens
Helemaal eerlijk ingevuld?quote:
Te laatquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
Vanavond echt een heerlijke chillavond gehad
Lekker in bad geweest en duizenden Lush producten gebruikt (om precies te zijn: bruisbal, 2 shampoos, conditioner, douche gelly, gezichtsmasker, voetencreme en poeder op de voetjes![]()
![]()
)
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik mezelf verwend had maar dat zal ik in het licht van de huidige discussie maar even achterwege laten![]()
Yup helemaal eerlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helemaal eerlijk ingevuld?![]()
Ik had namelijk ook verwacht dat jij een grotere slet zou zijn, omdat jij wel eens met verhalen komt over wie je nou weer hebt gezoend tijdens het uitgaan.
36% is wel netjes, hoor.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Sjonge jonge, ik moest wel even heel hard doordenken. Ik wist natuurlijk dat het met seks, vagina en penetratie te maken had, maar ik vind steekproef nou eenmaal een heel erg normaal aseksueel woord. Ik vind 'm dus niet leuk.![]()
Ontbijten moet wel, dat klopt. Maar ik ontbijt niet altijd om 8 uur als ik er pas om 12 uur uit moet. En dat gedurende 5 weken..... Waarvan het grootste deel van de dagen in mijn vrije maand. Dus...twijfel, twijfel.
En zure yoghurt vind ik niet zo lekker.![]()
Het onderzoek gaat hierover (spoiler, want ik weet niet of het de bedoeling is dat zoiets hier neergezet wordt):Oh, je kunt het gewoon thuis doen? Tja, waarom dan niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat zag ik jaquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te laat
Is dat trouwens dat poeder dat je voor je verjaardag hebt gehad? Bevalt dat?
Het ontbijt is in het universiteitsrestaurant. Twintig minuutjes fietsen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je kunt het gewoon thuis doen? Tja, waarom dan niet?
Ik heb waarschijnlijk met minder jongens gezoend dan de meesten hier hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik vind zoenen ook bij sletgedrag horen.
Ik ben de braafste hier, dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
Ik wíst gewoon dat het niet goed wasquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zag ik jaBen wel blij dat ik nu officieel van mijn slettenimago af ben
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het ontbijt is in het universiteitsrestaurant. Twintig minuutjes fietsen.
Dat is zeker positief te noemenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben niet bekend met jouw zweetkakkers nee. Dat is positief te noemen
Ik vraag me af wie hier recordhouder is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk met minder jongens gezoend dan de meesten hier hoor![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af wie hier recordhouder is.
Ik sta op 0
Die hád ik aan moeten zien komenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier recordhouder is.
Ik sta op 0
Ik acht het niet geheel onmogelijk dat de geur zo sterk was dan mijn reukreceptoren compleet weggesmolten zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zeker positief te noemenIk weet nog de eerste keer dat L. bleef slapen
Ik had hem al gewaarschuwd dat ik zweetvoeten heb maar hij zei dat hij dat ook had en dat het dus wel mee zou vallen. Totdat ik mijn schoenen uittrok
![]()
Ik zet zelfs schoenen op de gang omdat mijn kamer anders meurt
![]()
Maar daar heb ik nu dus geen last meer van
Ja wat nouquote:
Trust me, deze geur brandt overal doorheenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik acht het niet geheel onmogelijk dat de geur zo sterk was dan mijn reukreceptoren compleet weggesmolten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |