http://www.okcupid.com/slutquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:17 schreef Etcetera het volgende:
pass de link van die slettentest eens
Helemaal eerlijk ingevuld?quote:
Te laatquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
Vanavond echt een heerlijke chillavond gehad
Lekker in bad geweest en duizenden Lush producten gebruikt (om precies te zijn: bruisbal, 2 shampoos, conditioner, douche gelly, gezichtsmasker, voetencreme en poeder op de voetjes![]()
![]()
)
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik mezelf verwend had maar dat zal ik in het licht van de huidige discussie maar even achterwege laten![]()
Yup helemaal eerlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helemaal eerlijk ingevuld?![]()
Ik had namelijk ook verwacht dat jij een grotere slet zou zijn, omdat jij wel eens met verhalen komt over wie je nou weer hebt gezoend tijdens het uitgaan.
36% is wel netjes, hoor.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Sjonge jonge, ik moest wel even heel hard doordenken. Ik wist natuurlijk dat het met seks, vagina en penetratie te maken had, maar ik vind steekproef nou eenmaal een heel erg normaal aseksueel woord. Ik vind 'm dus niet leuk.![]()
Ontbijten moet wel, dat klopt. Maar ik ontbijt niet altijd om 8 uur als ik er pas om 12 uur uit moet. En dat gedurende 5 weken..... Waarvan het grootste deel van de dagen in mijn vrije maand. Dus...twijfel, twijfel.
En zure yoghurt vind ik niet zo lekker.![]()
Het onderzoek gaat hierover (spoiler, want ik weet niet of het de bedoeling is dat zoiets hier neergezet wordt):Oh, je kunt het gewoon thuis doen? Tja, waarom dan niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat zag ik jaquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te laat
Is dat trouwens dat poeder dat je voor je verjaardag hebt gehad? Bevalt dat?
Het ontbijt is in het universiteitsrestaurant. Twintig minuutjes fietsen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je kunt het gewoon thuis doen? Tja, waarom dan niet?
Ik heb waarschijnlijk met minder jongens gezoend dan de meesten hier hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik vind zoenen ook bij sletgedrag horen.
Ik ben de braafste hier, dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
Ik wíst gewoon dat het niet goed wasquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zag ik jaBen wel blij dat ik nu officieel van mijn slettenimago af ben
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het ontbijt is in het universiteitsrestaurant. Twintig minuutjes fietsen.
Dat is zeker positief te noemenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben niet bekend met jouw zweetkakkers nee. Dat is positief te noemen
Ik vraag me af wie hier recordhouder is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk met minder jongens gezoend dan de meesten hier hoor![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af wie hier recordhouder is.
Ik sta op 0
Die hád ik aan moeten zien komenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik sta op 0
Ik acht het niet geheel onmogelijk dat de geur zo sterk was dan mijn reukreceptoren compleet weggesmolten zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zeker positief te noemenIk weet nog de eerste keer dat L. bleef slapen
Ik had hem al gewaarschuwd dat ik zweetvoeten heb maar hij zei dat hij dat ook had en dat het dus wel mee zou vallen. Totdat ik mijn schoenen uittrok
![]()
Ik zet zelfs schoenen op de gang omdat mijn kamer anders meurt
![]()
Maar daar heb ik nu dus geen last meer van
Ja wat nouquote:
Trust me, deze geur brandt overal doorheenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik acht het niet geheel onmogelijk dat de geur zo sterk was dan mijn reukreceptoren compleet weggesmolten zijn.
Kijk, een boerwedstrijd ben ik wel voor in. Maar dit niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Trust me, deze geur brandt overal doorheen
10!!!! Das veul!quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:33 schreef Etcetera het volgende:
0 vrouwen, meerdere jongens (en ik heb geen zin om te gaan tellenniet dat het zo heel veel zijn, nog geen 10
)
* Etcetera gaat tellenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10!!!! Das veul!
0 jongens dus, 3 vrouwen. Check.
Vergeet het maar dat ik daar van verliesquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, een boerwedstrijd ben ik wel voor in. Maar dit niet.
Ik ken 2 mensen waar je het van zou verliezen maar vergeet het maar dat ik daar zweetsokken van ga stelen
Ik had het niet zien aankomen. Ben ik stom of zijn jullie flauw?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef MaJo het volgende:
Die hád ik aan moeten zien komen
Qua vrouwen sta ik ook op 0
Dit schreeuwt natuurlijk om het aantal jongens. Volgens mij ben jij helemaal niet zo braaf. De stille types zijn altijd het ergstquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het niet zien aankomen. Ben ik stom of zijn jullie flauw?![]()
Ik sta ook op 0 vrouwen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik 14 jongens waarvan 8 in het laatste jaar![]()
Daar komt dus mijn slettenimago vandaan
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:
Dus ik ben eigenlijk braver dan jullie meiden
Zo, ik neem mijn bovenstaande statement terugquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik 14 jongens waarvan 8 in het laatste jaar![]()
Daar komt dus mijn slettenimago vandaan
![]()
Godver, ik had het er stiekem niet bijgezet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dit schreeuwt natuurlijk om het aantal jongens. Volgens mij ben jij helemaal niet zo braaf. De stille types zijn altijd het ergst
Bespeur ik rode oortjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Godver, ik had het er stiekem niet bijgezet.
Je hebt lekker ongelijk. Slechts 1.
Niet meegenomen, om twee redenen: ten eerste heb ik geen emmer te koop gezien daar, ten tweede is een emmer niet op een handige manier mee te nemen als je ook al een rugzak vol met spullen hebt en een tafel van 20 kg moet verplaatsen (in best een groot pak)quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk met minder jongens gezoend dan de meesten hier hoorIn ieder geval in mijn vriendengroep. Ik was 17 toen ik voor het eerst zoende en 23 toen ik dat voor de tweede keer deed (daartussen had ik 4 jaar een relatie). Ik heb dus heel wat ingehaald daarna maar het totaal is netjes voor mijn leeftijd
Ik wilde een soortgelijke reactie als Nem plaatsen, maar hij was me voorquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik sta op 0
quote:
nah, ik zat vooral te tellen met welke jongens ik heb gezoend maar met wie het niks is gewordenquote:
En jouw stats?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde een soortgelijke reactie als Nem plaatsen, maar hij was me voor
Touché.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ik was wel op vrijdagavond in de kroeg in plaats van stomme internettestjes in te vullen
Herzie je beeld van mij eens even. Helemaal terug naar hoe het eerst was.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens ben ik het wel eens dat de sletheidfactor niet alleen afhankelijk is van zoenen.
4 dames, 0 jongensquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jouw stats?
Damn, ik voel me alsof ik weer op schoolreis ben
Whehe ik was al terug hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Herzie je beeld van mij eens even. Helemaal terug naar hoe het eerst was.
Vergeet al die vage films en mijn tattoo.
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
moet ik meteen aan zoiets denkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Herzie je beeld van mij eens even. Helemaal terug naar hoe het eerst was.
Vergeet al die vage films en mijn tattoo.
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
wyccie is een engeltje
Oh, nou is het beest los hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:45 schreef Etcetera het volgende:
nog meer stats die we gaan bespreken![]()
devil in disguise!quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moet ik meteen aan zoiets denken
[ afbeelding ]
Het hangt niet alleen van het zoenen af, maar ik vind dat het er ook wel bij hoort.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:
PreciesIk vind een groot verschil tussen zoenen en sex. Het laatste alleen met vriendjes
ik denk dat als je met meerdere jongens op 1 avond zoent, dat je dan wel een slet bent hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het hangt niet alleen van het zoenen af, maar ik vind dat het er ook wel bij hoort.
Maar ik ben dus nog van dat heel erg ouderwetse.
Dat is dan weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat als je met meerdere jongens op 1 avond zoent, dat je dan wel een slet bent hoor
Stats, schnell ja!quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Whiteguy het volgende:
stormlooptopic
Jij denkt gelijk hieraan? Ik heb nog nooit zoiets gezien. Heb jij veel van dit soort plaatjes in je collectie?quote:
Hallo hee, wat zei ik nou net. Engeltje!quote:
Het gaat inderdaad best hardquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Whiteguy het volgende:
stormlooptopic
sex sellsquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Whiteguy het volgende:
stormlooptopic
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hallo hee, wat zei ik nou net. Engeltje!
Dat heb ik ook nooit gedaan, dat is wel kansloos ja. Bij mij zit er altijd een maand tussen met een uitzondering. Een vriendin van me had er laatst 3 in een weekquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat als je met meerdere jongens op 1 avond zoent, dat je dan wel een slet bent hoor
Pfoe.. even nadenken hoor.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie kent een nummer van Jamiroquai dat aan het begin een beetje klinkt als een disconummer waardoor je het idee krijgt dat er even later een dikke neger doorheen gaat praten? Ik ben de titel kwijt
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie kent een nummer van Jamiroquai dat aan het begin een beetje klinkt als een disconummer waardoor je het idee krijgt dat er even later een dikke neger doorheen gaat praten? Ik ben de titel kwijt
oehquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gedaan, dat is wel kansloos ja. Bij mij zit er altijd een maand tussen met een uitzondering. Een vriendin van me had er laatst 3 in een week
Ja ik beschouw mezelf nou ook niet echt als een sletquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:55 schreef Whiteguy het volgende:
Slettentest scoorde ik 37% voor.. wat ik verbazingwekkend hoog vond. Ben allesbehalve slet
De bijbel staat VOL met sletten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
Om even mijn slettenimago te herzien: ik ga de bijbel lezen en dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |