Geen idee wat een poidh is. Het zou een 'picture of ... ' kunnen zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
POIDH!!
Ik vind boeken met plaatjes ook leuker, dus als iemand nou zo nu en dan eens een pic post. Mijn dank!
Mooi horloge. En als je kledingstijl "sportief" wordt genoemd is dat een synoniem voor "niet netjes".quote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Fipo!
Raar vond ik het wel dat die verkoopster mij zoiets ook aanraadde omdat ik er volgens haar 'sportief' uitzag. Ik begreep totaal niet waar ze het over had met m'n wijde pijpen broek, vans en felgekleurde tas. Misschien wilde ze liever 'stinkhippie' zeggen maar vond ze dat niet zo netjes![]()
Same here. Ik heb ook net 2 paar laarzen gekocht en nu wil ik alweer 2 paar nieuwe schoenen. Alleen zijn die niet E60,- per stuk, maar E100,-quote:Op donderdag 11 september 2008 15:38 schreef Merel het volgende:
Ik heb een probleem. Er staat nog ¤ 20 op m'n rekening en ik wil alweer voor ¤ 60 aan schoenen gaan kopen. En dat terwijl ik nog geen twee week geleden twee paar laarzen gekregen heb. Ik koop elke maand minstens 2 paar schoenen of laarzen. Het is een verslaving, echt waar. Bestaan daar afkickklinieken voor?
Zeg dan 'casual'. Bij 'sportief' denk ik aan iemand met uhh een trainingsjack en shiny shiny witte nikes en een joggingbroek ofzo. En een plastic horloge met LCD schermpjequote:Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi horloge. En als je kledingstijl "sportief" wordt genoemd is dat een synoniem voor "niet netjes".
Ik mis:quote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Over schoenen gesproken, een deel van mijn collectie. Inmiddels zijn er al weer diverse paren schoenen bijgekomen en liggen er ook nog schoenen bij mijn vriend thuis:
En dan nog meer schoenen willen hé
Wat een gezellige foto!! Zie ook heel lieve schoentjes ertussen staan! Ik bewaar m'n schoenen altijd in schoenendozen, dan blijven ze het mooist. Maar nu heb ik wel overal van die dozen staan!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Over schoenen gesproken, een deel van mijn collectie. Inmiddels zijn er al weer diverse paren schoenen bijgekomen en liggen er ook nog schoenen bij mijn vriend thuis:
[ afbeelding ]
En dan nog meer schoenen willen hé
Ik heb ook altijd kleren aan die net niet passen bij de winkels waar ik binnenloop. Heb ik net een mantelpakje aan op de dag dat ik zo'n skate-winkel binnenwandel omdat ik leuke sneakers zoek, of loop ik juist in een gescheurde spijkerbroek als ik iets bij een luxe juwelier wil uitzoeken. En dan hóór je die mensen gewoon denken "Wat doet zij hier, zij hoort hier niet!"quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk![]()
Speciaal voor Viking dan!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef vamperotica het volgende:
kutten kanen
M'n broek was heelquote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd kleren aan die net niet passen bij de winkels waar ik binnenloop. Heb ik net een mantelpakje aan op de dag dat ik zo'n skate-winkel binnenwandel omdat ik leuke sneakers zoek, of loop ik juist in een gescheurde spijkerbroek als ik iets bij een luxe juwelier wil uitzoeken. En dan hóór je die mensen gewoon denken "Wat doet zij hier, zij hoort hier niet!"
Ik heb groenblauwe schoenen, maar die staan hier niet opquote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik mis:
witte
paarse
blauwe
groene
dierenprint
etc
Dat heb je alleen bij écht heel dunne hakken zoals dezequote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Merel het volgende:
Het probleem met zulke dunne (of juist die bewerkte) hakken is altijd dat je er zo mee tussen de straatstenen blijft steken. Ik vind dat zo zonde, al m'n lieve schoenen met beschadidgde hakken
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Hemeltje Ewelina, jouw en mijn smaak in schoenen verschillen werkelijk als dag en nacht
Bij mij is dat op zich een vereiste wil ik schoenen kopenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:17 schreef Ewelina het volgende:
Ik draag soms wel platte schoenen hoor. Maar niet vaak. (er staan wel een paar platte schoentjes op de foto, een paar rode, zilveren en zware ballerina's, een stel Nikes en nog slippers). Mijn hoge laarzen hebben bijvoorbeeld wel een hak maar lopen heerlijk
O, dat hadden we je nog niet verteld hè, maar in dit topic, mag je alleen posten mét foto's!! (hoofd hoeft niet, mag wel!)quote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb meestal lekkere lompe schoenen aan, en al helemaal niet met hak...
Complimenten die ik heb gekregen: Je moet niet nog meer afvallen, je nek is dun, en vandaag: Je hebt spillebenen (ik met mijn stalpoten)
Ben misschien niet echt dik meer maar zo voelt het nog wel, moet dat toch proberen af te leren....
Die vind ik mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef Ewelina het volgende:
O, trouwens, PF, ik lieg. Ik heb wel witte schoenen, nog niet zo lang geleden gekocht
[ afbeelding ]
Nu nog bedenken waar ik ze bij aan ga trekken.
Erm, nee niet echtquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij mij is dat op zich een vereiste wil ik schoenen kopenAls ik die foto's zo zie, weet ik meteen dat dat bij jou niet zo is!
Paar weken geleden gekocht in de Bijenkorf, in de aanbieding. Van 115,- naar 30,-. Da's nog eens leuk schoenen kopenquote:
SPOILER: SorryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Ligt er volgens mij vooral aan hoe je het draagt. Als ik opvallende schoenen aan heb, hou ik de rest bescheiden.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind de meeste toch een beetje... ordinair, geloof ik..
Tinkepink: weet jij zeker dat jij niet mijn bij de geboorte gescheiden tweelingzus bent!?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Tinkepink het volgende:Die roze en zwartwitgestippelde wil ik wel overnemen Ewelina
Het zou kunnenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Tinkepink: weet jij zeker dat jij niet mijn bij de geboorte gescheiden tweelingzus bent!?
Dat ziet er inderdaad al helemaal niet uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij vooral aan hoe je het draagt. Als ik opvallende schoenen aan heb, hou ik de rest bescheiden.
Dit is pas ordinair:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
Hee, rollade, dat ga ik morgen eens eten! Senks Ewelina
Oh, daar zie ik de humor nog wel van in. Nog lelijker zouden ze zijn als ze net boven de enkel ophouden. Van die enkelsandalen *ril*quote:
Is de ene kant openknippen niet beter? Dan kan je een 'flat' bouwen van je schoenen in de dozen als je er echt heel veel hebt en ze er ook zo uithalenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Dan kan je ze ook gewoon allemaal stapelen. Best een leuk gezicht.
Dat is wel een mooie broekquote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zeg dan 'casual'. Bij 'sportief' denk ik aan iemand met uhh een trainingsjack en shiny shiny witte nikes en een joggingbroek ofzo. En een plastic horloge met LCD schermpje![]()
Een fotoreportage:
Ik met mijn 'sportieve' outfit: schoenen
[ afbeelding ]
+ broek
http://www.republic.co.uk(...)/61574/61574_lg2.jpg
+ hippie shirt
[ afbeelding ]
+ gekleurde stoffen tas
(kan geen goede van vinden)
--> Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk![]()
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Op zich werkt schoenendozen wel heel goed. Wat ik een goede tip vind (zelf nog niet uitgevoerd) is om een foto op de doos te plakken van het paar schoenen dat in de doos zit, zodat je niet telkens misgrijpt. Op de volgende regenachtige middag, lijkt me dat wel een leuk projectje.
Dan kan je ze ook gewoon allemaal stapelen. Best een leuk gezicht.
Dan worden ze stoffig!! Maar voor huishoudelijke types misschien wel een idee.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is de ene kant openknippen niet beter? Dan kan je een 'flat' bouwen van je schoenen in de dozen als je er echt heel veel hebt en ze er ook zo uithalen
Ohja. Logisch dat ik daar niet aan dacht, want op zich denk ik: Als ze stoffig worden draag je ze niet genoegquote:Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan worden ze stoffig!! Maar voor huishoudelijke types misschien wel een idee.
Dan koop je allemaal dezelfde dozen bij de Ikea (je hebt tegenwoordig van die mooie stoffen). (zal even plaatje zoeken)quote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnen
Ik zie geen plaatje.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen lijken me geweldig!
Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk (die bruine en die zwarte pumps zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo eerlijk om kritiek te geven en dan niets van jezelf te laten zien. Dus zo.
De laarzen zijn heel strak aansluitende stretchlaarzen (mijn kuiten zijn altijd te smal voor 'gewone' laarzen) en ik hoor juist dat ze heel elegant zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk (die bruine en die zwarte pumps zijn)
Alleen je laarzen vind ik echt niet mooi (te lomp model naar mijn smaak) en die groene ook niet zo, want ik houd niet zo van strikjes op schoenen en ik vind de kleur niet zo.
Ik vind het trouwens wel een beetje weird dat ik hier zo vaak hoor dat mijn schoenen niet mooi zijn (of ordinair)
Smaken verschillen, maar IRL krijg ik er echt heel vaak complimenten over.
Jawel, en nu komt Miss Organise los hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnen
Ja, ik maakte een beginnersfout.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.
Nu wel.![]()
Ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk vooral de neus niet zo mooi. Ik houd niet van vierkante neuzen. Maar ik heb dan ook heel smalle kleine voeten en zo'n schoen maakt ze lomp.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De laarzen zijn heel strak aansluitende stretchlaarzen (mijn kuiten zijn altijd te smal voor 'gewone' laarzen) en ik hoor juist dat ze heel elegant zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige hoge laarzen die goed zaten.
Mbt laarzen heb ik trouwens het omgekeerde probleem. Mijn kuiten zijn net 1 a 2 cm te dik
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja die ken ik! Maar die dozen zijn groter dan de gemiddelde schoenendoos, ik zo'n doos kan ik wel 3 paar kwijt. Maar dat vind ik dan weer rommelig. Maar slechts 1 paar erin vind ik weer zonde van de ruimte. Dus begin ik er niet eens aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef SHE het volgende:
Jawel, en nu komt Miss Organise los hoor
Bij Ikea koop je hele leuke witte/roze of whatever kleur doosjes. Worden per 3 in een pak verkocht voor 4 euro ofzo.
Die zet je in elkaar met alu nopjes en dingen die erbij zitten. Ontzettend leuke dozen.
Aan de voorkant zit een sparing waarin je OF een foto kan klemmen, of gewoon een kaartje met daarop het type schoen zoals ' zwarte pumps ' , ' hoge laarzen ' etc,
Dat klopt ook wel. Mijn kleding is meestal niet zo bijzonder, strak aansluitend shirtje (zwart, met vierkante hals) en een skinny jeans, en bijvoorbeeld die roze pums erbij. Dat is mooi. Maar het moet niet too much worden, dus én opvallende sieraden én opvallende schoenen, én opvallende kleding.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het heeft allicht ook met het totaalplaatje te maken, Ewelina. Trek het je niet aan
Ik zie het dan helemaal voor me in combi met die glimmende roze rok en een ver openstaand wit bloesje.... *rilquote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Mijn kleding is meestal niet zo bijzonder, strak aansluitend shirtje (zwart, met vierkante hals) en een skinny jeans, en bijvoorbeeld die roze pums erbij. Dat is mooi. Maar het moet niet too much worden, dus én opvallende sieraden én opvallende schoenen, én opvallende kleding.
Eén opvallend item is genoeg. En bij mij zijn dat vaak schoenen.
Neuh, dat lijkt maar zo. Ze sluiten heel strak aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Die schoenen zijn scheef, Ewelina
Ieeeeeewquote:Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie het dan helemaal voor me in combi met die glimmende roze rok en een ver openstaand wit bloesje.... *ril
quote:
Loopt een slingback niet verschrikkelijk? Ik vind dat echt een ramp (daarom koop ik dus geen slingbacks meer, ook al zijn ze nog zo mooi)quote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Mijn lievelingsschoentjes at the moment
Vorig jaar al gekocht bij Sacha in de ausverkauf voor dertig euro en zo lopen echt als pantoffeltjes!
In speerde er gewoon mee op Madeira (al twee keer inmiddels dus) over de keitjes als we uit eten gingen.
En elke keer als ik ze ergens aan heb, gisteravond in de kroeg bv weer, roept er wel iemand dat ik van die leuke schoenen aan heb. Zijn ze niet enig?De neus is open trouwens, dat zie je niet zo goed zo.
[ afbeelding ]
Ja, helemaal mijn ding! En de kleur = fabquote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Mijn lievelingsschoentjes at the moment (nog steeds eigenlijk)
Vorig jaar al gekocht bij Sacha in de ausverkauf voor dertig euro en zo lopen echt als pantoffeltjes!
In speerde er gewoon mee op Madeira (al twee keer inmiddels dus) over de keitjes als we uit eten gingen.
En elke keer als ik ze ergens aan heb, gisteravond in de kroeg bv weer, roept er wel iemand dat ik van die leuke schoenen aan heb. Zijn ze niet enig?De neus is open trouwens, dat zie je niet zo goed zo.
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef Greys het volgende:
Deze niet in elk gevalEcht, ik loop er overal op, zelfs op die rottige kleine rondje keien op Madeira dus.
Op een gegeven moment zakte het bandje over mijn hiel wel soms af, maar die zet ik nu een gaatje strakker en dan loopt het helemaal super!
Hangt van je brievenbus af, bij sommigen past ie erdoor, bij anderen niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:
Envelopje? Bij mij was het iets dat niet door de bus paste. Of dat was gewoon wat anders, kan ook, maar ik verwacht geen pakketje.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Hangt van je brievenbus af, bij sommigen past ie erdoor, bij anderen niet.
Jij bent gewoon een beetje nauw Ise.
Geeft niets, gewoon ontspannen!
En wie gaat dat allemaal opeten, chef?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat flauw! Nou heb ik de lottery gemist omdat ik me in Schotland zat vol te proppen met witte bloem en suiker
Ik wil trouwens weleens sticky toffee pudding gaan maken... Zoooo lekkerMaar eerst morgen weer eens een rabarbertaart bakken
Kan nog net. Dezelfde als je partner was erger geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook schoenen gekocht in de vakantie. Dezelfde als mijn kind. Dat vond ik tof. Foto volgt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
[..]
En wie gaat dat allemaal opeten, chef?
Dat zit gewoon ergens in een vakje van een tasje of zo'n zijkant-frummel-zakje van de koffer geproptquote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben het kabeltje van mijn fototoestel kwijt. Dat heeft mijn wederhelft kwijt gemaakt, ik weet het zeker.
Ik moet 'm morgen bij het postkantoor gaan halenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
De postbode heeft geprobeerd om een pakje te bezorgen, dat was vast van SHE. Ik was er alleen niet. Hopelijk komt hij vanavond nog eens langs.
ik ga de docu over anorexia kijken... weet niet op welke zender, maar begint om half negen...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Oh DML, deze keer sla ik hem toch over (Confessions of a Teenage Drama Queen is het, die trekt me niet zo) en de docu over 9-11 van Michael Moore komt ook, geloof dat ik die ga kijken. Maar dank! Wijvenfilm tips zijn altijd welkom
Oh nu maak je me aan het twijfelen...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ga de docu over anorexia kijken... weet niet op welke zender, maar begint om half negen...
Die is leuk!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik heb daarstraks voor 5 euri Maid in Manhattan gekocht, over wijvenfilm gesproken
thx Greysquote:Op donderdag 11 september 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nu maak je me aan het twijfelen...
Maar ik geloof dat Heer Greys toch een voorkeur voor de Michael Moore docu heeft
Hoop dat je je snel weer wél optimaal voelt!
De worst lijkt me duidelijk ( wel velletje eraf halen! )quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
allereerst @ She, wat een onwijs leuk en lief mandje
alleen ik weet niet precies wat het allemaal is, want mijn italiaans is niet al te best![]()
dus zou je mij dat kunnen melden? het ziet dr wel allemaal erg lekker uit
mooie schoenen in dit topicik heb dr ook best veel... maar geen foto's.. *(zal ik nog wel ff een keer doen)
momenteel favo zijn mijn zwarte lakpumps van espritmet een relatief hoge hak. Best sexy shoes
![]()
voel me nog steeds niet optimaal, maar gelukkig hoef ik nog maar 1 nachtje... zal; mijn eetlijstje ook maar niet vermelden... want het was te weinig... was zo beroerd dat ik bijna niets naar binnen kreeg van8....
Ik zou gaan voor de grijsblauwe combi. Dat oranje en rood is vind ik persoonlijk iets té. Maar je moet gewoon doen wat JIJ het leukst vind.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef mspoez het volgende:
Doe eens kijken meiden, ik wil straks als stbex weg is intern verhuizen maar heb niet heel veel geld ofzo dus meot het met wat kleurtjes en wat frutsels. Wat vinden jullie mooier?
[ afbeelding ]
He balen zeg...ik zat nog te twijfelen tussen een groot tablet chocolade en dit...maar chocolade kan ik natuurlijk niet maken, da's gemeen.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moet 'm morgen bij het postkantoor gaan halen![]()
Maar dat maakt niks uit want ik vind het heul lief van SHE.
Greys! Er is weer zo'n donderdagavond film op net5. Iets voor jou?
Ja hoi, vertel eens waar dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo net heerlijk gegeten bij het beste restaurant van Groningen (vinden wij tenminste)..
De Kleine Groote, zit aan het Schuitendiep (loopafstand voor ons, dus we kunnen naar huis róllenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoi, vertel eens waar dan?
Woon nu zelf in Leek dus dat is wel te doen
bedanktquote:Op donderdag 11 september 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
De worst lijkt me duidelijk ( wel velletje eraf halen! )
Er zit een stuk truffelkaas in, een fles olie ( ik heb voor jullie beiden een andere gedaan dus ik weet niet welke je hebt? ) Die is perfect voor salades, aanmaken van groenten of lekker in een soepje druppelen.
een potje met frutti ( gewoon lekker op je brood smeren, of op een stukje kaas, of op een cracker )
Dat was het toch?
Mijn postbode is gewoon inconsequent. De ene keer geeft ie het af bij de buurvrouw die altijd thuis is en de volgende keer dumpt ie het gewoon bij het postkantoor zonder het ook maar een tweede keer aan te bieden.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
He balen zeg...ik zat nog te twijfelen tussen een groot tablet chocolade en dit...maar chocolade kan ik natuurlijk niet maken, da's gemeen.
Rot brievenbussen
Paars! Dat zou denk ik wel heel leuk staan!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
mspoez: wat dacht je van kussentjes en een tapijt in een verwante kleursoort. Een soort van grijspaars,grijsblauw, zilvermetallic en een paar accentkussentjes in rood (de kleur van de stenen)?
Eventueel het plafond wit schilderen en wat kunst (een beeld ofzo, maar dan niet zo'n kitchding) neerzetten.
Een andere lamp doet ook wonderen. Kies dan voor een wat "lichter" model, dan ziet de kamer er meteen heel anders uit.
Oh ja, in balsamico gestoofde uitjesquote:Op donderdag 11 september 2008 21:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt
en nog een bakje met ik denk iets van uitjes? of is het iets anders? het ziet dr in elk geval lekker uit
Oh, dat blijf je hoor, waar je ook woont.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, als je in Leek woont, ben je geen echte Friezin meer, hoor
Friezen zijn rare wezens.... hihi!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat blijf je hoor, waar je ook woont..
Ik ben ook een Friezin.
Brrr....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat blijf je hoor, waar je ook woont..
Ik ben ook een Friezin.
Ah, daar ben je al! Als je het over de duivel hebt....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:38 schreef Sugar het volgende:
Coole keuken!
Foto!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, mijn woonkamer ziet er helemaal bizar uit. Tien strekkende meter boeken (2 meter hoog), een hoek met rozenbehang, een rode muur en een groene muur en daarbij meubels in diverse soorten, kleuren en formaten. Wel gezellig, maar erg rommelig. Gelukkig is de woonkamer heeeel groot.
Persoonlijk denk ik dat de combinatie rood met bruin te heftig wordt, maar als jij het mooi vindt moet je het vooral doen! Als het niet meer bevalt verf je het gewoon weer over. Het rode plafond is inderdaad mooi, maar je vroeg om verandering en dat krijg je met een andere kleur plafond![]()
Vraag het anders eens aan Sugar. Die heeft een leuke smaak vind ik.
Nou het bijpassend lijf nog....quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze passen ook wel een beetje bij je naam. Ze zijn wel een beetje vampig erotisch.....
Neem een chihuahua.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhhhh, hoe zoet
Nu wil ik ook een dochter. En ik wil helemaal geen kinderen
Idem. En Friezen zijn alomtegenwoordig.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:20 schreef Plukie86 het volgende:Wat zitten er veel Friezen in dit topic! Hier nog ééntje! Alhoewel ik nu even in de Randstad woon.
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb groenblauwe schoenen, maar die staan hier niet opWitte schoenen komen er never nooit niet in want die zijn (edit:) meestal lelijk. Paarse schoenen... neuh, mijn laarzen zijn al roodbruin/paars achtig. Moeilijk te combineren
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:49 schreef Merel het volgende:
Ik moet ook nog eens een oplossing verzinnen om alle schoenen en laarzen op te bergen. Echte schoenenkasten zijn lelijk en duur, maar de enorme stapels die nu verspreid door het huis liggen zijn ook geen gezicht
Die grijze laarzen had ik toen ik 14 was! En ze waren zoooo lelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo eerlijk om kritiek te geven en dan niets van jezelf te laten zien. Dus zo.
Ik zie er nog leuk uit in een zwart lang tshirt, een satijnen skinny jeans en barbieroze hakkenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Mijn kleding is meestal niet zo bijzonder, strak aansluitend shirtje (zwart, met vierkante hals) en een skinny jeans, en bijvoorbeeld die roze pums erbij. Dat is mooi. Maar het moet niet too much worden, dus én opvallende sieraden én opvallende schoenen, én opvallende kleding.
Eén opvallend item is genoeg. En bij mij zijn dat vaak schoenen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van twee jaar geleden of zo, maar je snapt het idee
Gewoon een simpele boekenkast van de blokker voor 17 euro of zo.
Die groene heb ik weg gedaan, en die witte met stippen ook!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Die groene
Je witte zijn ook cute
Meeste witte schoenen zijn enorm tacky.
Waar combineer je ze mee?
De eerste 10x ben je blauw, je armen, je schenen, je bovenbenen.. En voel je overal je spierenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
PF! Zeg me dat je het na een tijdje niet meer voelt, dat het went en dat je eelt op je schenen krijgt
Vandaag weer wezen Kickboksenwas zeer stoer, erg tof, vandaag wat getrapt, maar mèn wat deed dat een pijn, zelfs mèt beschermers
![]()
Nee, doe anders maar image blockquote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
no offence, npi, etc.
maar kan dat niet in 'het grote schoenen topic' ?
IK HEB M NIET BEDACHTTTT!!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
* Greys kijkt naar de topictitel...
Ik had eigenlijk andere foto's verwacht dan van schoenen
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar de collectie van dit jaar bestond uit mooie vierkante schoudertassen in leerquote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Echt? Ik vind de tassen van Guess vreselijk schreeuwerig
Ze hebben wel leuke truien, van allerlei zachte wolsoorten
Ik was op zoek naar wat grotere tassen... Combi leer/stof met print/veel metaal/blingbling hangers vond ik wat teveelquote:Op donderdag 11 september 2008 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar de collectie van dit jaar bestond uit mooie vierkante schoudertassen in leer. Dat vond ik reuze meevallen. Tja, en schoenen zijn bijna altijd goed natuurlijk
.
PF! Je nieuwe ritme!!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Smoesjes!
Ik ben slapen!
Kusjes!
Oja! Dus je zoektocht is goed afgelopen? Picsquote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar wat grotere tassen... Combi leer/stof met print/veel metaal/blingbling hangers vond ik wat teveel
Heb uiteindelijk een zeer keurige tas van effen donkerblauw/grijs leer gekocht, van Fred de la Bretoniere. Met een bijpassend kleiner schoudertasje
08:30-17:00 schulequote:
Die grote is awesome! Wieviele?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
De grotere was wat ik zocht (hier ingepakt om naar Edinburgh te vertrekken) maar de kleine was afgeprijsd en die kon ik dus niet laten liggen
300quote:Op donderdag 11 september 2008 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die grote is awesome! Wieviele?
De kleine is wel een leuk model; je kunt die lussen aan de zijkant losmaken, dan heb je een grotere, platte tas. Met de lussen vast is ie klein en bolquote:Op donderdag 11 september 2008 23:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan 10% van dat bedrag voor mij!
Oh, die bobbels gaan niet weg? Ik heb ze ook, al jaren, volgens mij al van voor taekwondoquote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
Moblo; die pijn gaat wel weg, maar je kunt je benen wel voorgoed verkloten.
Ik heb zelf op wedstrijdniveau combat escrima gedaan (= kickboksen + stokvechten )
Door de vele trappen op mijn schenen heb ik nu allemaal bobbels op mijn scheen-botten. Als je er met je vinger langs gaat heb je helemaal relief
Los van alle botten ( incl mijn neus 2 x ) die ik heb gebroken, is het niet echt een vrouwenlijf vriendelijke sport.
Oh gadverjakkes! Het sloeg op de topictitel!quote:
Ik vind ze allebei wel groot, of ligt het aan mijn timmermansoog?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
De grotere was wat ik zocht (hier ingepakt om naar Edinburgh te vertrekken) maar de kleine was afgeprijsd en die kon ik dus niet laten liggen
De grote heeft een significant ruimere inhoudquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel groot, of ligt het aan mijn timmermansoog?. Wel mooi, is het van dat zachte leer?
.
Je kunt ze eten als borrelhapje, bij een lekker wijntje en een stukje worst, bij een biefstukje, of lekker ordinair op een stukje brood, plakje truffelkaas, plakjes ui >quote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh, die bobbels gaan niet weg? Ik heb ze ook, al jaren, volgens mij al van voor taekwondo. Vandaag meegedaan met de tkd van de uni. Oh wat een heerlijke training
. Enorm veel conditiedingen (rennen etc), helemaal bezweet en weer onder de blauwe plekken. Nu goed moe. Nadeel: ben 4 uur weg van huis, om anderhalf uur te trainen. Btw PF, trappen jullie nou met je schenen of met de buitenkant van je voet? En wanneer kom je een keer langs?
@SHE, waar gebruik je die uitjes het lekkerst voor? Ik was van plan alles te gaan googlen, maar kan het natuurlijk ook aan de expert zelf vragen.
Godzijdankquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh gadverjakkes! Het sloeg op de topictitel!.
Ik denk datstou Liwadders bedoelst.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook een Fries, inclusief oer-Friese voor én achternaam
En ik woon ook in Friesland, maar niet in de provincie hoorin de stad spreken we gewoon Nederlands
Ik denk dat je beter iets anders kunt snacken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:27 schreef Superfast het volgende:
Een vraagje:
Sinds kort ben ik een beetje op mijn voeding aan het letten niet zozeer omdat ik nu kamp met een ernstig overgewicht ofzo maar meer om dit in de toekomst niet te krijgen ook
Aangezien ik bij het zien van chocola en koekjes lichtelijk lyrisch word ben ik (bij wijze van experiment) overgestapt van mijn standaard zoete troep (Marsen , Twixen , gevulde koeken , stroopwafels en Dorito's ) naar "stroopwafels"van Cereal waar geen suiker aan toegevoegd is maar wat wel gezoet is met Fructose.
De Dorito's heb ik vervangen door rijstenwafels van Snack a Jack.
Behalve dat die zooi een stuk minder lekker is dan het reguliere spul zullen we maar zeggen kost het ook nog een stuk meer ook.
Opzich heb ik hier geen problemen mee maar dan komt de vraag is het ook beter?
Er stond ergens op een site maar werd recentelijk nog aangehaald in een ander topic.
http://dikkepret.web-log.(...)fruitsuiker_sle.html
Fruitsuikers zijn dus slechter (als we dit artikel moeten geloven)dus dat Cereal spul maar vermijden?
Daarnaast schijnen rijstewafels behoorlijk verstoppend te werken en aangezien ik probeer zo vezelrijk mogelijk te eten om de stoelgang optimaal te houden zijn rijstewafels misschien ook niet zo best?
Ben benieuwd naar jullie ideeen hierover
Nee hoor. Ik sport niet en ben al ruim vier kilo afgevallen. Ik fiets wel elke dag naar mijn werk.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hallo, hier lurker
Dat SHE dieet met veel interesse gelezen, maar das gewoon een variant op het Men's Health buikspierdieet. En dat is weer een variant op het 'cutting'-dieet van body builders (vet verruilen voor spieren).
Enfin, inderdaad, geen zuikers, wel eiwitten en andere bouwstoffen.
Ik van >90 naar 82, waar ik met moeite blijf (streefgewicht @ 1m82 voor mij) met de nodige sportactiviteiten
Dit 'dieet' werkt alleen als je genoeg sport overigens.
Als je suiker binnenkrijgt gaat je insulinespiegel omhoog om dat weg te werken, van fructose niet. Dat wordt door de lever omgezet. In de jaren '70 werd daarom diabetici aangeraden om suiker te vervangen door fructose. Inmiddels is bekend dat van te veel fructose de lever 'op hol' slaat en gaat vervetten, plus dat fructose de veroozaker is van insulineresistentie oftewel ouderdomsdiabetes. Als men voor een studie naar diabetes ratten nodig heeft met ouderdomsdiabetes, worden ze een paar weken op een fructose-dieet gezet en dan worden ze insulineresistent.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:27 schreef Superfast het volgende:
Fruitsuikers zijn dus slechter (als we dit artikel moeten geloven)dus dat Cereal spul maar vermijden?
Ik ben 6 kg geleden begonnen met (ik weet het niet precies meer, maar ongeveer)quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je voor de vergelijking ook je vorige maten, Tinkepink?
Ik wil steeds mijn eigen naam eerst typen als ik de jouwe moet doen, ik heet Tineke..
dat kan gewoon hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:24 schreef kwakveense het volgende:
chaggo... ineens wee een kilo zwaarder... ik hoop dat t ofwel de rijstwafels van gisteren zijn, of vanwege mijn vast te zoute soep, of vanwege de capucijners...
een beetje schommelen vind ik prima, maar nu duik ik telkens als ik denk dat t goed gaat ineens weer terug naar de "bijna 83"
gvdgvd#@$#@$%
Ja hè?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een verschil!
ja..rationeel gezien weet ik dat ik zo moet denkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan gewoon hoorligt maar net aan de dag, wat je gegeten hebt en hoe je gepoept (
) hebt
niet chago worden maar gewoon denken 'da's mijn lijf'. Het gaat er ook en vooral om dat je gezond eet en leeft. Als je terug kan denken aan een gezonde verantwoorde dag moet je niet naar die getallen op de weegschaal kijken
Volgens mijn meting van zo net, 1m70.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe lang ben jij DAD?
Heb je toch nog iets gemistquote:
Volgens mij is dat zeker toch wel spannendquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Het was ook niet zo spannend hoor
Ik wilde van de pil af, en lief was het met me eens. Toen keken we naar alternatieven en die vonden we geen van allen acceptabel.
Toen sprak ik Co en die zei dat ik niet zo moeilijk moest doen en toen, en toen , en toen, en toen : deed ik dat niet meer en was ik gestopt.
Geen pilstop ivm bewuste kinderkeuze hoor, maar meer zo van ; als ik zwanger raak, dan is het geen probleem.
Ghehehe...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je toch nog iets gemist
Vamp, ik geloof dat er een diepzinnig-filosofische reden voor is. Maar ik vind het vooral erg lekker, als ontbijt
Dus als je zwanger wordt, dan houd je het kind dit keer wel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef SHE het volgende:
Ik ga niet agenda-neuken, dus dat zou wel erg snel zijn.
Maar jij was toch supervruchtbaar en ubergeil?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef SHE het volgende:
Ik ga niet agenda-neuken, dus dat zou wel erg snel zijn.
Dat gaat geen half jaar durenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij was toch supervruchtbaar en ubergeil?
Laten we een poule beginnen!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:22 schreef conleche het volgende:
M'n A&F pakje is binnen en in het kader van de complimentjes vissen spam ik hier wat foto's. Ik ben vooral erg blij met de Hoodie en het gestreepte shirtje. Dat groene ding zit wel erg strak. En de joggertbroek weer iets te wijd. Ik heb alles in maat M genomen en de hoodie past dan wel precies, maar ik ben klein! Als ik lang was geweest was hij absoluut tekort geweest, dus SHE, als je er nog over denkt om er een te bestellen, doe maar L.
Fotos
Nee, dat valt nu goed mee, heb ze nog wel hoor als ik zit bv. Maar kan je je voorstellen 13 kilo geleden! Toen had ik overal vetjes!quote:
Dan moet je er ook een bestellen en ook 1 voor mini-Kim en dan doen jullie samen de hoodie aan en de Allstars!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef k_i_m het volgende:
Co, die hoodie is leuk! Ik ben dol op hoodies.
Komtstou ook ut Liwwadden ofsuh?quote:Op vrijdag 12 september 2008 06:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk datstou Liwadders bedoelst.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet je er ook een bestellen en ook 1 voor mini-Kim en dan doen jullie samen de hoodie aan en de Allstars!![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:50 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Er was in Gooische vrouwen een keer een scene met Anouk en Vlinder (moeder-dochter) die hetzelfde jurkje aanhadden. En dat vónd ik toch leuk!.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Of jij een meisje en vivi een jongen?
Ik heb niet geturnd, wel geballet. En daarna nog een paar jaar judo. Als ik naar de schouders van m'n moeder en zus kijk weet ik dat het grotendeels genetica is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat valt nu goed mee, heb ze nog wel hoor als ik zit bv. Maar kan je je voorstellen 13 kilo geleden! Toen had ik overal vetjes!
O en Loveli, ik heb hetzelfde als jij, een brede schouderpartij. Heb jij vroeger ook geturnd??
http://www.abercrombie.com/anf/index.htmlquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Dat gestreepte shirt is leuk! Waar heb je al dat fraais besteld?
ehoorlijk jah...Als je nu pas wakker wordt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moest 7 uur op maar heb me verslapen
grrrr
En ik allebei een.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of jij een meisje en vivi een jongen?
Ik zeg niets.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:15 schreef conleche het volgende:
Zo, nu ben ik even uitgevierd. (steak frites op en chocotaart) Ik kwam een oude vriend tegen die vroeg of ik morgenavond meeging naar een soort reunie en nu heb ik ja gezegd, maar ben nu al moe als ik er aan denk. Bovendien zat ie broeierig naar me te kijken. Geen goed plan dus.
![]()
(vooral ook omdat ie er lekker uitzag. Dat is natuurlijk de kat op het spek binden)
quote:
Nee en ik ben vandaag ook vrij! Weekend ben ik wel aan het werk, dus dan kan iedereen nog langskomen en dan ga ik lekker naar Frankrijk. Heb er veel zin in!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Zijn PF en Chico nu al bij Conleche langs geweest?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:06 schreef Sugar het volgende:
[..]
En ik allebei een.
En Tinkepink ook.
En vamp van alles heul veul.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:30 schreef kwakveense het volgende:
ik heb even een "ik hoef niks" lief voor mezelf dagje...
ben al de hele ochtend aan t huilen, heb knallende kopijn, geen stem en koorts. goeie combi van slechte weerstand/begin van ziek worden en teveel aan mn kop en stiekem een restje liefdesverdriet (ik laat dat nooit zo toe en dan slaat t na een poosje keihard terug).... vandaag dus even binnen blijven (tot vanavond in elk geval) en lief zijn, niks hoeven...dit weekend zien we wel weer...
Ja, en ik voel me beroerd!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.abercrombie.com/anf/index.html
PF!! Nu pas wakker?
Vruchtbaar zijn we zeker, maar geil?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik werd om 5 uur wakker (ik word nooit 's nachts wakker om naar de wc te gaan) want ik moest plassen.. Nou ja gedaan.. Moest ik weer plassen en deed het beetje pijn achtig.. Nou ja dus ik nog een keer en maar veel water gedronken. Toen moest ik weer (steeds 3 minuten later of zo) En toen dacht ik, ja daaagquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:39 schreef vamperotica het volgende:
Och... Pf...Ook al beroerderig...
Ik ken hetquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het lukt me maar niet om een onderwerp voor m'n masterscriptie te verzinnen en dat is zó frustrerend.
Ik specialiseer me in historische letterkunde, en dan voornamelijk toneel uit de zeventiende eeuw. Ik heb ook al een stage, vanaf december, op de zaal BC in de UB. Daar ga ik waarschijnlijk een collectiebeschrijving maken van de toneelcollectie. Ik wil dus 'iets' gaan doen met een toneelstuk uit de zeventiende eeuw waarvan een exemplaar in de UB ligt, maar wat? Een editie heb ik voor m'n BA-scriptie al gemaakt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken het. Met mijn bachelorscriptie wilde het ook niet zo lukken, met de masterscriptie echter wel!
Wat is je vakgebied ook alweer? En wat zijn je interesses? Misschien heb ik nog ideeën.
Heb je al recente vakliteratuur doorgespit? Daarin worden vaak ook wel suggesties gedaan voor vervolgonderzoek.
Vakliteratuur doorspitten dan, echt doen. Op die manier ben ik ook aan mijn scriptieonderwerp gekomen destijds (narratieve overtuiging; was nog weinig mee gedaan in Nederland en ik heb een 8 gekregen).quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik specialiseer me in historische letterkunde, en dan voornamelijk toneel uit de zeventiende eeuw. Ik heb ook al een stage, vanaf december, op de zaal BC in de UB. Daar ga ik waarschijnlijk een collectiebeschrijving maken van de toneelcollectie. Ik wil dus 'iets' gaan doen met een toneelstuk uit de zeventiende eeuw waarvan een exemplaar in de UB ligt, maar wat? Een editie heb ik voor m'n BA-scriptie al gemaakt.
Dat van die vakliteratuur is een goed idee. Ik ben nu nog wat dingen over methodologieën aan het doornemen.
Ok, dat ga ik maandag als eerste doen. Ik heb al gesproken met een docent, die gaat ook voor me nadenken en rondkijken en zo. Dank je wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vakliteratuur doorspitten dan, echt doen. Op die manier ben ik ook aan mijn scriptieonderwerp gekomen destijds (narratieve overtuiging; was nog weinig mee gedaan in Nederland en ik heb een 8 gekregen).
Hebben de docenten geen suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |