Geen idee wat een poidh is. Het zou een 'picture of ... ' kunnen zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
POIDH!!
Ik vind boeken met plaatjes ook leuker, dus als iemand nou zo nu en dan eens een pic post. Mijn dank!
Mooi horloge. En als je kledingstijl "sportief" wordt genoemd is dat een synoniem voor "niet netjes".quote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Fipo!
Raar vond ik het wel dat die verkoopster mij zoiets ook aanraadde omdat ik er volgens haar 'sportief' uitzag. Ik begreep totaal niet waar ze het over had met m'n wijde pijpen broek, vans en felgekleurde tas. Misschien wilde ze liever 'stinkhippie' zeggen maar vond ze dat niet zo netjes![]()
Same here. Ik heb ook net 2 paar laarzen gekocht en nu wil ik alweer 2 paar nieuwe schoenen. Alleen zijn die niet E60,- per stuk, maar E100,-quote:Op donderdag 11 september 2008 15:38 schreef Merel het volgende:
Ik heb een probleem. Er staat nog ¤ 20 op m'n rekening en ik wil alweer voor ¤ 60 aan schoenen gaan kopen. En dat terwijl ik nog geen twee week geleden twee paar laarzen gekregen heb. Ik koop elke maand minstens 2 paar schoenen of laarzen. Het is een verslaving, echt waar. Bestaan daar afkickklinieken voor?
Zeg dan 'casual'. Bij 'sportief' denk ik aan iemand met uhh een trainingsjack en shiny shiny witte nikes en een joggingbroek ofzo. En een plastic horloge met LCD schermpjequote:Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi horloge. En als je kledingstijl "sportief" wordt genoemd is dat een synoniem voor "niet netjes".
Ik mis:quote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Over schoenen gesproken, een deel van mijn collectie. Inmiddels zijn er al weer diverse paren schoenen bijgekomen en liggen er ook nog schoenen bij mijn vriend thuis:
En dan nog meer schoenen willen hé
Wat een gezellige foto!! Zie ook heel lieve schoentjes ertussen staan! Ik bewaar m'n schoenen altijd in schoenendozen, dan blijven ze het mooist. Maar nu heb ik wel overal van die dozen staan!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Over schoenen gesproken, een deel van mijn collectie. Inmiddels zijn er al weer diverse paren schoenen bijgekomen en liggen er ook nog schoenen bij mijn vriend thuis:
[ afbeelding ]
En dan nog meer schoenen willen hé
Ik heb ook altijd kleren aan die net niet passen bij de winkels waar ik binnenloop. Heb ik net een mantelpakje aan op de dag dat ik zo'n skate-winkel binnenwandel omdat ik leuke sneakers zoek, of loop ik juist in een gescheurde spijkerbroek als ik iets bij een luxe juwelier wil uitzoeken. En dan hóór je die mensen gewoon denken "Wat doet zij hier, zij hoort hier niet!"quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk![]()
Speciaal voor Viking dan!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef vamperotica het volgende:
kutten kanen
M'n broek was heelquote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd kleren aan die net niet passen bij de winkels waar ik binnenloop. Heb ik net een mantelpakje aan op de dag dat ik zo'n skate-winkel binnenwandel omdat ik leuke sneakers zoek, of loop ik juist in een gescheurde spijkerbroek als ik iets bij een luxe juwelier wil uitzoeken. En dan hóór je die mensen gewoon denken "Wat doet zij hier, zij hoort hier niet!"
Ik heb groenblauwe schoenen, maar die staan hier niet opquote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik mis:
witte
paarse
blauwe
groene
dierenprint
etc
Dat heb je alleen bij écht heel dunne hakken zoals dezequote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Merel het volgende:
Het probleem met zulke dunne (of juist die bewerkte) hakken is altijd dat je er zo mee tussen de straatstenen blijft steken. Ik vind dat zo zonde, al m'n lieve schoenen met beschadidgde hakken
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Hemeltje Ewelina, jouw en mijn smaak in schoenen verschillen werkelijk als dag en nacht
Bij mij is dat op zich een vereiste wil ik schoenen kopenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:17 schreef Ewelina het volgende:
Ik draag soms wel platte schoenen hoor. Maar niet vaak. (er staan wel een paar platte schoentjes op de foto, een paar rode, zilveren en zware ballerina's, een stel Nikes en nog slippers). Mijn hoge laarzen hebben bijvoorbeeld wel een hak maar lopen heerlijk
O, dat hadden we je nog niet verteld hè, maar in dit topic, mag je alleen posten mét foto's!! (hoofd hoeft niet, mag wel!)quote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb meestal lekkere lompe schoenen aan, en al helemaal niet met hak...
Complimenten die ik heb gekregen: Je moet niet nog meer afvallen, je nek is dun, en vandaag: Je hebt spillebenen (ik met mijn stalpoten)
Ben misschien niet echt dik meer maar zo voelt het nog wel, moet dat toch proberen af te leren....
Die vind ik mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef Ewelina het volgende:
O, trouwens, PF, ik lieg. Ik heb wel witte schoenen, nog niet zo lang geleden gekocht
[ afbeelding ]
Nu nog bedenken waar ik ze bij aan ga trekken.
Erm, nee niet echtquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij mij is dat op zich een vereiste wil ik schoenen kopenAls ik die foto's zo zie, weet ik meteen dat dat bij jou niet zo is!
Paar weken geleden gekocht in de Bijenkorf, in de aanbieding. Van 115,- naar 30,-. Da's nog eens leuk schoenen kopenquote:
SPOILER: SorryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Ligt er volgens mij vooral aan hoe je het draagt. Als ik opvallende schoenen aan heb, hou ik de rest bescheiden.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind de meeste toch een beetje... ordinair, geloof ik..
Tinkepink: weet jij zeker dat jij niet mijn bij de geboorte gescheiden tweelingzus bent!?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Tinkepink het volgende:Die roze en zwartwitgestippelde wil ik wel overnemen Ewelina
Het zou kunnenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Tinkepink: weet jij zeker dat jij niet mijn bij de geboorte gescheiden tweelingzus bent!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |