Geen idee wat een poidh is. Het zou een 'picture of ... ' kunnen zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef conleche het volgende:
[..]
POIDH!!
Ik vind boeken met plaatjes ook leuker, dus als iemand nou zo nu en dan eens een pic post. Mijn dank!
Mooi horloge. En als je kledingstijl "sportief" wordt genoemd is dat een synoniem voor "niet netjes".quote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Fipo!
Raar vond ik het wel dat die verkoopster mij zoiets ook aanraadde omdat ik er volgens haar 'sportief' uitzag. Ik begreep totaal niet waar ze het over had met m'n wijde pijpen broek, vans en felgekleurde tas. Misschien wilde ze liever 'stinkhippie' zeggen maar vond ze dat niet zo netjes![]()
Same here. Ik heb ook net 2 paar laarzen gekocht en nu wil ik alweer 2 paar nieuwe schoenen. Alleen zijn die niet E60,- per stuk, maar E100,-quote:Op donderdag 11 september 2008 15:38 schreef Merel het volgende:
Ik heb een probleem. Er staat nog ¤ 20 op m'n rekening en ik wil alweer voor ¤ 60 aan schoenen gaan kopen. En dat terwijl ik nog geen twee week geleden twee paar laarzen gekregen heb. Ik koop elke maand minstens 2 paar schoenen of laarzen. Het is een verslaving, echt waar. Bestaan daar afkickklinieken voor?
Zeg dan 'casual'. Bij 'sportief' denk ik aan iemand met uhh een trainingsjack en shiny shiny witte nikes en een joggingbroek ofzo. En een plastic horloge met LCD schermpjequote:Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi horloge. En als je kledingstijl "sportief" wordt genoemd is dat een synoniem voor "niet netjes".
Ik mis:quote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Over schoenen gesproken, een deel van mijn collectie. Inmiddels zijn er al weer diverse paren schoenen bijgekomen en liggen er ook nog schoenen bij mijn vriend thuis:
En dan nog meer schoenen willen hé
Wat een gezellige foto!! Zie ook heel lieve schoentjes ertussen staan! Ik bewaar m'n schoenen altijd in schoenendozen, dan blijven ze het mooist. Maar nu heb ik wel overal van die dozen staan!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Over schoenen gesproken, een deel van mijn collectie. Inmiddels zijn er al weer diverse paren schoenen bijgekomen en liggen er ook nog schoenen bij mijn vriend thuis:
[ afbeelding ]
En dan nog meer schoenen willen hé
Ik heb ook altijd kleren aan die net niet passen bij de winkels waar ik binnenloop. Heb ik net een mantelpakje aan op de dag dat ik zo'n skate-winkel binnenwandel omdat ik leuke sneakers zoek, of loop ik juist in een gescheurde spijkerbroek als ik iets bij een luxe juwelier wil uitzoeken. En dan hóór je die mensen gewoon denken "Wat doet zij hier, zij hoort hier niet!"quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk![]()
Speciaal voor Viking dan!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef vamperotica het volgende:
kutten kanen
M'n broek was heelquote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd kleren aan die net niet passen bij de winkels waar ik binnenloop. Heb ik net een mantelpakje aan op de dag dat ik zo'n skate-winkel binnenwandel omdat ik leuke sneakers zoek, of loop ik juist in een gescheurde spijkerbroek als ik iets bij een luxe juwelier wil uitzoeken. En dan hóór je die mensen gewoon denken "Wat doet zij hier, zij hoort hier niet!"
Ik heb groenblauwe schoenen, maar die staan hier niet opquote:Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik mis:
witte
paarse
blauwe
groene
dierenprint
etc
Dat heb je alleen bij écht heel dunne hakken zoals dezequote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Merel het volgende:
Het probleem met zulke dunne (of juist die bewerkte) hakken is altijd dat je er zo mee tussen de straatstenen blijft steken. Ik vind dat zo zonde, al m'n lieve schoenen met beschadidgde hakken
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Hemeltje Ewelina, jouw en mijn smaak in schoenen verschillen werkelijk als dag en nacht
Bij mij is dat op zich een vereiste wil ik schoenen kopenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:17 schreef Ewelina het volgende:
Ik draag soms wel platte schoenen hoor. Maar niet vaak. (er staan wel een paar platte schoentjes op de foto, een paar rode, zilveren en zware ballerina's, een stel Nikes en nog slippers). Mijn hoge laarzen hebben bijvoorbeeld wel een hak maar lopen heerlijk
O, dat hadden we je nog niet verteld hč, maar in dit topic, mag je alleen posten mét foto's!! (hoofd hoeft niet, mag wel!)quote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb meestal lekkere lompe schoenen aan, en al helemaal niet met hak...
Complimenten die ik heb gekregen: Je moet niet nog meer afvallen, je nek is dun, en vandaag: Je hebt spillebenen (ik met mijn stalpoten)
Ben misschien niet echt dik meer maar zo voelt het nog wel, moet dat toch proberen af te leren....
Die vind ik mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef Ewelina het volgende:
O, trouwens, PF, ik lieg. Ik heb wel witte schoenen, nog niet zo lang geleden gekocht
[ afbeelding ]
Nu nog bedenken waar ik ze bij aan ga trekken.
Erm, nee niet echtquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij mij is dat op zich een vereiste wil ik schoenen kopenAls ik die foto's zo zie, weet ik meteen dat dat bij jou niet zo is!
Paar weken geleden gekocht in de Bijenkorf, in de aanbieding. Van 115,- naar 30,-. Da's nog eens leuk schoenen kopenquote:
SPOILER: SorryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Ligt er volgens mij vooral aan hoe je het draagt. Als ik opvallende schoenen aan heb, hou ik de rest bescheiden.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind de meeste toch een beetje... ordinair, geloof ik..
Tinkepink: weet jij zeker dat jij niet mijn bij de geboorte gescheiden tweelingzus bent!?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Tinkepink het volgende:Die roze en zwartwitgestippelde wil ik wel overnemen Ewelina
Het zou kunnenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Tinkepink: weet jij zeker dat jij niet mijn bij de geboorte gescheiden tweelingzus bent!?
Dat ziet er inderdaad al helemaal niet uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij vooral aan hoe je het draagt. Als ik opvallende schoenen aan heb, hou ik de rest bescheiden.
Dit is pas ordinair:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
Hee, rollade, dat ga ik morgen eens eten! Senks Ewelina
Oh, daar zie ik de humor nog wel van in. Nog lelijker zouden ze zijn als ze net boven de enkel ophouden. Van die enkelsandalen *ril*quote:
Is de ene kant openknippen niet beter? Dan kan je een 'flat' bouwen van je schoenen in de dozen als je er echt heel veel hebt en ze er ook zo uithalenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Dan kan je ze ook gewoon allemaal stapelen. Best een leuk gezicht.
Dat is wel een mooie broekquote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zeg dan 'casual'. Bij 'sportief' denk ik aan iemand met uhh een trainingsjack en shiny shiny witte nikes en een joggingbroek ofzo. En een plastic horloge met LCD schermpje![]()
Een fotoreportage:
Ik met mijn 'sportieve' outfit: schoenen
[ afbeelding ]
+ broek
http://www.republic.co.uk(...)/61574/61574_lg2.jpg
+ hippie shirt
[ afbeelding ]
+ gekleurde stoffen tas
(kan geen goede van vinden)
--> Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk![]()
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Op zich werkt schoenendozen wel heel goed. Wat ik een goede tip vind (zelf nog niet uitgevoerd) is om een foto op de doos te plakken van het paar schoenen dat in de doos zit, zodat je niet telkens misgrijpt. Op de volgende regenachtige middag, lijkt me dat wel een leuk projectje.
Dan kan je ze ook gewoon allemaal stapelen. Best een leuk gezicht.
Dan worden ze stoffig!! Maar voor huishoudelijke types misschien wel een idee.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is de ene kant openknippen niet beter? Dan kan je een 'flat' bouwen van je schoenen in de dozen als je er echt heel veel hebt en ze er ook zo uithalen
Ohja. Logisch dat ik daar niet aan dacht, want op zich denk ik: Als ze stoffig worden draag je ze niet genoegquote:Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan worden ze stoffig!! Maar voor huishoudelijke types misschien wel een idee.
Dan koop je allemaal dezelfde dozen bij de Ikea (je hebt tegenwoordig van die mooie stoffen). (zal even plaatje zoeken)quote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnen
Ik zie geen plaatje.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen lijken me geweldig!
Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk (die bruine en die zwarte pumps zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo eerlijk om kritiek te geven en dan niets van jezelf te laten zien. Dus zo.
De laarzen zijn heel strak aansluitende stretchlaarzen (mijn kuiten zijn altijd te smal voor 'gewone' laarzen) en ik hoor juist dat ze heel elegant zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk (die bruine en die zwarte pumps zijn)
Alleen je laarzen vind ik echt niet mooi (te lomp model naar mijn smaak) en die groene ook niet zo, want ik houd niet zo van strikjes op schoenen en ik vind de kleur niet zo.
Ik vind het trouwens wel een beetje weird dat ik hier zo vaak hoor dat mijn schoenen niet mooi zijn (of ordinair)
Smaken verschillen, maar IRL krijg ik er echt heel vaak complimenten over.
Jawel, en nu komt Miss Organise los hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnen
Ja, ik maakte een beginnersfout.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.
Nu wel.![]()
Ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk vooral de neus niet zo mooi. Ik houd niet van vierkante neuzen. Maar ik heb dan ook heel smalle kleine voeten en zo'n schoen maakt ze lomp.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De laarzen zijn heel strak aansluitende stretchlaarzen (mijn kuiten zijn altijd te smal voor 'gewone' laarzen) en ik hoor juist dat ze heel elegant zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige hoge laarzen die goed zaten.
Mbt laarzen heb ik trouwens het omgekeerde probleem. Mijn kuiten zijn net 1 a 2 cm te dik
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja die ken ik! Maar die dozen zijn groter dan de gemiddelde schoenendoos, ik zo'n doos kan ik wel 3 paar kwijt. Maar dat vind ik dan weer rommelig. Maar slechts 1 paar erin vind ik weer zonde van de ruimte. Dus begin ik er niet eens aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef SHE het volgende:
Jawel, en nu komt Miss Organise los hoor
Bij Ikea koop je hele leuke witte/roze of whatever kleur doosjes. Worden per 3 in een pak verkocht voor 4 euro ofzo.
Die zet je in elkaar met alu nopjes en dingen die erbij zitten. Ontzettend leuke dozen.
Aan de voorkant zit een sparing waarin je OF een foto kan klemmen, of gewoon een kaartje met daarop het type schoen zoals ' zwarte pumps ' , ' hoge laarzen ' etc,
Dat klopt ook wel. Mijn kleding is meestal niet zo bijzonder, strak aansluitend shirtje (zwart, met vierkante hals) en een skinny jeans, en bijvoorbeeld die roze pums erbij. Dat is mooi. Maar het moet niet too much worden, dus én opvallende sieraden én opvallende schoenen, én opvallende kleding.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het heeft allicht ook met het totaalplaatje te maken, Ewelina. Trek het je niet aan
Ik zie het dan helemaal voor me in combi met die glimmende roze rok en een ver openstaand wit bloesje.... *rilquote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Mijn kleding is meestal niet zo bijzonder, strak aansluitend shirtje (zwart, met vierkante hals) en een skinny jeans, en bijvoorbeeld die roze pums erbij. Dat is mooi. Maar het moet niet too much worden, dus én opvallende sieraden én opvallende schoenen, én opvallende kleding.
Eén opvallend item is genoeg. En bij mij zijn dat vaak schoenen.
Neuh, dat lijkt maar zo. Ze sluiten heel strak aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Die schoenen zijn scheef, Ewelina
Ieeeeeewquote:Op donderdag 11 september 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie het dan helemaal voor me in combi met die glimmende roze rok en een ver openstaand wit bloesje.... *ril
quote:
Loopt een slingback niet verschrikkelijk? Ik vind dat echt een ramp (daarom koop ik dus geen slingbacks meer, ook al zijn ze nog zo mooi)quote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Mijn lievelingsschoentjes at the moment
Vorig jaar al gekocht bij Sacha in de ausverkauf voor dertig euro en zo lopen echt als pantoffeltjes!
In speerde er gewoon mee op Madeira (al twee keer inmiddels dus) over de keitjes als we uit eten gingen.
En elke keer als ik ze ergens aan heb, gisteravond in de kroeg bv weer, roept er wel iemand dat ik van die leuke schoenen aan heb. Zijn ze niet enig?De neus is open trouwens, dat zie je niet zo goed zo.
[ afbeelding ]
Ja, helemaal mijn ding! En de kleur = fabquote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Mijn lievelingsschoentjes at the moment (nog steeds eigenlijk)
Vorig jaar al gekocht bij Sacha in de ausverkauf voor dertig euro en zo lopen echt als pantoffeltjes!
In speerde er gewoon mee op Madeira (al twee keer inmiddels dus) over de keitjes als we uit eten gingen.
En elke keer als ik ze ergens aan heb, gisteravond in de kroeg bv weer, roept er wel iemand dat ik van die leuke schoenen aan heb. Zijn ze niet enig?De neus is open trouwens, dat zie je niet zo goed zo.
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef Greys het volgende:
Deze niet in elk gevalEcht, ik loop er overal op, zelfs op die rottige kleine rondje keien op Madeira dus.
Op een gegeven moment zakte het bandje over mijn hiel wel soms af, maar die zet ik nu een gaatje strakker en dan loopt het helemaal super!
Hangt van je brievenbus af, bij sommigen past ie erdoor, bij anderen niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:
Envelopje? Bij mij was het iets dat niet door de bus paste. Of dat was gewoon wat anders, kan ook, maar ik verwacht geen pakketje.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Hangt van je brievenbus af, bij sommigen past ie erdoor, bij anderen niet.
Jij bent gewoon een beetje nauw Ise.
Geeft niets, gewoon ontspannen!
En wie gaat dat allemaal opeten, chef?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat flauw! Nou heb ik de lottery gemist omdat ik me in Schotland zat vol te proppen met witte bloem en suiker
Ik wil trouwens weleens sticky toffee pudding gaan maken... Zoooo lekkerMaar eerst morgen weer eens een rabarbertaart bakken
Kan nog net. Dezelfde als je partner was erger geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook schoenen gekocht in de vakantie. Dezelfde als mijn kind. Dat vond ik tof. Foto volgt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
[..]
En wie gaat dat allemaal opeten, chef?
Dat zit gewoon ergens in een vakje van een tasje of zo'n zijkant-frummel-zakje van de koffer geproptquote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben het kabeltje van mijn fototoestel kwijt. Dat heeft mijn wederhelft kwijt gemaakt, ik weet het zeker.
Ik moet 'm morgen bij het postkantoor gaan halenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
De postbode heeft geprobeerd om een pakje te bezorgen, dat was vast van SHE. Ik was er alleen niet. Hopelijk komt hij vanavond nog eens langs.
ik ga de docu over anorexia kijken... weet niet op welke zender, maar begint om half negen...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Oh DML, deze keer sla ik hem toch over (Confessions of a Teenage Drama Queen is het, die trekt me niet zo) en de docu over 9-11 van Michael Moore komt ook, geloof dat ik die ga kijken. Maar dank! Wijvenfilm tips zijn altijd welkom
Oh nu maak je me aan het twijfelen...quote:Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ga de docu over anorexia kijken... weet niet op welke zender, maar begint om half negen...
Die is leuk!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ik heb daarstraks voor 5 euri Maid in Manhattan gekocht, over wijvenfilm gesproken
thx Greysquote:Op donderdag 11 september 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nu maak je me aan het twijfelen...
Maar ik geloof dat Heer Greys toch een voorkeur voor de Michael Moore docu heeft
Hoop dat je je snel weer wél optimaal voelt!
De worst lijkt me duidelijk ( wel velletje eraf halen! )quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
allereerst @ She, wat een onwijs leuk en lief mandje
alleen ik weet niet precies wat het allemaal is, want mijn italiaans is niet al te best![]()
dus zou je mij dat kunnen melden? het ziet dr wel allemaal erg lekker uit
mooie schoenen in dit topicik heb dr ook best veel... maar geen foto's.. *(zal ik nog wel ff een keer doen)
momenteel favo zijn mijn zwarte lakpumps van espritmet een relatief hoge hak. Best sexy shoes
![]()
voel me nog steeds niet optimaal, maar gelukkig hoef ik nog maar 1 nachtje... zal; mijn eetlijstje ook maar niet vermelden... want het was te weinig... was zo beroerd dat ik bijna niets naar binnen kreeg van8....
Ik zou gaan voor de grijsblauwe combi. Dat oranje en rood is vind ik persoonlijk iets té. Maar je moet gewoon doen wat JIJ het leukst vind.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef mspoez het volgende:
Doe eens kijken meiden, ik wil straks als stbex weg is intern verhuizen maar heb niet heel veel geld ofzo dus meot het met wat kleurtjes en wat frutsels. Wat vinden jullie mooier?
[ afbeelding ]
He balen zeg...ik zat nog te twijfelen tussen een groot tablet chocolade en dit...maar chocolade kan ik natuurlijk niet maken, da's gemeen.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moet 'm morgen bij het postkantoor gaan halen![]()
Maar dat maakt niks uit want ik vind het heul lief van SHE.
Greys! Er is weer zo'n donderdagavond film op net5. Iets voor jou?
Ja hoi, vertel eens waar dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo net heerlijk gegeten bij het beste restaurant van Groningen (vinden wij tenminste)..
De Kleine Groote, zit aan het Schuitendiep (loopafstand voor ons, dus we kunnen naar huis róllenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoi, vertel eens waar dan?
Woon nu zelf in Leek dus dat is wel te doen
bedanktquote:Op donderdag 11 september 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
De worst lijkt me duidelijk ( wel velletje eraf halen! )
Er zit een stuk truffelkaas in, een fles olie ( ik heb voor jullie beiden een andere gedaan dus ik weet niet welke je hebt? ) Die is perfect voor salades, aanmaken van groenten of lekker in een soepje druppelen.
een potje met frutti ( gewoon lekker op je brood smeren, of op een stukje kaas, of op een cracker )
Dat was het toch?
Mijn postbode is gewoon inconsequent. De ene keer geeft ie het af bij de buurvrouw die altijd thuis is en de volgende keer dumpt ie het gewoon bij het postkantoor zonder het ook maar een tweede keer aan te bieden.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
He balen zeg...ik zat nog te twijfelen tussen een groot tablet chocolade en dit...maar chocolade kan ik natuurlijk niet maken, da's gemeen.
Rot brievenbussen
Paars! Dat zou denk ik wel heel leuk staan!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
mspoez: wat dacht je van kussentjes en een tapijt in een verwante kleursoort. Een soort van grijspaars,grijsblauw, zilvermetallic en een paar accentkussentjes in rood (de kleur van de stenen)?
Eventueel het plafond wit schilderen en wat kunst (een beeld ofzo, maar dan niet zo'n kitchding) neerzetten.
Een andere lamp doet ook wonderen. Kies dan voor een wat "lichter" model, dan ziet de kamer er meteen heel anders uit.
Oh ja, in balsamico gestoofde uitjesquote:Op donderdag 11 september 2008 21:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt
en nog een bakje met ik denk iets van uitjes? of is het iets anders? het ziet dr in elk geval lekker uit
Oh, dat blijf je hoor, waar je ook woont.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, als je in Leek woont, ben je geen echte Friezin meer, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |