Dat ziet er inderdaad al helemaal niet uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij vooral aan hoe je het draagt. Als ik opvallende schoenen aan heb, hou ik de rest bescheiden.
Dit is pas ordinair:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
Hee, rollade, dat ga ik morgen eens eten! Senks Ewelina
Oh, daar zie ik de humor nog wel van in. Nog lelijker zouden ze zijn als ze net boven de enkel ophouden. Van die enkelsandalen *ril*quote:
Is de ene kant openknippen niet beter? Dan kan je een 'flat' bouwen van je schoenen in de dozen als je er echt heel veel hebt en ze er ook zo uithalenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Dan kan je ze ook gewoon allemaal stapelen. Best een leuk gezicht.
Dat is wel een mooie broekquote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zeg dan 'casual'. Bij 'sportief' denk ik aan iemand met uhh een trainingsjack en shiny shiny witte nikes en een joggingbroek ofzo. En een plastic horloge met LCD schermpje![]()
Een fotoreportage:
Ik met mijn 'sportieve' outfit: schoenen
[ afbeelding ]
+ broek
http://www.republic.co.uk(...)/61574/61574_lg2.jpg
+ hippie shirt
[ afbeelding ]
+ gekleurde stoffen tas
(kan geen goede van vinden)
--> Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk![]()
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Op zich werkt schoenendozen wel heel goed. Wat ik een goede tip vind (zelf nog niet uitgevoerd) is om een foto op de doos te plakken van het paar schoenen dat in de doos zit, zodat je niet telkens misgrijpt. Op de volgende regenachtige middag, lijkt me dat wel een leuk projectje.
Dan kan je ze ook gewoon allemaal stapelen. Best een leuk gezicht.
Dan worden ze stoffig!! Maar voor huishoudelijke types misschien wel een idee.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is de ene kant openknippen niet beter? Dan kan je een 'flat' bouwen van je schoenen in de dozen als je er echt heel veel hebt en ze er ook zo uithalen
Ohja. Logisch dat ik daar niet aan dacht, want op zich denk ik: Als ze stoffig worden draag je ze niet genoegquote:Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan worden ze stoffig!! Maar voor huishoudelijke types misschien wel een idee.
Dan koop je allemaal dezelfde dozen bij de Ikea (je hebt tegenwoordig van die mooie stoffen). (zal even plaatje zoeken)quote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnen
Ik zie geen plaatje.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen lijken me geweldig!
Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk (die bruine en die zwarte pumps zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo eerlijk om kritiek te geven en dan niets van jezelf te laten zien. Dus zo.
De laarzen zijn heel strak aansluitende stretchlaarzen (mijn kuiten zijn altijd te smal voor 'gewone' laarzen) en ik hoor juist dat ze heel elegant zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk (die bruine en die zwarte pumps zijn)
Alleen je laarzen vind ik echt niet mooi (te lomp model naar mijn smaak) en die groene ook niet zo, want ik houd niet zo van strikjes op schoenen en ik vind de kleur niet zo.
Ik vind het trouwens wel een beetje weird dat ik hier zo vaak hoor dat mijn schoenen niet mooi zijn (of ordinair)
Smaken verschillen, maar IRL krijg ik er echt heel vaak complimenten over.
Jawel, en nu komt Miss Organise los hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |