abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61553993
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ligt er volgens mij vooral aan hoe je het draagt. Als ik opvallende schoenen aan heb, hou ik de rest bescheiden.

Dit is pas ordinair:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad al helemaal niet uit.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61554081

Waarom, waarom?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61554121
Hee, rollade, dat ga ik morgen eens eten! Senks Ewelina
pi_61554153
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
Hee, rollade, dat ga ik morgen eens eten! Senks Ewelina
  donderdag 11 september 2008 @ 16:44:12 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61554215
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:39 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom, waarom?
Oh, daar zie ik de humor nog wel van in. Nog lelijker zouden ze zijn als ze net boven de enkel ophouden. Van die enkelsandalen *ril*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61554245
schoenen! noes!!
gisteren met Isa en Lein te lang in een schoenenwinkel gezeten

tevens tvp net gespinned, uurtje rust nu kickboksen
Ja doei.
pi_61554307
Whoa.... Ik geloof dat ik het met DaD eens ben Die witte schoenen, dat méén je niet....

Jij vindt mijn schoenen vast lomp en onvrouwelijk
Ik draag veel sneakers, loop op mijn werk ook regelmatig op rubberlaarzen (wel turquoise met lichtblauwe stippeltjes ) en verder veel op teenslippers met dunne bandjes. Voor de winter wil ik een of twee paar mooie & praktische laarzen
pi_61554362
Ik moet ook nog eens een oplossing verzinnen om alle schoenen en laarzen op te bergen. Echte schoenenkasten zijn lelijk en duur, maar de enorme stapels die nu verspreid door het huis liggen zijn ook geen gezicht
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61554446

Ik vind het niet zo eerlijk om kritiek te geven en dan niets van jezelf te laten zien. Dus zo.
pi_61554476
Ik heb maar 1 paar schoenen, toch maar eens gaan kijken naar nieuwe. Sommige hier zijn erg mooi.
pi_61554482
Op zich werkt schoenendozen wel heel goed. Wat ik een goede tip vind (zelf nog niet uitgevoerd) is om een foto op de doos te plakken van het paar schoenen dat in de doos zit, zodat je niet telkens misgrijpt. Op de volgende regenachtige middag, lijkt me dat wel een leuk projectje.

Dan kan je ze ook gewoon allemaal stapelen. Best een leuk gezicht.
pi_61554517
Ik heb o.m. deze:

Ik kan geen foto maken van mijn schoenen, want ben niet thuis

Die van DaD zijn al beduidend meer mijn smaak.
pi_61554526
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef conleche het volgende:

Is de ene kant openknippen niet beter? Dan kan je een 'flat' bouwen van je schoenen in de dozen als je er echt heel veel hebt en ze er ook zo uithalen
Het mooi kotsende meisje.
pi_61554536
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zeg dan 'casual'. Bij 'sportief' denk ik aan iemand met uhh een trainingsjack en shiny shiny witte nikes en een joggingbroek ofzo. En een plastic horloge met LCD schermpje

Een fotoreportage:

Ik met mijn 'sportieve' outfit: schoenen
[ afbeelding ]
+ broek
http://www.republic.co.uk(...)/61574/61574_lg2.jpg
+ hippie shirt
[ afbeelding ]
+ gekleurde stoffen tas
(kan geen goede van vinden)

--> Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk
Dat is wel een mooie broek Mooi model. En die schoenen... tja... niet mijn ding

Overigens ben ik nogal hypocriet, want bij heel veel andere vrouwen vind ik sneakers of gympies wel leuk. Maar voor mezelf... no way
pi_61554572
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Op zich werkt schoenendozen wel heel goed. Wat ik een goede tip vind (zelf nog niet uitgevoerd) is om een foto op de doos te plakken van het paar schoenen dat in de doos zit, zodat je niet telkens misgrijpt. Op de volgende regenachtige middag, lijkt me dat wel een leuk projectje.

Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61554601
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Is de ene kant openknippen niet beter? Dan kan je een 'flat' bouwen van je schoenen in de dozen als je er echt heel veel hebt en ze er ook zo uithalen
Dan worden ze stoffig!! Maar voor huishoudelijke types misschien wel een idee.
  donderdag 11 september 2008 @ 16:59:22 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61554636
Ik loop in de zomer uitsluitend op slippers (dun bandje)
Op de hoge espadrilles in diverse kleuren en varianten van Hilfiger en voor netjes vintage pumps of peep toe.

En pas in de winter draag ik weer pumps en laarzen. Altijd klassiek, nooit bewerkt en al helemaal niet in kleuren.
In de winter is alles zwart, bruin en grijs bij mij
pi_61554644
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan worden ze stoffig!! Maar voor huishoudelijke types misschien wel een idee.
Ohja. Logisch dat ik daar niet aan dacht, want op zich denk ik: Als ze stoffig worden draag je ze niet genoeg
Tegenwoordig heb ik m'n schoenen in een soort stoffen kledingkastrekding van ikea
Het mooi kotsende meisje.
pi_61554650
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja maar kijk, nou moet ik even mutsen. Sommige schoenendozen zijn lelijk, andere schoenendozen hebben allerlei verschillende maten dus die passen niet mooi bij elkaar, en voor sommige schoenen heb ik geen doos meer. Dus daar kan ik al niet aan gaan beginnen
Dan koop je allemaal dezelfde dozen bij de Ikea (je hebt tegenwoordig van die mooie stoffen). (zal even plaatje zoeken)

Ik vind het wel leuk allemaal verschillende dozen. Net of ik schoenenwinkeltje speel.
pi_61554656
Ik heb nu net wel bedacht dat ik vanavond foto's ga maken en dat ik de schoenen die ik niet meer draag ga weggooien of verkopen. En misschien durf ik dan zelfs wel te tellen hoeveel paar ik nog over heb
pi_61554662

Deze dingen lijken me geweldig!

Edit: bedoelde je die ook, conleche?
pi_61554708
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Deze dingen lijken me geweldig!
Ik zie geen plaatje.
Nu wel.

Ik bedoelde deze:

pi_61554722
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het niet zo eerlijk om kritiek te geven en dan niets van jezelf te laten zien. Dus zo.
Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk (die bruine en die zwarte pumps zijn )

Alleen je laarzen vind ik echt niet mooi (te lomp model naar mijn smaak) en die groene ook niet zo, want ik houd niet zo van strikjes op schoenen en ik vind de kleur niet zo.

Ik vind het trouwens wel een beetje weird dat ik hier zo vaak hoor dat mijn schoenen niet mooi zijn (of ordinair)
Smaken verschillen, maar IRL krijg ik er echt heel vaak complimenten over.
pi_61554751
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk (die bruine en die zwarte pumps zijn )

Alleen je laarzen vind ik echt niet mooi (te lomp model naar mijn smaak) en die groene ook niet zo, want ik houd niet zo van strikjes op schoenen en ik vind de kleur niet zo.

Ik vind het trouwens wel een beetje weird dat ik hier zo vaak hoor dat mijn schoenen niet mooi zijn (of ordinair)
Smaken verschillen, maar IRL krijg ik er echt heel vaak complimenten over.
De laarzen zijn heel strak aansluitende stretchlaarzen (mijn kuiten zijn altijd te smal voor 'gewone' laarzen) en ik hoor juist dat ze heel elegant zijn. .
  donderdag 11 september 2008 @ 17:04:10 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61554776
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Jawel, en nu komt Miss Organise los hoor

Bij Ikea koop je hele leuke witte/roze of whatever kleur doosjes. Worden per 3 in een pak verkocht voor 4 euro ofzo.
Die zet je in elkaar met alu nopjes en dingen die erbij zitten. Ontzettend leuke dozen.
Aan de voorkant zit een sparing waarin je OF een foto kan klemmen, of gewoon een kaartje met daarop het type schoen zoals ' zwarte pumps ' , ' hoge laarzen ' etc,

zo heb ik ze georganiseerd.
Schoenen los in de kast is foei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')