abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 00:32:10 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61541110
OK!!!

brb
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 00:34:25 #252
163650 Greys
pi_61541138
quote:
Op donderdag 11 september 2008 00:32 schreef SHE het volgende:
OK!!!

brb
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61542338
pfffff ben beroerd.... mijn lichaam is nogal van slag deze nachtdienst.
niks aan zo...
gelukkig ben ik bijna halverwege de nacht. (maja moet morgen nog een nacht )

*zwelgt in zelfmedelijden*

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 september 2008 @ 08:00:02 #254
331 Merel
Be here now.
pi_61542916
Is er een reden dat je nu extra van slag bent BJ? Want je hebt toch vaker nachtdiensten, raakt je lichaam er niet aan gewend?

Welkom terug Kim

En nou hebben jullie het weer gedaan hè, pagina's achter elkaar volgeluld terwijl ik er niet was

Mijn lijstje van gisteren
O: 3 blikjes jus
T: 1 blikje jus
L: broodje brie en broodje likkepot
T: blikje jus en blikje cola light
D: ontelbare hoeveelheden bier en een bakje nachochips
t: nog meer bier

En vanochtend was ik lichter dan ooit Maar dat zal wel vocht zijn dat is afgedreven door de alcohol ofzo. En nu gaan mijn kater en ik werken.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61543218
Wat een lijstje zeg, Merel! Maar goed, als je ermee afvalt (voor één dag dan).

Hier heb ik net een bakje kwark + muesli op, zometeen ga ik eens richting sportschool. Idioot collegerooster dat ik heb, ben elke ochtend vrij en elke middag niet. Dan maar sporten in de vroege ochtend, eens kijken hoe dat bevalt.

Gister:
O: Kwark + weetabix
T: glas optimel
L: 2 boterhammen met kaas
T: - (Lunch was pas om half 3.... slecht he)
D: 2 boterhammen met kaas, bak met 3 tomaten en halve komkommer
T: bakje luchtige kwark van de AH, 2 mandarijnen.

Niet echt denderend, maar ik was niet thuis bij het avondeten en moest dus iets makkelijks voor onderweg meenemen. Beetje veel brood.

Iemand nog goede ideeën om minder brood te eten? Wat eten jullie dan voor de lunch? Het moet wel makkelijk mee te nemen zijn.
  donderdag 11 september 2008 @ 09:09:45 #256
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61543696
moggeh!

hoera, kwak heeft zich vanochtend op tijd ut bed weten te slepen (na een weer niet al te denderende nacht) voor een rondje Evy 10. T voelde alsof t totaal niet ging, maar mn rondje was lan genoeg/snelheid ok...

en voor ik aan de Evy ging heb ik me even gewogen, en ik ben weer 81,9! hoera! nu op naar de 80!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61544641
Tering ik ben echt zo ongemotiveerd de laatste tijd, nergens zin in.. Niet in college, niet in gezellig doen met vriendinnen, geen zin om te werken enzovoort enzovoort..

Naar die laatste twee sleep ik mezelf dan toch maar naar toe maar college schiet er nogal bij in.
Ik ben ook constant zo enorm moe.. Zal het liggen aan dat ik weer moet wennen aan dit ritme ofzo
  donderdag 11 september 2008 @ 10:41:31 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61545274
Voor iedereen die nog een lekkere meeneemvervanging voor brood zoekt:
Vanmorgen heb ik twee dunne omelets gebakken. Mijne waren neutraal, maar met kruiden is ook lekker.
Na het afkoelen heb ik rauwkost en kruiden op de omelet gelegd , deze in vieren gevouwen en toen in zilverfolie gewikkeld.

Goed eetbaar, gezond én makkelijk mee te nemen. Daarnaast kan je ook makkelijk varieren met verschillende soorten rauwkost en kruiden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61545594
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iedereen die nog een lekkere meeneemvervanging voor brood zoekt:
Vanmorgen heb ik twee dunne omelets gebakken. Mijne waren neutraal, maar met kruiden is ook lekker.
Na het afkoelen heb ik rauwkost en kruiden op de omelet gelegd , deze in vieren gevouwen en toen in zilverfolie gewikkeld.

Goed eetbaar, gezond én makkelijk mee te nemen. Daarnaast kan je ook makkelijk varieren met verschillende soorten rauwkost en kruiden.
Daar heb ik wat aan. En het klinkt nog lekker ook. Ik ga het straks denk ik uitproberen voor de lunch, ik ben toch thuis.
En het sporten ging lekker, ben 1 1/4 uur lekker bezig geweest en nou ga ik douchen.
pi_61545758
Ik hou niet van gebakken ei

Weer een keurig lijstje voor vandaag!
O: 2 gekookte eitjes met selderijzout
T: smoothie blauwe bes/yoghurt
L: zelfgemaakte tomatensoep en 2 boterhammen
T: klein handje pecannoten
T: 2 nectarines
D: nader te bepalen, ik denk iets simpels. Geroosterde aubergines ofzo. Met yoghurt. En een wijntje
pi_61545809
Goedemorgen.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Ananas
T: 1 plak ontbijtkoek
L: 1 boterham met soep
T: Ontbijtkoek
T: 1 appel
D: Roodbaarsfilet, bloemkool en rijst <= als het lukt.

Hoe kan je roodbaarsfilet klaarmaken zonder een oven? Gewoon bakken in een pan?
  donderdag 11 september 2008 @ 11:15:06 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61545910
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hou niet van gebakken ei
Ik wel

Mijn lijstje voor vandaag:
O: omelet met rauwkost
T: omelet met rauwkost
L: witlofsalade met dressing + kwark met vruchten
T: appel en eventueel een banaan
T: wortels
D: groenteschotel + biefstuk
  donderdag 11 september 2008 @ 11:20:23 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61546055
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:09 schreef Inderdaad het volgende:

Hoe kan je roodbaarsfilet klaarmaken zonder een oven? Gewoon bakken in een pan?
Ja. Eventueel vooraf kort door de bloem halen voor een knapperig korstje. Nadeel is wel dat de panade vet opneemt. Je kunt roodbaarsfilet ook prima stomen trouwens.
pi_61546281
Mogge! Hier weer bericht van de zachtaardige en discrete conleche ( )

Le Garage viel erg tegen qua eten! De laatste x dat ik er was (ik denk wel een jaar of 5 geleden) was het eten prima, maar nu Ga er nooit meer heen. Voorgerecht had ik tempuragarnalen: het deeg was niet knapperig genoeg, leek wel niet gaar op sommige stukken en als hoofdgerecht had ik een stuk kabeljauw en daar zat erg weinig smaak aan en kwam met 2 stukken ongeinspireerde aardappel en dat zielige stukje witvis kostte 29,50.

Maar goed, er viel natuurlijk wel veer zat te zien. Dat was wel weer leuk. Vanavond nog eens vieren, maar dan met veel mensen in de Kring. Ik was raar genoeg wel afgevallen vanochtend en zit weer 2 ons onder de 60.

WB KIM!! Waar zat je nu precies in Cap d'Agde??

Ik heb op zich ook geen problemen met Fransen, maar wat ik erg mistte toen ik daar woonde was het koffieleuten met vriendinnen en zo. De Fransen (iig die in het Zuiden) zijn erg op hun familie gericht. Ze hebben genoeg kennissen, maar weinig echte vrienden.

Ik heb wel genoeg champagne en wijn op gister, ben nu aan de brakkige kant....
  donderdag 11 september 2008 @ 11:36:15 #265
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61546418
Ik ben een keer ziek geweest van vis bij Le Garage.
Zelfde voor Sophia; wat een ballen tent
pi_61546466
Ik mag hopen dat je er iets van gezegd hebt?! Voor die prijs hoor je gewoon echt goed eten te krijgen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61546746
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik mag hopen dat je er iets van gezegd hebt?! Voor die prijs hoor je gewoon echt goed eten te krijgen.
Nee, heb niks gezegd, want het was niet bedorven of zo: het hoorde zo te zijn, ik vond het gewoon saai eten, maar misschien dat iemand die van minimalisme in de keuken houdt, het heel lekker zou vinden.
  donderdag 11 september 2008 @ 12:12:23 #268
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61547305
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:30 schreef conleche het volgende:

WB KIM!! Waar zat je nu precies in Cap d'Agde??
Als je Cap d'Agde binnenkomt helemaal doorrijden, bij de grote rotonde bij het politiebureau en het museum ook nog doorrijden en dan ter hoogte van het einde van de boulevard (waar ook de laatste grote parkeerplaats is voor het einde van de weg) in het enorm luxe en vol met sjagerijnige Fransen gevulde appartementencomplex "Le Pharo" .

Waar zitten jullie dan? Ik heb het me de hele tijd af zitten vragen als we door Agde kwamen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61547548
goedemorgen liefjes

en welkom terug kim

heb echt schandalig uitgeslapen, maar het was wel heerlijk

Zo even wat koppen thee naar binnen werken, dan boodschapjes doen en dan naar de sportschool waar ik van 3 tot 6 te vinden ben Uurtje spinnen, dan rustig wat krachttraining (om het uur te overbruggen ) en dan weer kickbkosen

Hardlopen komt dan zaterdag weer, wie weet krijg ik René wel mee.

We zijn nu lekker aan het zoeken naar opties om oud en nieuw in London te gaan vieren!
Maar misschien dat we dat ook hier doen en dat we half december even 3 nachtjes London doen... 'even'
Ja doei.
  donderdag 11 september 2008 @ 12:33:35 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61547820
Ik zit weer op de 68 gelukkig (zat op de 70 na de vakantie). Ik heb ma en di de SHE-rijst gegeten, de rest van de dagen ook heel licht gegeten en veel gefietst. Werkt als een trein bij mij. Nu definitief eens doorstoten naar laten we zeggen de 63, ik kan het. Er liggen 2 broeken, een rokje en een paar jurkjes op mij te wachten, die ik al in geen jaar aan heb gekund
pi_61547948
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als je Cap d'Agde binnenkomt helemaal doorrijden, bij de grote rotonde bij het politiebureau en het museum ook nog doorrijden en dan ter hoogte van het einde van de boulevard (waar ook de laatste grote parkeerplaats is voor het einde van de weg) in het enorm luxe en vol met sjagerijnige Fransen gevulde appartementencomplex "Le Pharo" .

Waar zitten jullie dan? Ik heb het me de hele tijd af zitten vragen als we door Agde kwamen .
Wij zitten echt midden in het oude centrum, niet ver van die zwarte kathedraal. Volgende week ga ik er weer heen!
pi_61547963
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Eventueel vooraf kort door de bloem halen voor een knapperig korstje. Nadeel is wel dat de panade vet opneemt. Je kunt roodbaarsfilet ook prima stomen trouwens.
Ik ga het stomen proberen, dank je.
  donderdag 11 september 2008 @ 12:53:51 #273
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61548278
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Wij zitten echt midden in het oude centrum, niet ver van die zwarte kathedraal. Volgende week ga ik er weer heen!
Oh dat is een mooi stukje inderdaad . Ik zag dat ze die tentjes achter de kerk aan de Herault nu voorzien hadden van mooie nieuwe drijvende terrassen. En je boft, want de motorweek is net afgelopen. Die hebben wij dus een volle week meegekregen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 11 september 2008 @ 14:24:34 #274
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61550319
Welkom terug, Kim!

Ik heb een beetje een pesthumeur, puur en alleen omdat ik niet genoeg bevestiging krijg van of ik ben afgevallen. Voel het zelf aan kleding en zit nu als een soort koningin van China op complimentjes van anderen te wachten. Lekker dan. Ik wil even zeker weten dat ik het goed doe en dat ik moet doorrrrrrgaan.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 14:29:35 #275
163650 Greys
pi_61550453
Je doet het goed en je moet doorrrrrrrgaan, Suug!Koningin van China
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61550482
Hahaha, Sugar, zo herkenbaar! En als je dat felbegeerde complimentje dan eindelijk krijgt, zit je te glimmen

Misschien zijn mensen trouwens wel bang om jou te complimenteren vanwege een eetstoornisverleden Of zeg ik nu iets lomps?
  donderdag 11 september 2008 @ 14:33:52 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61550555
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een beetje een pesthumeur, puur en alleen omdat ik niet genoeg bevestiging krijg van of ik ben afgevallen. Voel het zelf aan kleding en zit nu als een soort koningin van China op complimentjes van anderen te wachten. Lekker dan. Ik wil even zeker weten dat ik het goed doe en dat ik moet doorrrrrrgaan.
Och Sugar. Denk je eraan dat de meeste mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn? Over het algemeen ziet niemand dat je bent afgevallen. DAn kan je lang wachten op opmerkingen En mijn ervaring is dat je complimentjes al helemaal niet hoeft te verwachten.
En wat bedoel je met "Ik wil even zeker weten dat ik het goed doe en dat ik moet doorrrrrrgaan.".
Als je nu 150 kg zou wegen, dan doe je er inderdaad goed aan om af te vallen. Maar volgens mij ben je toch gewoon slank? Dan gaat een ander toch niet zeggen dat je het goed doet en dat je moet doorgaan? Dan gaat het er alleen maar om of jíj het mooi vindt.
  donderdag 11 september 2008 @ 14:34:11 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61550566
Ha bedankt, Greys!

Ja ColdFeet, dat heb ik weleens gehoord, dat mensen dat niet durven zeggen vanwege dat inderdaad. Dan zijn ze bang dat ik concludeer: zie je wel, eerst vond je me dik. En die neiging héb ik ook, dus dat is ook logisch, die gedachte. Maar toch heb ik het nódig!!! Ik lijk wel niet te bestaan, niet gezien te worden.
Maar ik moet niet zeiken en doorgaan. Zo.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 11 september 2008 @ 14:36:58 #279
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61550637
Ja, Tinkepink, misschien heb je gelijk, het goed doen zal voor een ander niet aan de orde zijn inderdaad. Maar het is wel gek als je soms zegt: "ik doe aan de lijn" of "ik voel me beter over mezelf sinds ik aan de lijn doe" en niemand zegt dan "Wat fijn. Ik zie ook dat je wat dunner bent geworden." Ofzoiets. Is een beetje genant dan, wél durven zeggen dat ik aan de lijn doe en gewoon geen reactie krijgen. Lalalalala.
pi_61550639
Sjoeg....

Zit me vandaag heleaal vol te proppen met koekjes en zooi..Ben er gewoon misselijk van!.... En ik had niet eens honger..... Zucht....
Morgen maar een nieuwe start
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61550706
Dat is ook het enige nadeel van heel geleidelijk afvallen: niemand merkt het dan! Alleen mensen die je na 2 jaar weer eens ziet zijn wel complimenteus, maar mensen die je dagelijks zien, zijn met je meegegroeid. Hoewel dat woord een slechte keus is. Ze zijn geleidelijk met je afgevallen.
  donderdag 11 september 2008 @ 14:42:27 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61550799
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef Sugar het volgende:
Ja, Tinkepink, misschien heb je gelijk, het goed doen zal voor een ander niet aan de orde zijn inderdaad. Maar het is wel gek als je soms zegt: "ik doe aan de lijn" of "ik voel me beter over mezelf sinds ik aan de lijn doe" en niemand zegt dan "Wat fijn. Ik zie ook dat je wat dunner bent geworden." Ofzoiets. Is een beetje genant dan, wél durven zeggen dat ik aan de lijn doe en gewoon geen reactie krijgen. Lalalalala.
Overigens begrijp ik je wel hoor. Bij mij wordt precies hetzelfde gereageerd. Alleen van mijn moeder heb ik een complimentje gekregen en toen was er pas 2 kg af , terwijl ik nu al op -5 zit.
pi_61550895
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef kwakveense het volgende:
volkorenpasta koken, spinazie (diepvvries) warmmaken, pakje boursin erdoorroeren, en gebakken uitjes en champignons. das je saus. klaaaaaaaaar.
Ik heb uiteindelijk:

salade:
sla (rucola maar ik bedoelde veldsla)
pecorino (maar ik bedoelde parmezaanse)
paprika
pijnboompitjes

verse pasta met kruiden

saus 1: knoflook, ui, tom tomaatjes, olijfolie, peper, zout, verse basilicum
saus 2: groene pesto met pijnboompitjes

was echt lekker
pi_61551149
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Och Sugar. Denk je eraan dat de meeste mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn? Over het algemeen ziet niemand dat je bent afgevallen. DAn kan je lang wachten op opmerkingen En mijn ervaring is dat je complimentjes al helemaal niet hoeft te verwachten.
En wat bedoel je met "Ik wil even zeker weten dat ik het goed doe en dat ik moet doorrrrrrgaan.".
Als je nu 150 kg zou wegen, dan doe je er inderdaad goed aan om af te vallen. Maar volgens mij ben je toch gewoon slank? Dan gaat een ander toch niet zeggen dat je het goed doet en dat je moet doorgaan? Dan gaat het er alleen maar om of jíj het mooi vindt.
Ik ben in 2-3 maanden 8 kilo aangekomen en dat ziet ook niemand
  donderdag 11 september 2008 @ 14:57:10 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61551251
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik ben in 2-3 maanden 8 kilo aangekomen en dat ziet ook niemand
Echt hè? Het boeit anderen gewoon niet hoe je eruit ziet.
pi_61551330
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tenzij je dezelfde kleren blijft dragen en er vetrandjes zichtbaar worden
  donderdag 11 september 2008 @ 14:59:54 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61551346
Hier het dwangvoer lijstje

O: meloen
T: broccolisoep
L: salade
T: appels
D: varkenshaas met haricots verts en voor HE een pannetje ouderwetse opgebakken gekookte aardappels.
Natuurlijk een paprika-roomsausje erbij
T: hopelijk noten, pitten en zaden

Ziet er al beter uit he!
Ik heb gisteren getracht mijn maag wat op te rekken door midden in de nacht boterhammen met pindakaas weg te werken
Is gelukt, want vanochtend kon ik brunchen. Ik moet dus gewoon even doorzetten, al hoop ik niet dat ik nu niet tegen mijn natuurlijke metabolisme/eetpatroon aan het vechten ben.
  donderdag 11 september 2008 @ 15:00:57 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61551381
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tenzij je dezelfde kleren blijft dragen en er vetrandjes zichtbaar worden
Ja, maar dan kan er geroddeld worden. Dát is wat anders.
pi_61551443
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan zeg ik? Zie je het niet? Die bolle wangen! Die ondeerkin! Die verdubbelde kuiten! Die ENORME bovenbenen waardoor ik nu geen broek meer pas! Die inverse taille! Die spekkige baby armpjes!
en HIER en HIEEERR en kijk DIT en HIERR.

En dan die ander... Hmm....... *stilte* ........ hm. Nee ik zie niks. Ik vind het wel mooi eigenlijk.

pi_61551451
En ja, ik draag nog dezelfde kleren (behalve de broeken die passen niet meer zo)
pi_61551514
Ja PF, dit vraagt om foto's. Ik zie nog steeds een slank meisje voor me in dat zwarte sportbroekje.....
pi_61551546
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
Ja PF, dit vraagt om foto's. Ik zie nog steeds een slank meisje voor me in dat zwarte sportbroekje.....
Het valt ook wel mee Ik ben gewoon een beetje.. mollig?

als ik eerst slank was maar aan de dunne kant
nu nog steeds slank maar wat ronder

Ik zie het alleen aan m'n bolle wangen "maar dat is juist lief"
pi_61551602
Foto's dus.
pi_61551630
Ik heb niet echt foto's!
Alleen van voor van m'n buik maar niet na
etc
  donderdag 11 september 2008 @ 15:10:30 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61551649
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dan zeg ik? Zie je het niet? Die bolle wangen! Die ondeerkin! Die verdubbelde kuiten! Die ENORME bovenbenen waardoor ik nu geen broek meer pas! Die inverse taille! Die spekkige baby armpjes!
en HIER en HIEEERR en kijk DIT en HIERR.

En dan die ander... Hmm....... *stilte* ........ hm. Nee ik zie niks. Ik vind het wel mooi eigenlijk.

Misschien heb je het "vrouwenfiguur" gekregen waar je het een aantal topics geleden over had en ben je inderdaad prachtig en hoef je niet af te vallen. Het kán hoor!
pi_61551783
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien heb je het "vrouwenfiguur" gekregen waar je het een aantal topics geleden over had en ben je inderdaad prachtig en hoef je niet af te vallen. Het kán hoor!
Ik ga gewoon gezond en normaal eten
(ik had vandaag producten les moesten we fruit eten in de klas )
en dan zie ik het wel Ik let gewoon op dat ik niet doorsla naar 80 kg.
pi_61551882
PF, als je weer wat gedisciplineerder gaat sporten en normaal blijft eten, stelt zich vanzelf een nieuw evenwicht in. Inderdaad, als je maar geen 80 weegt
pi_61551998
Met 80 zullen mensen het allicht zien. Maar ik denk ook dat mensen het wel eerder (tegen jou) zeggen dat je bent afgevallen dan aangekomen
Ik moet een beetje lossig shirtje over m'n w28 jeans, anders valt er wel wat te roddelen over de vadsige vetjes eigenlijk Maar hij is wel mooi en als ik 'm niet draag zal ik m helemaal niet aankunnen En heb een nieuw horloge gekocht, want de oude had ik 2x laten repareren en beide keren was ie binnen enkele dagen opnieuw kapot...
Het mooi kotsende meisje.
pi_61552067
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met 80 zullen mensen het allicht zien. Maar ik denk ook dat mensen het wel eerder (tegen jou) zeggen dat je bent afgevallen dan aangekomen
Ik moet een beetje lossig shirtje over m'n w28 jeans, anders valt er wel wat te roddelen over de vadsige vetjes eigenlijk Maar hij is wel mooi en als ik 'm niet draag zal ik m helemaal niet aankunnen En heb een nieuw horloge gekocht, want de oude had ik 2x laten repareren en beide keren was ie binnen enkele dagen opnieuw kapot...
POIDH!!

Ik vind boeken met plaatjes ook leuker, dus als iemand nou zo nu en dan eens een pic post. Mijn dank!
pi_61552090
Ik weeg nu 70, ik woog 62
Als ik nu zeg dat ik 70 wegen kijken mensen echt van WAAAT maar dan ben je toch heel dik!! O wacht, je bent lang (1.75)

Ik heb geen tijd voor sport Laatste keer dat ik thuis was, was gister ochtend om 09:00
En vandaag ben ik om ±21:00 thuis..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')