Daar heb ik wat aan. En het klinkt nog lekker ook. Ik ga het straks denk ik uitproberen voor de lunch, ik ben toch thuis.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iedereen die nog een lekkere meeneemvervanging voor brood zoekt:
Vanmorgen heb ik twee dunne omelets gebakken. Mijne waren neutraal, maar met kruiden is ook lekker.
Na het afkoelen heb ik rauwkost en kruiden op de omelet gelegd , deze in vieren gevouwen en toen in zilverfolie gewikkeld.
Goed eetbaar, gezond én makkelijk mee te nemen. Daarnaast kan je ook makkelijk varieren met verschillende soorten rauwkost en kruiden.
Ik welquote:
Ja. Eventueel vooraf kort door de bloem halen voor een knapperig korstje. Nadeel is wel dat de panade vet opneemt. Je kunt roodbaarsfilet ook prima stomen trouwens.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:09 schreef Inderdaad het volgende:
Hoe kan je roodbaarsfilet klaarmaken zonder een oven? Gewoon bakken in een pan?
Nee, heb niks gezegd, want het was niet bedorven of zo: het hoorde zo te zijn, ik vond het gewoon saai eten, maar misschien dat iemand die van minimalisme in de keuken houdt, het heel lekker zou vinden.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik mag hopen dat je er iets van gezegd hebt?! Voor die prijs hoor je gewoon echt goed eten te krijgen.
Als je Cap d'Agde binnenkomt helemaal doorrijden, bij de grote rotonde bij het politiebureau en het museum ook nog doorrijden en dan ter hoogte van het einde van de boulevard (waar ook de laatste grote parkeerplaats is voor het einde van de weg) in het enorm luxe en vol met sjagerijnige Fransen gevulde appartementencomplex "Le Pharo"quote:Op donderdag 11 september 2008 11:30 schreef conleche het volgende:
WB KIM!! Waar zat je nu precies in Cap d'Agde??
Wij zitten echt midden in het oude centrum, niet ver van die zwarte kathedraal. Volgende week ga ik er weer heen!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je Cap d'Agde binnenkomt helemaal doorrijden, bij de grote rotonde bij het politiebureau en het museum ook nog doorrijden en dan ter hoogte van het einde van de boulevard (waar ook de laatste grote parkeerplaats is voor het einde van de weg) in het enorm luxe en vol met sjagerijnige Fransen gevulde appartementencomplex "Le Pharo".
Waar zitten jullie dan? Ik heb het me de hele tijd af zitten vragen als we door Agde kwamen.
Ik ga het stomen proberen, dank je.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Eventueel vooraf kort door de bloem halen voor een knapperig korstje. Nadeel is wel dat de panade vet opneemt. Je kunt roodbaarsfilet ook prima stomen trouwens.
Oh dat is een mooi stukje inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 12:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij zitten echt midden in het oude centrum, niet ver van die zwarte kathedraal. Volgende week ga ik er weer heen!
Och Sugar. Denk je eraan dat de meeste mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn? Over het algemeen ziet niemand dat je bent afgevallen. DAn kan je lang wachten op opmerkingenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een beetje een pesthumeur, puur en alleen omdat ik niet genoeg bevestiging krijg van of ik ben afgevallen. Voel het zelf aan kleding en zit nu als een soort koningin van China op complimentjes van anderen te wachten.Lekker dan.
Ik wil even zeker weten dat ik het goed doe en dat ik moet doorrrrrrgaan.
Overigens begrijp ik je wel hoor. Bij mij wordt precies hetzelfde gereageerd. Alleen van mijn moeder heb ik een complimentje gekregen en toen was er pas 2 kg afquote:Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef Sugar het volgende:
Ja, Tinkepink, misschien heb je gelijk, het goed doen zal voor een ander niet aan de orde zijn inderdaad. Maar het is wel gek als je soms zegt: "ik doe aan de lijn" of "ik voel me beter over mezelf sinds ik aan de lijn doe" en niemand zegt dan "Wat fijn. Ik zie ook dat je wat dunner bent geworden." Ofzoiets. Is een beetje genant dan, wél durven zeggen dat ik aan de lijn doe en gewoon geen reactie krijgen. Lalalalala.
Ik heb uiteindelijk:quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef kwakveense het volgende:
volkorenpasta koken, spinazie (diepvvries) warmmaken, pakje boursin erdoorroeren, en gebakken uitjes en champignons. das je saus. klaaaaaaaaar.
Ik ben in 2-3 maanden 8 kilo aangekomen en dat ziet ook niemandquote:Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och Sugar. Denk je eraan dat de meeste mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn? Over het algemeen ziet niemand dat je bent afgevallen. DAn kan je lang wachten op opmerkingenEn mijn ervaring is dat je complimentjes al helemaal niet hoeft te verwachten.
En wat bedoel je met "Ik wil even zeker weten dat ik het goed doe en dat ik moet doorrrrrrgaan.".
Als je nu 150 kg zou wegen, dan doe je er inderdaad goed aan om af te vallen. Maar volgens mij ben je toch gewoon slank? Dan gaat een ander toch niet zeggen dat je het goed doet en dat je moet doorgaan? Dan gaat het er alleen maar om of jíj het mooi vindt.
Echt hè? Het boeit anderen gewoon niet hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben in 2-3 maanden 8 kilo aangekomen en dat ziet ook niemand![]()
Tenzij je dezelfde kleren blijft dragen en er vetrandjes zichtbaar wordenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt hè? Het boeit anderen gewoon niet hoe je eruit ziet.
Ja, maar dan kan er geroddeld worden. Dát is wat anders.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tenzij je dezelfde kleren blijft dragen en er vetrandjes zichtbaar worden
Dan zeg ik? Zie je het niet? Die bolle wangen! Die ondeerkin! Die verdubbelde kuiten! Die ENORME bovenbenen waardoor ik nu geen broek meer pas! Die inverse taille! Die spekkige baby armpjes!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt hè? Het boeit anderen gewoon niet hoe je eruit ziet.
Het valt ook wel meequote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
Ja PF, dit vraagt om foto's. Ik zie nog steeds een slank meisje voor me in dat zwarte sportbroekje.....
Misschien heb je het "vrouwenfiguur" gekregen waar je het een aantal topics geleden over had en ben je inderdaad prachtig en hoef je niet af te vallen. Het kán hoor!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan zeg ik? Zie je het niet? Die bolle wangen! Die ondeerkin! Die verdubbelde kuiten! Die ENORME bovenbenen waardoor ik nu geen broek meer pas! Die inverse taille! Die spekkige baby armpjes!
en HIER en HIEEERR en kijk DIT en HIERR.
En dan die ander... Hmm....... *stilte* ........ hm. Nee ik zie niks. Ik vind het wel mooi eigenlijk.
![]()
Ik ga gewoon gezond en normaal etenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien heb je het "vrouwenfiguur" gekregen waar je het een aantal topics geleden over had en ben je inderdaad prachtig en hoef je niet af te vallen. Het kán hoor!
POIDH!!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met 80 zullen mensen het allicht zien. Maar ik denk ook dat mensen het wel eerder (tegen jou) zeggen dat je bent afgevallen dan aangekomen![]()
Ik moet een beetje lossig shirtje over m'n w28 jeans, anders valt er wel wat te roddelen over de vadsige vetjes eigenlijkMaar hij is wel mooi en als ik 'm niet draag zal ik m helemaal niet aankunnen
En heb een nieuw horloge gekocht, want de oude had ik 2x laten repareren en beide keren was ie binnen enkele dagen opnieuw kapot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |