quote:Op woensdag 10 september 2008 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
Waar werk je tegenwoordig, Isegrim?
Jazeker! Dit is nog maar mijn tweede week, maar ik denk dat ik de juiste keus heb gemaakt. Bij mijn oude baas werd ik helemaal gestoord van de bureaucratie, procesgerichtheid, regelneukerij... Hier word ik geheel vrijgelaten en mag ik mijn werk doen zoals ik vind dat het moet. Natuurlijk zijn er bepaalde standaarden, maar het motto is een beetje: "Als je klanten tevreden zijn, zijn wij ook tevreden".quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, wel leuk, je nieuwe baan?
hmmm t valt wel mee. er zitten ook balletjes in mn soep. met een bakje kroepoek erbij zit ik op 1350 ckal (makreel tikt aan hoor qua ckal...)quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, dat klinkt als te weinig eten... Komkommer en wortel bevatten amper calorieen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
De spartaanse methode
*spam*
Ik moet iets vies eten vanavondMeneer wil ovenschotel van aardappelpuree, gehakt en rode kool met appeltjes.
Bleh
Ik heb vandaag weer een belachelijke lijst, met de eetlust zit het nog niet goed. Ik weet het nu zeker, voor ik aan de pil ging was ik een mus
O: niks
T: niks
L: gekookte mosselen met zelfgemaakte cocktailsaus
T: meloen
D: iets fies
T: Ik hoop bij God iets voedzaams
Feli!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Rooie kool met appeltjesmet haché
![]()
Wij gaan bij le Garage eten om te vieren dat we een rechtszaak hebben gewonnen. (die 6 jaar heeft geduurd!)
Rucola, zongedroogde tomaatjes, chèvre, pijnboompitjes en balsamico-azijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat voor salade is dat?
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=782quote:Op woensdag 10 september 2008 19:30 schreef mspoez het volgende:
Ik had van het weekend een spaghettipompoen gekregen van mijn oudste kind, zo lief, die had dat gezien en de meneer had tegen een mevrouw aan het kraampje gezegd, dat is spaghetti zonder kH, en toen was kind helemaal enthousiast geworden, 'dat wil mijn mama ook' en toen had ie dat dus voor me gekocht, lief he. Maar het was super lekker, gekookte, uit elkaar geplukt en met groente/tomatensaus, echt smullen!! Heb alleen nu wel een halve pompoenm over dus. Morgen nog een keer pompoenpasta denk ik. Is pompoen goed? Het is in elk geval superlekker.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Steak & salad, wat wil een mens nog meer?
Als vriendlief niet thuis is te eten verwen ik mezelf altijd een beetje.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor jezelf
Ik word er helemaal warm en fuzzy van!
Geil! Waar koop je dat???quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
Kuch... Aanvullig op eetlijstje: glas rode wijn en twee blokjes extra pure chocolade met tijm (!)
Delhaize.quote:
D: Tostiequote:Op woensdag 10 september 2008 10:21 schreef Inderdaad het volgende:
Lijstje van vandaag wordt zoiets:
O: Frambozen
T: Frambozen (samen met O 1 portie)
L: Noodles denk ik.
T: Ontbijtkoek rond 2 uur, 4 uur appel
D: Bij mijn moeder, spaghetti denk ik dus.
Ik heb geen (werkende) oven.. Iets anders lekkers?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Roodbaars voelt zich lekker in een ovenschaal, op een bedje van prei, tomaat, wortel, ui, dille en peterselie.
Beetje zout, scheutje witte wijn en verder niets maar aan doen.
Half uurtje in de oven (afgedekt )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |