abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:03:07 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61509429
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:
Meiden, ik ga nog ff de puntjes op de bagage i zetten en dan naar zie pleen!

Tot volgende week en gedraagt jullie .

Veel plezier Vief! Ik ben jaloersig!
pi_61509469
O dit is heel erg, maar als ik veel train (kickbokse)
en ik heb veel gedronken dan heb ik zin om te slaan/trainen/stoeien (en ja soms gewoon een 1 of ander kutwijf vol op haar neus)
(dus nu mag ik niemand meer slaan, ook niet voor de grap van mezelf

*disclaimer: ik heb nooit gevochten, maar het idee maakte me een beetje bang voor mezelf*
pi_61509618
Wat een kutverhaal,
ik ben weg
sorry
pi_61510140
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
bleuh!

Heb van de 50 geplande hardloopminuten er maar 20 volgehouden

ging écht niet lekker, dus ben maar afgehaakt.

- toch te weinig gedronken
- te lang niet gelopen
- nog niet helemáál gezond (keel/loopneus)
- te warm op dit moment

en tóch, al had ik het vantevoren kunnen weten, baal ik nu echt ontzettend blergh..
Als jij een tijdje niet gelopen hebt,ga je dan weer verder waar je gebleven was of doe je een paar lessen terug opnieuw?PS welke les ben je nu?
#35.
pi_61510164
Ik ga mijn vriend altijd meppen als ik ongesteld moet worden en hij vindt dat grappig. Komt 'ie naar me toe om te vragen of ik me ook even wil afreageren.
pi_61510358
Ben vast te laat, maar Vievevrouw: heel veel plezier op reis!!

God wat heb ik fijn gegeten. Wel een beetje veel, maar soit.
pi_61510465
Veel plezier Viev!
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat een kutverhaal,
ik ben weg
sorry
. Nee hoor. Ik heb als ik energie heb, en te lang niet getraind, ook trapneigingen . Die leef ik uit op onschuldige klasgenoten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:51:13 #108
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61510637
Ja, fijne vakantie
Tevens tvp.

Volgens mij heb ik geen mannenhanden ik heb rare handen met lange vingers en alles is schuin
Bernie en ik zijn tof.
pi_61510735
Have fun Vivi
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 september 2008 @ 22:00:25 #110
163650 Greys
pi_61510892
Ik ben ook te laat om Vievke een fijne vakantie te wensen
Oh maar wacht, sms-en kan nog Co, ook namens jou doen meteen maar dan?

He DML, lang niet gezien!
Je asiel spullekes zijn goed aangekomen, staan nu hier in de gang. Dankje nogmaals
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61511040
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:31 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

@ MoBlo. Als jij een tijdje niet gelopen hebt,ga je dan weer verder waar je gebleven was of doe je een paar lessen terug opnieuw?PS welke les ben je nu?
#35.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:15:10 #112
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61511297
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:51 schreef mordradead het volgende:
Ja, fijne vakantie
Tevens tvp.

Volgens mij heb ik geen mannenhanden ik heb rare handen met lange vingers en alles is schuin
Volgens mij vinden mensen hun eigen per definitie raar.
Ik heb altijd opgezette aderen op mijn handen, dat vind ik weird.

Mijn lief heeft schitterende handen, met piano-vingers
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:21:22 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61511467
manvrouwen en vrouwmannen ik heb weer wat gemist zie ik

ik geloof dat ik qua relaties 95% hetero ben... maar moet toch wel zeggen dat het me wel spannend lijkt om eens met een vrouw te rotzooien....(of met een man en een vrouw )

ik heb wel een echte man-man... mannenhanden ook.

en mijn kleine nichtje is heeeeeeeeeeeeeeeel lief en zacht en ze heet Suze... en ik ben wederom flieft....
(mijn 3e keer tante-worden en toch blijft het heel speciaal)

zo weer aan het werk weinig zin, want ben nu al een beetje moe.
naja flink aan de koffie dan maar van8.

*is ook te laat om Viefff een fijne vakantie te wensen......*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:26:30 #114
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61511611
Suze is zo'n lieve naam

Zoiets overweeg ik voor een dochter; suze of sophia Gefeliciteerd BJ!

Nu we er toch zijn; morgen gaan de mandjes weg. Ik laat er 'this side up' op zetten; nu maar hopen dat alles heel aankomt
Op het postkantoor zullen ze blij zijn met me, ik moet een kleine 15 pakketjes/enveloppies versturen
pi_61511910
En nog een grote met mijn longsleeves

Chico, jij studeert scheikunde toch, ik heb nu ook scheikunde en ik snap het niet !
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:37:52 #116
331 Merel
Be here now.
pi_61511920
Ohja, ik had m'n adres nog niet doorgegeven
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:38:42 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61511945
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
Suze is zo'n lieve naam

Zoiets overweeg ik voor een dochter; suze of sophia Gefeliciteerd BJ!

Nu we er toch zijn; morgen gaan de mandjes weg. Ik laat er 'this side up' op zetten; nu maar hopen dat alles heel aankomt
Op het postkantoor zullen ze blij zijn met me, ik moet een kleine 15 pakketjes/enveloppies versturen
Spannend SHe en ik zal de postbode wel ff in de gaten houden als ie het pakje komt brengen

en ik vind Suze ook een erg lief en romantische naam
(en ze is zoooooo schattig)
pi_61512157
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En nog een grote met mijn longsleeves

Chico, jij studeert scheikunde toch, ik heb nu ook scheikunde en ik snap het niet !
Vertel het eens . Of PM. Of bel. Of maak een afspraak met me dan kom ik het je persoonlijk uitleggen .

Ik laat de brievenbus in de gaten houden . Ben zelf komende dagen van 9 tot 5 bij de uni te vinden, vinden ze leuk ofzo.
pi_61512219
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vertel het eens . Of PM. Of bel. Of maak een afspraak met me dan kom ik het je persoonlijk uitleggen .

Ik laat de brievenbus in de gaten houden . Ben zelf komende dagen van 9 tot 5 bij de uni te vinden, vinden ze leuk ofzo.
Nou ja het gaat nu nog, moet alleen allemaal symbolen + namen uit m'n hoofd leren opeens
(O - Zuurstof etc) en Latijnse namen - pancreas, gastrobladiebla
en.. nou ja. het is gewoon scheikunde maar dan belabberd uitgelegd

Als het echt niet meer lukt zet ik m'n hotline in
pi_61512342
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ja het gaat nu nog, moet alleen allemaal symbolen + namen uit m'n hoofd leren opeens
(O - Zuurstof etc) en Latijnse namen - pancreas, gastrobladiebla
en.. nou ja. het is gewoon scheikunde maar dan belabberd uitgelegd

Als het echt niet meer lukt zet ik m'n hotline in
Tip: kijk in je periodiek systeem, staan namen en symbolen al bij elkaar. Latijnse namen ken ik zelf niet eens volgens mij . Moet nu wel alles in het Engels kennen, maar dat is weer kwestie van even in periodiek systeem kijken . Mijn grootste probleem is op dit moment dat ik 'even' alle rekenregels die we altijd op mochten zoeken uit mn hoofd moet kennen. (a^b)^c = a^bc enzo ... en ik ze spontaan allemaal ben vergeten .

Is het verder wel leuk? Bij mij wel (en de hotline is 24/7 beschikbaar op mobiel tegenwoordig)
pi_61512415
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tip: kijk in je periodiek systeem, staan namen en symbolen al bij elkaar. Latijnse namen ken ik zelf niet eens volgens mij . Moet nu wel alles in het Engels kennen, maar dat is weer kwestie van even in periodiek systeem kijken . Mijn grootste probleem is op dit moment dat ik 'even' alle rekenregels die we altijd op mochten zoeken uit mn hoofd moet kennen. (a^b)^c = a^bc enzo ... en ik ze spontaan allemaal ben vergeten .

Is het verder wel leuk? Bij mij wel (en de hotline is 24/7 beschikbaar op mobiel tegenwoordig)
Ik heb geen periodiek systeem/ik mag het er niet bij houden/moet het echt uit m'n hoofd weten
Die Latijnse namen zijn van ingewanden Maar ja
*nog even huiswerk maken gaat*

Het is heel leuk, alleen echt 10 m uitleg en dan vier uur huiswerk
pi_61512601
*Vampje gaat op zoek naar en lekker receptje voor de vissies die ze morgen op de markt wil gaan kopen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61512656
Bij mijn moeder logeren is funest voor ieder dieet. Die holt dus de hele dag met koek en chocola achter me aan.

En kijk hier: een jonge Gordon Ramsey.

Vissies in alufolieenveloppies in de oven Vampie. Met groentes en een bouilonnetje erbij in. Of een scheut witte wijn.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61512785
Mmmmm da klinkt nie slecht!!

Ik kan zooooo nie koken en bedenken wat lekker bij elkaar is merk ik nu weer eens....
pi_61512927
Pfff, ik heb tot ns achten in het lab gewerkt (terwijl het stralend weer was) en nu pas heel laat gegeten. En dan ben ik nog zo wakkerig

Vivi is inmiddels vertrokken? Goeie reis
pi_61515261
ohw Ik had geen adres naar SHE ge-pmmed

goedenacht dames
Nijmegen is tof, en er wonen nog toffer als al je vrienden er ook wonen
Ja doei.
pi_61515417
Ik heb me weer goed vermaakt met je moblo

En tevens tvp, ik moet het allemaal maar weer wat serieuzer gaan nemen..
pi_61515488
goedemorgen mijn 2e nacht zit dr al bijna weer op... druk gehad. Tijd is voorbij gevlogen en ik ben nu bekaf... zo lekker mijn bedje in...

prettige dag allemaal
pi_61515557
Goeddemorgen. Vandaag ben ik de hele dag onderweg. Ik moet naar klanten in Ede. Ik denk dat ik wat brood en appels meeneem.
pi_61517620
Waar werk je tegenwoordig, Isegrim?

Ik ga zo weer meten... Zucht. Zal blij zijn als het project af is

Eetlijst voor vandaag:
O: magere kwark
T: smoothie blauwe bessen/magere yoghurt
L: salade van broccoli, sinaasappel, olijf, rode ui en feta met een dikke snee volkorenbrood
T: pecannoten
T: 2 nectarines
Als ik bijtijds klaar ben met m'n werk: zwemmen
D: tomatensoep met rode uien en knoflook, misschien met een broodje gruyère van onder de grill

Best veel eten, maar als ik in het lab werk, ben ik fysiek ook wel wat inspannender bezig dan normaal.
  woensdag 10 september 2008 @ 10:14:44 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61517995
Dat is niet veel CF, maar juist het beste eetlijstje wat ik in weken heb gezien.!
pi_61518056
Het lijkt veel omdat ik een forse trog broccoli in m'n tas heb zitten Nou ja, wel weer fijn om wat gezonder te eten. De soep heb ik gisteravond al gemaakt, die hoef ik lekker alleen nog maar op te warmen na het sporten
pi_61518166
Goedemorgen.

Ik ga wat actiever meeposten, ik wil graag dit jaar nog wat cms kwijtraken. Voor een goede start volgend jaar! Als iets niet goed is aan mijn lijstjes, dan hoor ik dat graag.

Eetlijstje van gister:
O: Paprika (ik had niets anders in huis enzo)
T: Paprika
L: Broodje gezond (geen boter, geen ham, wel kaas)
T: Broodje haring (in een viswinkel eten halen en honger hebben is niet zo slim)
D: Rijst met bosui, erwten, wortels en kibbeling.

Ik heb nog vis voor donderdag, roodbaarsfilet dacht ik. Moet daar nog een recept voor vinden, geen idee hoe je zoiets in een maaltijd verwerkt?

Lijstje van vandaag wordt zoiets:
O: Frambozen
T: Frambozen (samen met O 1 portie)
L: Noodles denk ik.
T: Ontbijtkoek rond 2 uur, 4 uur appel
D: Bij mijn moeder, spaghetti denk ik dus.
pi_61518302
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt veel omdat ik een forse trog broccoli in m'n tas heb zitten Nou ja, wel weer fijn om wat gezonder te eten. De soep heb ik gisteravond al gemaakt, die hoef ik lekker alleen nog maar op te warmen na het sporten
Dat is slim, bovendien trekken de smaken er dan goed in! Ik heb gisteravond de hele avond een schenkeltje laten trekken, met wat groenten. Ik denk dat ik er een ouderwetse groentensoep van ga maken, met balletjes

Mijn O was net een cracker met een hardgekookt ei. (de bedoeling was eiks een zachtgekookt eitje, maar ik was 'm weer eens vergeten

Als lunch (in de galerie) neem ik mee een salade voor de kleine trek oid van de Appie, met zalm en garnalen erin. Ik hoop dat het lekker is, wnt het is precies een goede lunchportie. Later verslag
  woensdag 10 september 2008 @ 10:29:09 #135
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61518345
Roodbaars voelt zich lekker in een ovenschaal, op een bedje van prei, tomaat, wortel, ui, dille en peterselie.
Beetje zout, scheutje witte wijn en verder niets maar aan doen.
Half uurtje in de oven (afgedekt )
pi_61519632
goedemorgen!
Na een flink lange ochtend vol buikpijn die aan het zakken is inmiddels in het rijk der levenden

en blij ook, want weer omlaag! 69,3kg lager dan in jaaaaaaren! Zó tof!!!

Ben weer gaan sporten en merk het verschil meteen zeg!

Gisteren nog wel wat gedronken, maar niet heel veel (was een van de nuchtersten! En da's jammer, want dan kan ik écht niet tegen drukke disco's, mensen die tegen je aan lopen en dansen, daar word ik echt kriegelig van ) en straks komen Isabeau en Leintjeuh hier de dag doorbrengen. Nog bedenken wat we gaan koken maar uiteraard gaat het lekker worden
Ja doei.
pi_61519647
Ok, vandaag de tweede dag achtereen dat ik geen brood ga eten. Gister is me dat prima bevallen, zelfs met een uur intensief sporten heb ik geen enkel flauw momentje gehad. Het plan voor vandaag:

O: Brinta met halfvolle melk en een beetje zoetstof
T: banaan
T: nootjes (gemengde mix met paprikapoeder - is dat wel ok?)
L: bak yoghurt met muesli
T: tomaat met mozzarella eventjes in de oven
T: rauwe rode paprika
D: geen idee nog

Sowieso drink ik eigenlijk alleen maar water en af en toe thee, dus dat erbij.

Wat vinden jullie? Is het niet veel te veel?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61519881
teveel?

écht niet
Ja doei.
pi_61520227
Ik ga gewoon proberen me eraan te houden, en dan zie ik wel of 't genoeg is of niet. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61520695
Hoe zit het eik met al die marinades die overal op zitten? Heb ooit eens gehoord dat dat juist dikmakers zijn?

Ik heb voor vanavond een roerbakmix van zal en iets wittigs, gemarineerd dus...Doe er komkommer, wat chinese kool en tauge bij en dan roerbakken maar
  woensdag 10 september 2008 @ 12:09:22 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61520720
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga gewoon proberen me eraan te houden, en dan zie ik wel of 't genoeg is of niet. .
Volgens mij kan je wel wat meer eten. Denk je eraan dat als je te weinig eet je metabolisme in de spaarstand gaat?

Mijn lijstje van gisteren:
O: melk +weetabix + ei
L: salade met kipfilet, kaas en nootjes + een half broodje
T: 2 augurk/hamrolletjes
T: salade met kipfilet, tomaat, augurk
D: varkensfilet in champginonroomsaus met salade, voorgerechtenschotel en veel wijn

Mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met brinta
T: klein stukje kruidkoek
L: groot bord rucola met tomaat en artisjokbodem
T: waarschijnlijk appel en iets hartigs
D: linzensoep + witlofsalade

Overigens zit ik nu weer op 63 kg. Einde van de week verwacht ik rond de 62 te zitten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61520789
trouwens, vanmorgen zo de deur uit gelopen, kids naar school gebracht en gelijk door naar de arkt en boodschappen doen... Net pas thuis en 2 yoghurtjes op...
Zo maar wat uitgebreider lunchen.... Flans wel een lekkere salade met ananas in elkaar
  woensdag 10 september 2008 @ 12:34:01 #143
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61521311
goeiemorgen! wat een slome start vandaag (ben wel op kantoor hoor, niet dat ik nog in pyama zit ofzo) maar echt álles ging langzaam vanmorgen...

te laat wakker, te lang gedoucht, handdoeken vergeten mee te nemen naar de badkamer, vergeten dat mn fiets nog op t station stond, net de bus gemist, een werk pc die niet wil inloggen, 10 minuten in de wacht bij de heldesk. een uur na mijn (niet eens zo heel) verlate aankomst éindelijk ingelogd... en om 13 uur ben ik alweer vrij.

dus straks lekker hardlopen (want vanochtend overgeslagen), boodschapjes doen, nuttige bestuursdingetjes doen en dan een dutje denk ik want ben al de hele week echt enórm kapot...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61521754
Geen flikker aan die salade! Dressing zat er al door. Zompige rotzooi. Niet meer doen dus.
pi_61521787
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Geen flikker aan die salade! Dressing zat er al door. Zompige rotzooi. Niet meer doen dus.
jammer, die dingen zijn best duur toch?
Ik heb wel eens een van die soepen geprobeert, iets thais, was wel ok.
pi_61521933
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:53 schreef computergirl het volgende:

[..]

jammer, die dingen zijn best duur toch?
Ik heb wel eens een van die soepen geprobeert, iets thais, was wel ok.
Die zag ik ook staan ja, misschien hier toch maar eens een magnetron aanschaffen, dan kan ik wat meer varieren.

Ik denk dat er met soep ook minder mis kan gaan. Het was vooral de dressing die er al door zat die de boel oneetbaar maakte. Ik heb eiks niet op de prijs gelet, dus weet niet hoe duur het was.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:13:44 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61522327
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Die zag ik ook staan ja, misschien hier toch maar eens een magnetron aanschaffen, dan kan ik wat meer varieren.

Ik denk dat er met soep ook minder mis kan gaan. Het was vooral de dressing die er al door zat die de boel oneetbaar maakte. Ik heb eiks niet op de prijs gelet, dus weet niet hoe duur het was.
Tsk. Verwende dame .
Ik denk dat ie tussen de 4 en 5 euro was, afhankelijk van of het van Excellent was of niet (ws wel, gezien de garnalen).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 september 2008 @ 13:26:04 #148
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61522610
De mandjes zitten op de post en de overige dingen ook.

De mandjes zijn zooooooo stoer

Ewelina: riem is jouw kant ook op!
PF: jij hebt pech én mazzel zie je PM.

Verder hoi!!
pi_61523051
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tsk. Verwende dame .
Ik denk dat ie tussen de 4 en 5 euro was, afhankelijk van of het van Excellent was of niet (ws wel, gezien de garnalen).
Het waren eigenlijk rivierkreeftjes+zalm en geen garnalen. En 4 of 5 euro zou echt idioot duur zijn!
  woensdag 10 september 2008 @ 13:55:00 #150
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61523261
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Volgens mij vinden mensen hun eigen per definitie raar.
Ik heb altijd opgezette aderen op mijn handen, dat vind ik weird.

Mijn lief heeft schitterende handen, met piano-vingers
Ik ga straks proberen een foto te maken

Tijdens mijn vakantie ben ik trouwens 2.5 kilo aangekomen wat wil je, ik kreeg daar hardstikke veel eten wat ik uiteraard opat. Nu trouwens ook een bodemloze put, ik kan maar dooreten. Daar word ik niet zo blij van.
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')