quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:
Meiden, ik ga nog ff de puntjes op de bagage i zetten en dan naar zie pleen!
Tot volgende week en gedraagt jullie.
Als jij een tijdje niet gelopen hebt,ga je dan weer verder waar je gebleven was of doe je een paar lessen terug opnieuw?PS welke les ben je nu?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
bleuh!
Heb van de 50 geplande hardloopminuten er maar 20 volgehouden
ging écht niet lekker, dus ben maar afgehaakt.
- toch te weinig gedronken
- te lang niet gelopen
- nog niet helemáál gezond (keel/loopneus)
- te warm op dit moment
en tóch, al had ik het vantevoren kunnen weten, baal ik nu echt ontzettendblergh..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat een kutverhaal,
ik ben weg
sorry
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:31 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
@ MoBlo. Als jij een tijdje niet gelopen hebt,ga je dan weer verder waar je gebleven was of doe je een paar lessen terug opnieuw?PS welke les ben je nu?
Volgens mij vinden mensen hun eigen per definitie raar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:51 schreef mordradead het volgende:
Ja, fijne vakantie
Tevens tvp.
Volgens mij heb ik geen mannenhandenik heb rare handen met lange vingers en alles is schuin
Spannend SHequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
Suze is zo'n lieve naam
Zoiets overweeg ik voor een dochter; suze of sophiaGefeliciteerd BJ!
Nu we er toch zijn; morgen gaan de mandjes weg. Ik laat er 'this side up' op zetten; nu maar hopen dat alles heel aankomt
Op het postkantoor zullen ze blij zijn met me, ik moet een kleine 15 pakketjes/enveloppies versturen
Vertel het eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En nog een grote met mijn longsleeves
Chico, jij studeert scheikunde toch, ik heb nu ook scheikunde en ik snap het niet!
Nou ja het gaat nu nog, moet alleen allemaal symbolen + namen uit m'n hoofd leren opeensquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vertel het eens. Of PM. Of bel. Of maak een afspraak met me dan kom ik het je persoonlijk uitleggen
.
Ik laat de brievenbus in de gaten houden. Ben zelf komende dagen van 9 tot 5 bij de uni te vinden, vinden ze leuk ofzo.
Tip: kijk in je periodiek systeem, staan namen en symbolen al bij elkaar. Latijnse namen ken ik zelf niet eens volgens mijquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja het gaat nu nog, moet alleen allemaal symbolen + namen uit m'n hoofd leren opeens
(O - Zuurstof etc) en Latijnse namen - pancreas, gastrobladiebla
en.. nou ja. het is gewoon scheikunde maar dan belabberd uitgelegd
Als het echt niet meer lukt zet ik m'n hotline in
Ik heb geen periodiek systeem/ik mag het er niet bij houden/moet het echt uit m'n hoofd wetenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tip: kijk in je periodiek systeem, staan namen en symbolen al bij elkaar. Latijnse namen ken ik zelf niet eens volgens mij. Moet nu wel alles in het Engels kennen, maar dat is weer kwestie van even in periodiek systeem kijken
. Mijn grootste probleem is op dit moment dat ik 'even' alle rekenregels die we altijd op mochten zoeken uit mn hoofd moet kennen. (a^b)^c = a^bc enzo ... en ik ze spontaan allemaal ben vergeten
.
Is het verder wel leuk? Bij mij wel(en de hotline is 24/7 beschikbaar op mobiel tegenwoordig)
Dat is slim, bovendien trekken de smaken er dan goed in! Ik heb gisteravond de hele avond een schenkeltje laten trekken, met wat groenten. Ik denk dat ik er een ouderwetse groentensoep van ga maken, met balletjesquote:Op woensdag 10 september 2008 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt veel omdat ik een forse trog broccoli in m'n tas heb zittenNou ja, wel weer fijn om wat gezonder te eten. De soep heb ik gisteravond al gemaakt, die hoef ik lekker alleen nog maar op te warmen na het sporten
Volgens mij kan je wel wat meer eten. Denk je eraan dat als je te weinig eet je metabolisme in de spaarstand gaat?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga gewoon proberen me eraan te houden, en dan zie ik wel of 't genoeg is of niet..
jammer, die dingen zijn best duur toch?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Geen flikker aan die salade! Dressing zat er al door. Zompige rotzooi. Niet meer doen dus.
Die zag ik ook staan ja, misschien hier toch maar eens een magnetron aanschaffen, dan kan ik wat meer varieren.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
jammer, die dingen zijn best duur toch?
Ik heb wel eens een van die soepen geprobeert, iets thais, was wel ok.
Tsk. Verwende damequote:Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik ook staan ja, misschien hier toch maar eens een magnetron aanschaffen, dan kan ik wat meer varieren.
Ik denk dat er met soep ook minder mis kan gaan. Het was vooral de dressing die er al door zat die de boel oneetbaar maakte. Ik heb eiks niet op de prijs gelet, dus weet niet hoe duur het was.
Het waren eigenlijk rivierkreeftjes+zalm en geen garnalen. En 4 of 5 euro zou echt idioot duur zijn!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk. Verwende dame.
Ik denk dat ie tussen de 4 en 5 euro was, afhankelijk van of het van Excellent was of niet (ws wel, gezien de garnalen).
Ik ga straks proberen een foto te makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mensen hun eigen per definitie raar.
Ik heb altijd opgezette aderen op mijn handen, dat vind ik weird.
Mijn lief heeft schitterende handen, met piano-vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |