quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Vivi het volgende:
Co, van mij mag je mee hoor, past mijn momenteel chaggo ega (ik sweer, het lijkt wel een wijf, zeur zeur zanik ende mekker tot huil, zelfs neuken wil ie ook al niet lately) maar op de mini en gaan wij ons transformeren tot ultraslanke strandelfjes en een beetje artistiek doen en in slomo over het strand lopen met wapperende doorschijnende kleertjes als junge nimfen in een slechte RTL + film
.* *
Anyway, SHE, ik vind het ook een dubieuze tante, maar haar site ziet er toch bonafide genoeg uit
Misschien werkt The Power of Attraction voor mij wel juist de andere kant op. Wat geld betreft iig sowieso, en misschien breidt het zich wel uit!
Edit: * * En zuipen als bootwerkers natuurlijk.
Ik ben niet zo'n zoetekauw, maar een kopje thee met honing durf ik nog wel aan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:20 schreef SHE het volgende:
Dan ben jij de gelukkige die af en toe lekker wat gewone suiker kan gebruiken
Ik zou met bruine suiker, kandij of honing klooien als je eens een energie-dipje hebt.
Het is vooral lastig als je bij iemand gaat eten of uit eten gaat.quote:Balen dat je ook meteen zoveel allergieen hebt, lijkt me heel frustrerend!
Dat had ik nodig, dank jequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef SHE het volgende:
a gebruik je als je er aan voor kunt zetten, of wanneer je het lidwoord weg kunt laten.
Bv, ik heb geschreven aan mevr K.
Ik woon in Cuba
en, gebruik je voor alle vrouwelijke landnamen.
Het is au Luxembourg. Bij mannelijke landen krijg je au. Cuba is een uitzondering want een eiland. Stads namen krijgen wel à.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat had ik nodig, dank je
De zin was trouwens: Maandag willen we naar België gaan, dinsdag naar Luxemburg en woensdag naar Frankrijk
In dit geval zou ik het dus vertalen als: Lundi, nous voulons aller en Belgique, mardi à Luxemburg (mannelijk) et dimanche en France.
Merci!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is au Luxembourg. Bij mannelijke landen krijg je au. Cuba is een uitzondering want een eiland. Stads namen krijgen wel à.
Zelfs ons eigen Nederland!! aux Pays Basquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef SHE het volgende:
Goeie ja, a + le = au
en a + les ( bijv de VS ) = aux
Doen we de volgende keer: Kutten Kanen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de hele middag geweigerd een TVP te plaatsen vanwege de TT.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:51 schreef SHE het volgende:
Oeh, Kylie wil lesbisch worden.
Er bestaat een God!
Dealquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Doen we de volgende keer: Kutten Kanen!
Je kan er ook best later achter komen dat je meisjes interessant vind, omdat je altijd dacht dat je op jongens hoorde te vallen. Of zo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]_!!
Ik kan nu natuurlijk een heel betoog gaan houden over 'lesbisch word je niet, dat bèn je, bladiebla', maar laat ik dat maar niet doen.
Mijn ouders komen zo met (hopelijk) een pan macaroni a la mama.
Ja, maar 'lesbisch worden' klinkt als een keuze.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je kan er ook best later achter komen dat je meisjes interessant vind, omdat je altijd dacht dat je op jongens hoorde te vallen. Of zo.
Wat zei ik?quote:AMSTERDAM - Kylie Minogue mist een geliefde in haar leven. De Australische zangeres heeft al een tijdje geen vriend meer gehad en overweegt daarom maar lesbisch te worden.
"Ik overweeg om te gaan experimenteren met mijn seksualiteit. Er zijn zo weinig leuke mannen in mijn leven", grapt de 40-jarige Minogue tegen een verslaggever van de Britse krant The Sun.
De popster geeft ook toe dat ze in het verleden een oogje had op de biseksuele actrice Tallulah Bankhead. "Voor haar zou ik lesbisch worden. Ze was een fascinerende en exotische vrouw. Ik aanbad haar."
Minogue had tot februari 2007 een relatie met de Franse acteur Olivier Martinez. Het stel had ruim vier jaar een relatie. Minogue heeft sinds Martinez geen serieuze relatie meer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |