Mooie kaasjes!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:11 schreef Isegrim het volgende:
Die geitenkaas op mijn plaatje ziet er echt te lekker uit.
Van dat soort opmerkingen gaan echt mijn nekharen recht overeind staan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Mooie kaasjes!!
Tinkepink: ik koop ook weleens een ribeye van de AH (premium) en die zijn wel even lekker. Ik koop rundvlees niet altijd biologisch omdat die beesten sws wel beter worden behandeld. De biologische biefstuk van de AH is bv haske taai. Maar bij mijn slagertje is het echt lekker. Ik heb er ook nog een rookworst gekocht. Binnenkort weer zuurkool eten met worst
* Greys snel nog een Schotse fudge neemtquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:32 schreef El_Matador het volgende:
Pas maar op. Strax ben je zo slank dat je eindigt bij een of ander Suikerfeest...
Veel van ons rundvlees komt uit Argentinië, Ierland & Afrika. Daar staan de runderen het hele jaar buiten en hebben ze véééél rumte.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van dat soort opmerkingen gaan echt mijn nekharen recht overeind staan.
Verplicht leesvoer: http://dier-en-natuur.inf(...)rie-onze-koeien.html
Meer ga ik er niet over zeggen
Zoals eerder gezegd, meer ga ik er niet over zeggen. Geen zin om in zo'n discussie te belanden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Veel van ons rundvlees komt uit Argentinië, Ierland & Afrika. Daar staan de runderen het hele jaar buiten en hebben ze véééél rumte.
En koeien in Nederland (de meeste Nederlandse koeien zijn overigens melkkoeien) hebben het absoluut niet slecht. Ik kom met enige regelmaat bij boeren over de vloer en ik kan je garanderen dat hun runderen weinig te klagen hebben.
Er staat een hoop bullshit in dat artikel. Ongetwijfeld geschreven door iemand die nog nooit een boerenbedrijf van binnen heeft bekeken en zich enkel baseert op uitwassen die in de media komen.
Dan moet je niet dat soort onzinpropaganda posten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals eerder gezegd, meer ga ik er niet over zeggen. Geen zin om in zo'n discussie te belanden.
Prima, helemaal niks mis mee. Maar dat betekent nog niet dat al het andere van de duivel is en dat er leugens gebruikt moeten worden om de rest van de boeren in een kwaad daglicht te stellen.quote:Fijn voor je dat bij de boeren waar jij komt niks mis zou zijn. Ik eet nog steeds alleen maar biologisch en nog vaker helemaal geen vlees.
Kan best zijn maar hun beroep is nog steeds beesten naar de slacht helpen, dan wel eindeloos melk laten produceren, daar sta ik niet achter, dat mag toch? Maar zoals gezegd, ik zal er verder niks meer over zeggen, want dit soort discussies draait toch altijd op hetzelfde uit.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Waar mijn nekharen recht van overeind gaan staan is het in een zeer negatief daglicht stellen van boeren door mensen die helemaal niets weten van de praktijk.Ja, er zijn misstanden, maar de meeste boeren geven om hun beesten. Een ongelukkige koe geeft nou eenmaal minder melk / smerig vlees.
Oke, voortaan zal ik niet google gebruiken maar direct refereren naar Peter Singer wat door iedereen helemaal meteen als fundamentalistisch wordt afgedaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
Laten we het even gezellig houden
DML, je kunt niet iets posten als 'verplicht leesvoer' en dat we er dan daarna niets over mogen zeggen omdat je de discussie niet aan wilt gaan, dat gaat natuurlijk niet. Als je zoiets post kan je verwachten dat er reacties op komen, toch?
By the way, de gamba's vanavond waren fingerlicking good!
Dat geldt ook voor een biologische boer.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan best zijn maar hun beroep is nog steeds beesten naar de slacht helpen,
Prima, maar dan moet je de daad bij het woord voegen en veganist worden.quote:dan wel eindeloos melk laten produceren, daar sta ik niet achter, dat mag toch?
Tja, dan stel ik voor dat je dat soort linkjes voortaan ook achterwege laat, want ik ben niet van plan om mijn mond te houden als iemand met zoiets komt.quote:Maar zoals gezegd, ik zal er verder niks meer over zeggen, want dit soort discussies draait toch altijd op hetzelfde uit.
Daarbij weet een biologische slager (zoals die aangesloten zijn bij de Groene Weg) precies waar je stukje vlees vandaan komt. Of dat bij de supermarkt zo is betwijfel ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Biovlees uit de supermarkt is niet zo lekker, van de slager smaakt het meestal goed.
Biologische slagers hebben vaak meer kennis van zaken en meer liefde voor het vak. De gemiddelde keurslager mept je biefstukje beurs voor hij het aan je meegeeft.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:47 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Daarbij weet een biologische slager (zoals die aangesloten zijn bij de Groene Weg) precies waar je stukje vlees vandaan komt. Of dat bij de supermarkt zo is betwijfel ik.
Het is vast suggestie maar ik vind scharrel-en biologisch vlees en gevogelte echt lekkerder. Die ossenhaas die ik vandaag kocht bijvoorbeeld was echt zo goed. Ja, het is duur, maar ik vind een klein stukje vlees af en toe ook prima. Het hoeven geen 'grote lappen' te zijn.
Ik MOET helemaal niks. Dat ik er niet achter sta en er daarom zo min mogelijk gebruik van maak betekent niet dat ik daarom maar veganist MOET worden. Sure in een ideale wereld zou ik het wel willen maar ik heb het geprobeerd maar het is verdomme lastig en ik kreeg last van mijn gezondheid waarbij de dokter me bijna dwong bepaalde producten weer te gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef Isegrim het volgende:
Prima, maar dan moet je de daad bij het woord voegen en veganist worden.
Hey, jij begon met het woord 'verplicht'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik MOET helemaal niks. Dat ik er niet achter sta en er daarom zo min mogelijk gebruik van maak betekent niet dat ik daarom maar veganist MOET worden. Sure in een ideale wereld zou ik het wel willen maar ik heb het geprobeerd maar het is verdomme lastig en ik kreeg last van mijn gezondheid waarbij de dokter me bijna dwong bepaalde producten weer te gaan gebruiken.
Mop, ik wilde echt alleen maar zeggen dat je niet naar wát dan ook kunt linken met daarbij gezegd 'verplicht leesvoer' (met andere woorden, lees het even, wat vind je er van?) maar dat iemand er daarna geen commentaar op mag geven. Dat gaat toch niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oke, voortaan zal ik niet google gebruiken maar direct refereren naar Peter Singer wat door iedereen helemaal meteen als fundamentalistisch wordt afgedaan.
Die van mij is ook echt heel fijn! Hij ging terplaatse voor mij kippendijtjes ontbenen. En hij heeft heel erg veel keus. Ik vind de biologische schouderkarbonaadjes van de AH wel lekker als ze op rib lijken, met zo'n handvat. De rundervinken zijn ook best te doen en de worstjes, maar het gehakt niet en ook de biefstuk dus niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Biologische slagers hebben vaak meer kennis van zaken en meer liefde voor het vak. De gemiddelde keurslager mept je biefstukje beurs voor hij het aan je meegeeft.
Met misschien niet de juiste link erbij gezocht maar ik denk dat als iedereen een boek van bijvoorbeeld Peter Singer eens zou lezen, er meer bewustwording op zou treden over wat er nou op je bord ligt en in je glas bij je ontbijt zit.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, jij begon met het woord 'verplicht'.
Ja, precies. Ze wisten me niet alleen precies te vertellen welk stuk van het rund ik het best kon nemen om te roerbakken maar ook van welk ras dit rundvlees afkomstig is (als ik me goed onthouden heb Blonde d’Aquitaine) hoe de dieren gehuisvest worden, wat voor voer ze krijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Biologische slagers hebben vaak meer kennis van zaken en meer liefde voor het vak. De gemiddelde keurslager mept je biefstukje beurs voor hij het aan je meegeeft.
Je mag best commentaar hebben maar ik geef van te voren aan dat ik niet in een eindeloze discussie er over ga. En waarom doe ik dat niet? Omdat ik me dan weer een week, en ja dan mag je me een aansteller vinden, kut voel over de manier waarop mensen en de maatschappij in elkaar zitten en met andere levende wezens om gaan. En dan valt het hier best mee, ivm een vega topic elders op fok, maar ik kan tranen in mijn ogen krijgen bij het lezen van dat soort topics en ik had geen zin in zoiets vanavond.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, ik wilde echt alleen maar zeggen dat je niet naar wát dan ook kunt linken met daarbij gezegd 'verplicht leesvoer' (met andere woorden, lees het even, wat vind je er van?) maar dat iemand er daarna geen commentaar op mag geven. Dat gaat toch niet?Voel je niet aangevallen, niet nodig.
Verder moeten we elkaar hier niet gaan aanvallen op een andere mening of overtuiging, nergens voor nodig. We duwen elkaar niets door de strot, letterlijk en figuurlijk.
Zoals ik hierboven zeg, ik ben de helft van mijn leven vegetariër geweest. Ik ben bekend met het gedachtengoed van Singer en in sommige gedachten kan ik met hem meegaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Met misschien niet de juiste link erbij gezocht maar ik denk dat als iedereen een boek van bijvoorbeeld Peter Singer eens zou lezen, er meer bewustwording op zou treden over wat er nou op je bord ligt en in je glas bij je ontbijt zit.
En ja het onderwerp gaat me zo aan het hart dat ik zou willen dat het op de verplichte leeslijst stond
Ditoquote:Op zondag 7 september 2008 01:21 schreef Vivi het volgende:
Welkom terug.
Ik moet nu echt naar bed, maar ik heb geen zin.
quote:Op zondag 7 september 2008 09:56 schreef kwakveense het volgende:
woooo net Evy 9 uitgelopen, voor t eerst van mn leven 5 minuten achter elkaar hardgelpen (meer gesjokt, maar toch!)
Je hebt afgedongen op schoenen?quote:Op zondag 7 september 2008 11:17 schreef Ewelina het volgende:
PF, gefeliciteerd!
Over shoppen gesproken: gister 2 paar hele mooie laarzen gekocht, normaal kostten ze resp. E160,- en E170,- per paar, ik heb beide paren meegenomen voor E133,-![]()
Neuh, ze waren zwaar in de aanbieding.quote:
Uiteindelijk heb ik ze gekocht bij Van Dalen in Amstelveen, die flinke uitverkoop hieldquote:Op zondag 7 september 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk topje!
Waar heb je je laarzen gekocht?
Nice boobs.quote:Op zondag 7 september 2008 12:08 schreef Ewelina het volgende:
O, en wbt dubbel kopen van kleding: dat doe ik wel regelmatig, wel in andere kleuren.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha, ja, ze komen er goed in uitquote:Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nice boobs.Leuke dingetje ook. Ik vind de rechter wel veel mooier qua kleur.
Weet je wat ik zo jammer vind? Dat bijna alle topjes en truitjes zo f*ing kort zijn! Ik wil truitjes en shirtjes die tot over mijn billen gaan en die hebben ze gewoon nauwelijks.
Lekker gevoel hé?quote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
net mn spijkerbroek uit de wasmachine gehaald (die aan het overlijden is) en opgehangen en me verbaasd over hoe klein die wel niet is
![]()
gaat écht de goede kant op
en ik heb een broek aan nu waar Maat 36 in staat![]()
het voelt zó fijn
Daar zou ik ook best trek in hebben! Ik heb om 12 uur gebrunched met 4 crackers: 2 met mayo/sambal en rauwkost en 2 met slankie smeerkaas.quote:Op zondag 7 september 2008 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb twee heerlijke gekruide kippenbouten onder de grill liggen voor de lunch.
Zo oud ben ik nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef Vivi het volgende:
Hey kijk, Principessa antirimpelcreme!
[ afbeelding ]
Ik ken het, misschien op ebay of een keer in Engeland in de sale? Volgens mij had de V&D het ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen julie trouwens het makeupmerk Benefit? En waar je bijvoorbeeld Benefit Big Beautiful Eyes of Dandelion kan bestellen? Tot op heden vind ik alleen de Benefitwebsite en de site van Douglas, maar die zijn duur!
Dat staat ergens in mijn boeken! Ik moet m'n huiswerk nog maken, maar ik zal even voor je kijken waar het dan moet staan en hoeveel het is!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Dat geitenkaasje ziet er inderdaad lekker uit! En conleche: wat jij schrijft is mijn ervaring ook. Biovlees uit de supermarkt is niet zo lekker, van de slager smaakt het meestal goed.
Ik ben trouwens op zoek naar zo'n lijstje waarop staat hoeveel kcal je verbrandt met welke bezigheid. Ik wil namelijk uitrekenen hoeveel kcal ik verbrand heb met 6 uur winkelen.
Jawel, shirtdresses bij de H&M, ik draag niets anders!quote:Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nice boobs.Leuke dingetje ook. Ik vind de rechter wel veel mooier qua kleur.
Weet je wat ik zo jammer vind? Dat bijna alle topjes en truitjes zo f*ing kort zijn! Ik wil truitjes en shirtjes die tot over mijn billen gaan en die hebben ze gewoon nauwelijks.
Ik vind de winkels van de H&M een verschrikking. Maar je kunt er tegenwoordig geloof ik ook online bestellen?quote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel, shirtdresses bij de H&M, ik draag niets anders!
Online bestellen bij H&M is supergemakkelijk! Je krijgt het (meestal) vrij snel thuisbezorgd en wat er niet past kan je of terugsturen of in de winkel omruilen of retour gevenquote:Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind de winkels van de H&M een verschrikking. Maar je kunt er tegenwoordig geloof ik ook online bestellen?
Je moet ze in elk geval eerst kort koken. Volgens mij maakt het dan weinig uit of je hele sperziebonen of gesneden exemplaren invriest.quote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef Inderdaad het volgende:
Vraagje dat eigenlijk meer in CUL thuis hoort, maar jullie weten zoveel
Als ik sperziebonen in wil vriezen, kan ik dat ook in kleine stukjes doen? Of verliest het dan iets wat toch nodig is? Kleine stukjes bespaart mij snijwerk op schooldagen enzo. <3
En als ik het wil gebruiken, in de ochtend eruithalen of bevroren klaarmaken?
Hm, ik zal eens kijken. H&M is wel goedkoop en ik ben een cheapskate als het om kleding gaat. Ik geef gewoon echt niet meer dan 15 euro uit voor een t-shirtje en ook niet meer dan 40 euro voor een spijkerbroek. Meer vind ik zonde van mijn geld.quote:Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Online bestellen bij H&M is supergemakkelijk! Je krijgt het (meestal) vrij snel thuisbezorgd en wat er niet past kan je of terugsturen of in de winkel omruilen of retour gevenEn wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
quote:Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
En wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
Dat had ik vroeger, toen ik er nog kwam, ook met H&M, dat de kleren juist te klein vielen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij welke H&M koop jij? Bij mij vallen H&M-kleren juist altijd klein! Blousjes moet ik bij H&M in maat 42-44 kopen, terwijl ik bij andere winkels vaak al in maat 38 pas! Rokjes vallen inderdaad wel klein. Daar pas ik soms zelfs in maat 36.
Leuk!! Vooral die bovenste!Ik ben ook dol op de mango en wist niet dat ze een online shop hadden. Ik ga even neuzen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu we toch over kleding bezig zijn: Mango is zo gaaf. En ze hebben een online shop. Ze zijn vooral goed in zachte truitjes.
Ik heb deze in het groen:
[ afbeelding ]
En ga deze halen.
[ afbeelding ]
Veganisme is dan ook heel slecht voor je.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja ze hadden 'm ook in het wit, was ook echt mooi, maar ik ben een smeerpoets, dus toch maar blauw gedaan. Ze hadden nog heel veel leuke dingen, maar eerst maar even kijken of de maat goed is en of de invoerkosten niet de pan uitrijzen...quote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef SHE het volgende:
@ Co: Die hoodie is fantastisch; is dat die met die warme, fluffy binnenkant? Ik wil ook!
Die sla is toch best gezond?quote:Op zondag 7 september 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Durf ook bijna niet te zeggen wat wij zitten te eten: frietjes, kaassoufflé en sla met ei, kaas en bacon.
Maar het interesseert me vandaag geen kont. Ik ben opstandig
quote:Update:
De FIA heeft bevestigd dat ze een protest heeft ontvangen van McLaren tegen de straf. De uitslag van de Belgische Grand Prix wordt nu dus bepaald tijdens een zitting van de International Court of Appeal van de FIA. Wanneer het protest behandeld zal worden, is nog niet bekend.
Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?quote:
Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boerquote:Op zondag 7 september 2008 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?
Eén dag eet ik gegrilde kipfilet met brocolli
Een andere dag gestoomde vis met worteltjes
Misschien één keer roergebakken kalkoenfilet met prei, ananas, ananassap en witte rijst....
Verder heb ik geen inspiratie.
Edit: een tandbeschermer, aldus meneer Google.quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Omearos, wat is een bitje?
Kan het vast ook wel Googlen, maar ik vraag het jou gewoon
quote:Een bitje is een (mond)beschermer voor de tanden, kiezen en de kaak. Bitjes worden bij verschillende sporten gebruikt, vooral bij vechtsporten zoals boksen, kickboksen en San shou.
Ook bij sporten als hockey worden vaak bitjes gebruikt vanwege de harde ballen die bij deze sport gebruikt worden. Bij rugby wordt er ook een bitje gebruikt, omdat er anders een kans is dat je tanden eruit worden geslagen of als je wordt getackeld, je hard op de grond terecht komt en ze afbreken.
Er zijn ééndelige en tweedelige bitjes. De tweedelige zijn over het algemeen het best beschermend.
Vaak moet een bitje geprepareerd worden voor gebruik door het bitje 10 tot 15 seconden in kokend water te dompelen, af te schudden en het vervolgens in de mond te doen. De tanden hard op elkaar bijtend wordt het bitje in de juiste vorm gemaakt. Soms is dit vlak erna nog een keer nodig als het bitje niet goed blijft zitten.
Het is erg belangrijk dat het bitje goed blijft zitten, om letsel en/of dure tandartskosten te voorkomen.
Er zijn allerlei varianten, zoals transparante bitjes, gekleurde, met vering, enzovoorts. Van goedkoop tot duur, van lelijk tot mooi.
AH heeft ook zo'n salade, boeren salade geloof ik. Die eet ik regelmatig, er zit ook rode paprika doorheen en ik eet altijd maar de helft van de kaas, dus ik denk dan dat ik niet echt ongezond bezig ben.quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boer![]()
Maar hij is zó lekker!
Gewoon een bouillon- of maggiblokje??quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, mijn linzensoep is niet lekker geworden.Er mist iets. Sellerie denk ik, of vleesextract ofzo. Ik heb er net een theelepel piripiri kruiden bijgegooid, maar dat hielp ook niets.
Heb ik niet in huis. Ik heb er maar gepureerde tomaten doorheen gegooid. Morgen nog maar wat soepgroenten koken er er doorheen mengen. Dan is het vast wel eetbaar.quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon een bouillon- of maggiblokje??
Mijn bitje is als vervanging van de beugel, met als doel de tanden op zijn plek houden tot het in deze positie goed vastgegroeid is. Bitje oogt mooier dan blokjesbeugel en hoeft niet aangedraait te worden, maar hij past echt precies waardoor hij mijn tanden onder spanning zet wat pijn doet.quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Omearos, wat is een bitje?
Kan het vast ook wel Googlen, maar ik vraag het jou gewoon
Zal wel snel voorbij gaanquote:Op zondag 7 september 2008 21:38 schreef omearos het volgende:
[..]
Mijn bitje is als vervanging van de beugel, met als doel de tanden op zijn plek houden tot het in deze positie goed vastgegroeid is. Bitje oogt mooier dan blokjesbeugel en hoeft niet aangedraait te worden, maar hij past echt precies waardoor hij mijn tanden onder spanning zet wat pijn doet.
Ik moet hem voorlopig continu dragen (behalve als ik eet) en dan kijken ze bij de controle eind oktober of het terug mag naar alleen 's nachts.quote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zal wel snel voorbij gaan. Moet je hem eigenlijk alleen 's nachts of ook overdag? Ik heb er nu al een paar jaar een voor alleen 's nachts, toen ze erachter kwamen dat ik hem steeds kapotbeet
. Echte sportbitjes zitten trouwens echt vervelend, ze zijn nooit helemaal passend.
Yupquote:Op maandag 8 september 2008 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Heerlijk gevoel moet dat zijn, motorbloempje. Ik heb dat in maart nog gedaan. Het oude huis was van mijn vriend, dus geen nostalgische gevoelens o.i.d.!
Ik ben weer back on track. Heb echt een grote terugval gehad van 68,5 kilo naar 71,5 na mijn vakantie. Gelukkig zit ik praktisch weer op het oude gewicht. Nu door naar de 65!
Of je een leuke buurman hebt moet je nog maar afwachten hèquote:Op maandag 8 september 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup
al was het wel 'mijn' oude huis, want ik ben er eerst alleen gaan wonen.
Maar als je ziet wat we er voor terug hebben gehad heb ik geen traan hoeven laten...
-geen vieze stink- en schimmelzooi meer in het berghok
-geen buurman die om half 3 's nachts de stereo vol aanzet
-geen ranzige meuk en grofvuil meer in de bosjes
-ruimte! heel veel ruimte!
-niet meer moeilijk doen met de katjes, die kunnen hier toch niet zomaar naar buiten!
-ruimte! heel veel ruimte!
etc.
Lekker dat jij ook weer 'back on track' zit.
Vandaag en morgen ga ik dus lekker spinnen, donderdag kickboksen en misschien woensdagochtend even hardlopen voordat de visite komt. Moet namelijk wel echt gaan trainen voor de 7 Heuvelen Loop
Wat een onzinquote:Op maandag 8 september 2008 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
ohh beter van die vloer!
wij huren voorlopig (eerst even afwachten of alles goed loopt samen), van de woningbouwvereniging mag helemaal niets blijven liggen, dus voorgaande bewoners hebben de hele vloer er uit moeten slopen - dus wij konden ook niets overnemen en moeten nu alles zelf doen.
O, dat is heerlijkquote:Op maandag 8 september 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
tot nu toe nog niet gezien.
En leuk boeit niet, zolangie maar stil is
gelukkig schijnt hij 's nachts te werken enzo, dus issie vanaf 11 uur weg, zei de oude bewoonster
wij hadden ook zo'n vereniging (8 jaar terug maar goed).. had een mooie laminaatvloer gelegd, zag er prima uit (vond de man die kwam kijken ook) maar toch moest het eruit... regels he?quote:Op maandag 8 september 2008 12:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een onzinAls je overlegt met de woningbouw en zegt dat de nieuwe bewoners die vloer willen overkopen, evt met de nieuwe bewoners erbij, dan lijkt me toch niet nodig dat de vloer er alsnog uit moet. Bovendien heb je dan ook minder kans op beschadigingen lijkt me (ook goed voor de woningbouw)
Rare woningbouw als iets overnemen niet mogelijk is
Stelletje mierenneukers daarquote:Op maandag 8 september 2008 12:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hadden ook zo'n vereniging (8 jaar terug maar goed).. had een mooie laminaatvloer gelegd, zag er prima uit (vond de man die kwam kijken ook) maar toch moest het eruit... regels he?
sta je daar met 32 graden een laminaatvloer eruit te slopen
Lijkt me lekker!quote:Plan voor vanavond: Zeewolf uit de magnetron. (groentenbedje maken in ovenschaal met deksel, (groenten in mijn geval: aspergetips, peultjes en rode ui); van visbouillon en slankroom en scheut witte wijn en/of limoensap, saus maken. Vis in stukken op de groenten leggen, saus erover gieten, deksel drop en 10 minuten later: klaar. Lekker en makkelijk en snel)
Dit is te weinig he chick?quote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb honger!!![]()
Tot nu toe gegeten.....
Vanmorgen snel zo'n activia dinges opgesnoept
Vanmiddag2 (polder) boterhammetjes met een eitje
en net nog wat yoghurt.
Zometeen maar een kiwi pakken!
Vanavond denk ik stukkie gegrilde kip met wat courgette en komkommer
Mmmmm vis heb ik ook wel zin in, maar de visboer was nog niet open en woensdag is het hier markt, dus ik denk dat het woensdag vis wordt!
Idd.quote:Op maandag 8 september 2008 18:08 schreef SHE het volgende:
Nee, dit is echt uitzonderlijk. Ik heb echt nog NOOIT last gehad van een verminderde eetlust.
Ik wijt het maar aan de acute herfst, en een hoop stress en geregel.
Oh ja, de mandjes gaan woensdag met de postDe envelopjes ook
Dan ben ik overdag een paar uurtjes vrij.
Postkantoren mogen trouwens wel wat doen aan die stomme openingstijden. Hoe moet je ingodsnaam iets versturen als je werkt?![]()
Heb jij geen appie dan die tot 22.00uur en op zondag open is?quote:Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd.Maar sowieso heb ik het helemaal gehad met de debiele openingstijden in Nederland. Bijna alle winkels zijn open op tijden dat iedereen werkt.
Weg met die winkeltijdenwet, laat winkeliers lekker zelf bepalen wanneer ze open zijn. Is goed voor de files!
Supermarkten wel, maar alle andere winkels zijn hier om 17:30 dicht. Ik kan bijvoorbeeld bijna nooit naar de biologische slager omdat die gewoon al dicht is als ik uit mijn werk kom. En op zaterdag is 'ie dan ook weer korter open, wat ik steeds vergeet waardoor ik weer voor een dichte deur kom te staan.quote:Op maandag 8 september 2008 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb jij geen appie dan die tot 22.00uur en op zondag open is?![]()
Dat is waarom ik in een grote stad woon.
Ja dat is wel waar. De markt is ook altijd alleen maar doordeweeksquote:Op maandag 8 september 2008 18:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Supermarkten wel, maar alle andere winkels zijn hier om 17:30 dicht. Ik kan bijvoorbeeld bijna nooit naar de biologische slager omdat die gewoon al dicht is als ik uit mijn werk kom. En op zaterdag is 'ie dan ook weer korter open, wat ik steeds vergeet waardoor ik weer voor een dichte deur kom te staan.
Die is hier gelukkig op zaterdag.quote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. De markt is ook altijd alleen maar doordeweeks
quote:Op maandag 8 september 2008 17:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is te weinig he chick?
Heb je wel braaf elke 2 uur gegeten?
Ik leg soms gewoon komkommers, tomaten en gerookte kipfilet op mijn werk neer. Even snijden, bij elkaar gooien, beetje chilisaus erover en klaar. Kost je misschien vijf minuutjes, dat snijden.quote:Op maandag 8 september 2008 18:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik blijf vreten als ik overdag brood eet. Ik ben dan na een paar uur niets eten misselijk van de honger, trillen etc.
Als ik echter de koolhydraten overdag schrap, heb ik daar geen last van. Vind het alleen lastg ivm. werk en andere verplichtingen overdag. Brood meenemen is dan het makkelijkst.
Live! Ik moest naar de Bijenkorf voor koffie (nespresso) en toen ik er toch was heb ik ook maar even geshopt!quote:Op maandag 8 september 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Co, heb je dat allemaal 'live' of online geshopt?
En hoezeeeee, maat 28!
Die eerste twee zijn echt leuk!!quote:Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar zou ik ook best trek in hebben! Ik heb om 12 uur gebrunched met 4 crackers: 2 met mayo/sambal en rauwkost en 2 met slankie smeerkaas.
Ben ook m'n garderobe aan het vernieuwen. Ik winkel bij voorkeur online (of op dinsdagmorgen ofzo, dan is het ook redelijk uitgestorven.) Heb nu net het volgende besteld:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en ook:
[ afbeelding ]
307 dollar inclusief verzendkosten. (=215 euro) (komen nog wel douanekosten bij waarschijnlijk)
Van de week hier gekocht:
[ afbeelding ]
M'n agnes b. jurkje kan ik online geen foto van vinden, maar daar ben ik erg blij mee en ik heb ook nog laarzen. (beetje stoere zwarte, om een jurkje/rokje wat minder netjes te maken...
Ik ga binnenkort ook de rest van m'n winterkleren uit de mottenballen halen, dan zie ik pas echt wat er vernieuwd moet worden. Ik denk dat vooral de broeken echt te groot zijn. Als een trui wat wijder zit kan ik niet mee zitten...
Godverdikkeme Co..daar zeg je watquote:Op maandag 8 september 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
Bij de wycko moet nog wel water!! (dat is ook mijn favoriete pindasaus, alleen nog sambal en water erdoor en klaar)
SHE: misschien eetlustvermindering te maken met het stoppen met de pil? Niet voor niets dat veel vrouwen aankomen van de pil: ze krijgen gewoon meer trek!
Ik ben in hard tempo mijn garderobe aan het completeren! Score vandaag: Grijze broek en vest van Bruuns bazaar een donkerblauwe jeans maat 28 [ afbeelding ] van replay, een paar burlington kniekousen en een grijs coltruitje van de Bijenkorf.
quote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met geweld pas ik ook in maat 28![]()
Ik heb exact hetzelfde. Mijn inspiratie wat betreft geen-brood-lunches begint ook een beetje op te raken. Af en toe salade is wel lekker, maar niet iedere dag.quote:Op maandag 8 september 2008 18:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik blijf vreten als ik overdag brood eet. Ik ben dan na een paar uur niets eten misselijk van de honger, trillen etc.
Als ik echter de koolhydraten overdag schrap, heb ik daar geen last van. Vind het alleen lastg ivm. werk en andere verplichtingen overdag. Brood meenemen is dan het makkelijkst.
Ik herinner me inderdaad dat jij dit ook postte.quote:Op maandag 8 september 2008 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Mijn inspiratie wat betreft geen-brood-lunches begint ook een beetje op te raken. Af en toe salade is wel lekker, maar niet iedere dag.
Vast wel.quote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Hebben ze dat in DL wel?
Zo duur is het toch niet? Ik betaal iets van twee, drie euro voor een hele kipfilet. Per salade gebruik ik de helft daarvan. Valt wel mee, vind ik.quote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik herinner me inderdaad dat jij dit ook postte.
Sla gets old, inderdaad. Soep lijkt me lekker maar dat is ook echt niet handig, en het vult niet genoeg.
Wat Isegrim zei is wel een idee. Het hoeft geen sla te zijn, kan ook komkommer zijn, tomaatje...selderij...lekkere dressing, en gerookte kipfilet erdoor ofzo...zo'n bonk gerookte kipfilet, dat is wel een beetje prijzig maar o, zo lekker. Hebben ze dat in DL wel?
Je kijkt met je neus.quote:Op maandag 8 september 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik zou elke dag wel sushi willen eten als lunch!
Maar dan ga ik bankroet denk ik
Co, waarom is er geen actueel ANTM topic, of kijk ik met mijn neus?![]()
Jazeker, vegetarische sushi is lekker hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 21:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bestaat er eigenlijk (lekkere) vegetarische dim sum? En sushi?
Ah potver, daar was ik al bang voor dusquote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kijkt met je neus.America's Next Top Model - Cycle 9!
Nou, ik heb het een keer besteld. Sushi doe ik eigenlijk alleen maar bestellen.quote:Op maandag 8 september 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En waar, bij de appie?
Of zelf maken? Wat voor ingrediënten?
Sushi kan met groenten heel erg primaquote:Op maandag 8 september 2008 21:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bestaat er eigenlijk (lekkere) vegetarische dim sum? En sushi?
Ik ben al geweest zojuistquote:Op maandag 8 september 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
Greys, het topic over ANTM is niet zo heel erg levendig dit jaar. Zullen wij het wat opleuken met onze aanwezigheid?
Omelet sushi? Dus rijst met ipv vis omelet? ... of een omelet met daarin sushi gebakken?quote:Op maandag 8 september 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
De omelet sushi is ook lekker!
Greys, het topic over ANTM is niet zo heel erg levendig dit jaar. Zullen wij het wat opleuken met onze aanwezigheid?
* Chicolate schoptquote:Op maandag 8 september 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Sjongejonge, beginnen met een master is niet goed voor de lijn...
Ik durf me hier niet eens meer te vertonen.
* Mini_rulez heeft een schop nodig.
Nee ik heb wel degelijk ANTM gekeken. PP had ik vorig jaar een pilot van gezien en dat vond ik maar zozo...Ik ga nu even in bad en dan over naar de project catwalk.quote:Op maandag 8 september 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al geweest zojuist
Maar jij kijkt zeker Private P? Ik heb besloten om dat niet te gaan kijken () omdat ik anders teveel moet volgen en daar wil ik niet meer aan beginnen. Ik wacht nog steeds op Men in Trees (op Madeira zonden ze gewoon al een volgend seizoen uit!
) en op Greys. Nou vooruit, en op Californication
Zeewier, rijst en dan in het midden omelet.quote:Op maandag 8 september 2008 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omelet sushi? Dus rijst met ipv vis omelet? ... of een omelet met daarin sushi gebakken?
Dankjewel.quote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
* Chicolate schopt
Ik doe dat met alle liefde
quote:Op maandag 8 september 2008 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanochtend op het werk van een collega (mannelijk zoals 97% van collega's) niet nog meer afvallen want je nek ziet eruit alsof het gaat breken... Ja, overdrijven is ook een vak (zie BMI![]()
)
Mijn moeder heeft vandaag voor het eerst mijn vriend ontmoet waar ik al praktisch mee samenwoon, nog niet officieel trouwens. En ik ben sinds afgelopen donderdag wel officieel gescheiden...
Pfff wat een veranderingen in dit jaar.. gestopt met roken, afvallen, sporten, scheiden, nieuwe vriend, verhuizen.... Ben eigenlijk wel een beetje bang als straks alles helemaal achter de rug is en als het rustig wordt maar ik heb er ook zoveel zin in, over 2 week een week weg, feestdagen, weer lente, ik zie het zo erg zitten allemaal.
Oeeee...Zoooo herkenbaar....quote:Op maandag 8 september 2008 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanochtend op het werk van een collega (mannelijk zoals 97% van collega's) niet nog meer afvallen want je nek ziet eruit alsof het gaat breken... Ja, overdrijven is ook een vak (zie BMI![]()
)
Mijn moeder heeft vandaag voor het eerst mijn vriend ontmoet waar ik al praktisch mee samenwoon, nog niet officieel trouwens. En ik ben sinds afgelopen donderdag wel officieel gescheiden...
Pfff wat een veranderingen in dit jaar.. gestopt met roken, afvallen, sporten, scheiden, nieuwe vriend, verhuizen.... Ben eigenlijk wel een beetje bang als straks alles helemaal achter de rug is en als het rustig wordt maar ik heb er ook zoveel zin in, over 2 week een week weg, feestdagen, weer lente, ik zie het zo erg zitten allemaal.
Misschien nog van haar vorigequote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Jij gaat toch niet scheiden?! Jullie hebben laatst nog samen gejankt om Bach!
Ik heb het al eens eerder gezegd en neem het aan van een topsporter.quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
ZO!! Ik ben terug in de bewoonde wereld, dat wil zeggen in Belgie. Zware week, lekker weekend
Morgen weer keihard aan de bak, zowel qua werk als qua eten. Ik ga me nog eens beraden op dat ubergezonde dieet... Allemaal leuk en aardig, maar het is wel erg lastig als mijn lijf zo van slag raakt van 'normaal' eten. Hoewel ik me wel erg goed voel(de) van gezond eten!
Nee, ze gaat stoppen met roken.quote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Jij bent de schattigstequote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Ach weet je, normaalgesproken kan ik best 's pasta eten, dan krijg ik een wat opgeblazen buik en eet ik de volgende dag salade als lunch en is er niets aan het handje. Maar een week aanklooien! Hemel! Britse pasta met kledders ricotta, witbrood, zoete yoghurt, scones, puddings....quote:Op maandag 8 september 2008 22:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gezegd en neem het aan van een topsporter.
Hypergezond eten en intensief sporten heeft ALTIJD een keerzijde.
En die is niet zo fraai..
Je houd niets meer binnen wat kut is en wat sporten betreft zak je in als een pudding als je stopt met je regime.
Zelfs als iron-bitch raad ik iedereen aan vooral niet te zwaar te sporten OF te eten.
Je krijgt het dubbel en dwars terug als je slacked.
Volgens mij ben je best een beetje een kwetsbaretwijfelSHE latelyquote:Op maandag 8 september 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent de schattigste
Er is meer dan Bach pop....Tijd zal het vertellen.
Heaven meets hellquote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach weet je, normaalgesproken kan ik best 's pasta eten, dan krijg ik een wat opgeblazen buik en eet ik de volgende dag salade als lunch en is er niets aan het handje. Maar een week aanklooien! Hemel! Britse pasta met kledders ricotta, witbrood, zoete yoghurt, scones, puddings....Ik schrok er gewoon van.
Sporten, ok, dat maakt lekkere stofjes aan in je hersenen. Maar dieten?quote:Op maandag 8 september 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
Euh...voor onszelf? Omdat je je dan lekkerder voelt, fitter, en beter kan bukken?.
Jammerquote:NEWSFLASH; Niet alles wat wij doen is om de man te behagen!
quote:Op maandag 8 september 2008 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best een beetje een kwetsbaretwijfelSHE lately.
Ja, nee, dan is het goed. Enneuh, nee, ik houd niet ieders dieet bij... Maar goed dat er niet overdreven gelijnd wordt. Als je merkt dat je toch ff iets meer vlees ontwikkelt dan nodig, bewegen, dat is toch echt het beste.quote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Maak je geen zorgen Matador, er zijn hier geen magere modellentypjes.
Gewoon dames die een paar overtollige kilootjes kwijt willen. Geen overdreven gedoe (lees anders even goed wat we allemaal eten![]()
).
Babies krijgen ok best veul van mams mee heur...quote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo vreemd.
Hij begint over babies, en zijn oom is ernstig schyzo en zijn mams ernstig bordie.
Wie zou niet in zijn hipster schijten?
Nogmaals, ik hou veel van hem, maar ik weet niet of ik op het juiste pad zit. Niets ernstigs, gewoon wat pondering.
Gheheeh tegen de tijd dat tijdens dat bewegen ik bijna omval omdat mn kont te hard heen en weer wiebelt gooi ik er toch graag een dieetje tegenaan...quote:Op maandag 8 september 2008 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nee, dan is het goed. Enneuh, nee, ik houd niet ieders dieet bij... Maar goed dat er niet overdreven gelijnd wordt. Als je merkt dat je toch ff iets meer vlees ontwikkelt dan nodig, bewegen, dat is toch echt het beste.
Geen zorgen, tel maar hoe vaak hier het woord chocolade valt, zitten hier heel normale vrouwen die nog steeds van lekker eten houden. Maar wat minder van de bobbels rond heupen/buikquote:Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef El_Matador het volgende:
Er wordt veel teveel afgeslankt. Een beetje vet is niets mis mee en ook helemaal niet ongezond.
Bovendien vinden veel mannen dat ook mooier dan een broodmager modellentiepje. Vraag maar na.
Vanwaar toch die afslankmanie van vrouwen? :S
Wat is FOK retetraag!quote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo vreemd.
Hij begint over babies, en zijn oom is ernstig schyzo en zijn mams ernstig bordie.
Nogmaals, ik hou veel van hem, maar ik weet niet of ik op het juiste pad zit. Niets ernstigs, gewoon wat pondering.
No offense maar je vertelt niets nieuws, iedereen hier sport toch al?quote:Op maandag 8 september 2008 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nee, dan is het goed. Enneuh, nee, ik houd niet ieders dieet bij... Maar goed dat er niet overdreven gelijnd wordt. Als je merkt dat je toch ff iets meer vlees ontwikkelt dan nodig, bewegen, dat is toch echt het beste.
Zucht...ik wil je geloven, maar in mijn kringen zit niemand die zo gestoord is als ik,quote:Op maandag 8 september 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat is FOK retetraag!
Ach..weet je, het is eng, en het blijft eng, garanties krijg je niet en het hele nature VS nurture gekrakeel kan je ook niet gerust stellen...feit blijft dat de engste misdadigers poeslieve kindjes werpen en er Ted Bundys geboren worden in een kleine huis op de prairiegezin.
En zeg nu zelf, een normaal volkomen aangepast doorsnee kind zou ook niet bij je passen.
(Ik snap je angst wel hoor).
Denk ook eens aan alle mensen in zijn familie die niets hebben.quote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo vreemd.
quote:Op maandag 8 september 2008 23:11 schreef mspoez het volgende:
Hallo lieve meisjes allemaal, ik kan me zo verkneukelen gewoon met jullie berichtjes aan elkaar te lezen... ik ben erg onbraaf geweest weer het weekend, zoals elke weekend, en toch kan ik een broek aan die vorige maand niet dicht wilde. Hoera.
stbEx heeft zich vandaag uitgeschreven op mijn adres. Raar.
En SHE: een gewoon kind is leuk, maar een speciaal kind is leuker. Met een mama als jij zal dat speciale slechts leiden tot extra bijzonder, en niet tot extra-terrestrial. Echt.
OMG, een stasiportret, you made my dayquote:Op maandag 8 september 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Zucht...ik wil je geloven, maar in mijn kringen zit niemand die zo gestoord is als ik,
Mijn vrienden hebben een stasi-portret als familie foto en zijn vrienden zijn euh.....kinderloos.
Ik zit even in een bluh. Ik weet echt niet of ik wel goed bezig ben.
Ik HAAT mijn vrouwelijkheid soms!
quote:Op maandag 8 september 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG, een stasiportret, you made my day.
(another) Newsflash, iederéén moddert maar wat aan en hoopt er het beste van, da's moeilijk te behappen voor een controlfreak zoals euh..nu ja vul maar inMaahaar! Dat is het leven. En weet je, het moet je overkomen, het leven, anders heb je straks niks om je voor te schamen, om te gniffelen, of een traantje weg te pinken, later, als je groot bent en je vrouwelijkheid op je knieen hangt
.
Laat je nu maar gewoon bezwangeren en maak me een schoondochter, wench, vort! .
![]()
En dan wel een beetje psycho one graag, anders kan ik niet met d'r door de bocht en moet ik me weer gaan opstellen als schoonloeder from Hell enzo...zucht. Ik moet er niet aan denken dat ik zo'n frisse en fruitige Libelle-lezende troela aan de arm van mijn bloedje zie hangen zeg.
Dat herken ik, en daarom vind ik het eigenlijk erg verfrissend en een verrijking om niet meer de belangrijkste persoon in mijn eigen leven te zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 23:35 schreef mspoez het volgende:
Jij hebt soms denk ik genoeg aan jezelf. No offence.
En daar ben ik in mijn eentje voor 90% verantwoordelijk voor denk ik.quote:Op maandag 8 september 2008 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen zorgen, tel maar hoe vaak hier het woord chocolade valt, zitten hier heel normale vrouwen die nog steeds van lekker eten houden. Maar wat minder van de bobbels rond heupen/buik.
SHE
Ik hoop dat je een staatsieportret bedoelt.quote:Op maandag 8 september 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
Mijn vrienden hebben een stasi-portret als familie foto en zijn vrienden zijn euh.....kinderloos.
Ze kunnen dat zeker niet prenataal testen? Anders kon je iets van embryoselectie doen ofzo.quote:Op maandag 8 september 2008 23:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet het Poesie, maar zit ik echt te wachten op 50% kans op een hoogbegaafde autist?
Ik ben daar denk ik niet geschikt voorIk weet niet hoe??
alleen als er weer eens veel foto's worden gepostquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:11 schreef Merel het volgende:
Nadat ik vorig jaar hoorde dat ik de katten niet mee mocht nemen, ben ik in een appartement gaan wonen waar huisdieren verboden zijn. Een paar weken later mocht ik opeens de katten wél, maar toen kón het dus niet meer. Dus zelfs al neem ik de katten mee, dan nog kan ik ze niet zelf in huis nemen zolang m'n huurcontract nog loopt en ik niet andere woonruimte heb kunnen vinden waar ik ze wel in huis kan nemen. Ze hebben nu een groot huis en een tuin, ik kan die beessies toch niet in een flatje stoppen.
Ik wil er verder niet te veel over zeggen omdat hij ook op Fok post en z'n vriendinnetje soms ook. Sowieso dus niet zo netjes dat ik 't hier dan in 't topic gooi, maar ik denk niet dat hij hier meeleest
Ten eerste, ga eens een paar maanden kijken wat je doet zonder hormonen en schiet niet meteen in paniek. Leef, wees niet bang voor dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn. Sowieso, als je zwanger wordt heb je nog 9 maanden om je voor te bereiden en moeder natuur zal je daarbij flink helpen. Ik heb het meest on-moederlijke type in de zwangerschap zien veranderen in een oer-moeke. Als je kind een hoogbegaafde autist is, dan kun jij zijn moeder zijn. En bedenk dat je de tijd krijgt om in die rol te groeien, elk kind begint als baby. Ook de jouwe.quote:Op maandag 8 september 2008 23:22 schreef SHE het volgende:
Ik weet het Poesie, maar zit ik echt te wachten op 50% kans op een hoogbegaafde autist?
Ik ben daar denk ik niet geschikt voorIk weet niet hoe??
Wat als....etc. Ik voel me nu al een mislukkeling![]()
Ik twijfel of deze genetica wel zo fair is. Ik wil geen rain man. Ik denk namelijk niet dat ik in staat ben zijn zon te laten schijnen,
Sterktequote:
Zo, nu ben ik in elk geval wel even goed wakkerquote:
Woeiquote:
Noten is dus geen succes. Ik kan nog met mate af en toe wat pinda's eten, maar mijn allergie breidt zich uit en als ik elke dag pinda's ga eten word ik daar in notime ook ziek van.quote:Elke werkdag:
14.00 : wat ongezouten nootjes; liefst amandelen. Neem tot je genoeg hebt.
quote:16.00 : boterham appelstroop of een fruitsalade of 2 stuks fruit( in elk geval iets met natuurlijke suikers ).
Fruit gaat dus niet.quote:Weekend ( elke zaterdag en zondag )
15.00: Fruit naar keuze ( ex bananen )
Paprika gaat nog goed, maar dat wil ik graag zo houden en wil het dus niet elke dag eten.quote:Recept Japanse rijst:
Paprika ( rood )
Ah, dank je.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
Ipv noten kun je lijnzaad door wat yoghurt doen.
Wel eens per ongeluk gegeten in een (hartige) taart of cake en ook verwarmd gaat het niet goed.quote:Hoe ernstig is je allergie? De meeste mensen met een fruit allergie kunnen wel gekookt fruit hebben, weleens geprobeerd?
Ah, allebei lekker dus ze mogen samen. Is nog leuk voor de kleur ook.quote:De paprika in de rijst kun je vervangen door peultjes, of wortel..wat je lekker vind.
Vannachtquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WoeiWanneer ga je naar Ibiza, binnenkort toch?
Ik ga over anderhalve week alweer een lang weekend wegIk ben nog maar net terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |