Misschien nog van haar vorigequote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Jij gaat toch niet scheiden?! Jullie hebben laatst nog samen gejankt om Bach!
Ik heb het al eens eerder gezegd en neem het aan van een topsporter.quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
ZO!! Ik ben terug in de bewoonde wereld, dat wil zeggen in Belgie. Zware week, lekker weekend
Morgen weer keihard aan de bak, zowel qua werk als qua eten. Ik ga me nog eens beraden op dat ubergezonde dieet... Allemaal leuk en aardig, maar het is wel erg lastig als mijn lijf zo van slag raakt van 'normaal' eten. Hoewel ik me wel erg goed voel(de) van gezond eten!
Nee, ze gaat stoppen met roken.quote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Jij bent de schattigstequote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Ach weet je, normaalgesproken kan ik best 's pasta eten, dan krijg ik een wat opgeblazen buik en eet ik de volgende dag salade als lunch en is er niets aan het handje. Maar een week aanklooien! Hemel! Britse pasta met kledders ricotta, witbrood, zoete yoghurt, scones, puddings....quote:Op maandag 8 september 2008 22:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gezegd en neem het aan van een topsporter.
Hypergezond eten en intensief sporten heeft ALTIJD een keerzijde.
En die is niet zo fraai..
Je houd niets meer binnen wat kut is en wat sporten betreft zak je in als een pudding als je stopt met je regime.
Zelfs als iron-bitch raad ik iedereen aan vooral niet te zwaar te sporten OF te eten.
Je krijgt het dubbel en dwars terug als je slacked.
Volgens mij ben je best een beetje een kwetsbaretwijfelSHE latelyquote:Op maandag 8 september 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent de schattigste
Er is meer dan Bach pop....Tijd zal het vertellen.
Heaven meets hellquote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach weet je, normaalgesproken kan ik best 's pasta eten, dan krijg ik een wat opgeblazen buik en eet ik de volgende dag salade als lunch en is er niets aan het handje. Maar een week aanklooien! Hemel! Britse pasta met kledders ricotta, witbrood, zoete yoghurt, scones, puddings....Ik schrok er gewoon van.
Sporten, ok, dat maakt lekkere stofjes aan in je hersenen. Maar dieten?quote:Op maandag 8 september 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
Euh...voor onszelf? Omdat je je dan lekkerder voelt, fitter, en beter kan bukken?.
Jammerquote:NEWSFLASH; Niet alles wat wij doen is om de man te behagen!
quote:Op maandag 8 september 2008 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best een beetje een kwetsbaretwijfelSHE lately.
Ja, nee, dan is het goed. Enneuh, nee, ik houd niet ieders dieet bij... Maar goed dat er niet overdreven gelijnd wordt. Als je merkt dat je toch ff iets meer vlees ontwikkelt dan nodig, bewegen, dat is toch echt het beste.quote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Maak je geen zorgen Matador, er zijn hier geen magere modellentypjes.
Gewoon dames die een paar overtollige kilootjes kwijt willen. Geen overdreven gedoe (lees anders even goed wat we allemaal eten![]()
).
Babies krijgen ok best veul van mams mee heur...quote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo vreemd.
Hij begint over babies, en zijn oom is ernstig schyzo en zijn mams ernstig bordie.
Wie zou niet in zijn hipster schijten?
Nogmaals, ik hou veel van hem, maar ik weet niet of ik op het juiste pad zit. Niets ernstigs, gewoon wat pondering.
Gheheeh tegen de tijd dat tijdens dat bewegen ik bijna omval omdat mn kont te hard heen en weer wiebelt gooi ik er toch graag een dieetje tegenaan...quote:Op maandag 8 september 2008 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nee, dan is het goed. Enneuh, nee, ik houd niet ieders dieet bij... Maar goed dat er niet overdreven gelijnd wordt. Als je merkt dat je toch ff iets meer vlees ontwikkelt dan nodig, bewegen, dat is toch echt het beste.
Geen zorgen, tel maar hoe vaak hier het woord chocolade valt, zitten hier heel normale vrouwen die nog steeds van lekker eten houden. Maar wat minder van de bobbels rond heupen/buikquote:Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef El_Matador het volgende:
Er wordt veel teveel afgeslankt. Een beetje vet is niets mis mee en ook helemaal niet ongezond.
Bovendien vinden veel mannen dat ook mooier dan een broodmager modellentiepje. Vraag maar na.
Vanwaar toch die afslankmanie van vrouwen? :S
Wat is FOK retetraag!quote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo vreemd.
Hij begint over babies, en zijn oom is ernstig schyzo en zijn mams ernstig bordie.
Nogmaals, ik hou veel van hem, maar ik weet niet of ik op het juiste pad zit. Niets ernstigs, gewoon wat pondering.
No offense maar je vertelt niets nieuws, iedereen hier sport toch al?quote:Op maandag 8 september 2008 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nee, dan is het goed. Enneuh, nee, ik houd niet ieders dieet bij... Maar goed dat er niet overdreven gelijnd wordt. Als je merkt dat je toch ff iets meer vlees ontwikkelt dan nodig, bewegen, dat is toch echt het beste.
Zucht...ik wil je geloven, maar in mijn kringen zit niemand die zo gestoord is als ik,quote:Op maandag 8 september 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat is FOK retetraag!
Ach..weet je, het is eng, en het blijft eng, garanties krijg je niet en het hele nature VS nurture gekrakeel kan je ook niet gerust stellen...feit blijft dat de engste misdadigers poeslieve kindjes werpen en er Ted Bundys geboren worden in een kleine huis op de prairiegezin.
En zeg nu zelf, een normaal volkomen aangepast doorsnee kind zou ook niet bij je passen.
(Ik snap je angst wel hoor).
Denk ook eens aan alle mensen in zijn familie die niets hebben.quote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo vreemd.
quote:Op maandag 8 september 2008 23:11 schreef mspoez het volgende:
Hallo lieve meisjes allemaal, ik kan me zo verkneukelen gewoon met jullie berichtjes aan elkaar te lezen... ik ben erg onbraaf geweest weer het weekend, zoals elke weekend, en toch kan ik een broek aan die vorige maand niet dicht wilde. Hoera.
stbEx heeft zich vandaag uitgeschreven op mijn adres. Raar.
En SHE: een gewoon kind is leuk, maar een speciaal kind is leuker. Met een mama als jij zal dat speciale slechts leiden tot extra bijzonder, en niet tot extra-terrestrial. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |