abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61487110
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
Jij gaat toch niet scheiden?! Jullie hebben laatst nog samen gejankt om Bach!
Misschien nog van haar vorige
  maandag 8 september 2008 @ 22:41:27 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61487113
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
ZO!! Ik ben terug in de bewoonde wereld, dat wil zeggen in Belgie. Zware week, lekker weekend

Morgen weer keihard aan de bak, zowel qua werk als qua eten. Ik ga me nog eens beraden op dat ubergezonde dieet... Allemaal leuk en aardig, maar het is wel erg lastig als mijn lijf zo van slag raakt van 'normaal' eten. Hoewel ik me wel erg goed voel(de) van gezond eten!
Ik heb het al eens eerder gezegd en neem het aan van een topsporter.
Hypergezond eten en intensief sporten heeft ALTIJD een keerzijde.
En die is niet zo fraai..

Je houd niets meer binnen wat kut is en wat sporten betreft zak je in als een pudding als je stopt met je regime.
Zelfs als iron-bitch raad ik iedereen aan vooral niet te zwaar te sporten OF te eten.

Je krijgt het dubbel en dwars terug als je slacked.
pi_61487123
quote:
Nee, ze gaat stoppen met roken.
  maandag 8 september 2008 @ 22:42:17 #229
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61487143
Volgens mij bedoelt ze dat SHE het scheiden niet na moet doen van uniekhoorn.
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 8 september 2008 @ 22:44:45 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61487233
quote:
Jij bent de schattigste

Er is meer dan Bach pop....Tijd zal het vertellen.
pi_61487450
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb het al eens eerder gezegd en neem het aan van een topsporter.
Hypergezond eten en intensief sporten heeft ALTIJD een keerzijde.
En die is niet zo fraai..

Je houd niets meer binnen wat kut is en wat sporten betreft zak je in als een pudding als je stopt met je regime.
Zelfs als iron-bitch raad ik iedereen aan vooral niet te zwaar te sporten OF te eten.

Je krijgt het dubbel en dwars terug als je slacked.
Ach weet je, normaalgesproken kan ik best 's pasta eten, dan krijg ik een wat opgeblazen buik en eet ik de volgende dag salade als lunch en is er niets aan het handje. Maar een week aanklooien! Hemel! Britse pasta met kledders ricotta, witbrood, zoete yoghurt, scones, puddings.... Ik schrok er gewoon van.
  maandag 8 september 2008 @ 22:51:57 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61487472
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, ze gaat stoppen met roken.
Genadeloze bitch!
  maandag 8 september 2008 @ 22:52:04 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61487480
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij bent de schattigste

Er is meer dan Bach pop....Tijd zal het vertellen.
Volgens mij ben je best een beetje een kwetsbaretwijfelSHE lately .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 8 september 2008 @ 22:55:40 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61487582
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach weet je, normaalgesproken kan ik best 's pasta eten, dan krijg ik een wat opgeblazen buik en eet ik de volgende dag salade als lunch en is er niets aan het handje. Maar een week aanklooien! Hemel! Britse pasta met kledders ricotta, witbrood, zoete yoghurt, scones, puddings.... Ik schrok er gewoon van.
Heaven meets hell

Welcome back cutey
pi_61487600
Er wordt veel teveel afgeslankt. Een beetje vet is niets mis mee en ook helemaal niet ongezond.

Bovendien vinden veel mannen dat ook mooier dan een broodmager modellentiepje. Vraag maar na.

Vanwaar toch die afslankmanie van vrouwen? :S
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 8 september 2008 @ 22:57:58 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61487635
Euh...voor onszelf? Omdat je je dan lekkerder voelt, fitter, en beter kan bukken? .

NEWSFLASH; Niet alles wat wij doen is om de man te behagen!
pi_61487669
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
Euh...voor onszelf? Omdat je je dan lekkerder voelt, fitter, en beter kan bukken? .
Sporten, ok, dat maakt lekkere stofjes aan in je hersenen. Maar dieten?
quote:
NEWSFLASH; Niet alles wat wij doen is om de man te behagen!
Jammer haha, nee, maar dat zei ik ook niet
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 september 2008 @ 23:01:12 #238
163650 Greys
pi_61487686
Maak je geen zorgen Matador, er zijn hier geen magere modellentypjes.
Gewoon dames die een paar overtollige kilootjes kwijt willen. Geen overdreven gedoe (lees anders even goed wat we allemaal eten ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 september 2008 @ 23:01:15 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61487688
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Volgens mij ben je best een beetje een kwetsbaretwijfelSHE lately .

Niet zo vreemd.
Hij begint over babies, en zijn oom is ernstig schyzo en zijn mams ernstig bordie.
Wie zou niet in zijn hipster schijten?

Nogmaals, ik hou veel van hem, maar ik weet niet of ik op het juiste pad zit. Niets ernstigs, gewoon wat pondering.
pi_61487705
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Maak je geen zorgen Matador, er zijn hier geen magere modellentypjes.
Gewoon dames die een paar overtollige kilootjes kwijt willen. Geen overdreven gedoe (lees anders even goed wat we allemaal eten ).
Ja, nee, dan is het goed. Enneuh, nee, ik houd niet ieders dieet bij... Maar goed dat er niet overdreven gelijnd wordt. Als je merkt dat je toch ff iets meer vlees ontwikkelt dan nodig, bewegen, dat is toch echt het beste.

pi_61487718
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Niet zo vreemd.
Hij begint over babies, en zijn oom is ernstig schyzo en zijn mams ernstig bordie.

Nogmaals, ik hou veel van hem, maar ik weet niet of ik op het juiste pad zit. Niets ernstigs, gewoon wat pondering.
Babies krijgen ok best veul van mams mee heur...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61487755
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, nee, dan is het goed. Enneuh, nee, ik houd niet ieders dieet bij... Maar goed dat er niet overdreven gelijnd wordt. Als je merkt dat je toch ff iets meer vlees ontwikkelt dan nodig, bewegen, dat is toch echt het beste.
Gheheeh tegen de tijd dat tijdens dat bewegen ik bijna omval omdat mn kont te hard heen en weer wiebelt gooi ik er toch graag een dieetje tegenaan...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61487780
Misschien omdat we het zelf leuker vinden als onze kleding mooi staat i.p.v. dat je bepaalde modelletjes gewoon niet aan kunt vanwege bobbels en rollen? Of misschien omdat je je veel lekkerder voelt als je gezond eet, een beter conditie hebt en minder gewicht hoeft mee te dragen? Misschien gewoon omdat een beetje extra vet niet erg is, maar je ook niet wilt dat het uit de hand loopt?
Als het al gaat om jezelf vergelijken met anderen, weegt volgens mij de concurrentie tussen vrouwen onderling zwaarder dan het idee dat mannen alleen magere vrouwen willen, want we weten onderhand wel dat dat niet zo is.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61487789
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef El_Matador het volgende:
Er wordt veel teveel afgeslankt. Een beetje vet is niets mis mee en ook helemaal niet ongezond.

Bovendien vinden veel mannen dat ook mooier dan een broodmager modellentiepje. Vraag maar na.

Vanwaar toch die afslankmanie van vrouwen? :S
Geen zorgen, tel maar hoe vaak hier het woord chocolade valt, zitten hier heel normale vrouwen die nog steeds van lekker eten houden. Maar wat minder van de bobbels rond heupen/buik .

SHE
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 8 september 2008 @ 23:09:32 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61487805
quote:

[..]

Niet zo vreemd.

Wat is FOK retetraag!

Ach..weet je, het is eng, en het blijft eng, garanties krijg je niet en het hele nature VS nurture gekrakeel kan je ook niet gerust stellen...feit blijft dat de engste misdadigers poeslieve kindjes werpen en er Ted Bundys geboren worden in een kleine huis op de prairiegezin.

En zeg nu zelf, een normaal volkomen aangepast doorsnee kind zou ook niet bij je passen .

(Ik snap je angst wel hoor ).

maandag 8 september 2008 @ 23:11:57 #246
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61487837
Hallo lieve meisjes allemaal, ik kan me zo verkneukelen gewoon met jullie berichtjes aan elkaar te lezen... ik ben erg onbraaf geweest weer het weekend, zoals elke weekend, en toch kan ik een broek aan die vorige maand niet dicht wilde. Hoera.

stbEx heeft zich vandaag uitgeschreven op mijn adres. Raar.

En SHE: een gewoon kind is leuk, maar een speciaal kind is leuker. Met een mama als jij zal dat speciale slechts leiden tot extra bijzonder, en niet tot extra-terrestrial. Echt.
Prrrrr
pi_61487848
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

No offense maar je vertelt niets nieuws, iedereen hier sport toch al?

Ik geloof inderdaad niet dat iemand hier te mager wil worden, gewoon een vrouwelijk figuur zonder rare kwabbels hier of daar.
  maandag 8 september 2008 @ 23:16:03 #248
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61487884
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat is FOK retetraag!

Ach..weet je, het is eng, en het blijft eng, garanties krijg je niet en het hele nature VS nurture gekrakeel kan je ook niet gerust stellen...feit blijft dat de engste misdadigers poeslieve kindjes werpen en er Ted Bundys geboren worden in een kleine huis op de prairiegezin.

En zeg nu zelf, een normaal volkomen aangepast doorsnee kind zou ook niet bij je passen .

(Ik snap je angst wel hoor ).

Zucht...ik wil je geloven, maar in mijn kringen zit niemand die zo gestoord is als ik,
Mijn vrienden hebben een stasi-portret als familie foto en zijn vrienden zijn euh.....kinderloos.

Ik zit even in een bluh. Ik weet echt niet of ik wel goed bezig ben.
Ik HAAT mijn vrouwelijkheid soms!
pi_61487904
quote:

[..]

Niet zo vreemd.

Denk ook eens aan alle mensen in zijn familie die niets hebben.
Tuurlijk zijn het voor een deel erfelijke ziektes, maar het is heus niet zo van 1 slecht gen en je hebt het. Bovendien, je vriend zelf is toch ook gezond?
Niet om je zorgen te bagatelliseren natuurlijk.
  maandag 8 september 2008 @ 23:22:29 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61487958
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:11 schreef mspoez het volgende:
Hallo lieve meisjes allemaal, ik kan me zo verkneukelen gewoon met jullie berichtjes aan elkaar te lezen... ik ben erg onbraaf geweest weer het weekend, zoals elke weekend, en toch kan ik een broek aan die vorige maand niet dicht wilde. Hoera.

stbEx heeft zich vandaag uitgeschreven op mijn adres. Raar.

En SHE: een gewoon kind is leuk, maar een speciaal kind is leuker. Met een mama als jij zal dat speciale slechts leiden tot extra bijzonder, en niet tot extra-terrestrial. Echt.

Ik weet het Poesie, maar zit ik echt te wachten op 50% kans op een hoogbegaafde autist?
Ik ben daar denk ik niet geschikt voor Ik weet niet hoe??

Wat als....etc. Ik voel me nu al een mislukkeling

Ik twijfel of deze genetica wel zo fair is. Ik wil geen rain man. Ik denk namelijk niet dat ik in staat ben zijn zon te laten schijnen,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')