abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61455057
psstt.
quote:
Update:
De FIA heeft bevestigd dat ze een protest heeft ontvangen van McLaren tegen de straf. De uitslag van de Belgische Grand Prix wordt nu dus bepaald tijdens een zitting van de International Court of Appeal van de FIA. Wanneer het protest behandeld zal worden, is nog niet bekend.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:32:13 #102
163650 Greys
pi_61455094
Ah. Dan is er nog hoop. Thanks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 september 2008 @ 19:36:57 #103
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61455221
Hoe komt dat dan Omearos?
Prrrrr
  zondag 7 september 2008 @ 19:38:39 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61455267
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Ah. Dan is er nog hoop. Thanks
Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?
Eén dag eet ik gegrilde kipfilet met brocolli
Een andere dag gestoomde vis met worteltjes
Misschien één keer roergebakken kalkoenfilet met prei, ananas, ananassap en witte rijst....
Verder heb ik geen inspiratie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61455375
wordt nog leuk met die zitting

@Mspoez, ik heb een nieuw bitje sinds een paar dagen, en het in en uitdoen is pijnlijk. En als ik hem uit heb kan ik wel kauwen maar dat is dan nog pijnlijk waardoor eten me gewoon tegenstaat. Dan hou ik hem liever in en drink maar wat meer. Nog een paar dagen, dan ben ik er wel weer aan gewend.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:50:17 #106
163650 Greys
pi_61455561
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?
Eén dag eet ik gegrilde kipfilet met brocolli
Een andere dag gestoomde vis met worteltjes
Misschien één keer roergebakken kalkoenfilet met prei, ananas, ananassap en witte rijst....
Verder heb ik geen inspiratie.
Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boer Maar hij is zó lekker!

Kan jij een van die dagen ook niet een soort maaltijdsalade voor jezelf maken? Lekker sla en/of bleekselderij, dressing, cashewnoten, appel, ei, dat soort dingen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:50:48 #107
163650 Greys
pi_61455575
Omearos, wat is een bitje?
Kan het vast ook wel Googlen, maar ik vraag het jou gewoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61455964
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Edit: een tandbeschermer, aldus meneer Google.

Van Wikipedia:
quote:
Een bitje is een (mond)beschermer voor de tanden, kiezen en de kaak. Bitjes worden bij verschillende sporten gebruikt, vooral bij vechtsporten zoals boksen, kickboksen en San shou.

Ook bij sporten als hockey worden vaak bitjes gebruikt vanwege de harde ballen die bij deze sport gebruikt worden. Bij rugby wordt er ook een bitje gebruikt, omdat er anders een kans is dat je tanden eruit worden geslagen of als je wordt getackeld, je hard op de grond terecht komt en ze afbreken.

Er zijn ééndelige en tweedelige bitjes. De tweedelige zijn over het algemeen het best beschermend.

Vaak moet een bitje geprepareerd worden voor gebruik door het bitje 10 tot 15 seconden in kokend water te dompelen, af te schudden en het vervolgens in de mond te doen. De tanden hard op elkaar bijtend wordt het bitje in de juiste vorm gemaakt. Soms is dit vlak erna nog een keer nodig als het bitje niet goed blijft zitten.

Het is erg belangrijk dat het bitje goed blijft zitten, om letsel en/of dure tandartskosten te voorkomen.

Er zijn allerlei varianten, zoals transparante bitjes, gekleurde, met vering, enzovoorts. Van goedkoop tot duur, van lelijk tot mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 20:26:53 #109
163650 Greys
pi_61456781
Maar als je dat alleen bij sporten gebruikt moet je hem tussendoor toch gewoon uit kunnen doen en kunnen eten? Ik zou er geen paar dagen niet eten voor over hebben in elk geval
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61457276
Nou, ik wel, ik wil daarna tenminste nog wel normaal kunnen eten met mijn eigen tanden

Maar laten we wachten op wat omearos te zeggen heeft, misschien zit ik wel helemaal fout.
pi_61457746
quote:

[..]

Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boer Maar hij is zó lekker!
AH heeft ook zo'n salade, boeren salade geloof ik. Die eet ik regelmatig, er zit ook rode paprika doorheen en ik eet altijd maar de helft van de kaas, dus ik denk dan dat ik niet echt ongezond bezig ben.

Net gerend, en geen druppel regen gehad!
pi_61457981
Uiteindelijk geen avondeten gehad in verband met een lekkage hier in huis. Ik heb 't hele huis ondersteboven gehad, geen tijd gehad om te eten. Niet eens honger trouwens. Ik neem zo misschien nog wel even een stukje kaas voor ik naar bed ga.
  zondag 7 september 2008 @ 21:03:06 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61458171
Tering, de meloen ging nog wel en de ham ook, maar ik kreeg de ciabatta niet meer weg

Dan blijft er maar 1 ding over, de ganzen-methode!
Dus ik heb een lichte brinta-shake gemaakt met volle melk en daarna een peterselie-selderij-komkommer sapje.
Ik haat force-feeden!!!

Ik wil naar bed met een boek, maar ik heb alles al gelezen. *zucht*
  zondag 7 september 2008 @ 21:11:37 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458453
Dat lijkt me zo heerlijk, geen trek hebben. Ik denk de hele dag aan eten en koken Het is werkelijk een wonder dat ik niet moddervet ben geworden.
  zondag 7 september 2008 @ 21:14:44 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61458560
Ik vind het geen flikker aan. Ik hekel de dagen dat ik niets weg krijg. Alsof ik niet besta ofzo
pi_61458676
als ik geen trek heb word ik echt heel chago, net als wanneer ik niets proef

dan kan het me heel boos maken, en dan wil ik JUIST superlekker koken in de hoop dat ik ook maar IETS proef..

mn smaak is nog niet helemaal 100% maar zodra dat wel weer zo is ga ik meteen de visboer hier uittesten en lekkere tonijn en zalm halen en sushi maken

en gamba's met citroen maken
Ja doei.
  zondag 7 september 2008 @ 21:19:06 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458761
Hmm, mijn linzensoep is niet lekker geworden. Er mist iets. Sellerie denk ik, of vleesextract ofzo. Ik heb er net een theelepel piripiri kruiden bijgegooid, maar dat hielp ook niets.
pi_61458799
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, mijn linzensoep is niet lekker geworden. Er mist iets. Sellerie denk ik, of vleesextract ofzo. Ik heb er net een theelepel piripiri kruiden bijgegooid, maar dat hielp ook niets.
Gewoon een bouillon- of maggiblokje??
pi_61458860
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nice boobs. Leuke dingetje ook.
Ook mijn woorden.
#35.
  zondag 7 september 2008 @ 21:24:11 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458953
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Gewoon een bouillon- of maggiblokje??
Heb ik niet in huis. Ik heb er maar gepureerde tomaten doorheen gegooid. Morgen nog maar wat soepgroenten koken er er doorheen mengen. Dan is het vast wel eetbaar.
  zondag 7 september 2008 @ 21:31:22 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61459262
Ow ik ben helemaal dol op F1, al jaren alleen ik kan de helft nooit kijken omdat ik vaak zondags moet werken
We zijn naar een dinerbuffet geweest zonet... *hik* Het was echt zo enorm lekker, wat een heelijke vis, vlees, salades enzovoorts. En het ijs met zulk vers slagroom... Dat waren weer 4000 cal. deze dag
Nu snel slapen morgen om 5 uur weer auto sturen, hopelijk ben ik dan wat nuchterder
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61459503
quote:
Mijn bitje is als vervanging van de beugel, met als doel de tanden op zijn plek houden tot het in deze positie goed vastgegroeid is. Bitje oogt mooier dan blokjesbeugel en hoeft niet aangedraait te worden, maar hij past echt precies waardoor hij mijn tanden onder spanning zet wat pijn doet.
pi_61459532
een bitje is ook gewoon een beschermrubbertje voor hockeyers en zulks
Ja doei.
pi_61459541
Dan was mijn 1e gok toch goed Meneer Google heeft me op het foute spoor gezet
pi_61459963
Nou, dat was een leuke zondagavond. Zeil eruit gescheurd in de logeerkamer, dat kan wel bij het grofvuil. Zeil in de slaapkamer is nog te redden.

Het wordt toch maar eens tijd voor een nieuwe badkamer... Er begint aan alle kanten water uit te lopen.
pi_61461972
Ik heb gegeten. Heel veel. En slecht. Chocolade en krentenbollen met veel boter enzo. Wel erg lekker, maar mn taille is opeens weg. Morgen maar goed naar de wc gaan .
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:38 schreef omearos het volgende:

[..]

Mijn bitje is als vervanging van de beugel, met als doel de tanden op zijn plek houden tot het in deze positie goed vastgegroeid is. Bitje oogt mooier dan blokjesbeugel en hoeft niet aangedraait te worden, maar hij past echt precies waardoor hij mijn tanden onder spanning zet wat pijn doet.
Zal wel snel voorbij gaan . Moet je hem eigenlijk alleen 's nachts of ook overdag? Ik heb er nu al een paar jaar een voor alleen 's nachts, toen ze erachter kwamen dat ik hem steeds kapotbeet . Echte sportbitjes zitten trouwens echt vervelend, ze zijn nooit helemaal passend.

@PF: Fijne verjaardag nog
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61466692
Oke.... Vandaag gaan we beginnen met "SHE-en"!!
Eitjes staan te koken. Straks boodschapjes doen. Wilde eigenlijk voor de hele week doen, maar weet al niet wat ik vanavond moet gaan eten!!
Vanmiddag denk ik een salade....
Iemand suggesties voor vanavond??? En eik ook voor de rest van de week?

Ow en waaaaarom ga ik op maandag boodschappen doen??? Dan is de notenboer niet open!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 8 september 2008 @ 08:45:17 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61467028
Goedemorgen liefjens.

Zo, die pizza is me niet zo goed bevallen...ik steeg nog net niet op .

Ik word steeds meer en meer bevestigd in mijn vermoeden dat ik echt een voedselintolerantie heb.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61467071
goedemorgen

ik ga zo de sleutels inleveren van ons oude huis in Arnhem Dan hoeven we er nooit meer heen.
Gisteren aardig geschrobt daar, want ik zal toch echt geen vies huis achterlaten

70,4kg gaf die platte witte schijf aan daarnet, dus nog even en ik zit weer op de 69,5, de laatste update in de lijst van mij, en dan: verder naar beneden

Vanmiddag weer spinnen, en ga dan fietsen naar de sportschool (half uur heen, half uur terug!)
Ja doei.
pi_61467199
Heerlijk gevoel moet dat zijn, motorbloempje. Ik heb dat in maart nog gedaan. Het oude huis was van mijn vriend, dus geen nostalgische gevoelens o.i.d.!

Ik ben weer back on track. Heb echt een grote terugval gehad van 68,5 kilo naar 71,5 na mijn vakantie. Gelukkig zit ik praktisch weer op het oude gewicht. Nu door naar de 65!
  maandag 8 september 2008 @ 09:56:40 #131
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61468044
ik slinger lustig door met mijn gewicht, maar de algehele lijn gaat wel naar beneden denk ik...

vandag mn eerste lunch nieuwe stijl: volkoren drop scones en een halve maaltijdpita met gegrilde kipreepjes, en een komkommer/wortel-salade. mjam.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61468134
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Zal wel snel voorbij gaan . Moet je hem eigenlijk alleen 's nachts of ook overdag? Ik heb er nu al een paar jaar een voor alleen 's nachts, toen ze erachter kwamen dat ik hem steeds kapotbeet . Echte sportbitjes zitten trouwens echt vervelend, ze zijn nooit helemaal passend.
Ik moet hem voorlopig continu dragen (behalve als ik eet) en dan kijken ze bij de controle eind oktober of het terug mag naar alleen 's nachts.

Vanmorgen weer netjes ontbeten met brinta en vruchtensap, alleen ga ik vanavond uit eten en ik weet dat daar weinig keuzes zijn. Ben benieuwd.
  maandag 8 september 2008 @ 10:30:13 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61468586
Goedemorgen .

Als we het toch over nieuwe woningen hebben: Ik ga maandag as ws woonruimte bekijken in Amersfoort . Ben benieuwd .
Niet meer actief op Fok!
pi_61469195
quote:
Op maandag 8 september 2008 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Heerlijk gevoel moet dat zijn, motorbloempje. Ik heb dat in maart nog gedaan. Het oude huis was van mijn vriend, dus geen nostalgische gevoelens o.i.d.!

Ik ben weer back on track. Heb echt een grote terugval gehad van 68,5 kilo naar 71,5 na mijn vakantie. Gelukkig zit ik praktisch weer op het oude gewicht. Nu door naar de 65!
Yup

al was het wel 'mijn' oude huis, want ik ben er eerst alleen gaan wonen.

Maar als je ziet wat we er voor terug hebben gehad heb ik geen traan hoeven laten...

-geen vieze stink- en schimmelzooi meer in het berghok
-geen buurman die om half 3 's nachts de stereo vol aanzet
-geen ranzige meuk en grofvuil meer in de bosjes
-ruimte! heel veel ruimte!
-niet meer moeilijk doen met de katjes, die kunnen hier toch niet zomaar naar buiten!

etc.

Lekker dat jij ook weer 'back on track' zit.

Vandaag en morgen ga ik dus lekker spinnen, donderdag kickboksen en misschien woensdagochtend even hardlopen voordat de visite komt. Moet namelijk wel echt gaan trainen voor de 7 Heuvelen Loop
Ja doei.
  maandag 8 september 2008 @ 11:06:14 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61469242
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup

al was het wel 'mijn' oude huis, want ik ben er eerst alleen gaan wonen.

Maar als je ziet wat we er voor terug hebben gehad heb ik geen traan hoeven laten...

-geen vieze stink- en schimmelzooi meer in het berghok
-geen buurman die om half 3 's nachts de stereo vol aanzet
-geen ranzige meuk en grofvuil meer in de bosjes
-niet meer moeilijk doen met de katjes, die kunnen hier toch niet zomaar naar buiten!

etc.

Lekker dat jij ook weer 'back on track' zit.

Vandaag en morgen ga ik dus lekker spinnen, donderdag kickboksen en misschien woensdagochtend even hardlopen voordat de visite komt. Moet namelijk wel echt gaan trainen voor de 7 Heuvelen Loop
Of je een leuke buurman hebt moet je nog maar afwachten hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_61469264
tot nu toe nog niet gezien.

En leuk boeit niet, zolangie maar stil is

gelukkig schijnt hij 's nachts te werken enzo, dus issie vanaf 11 uur weg, zei de oude bewoonster
Ja doei.
pi_61469395
goedemorgenn !

lekker weekend gehad iedereen?

ik wel, niet ontzettend gezond gegeten (gister patat gehaald, waren te moe na het klussen om te koken...) maar geen tussendoortjes gehad en zaterdagochtend gefitnesst.

vandaag:
O: noedels. (raar, maar waar: er was niets anders meer in huis....)

verder nog niets

woon je er nu al, motorbloempje ? ik ga samenwonen met mn vriend, wij zijn nog druk aan het klussen - op het moment bezig met laminaatleggen.
pi_61469418
ja, we wonen er al godzijdank

want hebben dus vandaag de sleutels van het oude huis ingeleverd.

Laminaatvloer mochten we gratis overnemen dus die ligt hier al keurig. Doekje eroverheen en klaar

moeten alleen nog wat lampen ophangen en de bar afmaken!
Ja doei.
  maandag 8 september 2008 @ 11:21:19 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61469550
Mijn ontbijt vanmorgen was een wrap met kidneybonen, mais, paprika en schmand. Lekker gezond dus
T: een banaan
L: linzensoep
T: yoghurt
D: veel groene groente
pi_61469578
ohh beter van die vloer!

wij huren voorlopig (eerst even afwachten of alles goed loopt samen), van de woningbouwvereniging mag helemaal niets blijven liggen, dus voorgaande bewoners hebben de hele vloer er uit moeten slopen - dus wij konden ook niets overnemen en moeten nu alles zelf doen.

de hele flat (vierkamer) is inmiddels geverfd, met laminaat zijn we ongeveer op 3/4... daarna kunnen we eindelijk gaan inrichten !
pi_61469642
wat de fuck?

Wij huren ook

en als je als nieuwe bewoner die vloer wilt hebben, hoeft de oude bewoner het er niet uit te slopen
Ja doei.
pi_61470054
Toen ik mn huurhuis in ging heb ik de vloer over "moeten" kopen...Die lag no gniet zo lang...Als ik er geen geld voor over had, ging ie er alsnog uit! Maar had nu voor een paar centen een spiksplinter nieuwe vloer!
Heb toen ik weg ging ook een zooi aan luxaflex enzo laten hangen...Die paste toch niet in mn nieuwe huissie!!

Zo....Wat boodschappies gedaan...Notenboer was wel open, heb dus lekekr wat amandeltjes gehaald... Alleen weet ik nog steeds niet pcies wat ik vanavond ga eten.... Vanmorgen nog niets op ( druk, druk, druk) Dus vanmiddag gewoon een boterhammetje en vanavond een salade ofzo
  maandag 8 september 2008 @ 12:26:10 #143
331 Merel
Be here now.
pi_61470894
Heb ik iets gemist de laatste dagen? Ik heb geboerengolft, gefierljept, getriviant, en gewinkeld en heb 2 paar prachtige laarzen van m'n vader gekregen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61471403
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
ohh beter van die vloer!

wij huren voorlopig (eerst even afwachten of alles goed loopt samen), van de woningbouwvereniging mag helemaal niets blijven liggen, dus voorgaande bewoners hebben de hele vloer er uit moeten slopen - dus wij konden ook niets overnemen en moeten nu alles zelf doen.

Wat een onzin Als je overlegt met de woningbouw en zegt dat de nieuwe bewoners die vloer willen overkopen, evt met de nieuwe bewoners erbij, dan lijkt me toch niet nodig dat de vloer er alsnog uit moet. Bovendien heb je dan ook minder kans op beschadigingen lijkt me (ook goed voor de woningbouw)

Rare woningbouw als iets overnemen niet mogelijk is
pi_61471444
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
tot nu toe nog niet gezien.

En leuk boeit niet, zolangie maar stil is

gelukkig schijnt hij 's nachts te werken enzo, dus issie vanaf 11 uur weg, zei de oude bewoonster
O, dat is heerlijk Geluidsoverlast is écht heel kut (sprak zij, terugdenkend aan haar oude buurvrouw)
pi_61471549
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat een onzin Als je overlegt met de woningbouw en zegt dat de nieuwe bewoners die vloer willen overkopen, evt met de nieuwe bewoners erbij, dan lijkt me toch niet nodig dat de vloer er alsnog uit moet. Bovendien heb je dan ook minder kans op beschadigingen lijkt me (ook goed voor de woningbouw)

Rare woningbouw als iets overnemen niet mogelijk is
wij hadden ook zo'n vereniging (8 jaar terug maar goed).. had een mooie laminaatvloer gelegd, zag er prima uit (vond de man die kwam kijken ook) maar toch moest het eruit... regels he?

sta je daar met 32 graden een laminaatvloer eruit te slopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61471591
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wij hadden ook zo'n vereniging (8 jaar terug maar goed).. had een mooie laminaatvloer gelegd, zag er prima uit (vond de man die kwam kijken ook) maar toch moest het eruit... regels he?

sta je daar met 32 graden een laminaatvloer eruit te slopen
Stelletje mierenneukers daar
  maandag 8 september 2008 @ 13:09:38 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61471864
goedemiddag ladies

voor ik het vergeet; @PF: heb je een fijne verjaardag gehad? en natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd!

@She, met tegenzin eten is idd erg vervelend....

mijn lijstje van gisteren:
O: optimel met special K
T: aardbeien
L: 2 krentebollen met kaas (en dan lekker in het tostiapparaat... is echt heeeeeeeeerlijk)
D: gambas, zuurkool, feta en olijven
T: optimelkwark
T: stuk 20 + kaas en een koekje

en de komende dagen heb ik nachtdiensten. dus ben benieuwd hoe het dan met mijn eten gaat....
Gelukkig vanavond lekker weer trainen
(kan bijna niet wachten tot de competitie weer begint, gelukkig hebben we nog wel wat oefenwedstrijden en een toernooi )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61472493
Lijstje:

O: gekookt eitje, 3 plakjes rauwe ham.
L: 75 gram rauwkost met als dressing 50 gram eiersalade.

Plan voor vanavond: Zeewolf uit de magnetron. (groentenbedje maken in ovenschaal met deksel, (groenten in mijn geval: aspergetips, peultjes en rode ui); van visbouillon en slankroom en scheut witte wijn en/of limoensap, saus maken. Vis in stukken op de groenten leggen, saus erover gieten, deksel drop en 10 minuten later: klaar. Lekker en makkelijk en snel )

Ik ga helaas naar boven updaten: ik hou er eigenlijk niet van, maar ik ben niet meer ongesteld en weeg toch 60,2. Wil aan het eind van de week iig weer onder de zestig zitten!
pi_61472624
Ik heb honger!!
Tot nu toe gegeten.....
Vanmorgen snel zo'n activia dinges opgesnoept
Vanmiddag2 (polder) boterhammetjes met een eitje
en net nog wat yoghurt.
Zometeen maar een kiwi pakken!

Vanavond denk ik stukkie gegrilde kip met wat courgette en komkommer

Mmmmm vis heb ik ook wel zin in, maar de visboer was nog niet open en woensdag is het hier markt, dus ik denk dat het woensdag vis wordt!
pi_61472686
Vanavond eet ik weer aardappeltjes met kip, het moet op Erbij denk ik gewokte sperzieboontjes met ui
pi_61474200
@Merel: Tussen de koeien? Boerengolf is tof

@ lijstje:

O: 2 knackebrodjes
T: nectarine
L: 2 knackebrodjes
T: krentenbol met kaas
D: vega pasta met groene groentes (spinazie moet op)

Lekker gespinned net, ervoor een half uur naar de sportschool gefietst, en straks weer een half uur terug vanaf de uni waar ik dan nu weer zit

Ben zo blij dat ik m'n ritme weer heb gevonden
Ja doei.
  maandag 8 september 2008 @ 15:44:45 #153
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61475123
Gisteren mijn kast uitgemest...wat een drama zeg.
Resultaat 4 vuilniszakken voor het leger des heils. Over 1 zak ben ik nog wat onzeker, want ik weet niet of ze daar zo zitten te wachten op bikini's in alle kleuren van de regenboog

Paar dingetjes staan in V&A, misschien heeft 1 van de dames hier er iets aan.

Vanavond een bio-kippetje, met snijbonen in tomaten en knoflook . Simpel.
pi_61475152
ik zag je topic al staan

die hakken
Ja doei.
pi_61475200
Oe...Die hakken!! Daar val ik op om!
pi_61475233
idem
Ja doei.
  maandag 8 september 2008 @ 16:33:25 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61476163
Hakken kunnen mij niet hoog genoeg zijn. En ik loop er nog slick op ook
Behalve als ik goed dronken ben. Zo heb ik twee keer mijn enkel gebroken
  maandag 8 september 2008 @ 16:34:36 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61476191
die hakken! .
Ik loop er zelf niet op, though .
Niet meer actief op Fok!
pi_61476243
quote:
Plan voor vanavond: Zeewolf uit de magnetron. (groentenbedje maken in ovenschaal met deksel, (groenten in mijn geval: aspergetips, peultjes en rode ui); van visbouillon en slankroom en scheut witte wijn en/of limoensap, saus maken. Vis in stukken op de groenten leggen, saus erover gieten, deksel drop en 10 minuten later: klaar. Lekker en makkelijk en snel )
Lijkt me lekker!
De saus waarin ik gisteren de zeewolf gestoofd had, was iets te 'pittig' voor een vis met toch wel een fijne smaak. Kan ik de volgende keer beter iets van kabeljauw nemen.

Vandaag zag mijn lijstje er zo uit:

O: eitje, paar plakjes gegrilde kip
T: cracotte met zefgemaakte jam
L: speltboterham met pindakaas
T: vitalinea yoghurtje + nectarine

En vanavond: gegrilde kipfilet, haricots verts met verse peterselie en een salade van rucola, tomaat, komkommer.

Maar nu eerst naar de sportschool. (Geen zin maar ik ga wel braaf ).
pi_61476302
Ow ja sporten....
Denk dak vanavond maar eens begin met wat hardlopen, of iets bodybalancerigs thuis....
Vriendlief is pas laat thuis en dan lukt t nie meer om op tijd in de sportschool te komen! (lessen vinnik leuk...met apparaten ga ik alleen maar om me heen zitten kijken...)
pi_61477779
Lijstje.

O: twee eitjes
T: ananas
L: twee zuurdesembroodjes met kipfilet en mosterd
T: VitaLinea
T: de laatste drie blokjes chèvre

En straks ga ik gehaktballetjes met satésaus en Thaise roerbakgroente met sojasaus maken.

Ik wilde eerste satésaus van pindakaas gaan maken, maar pindakaas is 600 kcal per 100g en kant-en-klare Wyko-pindasaus (daar doe ik echt een moord voor, voor pindasaus van Wyko ) 244 kcal per 100g. Toen heb ik toch maar voor de Wyko gekozen, al zit daar wel toegevoegde suiker in.
  maandag 8 september 2008 @ 17:55:09 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61477940
Wyko is echt de lekkerste

Van pindakaas maken trek ik ook niet, als ik eens zin heb het zelf te maken dan gaan er ook echte pinda's in

Ik heb vandaag gegeten:

2 x vezelfit met vega-kaas
1 x meloen
4 rozemarijn-knof sjippes ( Kettle )

Weinig eetlust nog steeds

Misschien heb ik aids !!!!!
  maandag 8 september 2008 @ 17:58:14 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61478014
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb honger!!
Tot nu toe gegeten.....
Vanmorgen snel zo'n activia dinges opgesnoept
Vanmiddag2 (polder) boterhammetjes met een eitje
en net nog wat yoghurt.
Zometeen maar een kiwi pakken!

Vanavond denk ik stukkie gegrilde kip met wat courgette en komkommer

Mmmmm vis heb ik ook wel zin in, maar de visboer was nog niet open en woensdag is het hier markt, dus ik denk dat het woensdag vis wordt!
Dit is te weinig he chick?
Heb je wel braaf elke 2 uur gegeten?
pi_61478088
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk ...

Opeens is wiskunde geen adacadabra meer, zijn dure dingen afgeprijsd en loopt een speurtocht eens op iets uit. Ik hou van vandaag. Op mijn zweterige shirt na. En de chocoladekruidnoten die mn broertjes gelukkig al opgegeten hebben.

En was mijn lunch vergeten, maar in de stad heel braaf niets gehaald (wilde ook niet, mn rekening heeft het al zwaar genoeg gekregen), geen milkshake ofzo, maar gewoon mijn rijstwafels opgegeten en thuis boterhammen geroosterd. 2, niet 5 of 8. Wow.

@SHE, das wel kut, geen eetlust. Heb je dat vaker?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 8 september 2008 @ 18:08:05 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61478283
Nee, dit is echt uitzonderlijk. Ik heb echt nog NOOIT last gehad van een verminderde eetlust.
Ik wijt het maar aan de acute herfst, en een hoop stress en geregel.

Oh ja, de mandjes gaan woensdag met de post De envelopjes ook
Dan ben ik overdag een paar uurtjes vrij.

Postkantoren mogen trouwens wel wat doen aan die stomme openingstijden. Hoe moet je ingodsnaam iets versturen als je werkt?

En goed nieuws: Brittany ziet er weer cutey uit
pi_61478300
Als ik geen eetlust heb, is er meestal iets héél erg mis met me. Zelfs als ik een stevige griep heb loop ik nog te vreten.
pi_61478332
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:08 schreef SHE het volgende:
Nee, dit is echt uitzonderlijk. Ik heb echt nog NOOIT last gehad van een verminderde eetlust.
Ik wijt het maar aan de acute herfst, en een hoop stress en geregel.

Oh ja, de mandjes gaan woensdag met de post De envelopjes ook
Dan ben ik overdag een paar uurtjes vrij.

Postkantoren mogen trouwens wel wat doen aan die stomme openingstijden. Hoe moet je ingodsnaam iets versturen als je werkt?
Idd. Maar sowieso heb ik het helemaal gehad met de debiele openingstijden in Nederland. Bijna alle winkels zijn open op tijden dat iedereen werkt. Weg met die winkeltijdenwet, laat winkeliers lekker zelf bepalen wanneer ze open zijn. Is goed voor de files!
  maandag 8 september 2008 @ 18:12:05 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61478379
Same here. Ik lag in het ziekenhuis na een blindedarm ontsteking en heb toen mijn lief erop uit gestuurd om roti te halen

Maar het eten was dan ook heel vies daar. Ik weet niet wat dit is. Ik voel me verder helemaal whooptiedoo!
pi_61478386
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Idd. Maar sowieso heb ik het helemaal gehad met de debiele openingstijden in Nederland. Bijna alle winkels zijn open op tijden dat iedereen werkt. Weg met die winkeltijdenwet, laat winkeliers lekker zelf bepalen wanneer ze open zijn. Is goed voor de files!
Heb jij geen appie dan die tot 22.00uur en op zondag open is?
Dat is waarom ik in een grote stad woon.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61478430
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Heb jij geen appie dan die tot 22.00uur en op zondag open is?
Dat is waarom ik in een grote stad woon.
Supermarkten wel, maar alle andere winkels zijn hier om 17:30 dicht. Ik kan bijvoorbeeld bijna nooit naar de biologische slager omdat die gewoon al dicht is als ik uit mijn werk kom. En op zaterdag is 'ie dan ook weer korter open, wat ik steeds vergeet waardoor ik weer voor een dichte deur kom te staan.
  maandag 8 september 2008 @ 18:16:16 #171
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61478486
Waar kun je die van Wyko halen? Dan ga ik die eens proberen
Bernie en ik zijn tof.
pi_61478508
Volgens mij heeft bijna elke supermarkt die. Het zit in donkerbruine emmertjes en het is kant-en-klaar (hoeft geen water meer bij).
pi_61478556
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Supermarkten wel, maar alle andere winkels zijn hier om 17:30 dicht. Ik kan bijvoorbeeld bijna nooit naar de biologische slager omdat die gewoon al dicht is als ik uit mijn werk kom. En op zaterdag is 'ie dan ook weer korter open, wat ik steeds vergeet waardoor ik weer voor een dichte deur kom te staan.
Ja dat is wel waar. De markt is ook altijd alleen maar doordeweeks
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61478574
Ik heb gister trouwens echt genoeg beweging gehad. Zo'n beetje alle meubels versleept in verband met die lekkage (zeil moest eronder weg). De logeerkamer is een chaos nu. Geen zeil meer (kaal beton), de boekenkasten liggen op het bed om de vloer de kans te geven om te drogen. Echt kut.
pi_61478611
Wyko satésaus is inderdaad heerlijk Mijn kippetjes liggen nu te braden in de pan, evenals mijn sperzieboontjes met uitjes in de wok, en mijn aardappeltjes met knoflook, paprikapoeder, zeezout uit de oven

Vanavond lekker Project Runway kijken, de finale!
pi_61478671
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja dat is wel waar. De markt is ook altijd alleen maar doordeweeks
Die is hier gelukkig op zaterdag. Maar ik werk nu vijf in plaats van vier dagen en ik moet wel even gaan werken aan mijn routine voor huishoudelijke taken. Voorheen had ik één dag in de week vrij waarop ik het huis schoonmaakt, grote boodschappen deed e.d. Dat kan nu niet meer, dus het moet anders.
  maandag 8 september 2008 @ 18:26:55 #177
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61478781
Utrecht heeft woe-vrijdag en zaterdag markt, da's wel fijn.

Ik heb een fles limoncello in de vriezer gedaan, als dat geen eetlust opwekt geef ik het op.
Vanaf morgen weer alcoholvrij tot ...zondag
pi_61478800
Ik ben bijna altijd alcoholvrij. Ik drink alleen op feestjes e.d. Dan meestal wel vrij veel.
  maandag 8 september 2008 @ 18:34:51 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61479011
Ik geef toe, ik vind het maar moeilijk om 5 dagen niet te drinken. Bij mij is wijn met de paplepel in gegoten

Voordeel is wel dat ik nu veeeel minder drink als ik wel kan drinken, simpelweg omdat het zo hard aankomt
pi_61479125
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Dit is te weinig he chick?
Heb je wel braaf elke 2 uur gegeten?
... Nou ja... Gerekend vanaf half 10 en toen om 12 uur de boterhammetjes en rond 14 uur de yoghurt...
Dus eik mn ontbijt overgeslagen ( was om 7 uur "op" )

als avondeten kippie gegrild en daar courgettes, komkommer en een tomaatje bij.....
Ik had alleen alles gekruid met wat citroensap, peper en wat knoflook...Maar miste nog iets aan smaak...

Alleen.... Ik krijg de kids nooit op tijd in bed om in alle rust van mn laatste snackie (lees handjevol amandeltjes) te genieten!

Ruilen qua eetlust?
Ik kan de hele dag door blijven vreten!
pi_61479459
Ik blijf vreten als ik overdag brood eet. Ik ben dan na een paar uur niets eten misselijk van de honger, trillen etc.
Als ik echter de koolhydraten overdag schrap, heb ik daar geen last van. Vind het alleen lastg ivm. werk en andere verplichtingen overdag. Brood meenemen is dan het makkelijkst.
  maandag 8 september 2008 @ 18:52:40 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61479579
ik eet bijna nooit brood... en heb ook niet vaak last van craving...

lijstje vandaag:
o: geen, uitgeslapen (ivm nachtdiensten vanaf van8)
L: optimel met special K
D: klein beetje spaghetti (van vriendlief) gehaktbal en bloemkool

ga vanavond laat nog wel wat nemen en omdat ik dus moet werken eet ik snachts ook nog
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61480426
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik blijf vreten als ik overdag brood eet. Ik ben dan na een paar uur niets eten misselijk van de honger, trillen etc.
Als ik echter de koolhydraten overdag schrap, heb ik daar geen last van. Vind het alleen lastg ivm. werk en andere verplichtingen overdag. Brood meenemen is dan het makkelijkst.
Ik leg soms gewoon komkommers, tomaten en gerookte kipfilet op mijn werk neer. Even snijden, bij elkaar gooien, beetje chilisaus erover en klaar. Kost je misschien vijf minuutjes, dat snijden.
pi_61480544
Bij de wycko moet nog wel water!! (dat is ook mijn favoriete pindasaus, alleen nog sambal en water erdoor en klaar )

SHE: misschien eetlustvermindering te maken met het stoppen met de pil? Niet voor niets dat veel vrouwen aankomen van de pil: ze krijgen gewoon meer trek!

Ik ben in hard tempo mijn garderobe aan het completeren! Score vandaag: Grijze broek en vest van Bruuns bazaar een donkerblauwe jeans maat 28 van replay, een paar burlington kniekousen en een grijs coltruitje van de Bijenkorf.
pi_61480554
Wel een beetje veel gegeten. Ik had ruim 300g gehakt gehaald en dat heb ik allemaal opgegeten. @ Ik had echt onwijs honger. Vanavond wordt er niet gesnackt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 september 2008 @ 19:39:21 #186
163650 Greys
pi_61480953
Co, heb je dat allemaal 'live' of online geshopt?
En hoezeeeee, maat 28!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61481357
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Co, heb je dat allemaal 'live' of online geshopt?
En hoezeeeee, maat 28!
Live! Ik moest naar de Bijenkorf voor koffie (nespresso) en toen ik er toch was heb ik ook maar even geshopt!
pi_61481416
O en bij m'n magnetron-vis-receppie was ik de dille nog vergeten, die moet er ook door! (heb het ook weleens met koriander gedaan en dat is ook lekker)
pi_61481609
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar zou ik ook best trek in hebben! Ik heb om 12 uur gebrunched met 4 crackers: 2 met mayo/sambal en rauwkost en 2 met slankie smeerkaas.

Ben ook m'n garderobe aan het vernieuwen. Ik winkel bij voorkeur online (of op dinsdagmorgen ofzo, dan is het ook redelijk uitgestorven.) Heb nu net het volgende besteld:

[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
en ook:
[ afbeelding ]

307 dollar inclusief verzendkosten. (=215 euro) (komen nog wel douanekosten bij waarschijnlijk)

Van de week hier gekocht:
[ afbeelding ]

M'n agnes b. jurkje kan ik online geen foto van vinden, maar daar ben ik erg blij mee en ik heb ook nog laarzen. (beetje stoere zwarte, om een jurkje/rokje wat minder netjes te maken...

Ik ga binnenkort ook de rest van m'n winterkleren uit de mottenballen halen, dan zie ik pas echt wat er vernieuwd moet worden. Ik denk dat vooral de broeken echt te groot zijn. Als een trui wat wijder zit kan ik niet mee zitten...
Die eerste twee zijn echt leuk!!
  maandag 8 september 2008 @ 20:03:19 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61481641
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
Bij de wycko moet nog wel water!! (dat is ook mijn favoriete pindasaus, alleen nog sambal en water erdoor en klaar )

SHE: misschien eetlustvermindering te maken met het stoppen met de pil? Niet voor niets dat veel vrouwen aankomen van de pil: ze krijgen gewoon meer trek!

Ik ben in hard tempo mijn garderobe aan het completeren! Score vandaag: Grijze broek en vest van Bruuns bazaar een donkerblauwe jeans maat 28 [ afbeelding ] van replay, een paar burlington kniekousen en een grijs coltruitje van de Bijenkorf.
Godverdikkeme Co..daar zeg je wat
Manlief zei het ook al.

Dus eigenlijk eet ik als een mus
pi_61481713
Meer trek door het slikken van de pil? Hoe is dat dan te verklaren?
En ik wil ook maat 28! Ik heb er ooit ingepast! Toen ik 20 was!
pi_61481986
Met geweld pas ik ook in maat 28
  maandag 8 september 2008 @ 20:18:14 #193
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61482079
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met geweld pas ik ook in maat 28

Dan lopen we niet meer synchroon prinsesje, want 29 is voor mij al een dag niet ademen!
Maar als die pil switch aanhoud dan zit ik binnen een week op 27
pi_61482104
O maar ik had het over mijn uitgerekte strecht maat 28 Mijn tommy maat 29 of 28 pas ik niet meer
  maandag 8 september 2008 @ 20:19:17 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61482110
Vanochtend op het werk van een collega (mannelijk zoals 97% van collega's) niet nog meer afvallen want je nek ziet eruit alsof het gaat breken... Ja, overdrijven is ook een vak (zie BMI )

Mijn moeder heeft vandaag voor het eerst mijn vriend ontmoet waar ik al praktisch mee samenwoon, nog niet officieel trouwens. En ik ben sinds afgelopen donderdag wel officieel gescheiden...

Pfff wat een veranderingen in dit jaar.. gestopt met roken, afvallen, sporten, scheiden, nieuwe vriend, verhuizen.... Ben eigenlijk wel een beetje bang als straks alles helemaal achter de rug is en als het rustig wordt maar ik heb er ook zoveel zin in, over 2 week een week weg, feestdagen, weer lente, ik zie het zo erg zitten allemaal.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 8 september 2008 @ 20:56:48 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61483231
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb exact hetzelfde. Mijn inspiratie wat betreft geen-brood-lunches begint ook een beetje op te raken. Af en toe salade is wel lekker, maar niet iedere dag.
pi_61483375
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde. Mijn inspiratie wat betreft geen-brood-lunches begint ook een beetje op te raken. Af en toe salade is wel lekker, maar niet iedere dag.
Ik herinner me inderdaad dat jij dit ook postte.
Sla gets old, inderdaad. Soep lijkt me lekker maar dat is ook echt niet handig, en het vult niet genoeg.
Wat Isegrim zei is wel een idee. Het hoeft geen sla te zijn, kan ook komkommer zijn, tomaatje...selderij...lekkere dressing, en gerookte kipfilet erdoor ofzo...zo'n bonk gerookte kipfilet, dat is wel een beetje prijzig maar o, zo lekker. Hebben ze dat in DL wel?
  maandag 8 september 2008 @ 21:07:27 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61483527
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Hebben ze dat in DL wel?
Vast wel. Maar niet waar ik woon. Hier verkopen ze alleen maar basics zoals kool en seizoengroentes. En worst.

Overigens neem ik wel vaak soep mee. Ik heb net voor 10x soep gekookt Toch vind ik het soms best wel lastig, 2 groentemaaltijden verzinnen en koken.
pi_61483674
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik herinner me inderdaad dat jij dit ook postte.
Sla gets old, inderdaad. Soep lijkt me lekker maar dat is ook echt niet handig, en het vult niet genoeg.
Wat Isegrim zei is wel een idee. Het hoeft geen sla te zijn, kan ook komkommer zijn, tomaatje...selderij...lekkere dressing, en gerookte kipfilet erdoor ofzo...zo'n bonk gerookte kipfilet, dat is wel een beetje prijzig maar o, zo lekker. Hebben ze dat in DL wel?
Zo duur is het toch niet? Ik betaal iets van twee, drie euro voor een hele kipfilet. Per salade gebruik ik de helft daarvan. Valt wel mee, vind ik.
pi_61483912
Ik vind het niet zo moeilijk een lunch zonder brood. Rauwkost met: kip of cocktailgarnalen of ei (ersalade), of omelet, of koud varkensvlees, of gerookte zalm. Wel altijd met een likje mayo. Als je wel rijst eet is sushi ook een heel fijne lunch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')