quote:Update:
De FIA heeft bevestigd dat ze een protest heeft ontvangen van McLaren tegen de straf. De uitslag van de Belgische Grand Prix wordt nu dus bepaald tijdens een zitting van de International Court of Appeal van de FIA. Wanneer het protest behandeld zal worden, is nog niet bekend.
Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?quote:
Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boerquote:Op zondag 7 september 2008 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?
Eén dag eet ik gegrilde kipfilet met brocolli
Een andere dag gestoomde vis met worteltjes
Misschien één keer roergebakken kalkoenfilet met prei, ananas, ananassap en witte rijst....
Verder heb ik geen inspiratie.
Edit: een tandbeschermer, aldus meneer Google.quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Omearos, wat is een bitje?
Kan het vast ook wel Googlen, maar ik vraag het jou gewoon
quote:Een bitje is een (mond)beschermer voor de tanden, kiezen en de kaak. Bitjes worden bij verschillende sporten gebruikt, vooral bij vechtsporten zoals boksen, kickboksen en San shou.
Ook bij sporten als hockey worden vaak bitjes gebruikt vanwege de harde ballen die bij deze sport gebruikt worden. Bij rugby wordt er ook een bitje gebruikt, omdat er anders een kans is dat je tanden eruit worden geslagen of als je wordt getackeld, je hard op de grond terecht komt en ze afbreken.
Er zijn ééndelige en tweedelige bitjes. De tweedelige zijn over het algemeen het best beschermend.
Vaak moet een bitje geprepareerd worden voor gebruik door het bitje 10 tot 15 seconden in kokend water te dompelen, af te schudden en het vervolgens in de mond te doen. De tanden hard op elkaar bijtend wordt het bitje in de juiste vorm gemaakt. Soms is dit vlak erna nog een keer nodig als het bitje niet goed blijft zitten.
Het is erg belangrijk dat het bitje goed blijft zitten, om letsel en/of dure tandartskosten te voorkomen.
Er zijn allerlei varianten, zoals transparante bitjes, gekleurde, met vering, enzovoorts. Van goedkoop tot duur, van lelijk tot mooi.
AH heeft ook zo'n salade, boeren salade geloof ik. Die eet ik regelmatig, er zit ook rode paprika doorheen en ik eet altijd maar de helft van de kaas, dus ik denk dan dat ik niet echt ongezond bezig ben.quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boer![]()
Maar hij is zó lekker!
Gewoon een bouillon- of maggiblokje??quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, mijn linzensoep is niet lekker geworden.Er mist iets. Sellerie denk ik, of vleesextract ofzo. Ik heb er net een theelepel piripiri kruiden bijgegooid, maar dat hielp ook niets.
Heb ik niet in huis. Ik heb er maar gepureerde tomaten doorheen gegooid. Morgen nog maar wat soepgroenten koken er er doorheen mengen. Dan is het vast wel eetbaar.quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon een bouillon- of maggiblokje??
Mijn bitje is als vervanging van de beugel, met als doel de tanden op zijn plek houden tot het in deze positie goed vastgegroeid is. Bitje oogt mooier dan blokjesbeugel en hoeft niet aangedraait te worden, maar hij past echt precies waardoor hij mijn tanden onder spanning zet wat pijn doet.quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Omearos, wat is een bitje?
Kan het vast ook wel Googlen, maar ik vraag het jou gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |