abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61455057
psstt.
quote:
Update:
De FIA heeft bevestigd dat ze een protest heeft ontvangen van McLaren tegen de straf. De uitslag van de Belgische Grand Prix wordt nu dus bepaald tijdens een zitting van de International Court of Appeal van de FIA. Wanneer het protest behandeld zal worden, is nog niet bekend.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:32:13 #102
163650 Greys
pi_61455094
Ah. Dan is er nog hoop. Thanks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 september 2008 @ 19:36:57 #103
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61455221
Hoe komt dat dan Omearos?
Prrrrr
  zondag 7 september 2008 @ 19:38:39 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61455267
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Ah. Dan is er nog hoop. Thanks
Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?
Eén dag eet ik gegrilde kipfilet met brocolli
Een andere dag gestoomde vis met worteltjes
Misschien één keer roergebakken kalkoenfilet met prei, ananas, ananassap en witte rijst....
Verder heb ik geen inspiratie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61455375
wordt nog leuk met die zitting

@Mspoez, ik heb een nieuw bitje sinds een paar dagen, en het in en uitdoen is pijnlijk. En als ik hem uit heb kan ik wel kauwen maar dat is dan nog pijnlijk waardoor eten me gewoon tegenstaat. Dan hou ik hem liever in en drink maar wat meer. Nog een paar dagen, dan ben ik er wel weer aan gewend.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:50:17 #106
163650 Greys
pi_61455561
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel lekker, sla met kaas en bacon.... Ik zit een beetje na te denken over het menuplan voor de rest van de week,maar ik heb geen inspiratie. Probleem is dat alles snel moet deze week vanwege tijdgebrek. Kent iemand nog lekkere snelle recepten zónder gebruik van pakjes?
Eén dag eet ik gegrilde kipfilet met brocolli
Een andere dag gestoomde vis met worteltjes
Misschien één keer roergebakken kalkoenfilet met prei, ananas, ananassap en witte rijst....
Verder heb ik geen inspiratie.
Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boer Maar hij is zó lekker!

Kan jij een van die dagen ook niet een soort maaltijdsalade voor jezelf maken? Lekker sla en/of bleekselderij, dressing, cashewnoten, appel, ei, dat soort dingen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:50:48 #107
163650 Greys
pi_61455575
Omearos, wat is een bitje?
Kan het vast ook wel Googlen, maar ik vraag het jou gewoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61455964
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Edit: een tandbeschermer, aldus meneer Google.

Van Wikipedia:
quote:
Een bitje is een (mond)beschermer voor de tanden, kiezen en de kaak. Bitjes worden bij verschillende sporten gebruikt, vooral bij vechtsporten zoals boksen, kickboksen en San shou.

Ook bij sporten als hockey worden vaak bitjes gebruikt vanwege de harde ballen die bij deze sport gebruikt worden. Bij rugby wordt er ook een bitje gebruikt, omdat er anders een kans is dat je tanden eruit worden geslagen of als je wordt getackeld, je hard op de grond terecht komt en ze afbreken.

Er zijn ééndelige en tweedelige bitjes. De tweedelige zijn over het algemeen het best beschermend.

Vaak moet een bitje geprepareerd worden voor gebruik door het bitje 10 tot 15 seconden in kokend water te dompelen, af te schudden en het vervolgens in de mond te doen. De tanden hard op elkaar bijtend wordt het bitje in de juiste vorm gemaakt. Soms is dit vlak erna nog een keer nodig als het bitje niet goed blijft zitten.

Het is erg belangrijk dat het bitje goed blijft zitten, om letsel en/of dure tandartskosten te voorkomen.

Er zijn allerlei varianten, zoals transparante bitjes, gekleurde, met vering, enzovoorts. Van goedkoop tot duur, van lelijk tot mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 20:26:53 #109
163650 Greys
pi_61456781
Maar als je dat alleen bij sporten gebruikt moet je hem tussendoor toch gewoon uit kunnen doen en kunnen eten? Ik zou er geen paar dagen niet eten voor over hebben in elk geval
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61457276
Nou, ik wel, ik wil daarna tenminste nog wel normaal kunnen eten met mijn eigen tanden

Maar laten we wachten op wat omearos te zeggen heeft, misschien zit ik wel helemaal fout.
pi_61457746
quote:

[..]

Het ALLERergste moet ik nog opbiechten: die salade met kaas en bacon en ei was ook nog kant en klaar, zo'n maaltijdsalade van de Super de Boer Maar hij is zó lekker!
AH heeft ook zo'n salade, boeren salade geloof ik. Die eet ik regelmatig, er zit ook rode paprika doorheen en ik eet altijd maar de helft van de kaas, dus ik denk dan dat ik niet echt ongezond bezig ben.

Net gerend, en geen druppel regen gehad!
pi_61457981
Uiteindelijk geen avondeten gehad in verband met een lekkage hier in huis. Ik heb 't hele huis ondersteboven gehad, geen tijd gehad om te eten. Niet eens honger trouwens. Ik neem zo misschien nog wel even een stukje kaas voor ik naar bed ga.
  zondag 7 september 2008 @ 21:03:06 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61458171
Tering, de meloen ging nog wel en de ham ook, maar ik kreeg de ciabatta niet meer weg

Dan blijft er maar 1 ding over, de ganzen-methode!
Dus ik heb een lichte brinta-shake gemaakt met volle melk en daarna een peterselie-selderij-komkommer sapje.
Ik haat force-feeden!!!

Ik wil naar bed met een boek, maar ik heb alles al gelezen. *zucht*
  zondag 7 september 2008 @ 21:11:37 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458453
Dat lijkt me zo heerlijk, geen trek hebben. Ik denk de hele dag aan eten en koken Het is werkelijk een wonder dat ik niet moddervet ben geworden.
  zondag 7 september 2008 @ 21:14:44 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61458560
Ik vind het geen flikker aan. Ik hekel de dagen dat ik niets weg krijg. Alsof ik niet besta ofzo
pi_61458676
als ik geen trek heb word ik echt heel chago, net als wanneer ik niets proef

dan kan het me heel boos maken, en dan wil ik JUIST superlekker koken in de hoop dat ik ook maar IETS proef..

mn smaak is nog niet helemaal 100% maar zodra dat wel weer zo is ga ik meteen de visboer hier uittesten en lekkere tonijn en zalm halen en sushi maken

en gamba's met citroen maken
Ja doei.
  zondag 7 september 2008 @ 21:19:06 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458761
Hmm, mijn linzensoep is niet lekker geworden. Er mist iets. Sellerie denk ik, of vleesextract ofzo. Ik heb er net een theelepel piripiri kruiden bijgegooid, maar dat hielp ook niets.
pi_61458799
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, mijn linzensoep is niet lekker geworden. Er mist iets. Sellerie denk ik, of vleesextract ofzo. Ik heb er net een theelepel piripiri kruiden bijgegooid, maar dat hielp ook niets.
Gewoon een bouillon- of maggiblokje??
pi_61458860
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nice boobs. Leuke dingetje ook.
Ook mijn woorden.
#35.
  zondag 7 september 2008 @ 21:24:11 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61458953
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Gewoon een bouillon- of maggiblokje??
Heb ik niet in huis. Ik heb er maar gepureerde tomaten doorheen gegooid. Morgen nog maar wat soepgroenten koken er er doorheen mengen. Dan is het vast wel eetbaar.
  zondag 7 september 2008 @ 21:31:22 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61459262
Ow ik ben helemaal dol op F1, al jaren alleen ik kan de helft nooit kijken omdat ik vaak zondags moet werken
We zijn naar een dinerbuffet geweest zonet... *hik* Het was echt zo enorm lekker, wat een heelijke vis, vlees, salades enzovoorts. En het ijs met zulk vers slagroom... Dat waren weer 4000 cal. deze dag
Nu snel slapen morgen om 5 uur weer auto sturen, hopelijk ben ik dan wat nuchterder
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61459503
quote:
Mijn bitje is als vervanging van de beugel, met als doel de tanden op zijn plek houden tot het in deze positie goed vastgegroeid is. Bitje oogt mooier dan blokjesbeugel en hoeft niet aangedraait te worden, maar hij past echt precies waardoor hij mijn tanden onder spanning zet wat pijn doet.
pi_61459532
een bitje is ook gewoon een beschermrubbertje voor hockeyers en zulks
Ja doei.
pi_61459541
Dan was mijn 1e gok toch goed Meneer Google heeft me op het foute spoor gezet
pi_61459963
Nou, dat was een leuke zondagavond. Zeil eruit gescheurd in de logeerkamer, dat kan wel bij het grofvuil. Zeil in de slaapkamer is nog te redden.

Het wordt toch maar eens tijd voor een nieuwe badkamer... Er begint aan alle kanten water uit te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')