abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61444891
O, en wbt dubbel kopen van kleding: dat doe ik wel regelmatig, wel in andere kleuren.

Voorbeeldje:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61445457
Leuk topje!
Waar heb je je laarzen gekocht?
pi_61445477
hoi
Ja doei.
pi_61445531
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk topje!
Waar heb je je laarzen gekocht?
Uiteindelijk heb ik ze gekocht bij Van Dalen in Amstelveen, die flinke uitverkoop hield
Ik had weinig zin om E230,- te betalen voor laarzen waarvoor ik ook nog portokosten moest maken, zelfs als ik ze in de winkel kocht (ik ben gaan kijken bij Duoboots) en als er wat mis mee was kon ik ook niet terug naar de winkel Dat was me een beetje te gortig. Eèn paar is halfhoog, wat nooit problemen oplevert, bij de ander viel de schoen een maat kleiner dan normaal (nu had ik 37 nodig) maar was de schacht net 1 of 2 cm wijder dan normaal, wat bij mij dus precies goed zat

Dus nu heb ik voor 100 euro minder 2 paar laarzen

Plaatjes vind je hier
pi_61445726
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:08 schreef Ewelina het volgende:
O, en wbt dubbel kopen van kleding: dat doe ik wel regelmatig, wel in andere kleuren.

Voorbeeldje:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nice boobs. Leuke dingetje ook. Ik vind de rechter wel veel mooier qua kleur.

Weet je wat ik zo jammer vind? Dat bijna alle topjes en truitjes zo f*ing kort zijn! Ik wil truitjes en shirtjes die tot over mijn billen gaan en die hebben ze gewoon nauwelijks.
pi_61445777
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Weet je wat ik zo jammer vind? Dat bijna alle topjes en truitjes zo f*ing kort zijn! Ik wil truitjes en shirtjes die tot over mijn billen gaan en die hebben ze gewoon nauwelijks.
Haha, ja, ze komen er goed in uit (dé reden waarom ik hem dus 2 x heb ). Op de linkerfoto zijn de kleuren ietwat donker, maar dat is heldergroen. Staat ook heel mooi, toen ik hem kocht had mijn haar dezelfde kleur bruin en dat matchte prachtig Later zag ik hem ook in het bruin/roze en zilver/roze, heb nog overwogen om die ook te kopen, maar vond de kleurencombinatie niet zo.

En korte truitjes zijn Ik wil geen truitje dat als ik mijn armen omhoog strek dat je dan mijn halve blote buik ziet
pi_61446164
net mn spijkerbroek uit de wasmachine gehaald (die aan het overlijden is ) en opgehangen en me verbaasd over hoe klein die wel niet is

gaat écht de goede kant op

en ik heb een broek aan nu waar Maat 36 in staat het voelt zó fijn
Ja doei.
pi_61446619
Ik heb twee heerlijke gekruide kippenbouten onder de grill liggen voor de lunch.
pi_61446911
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
net mn spijkerbroek uit de wasmachine gehaald (die aan het overlijden is ) en opgehangen en me verbaasd over hoe klein die wel niet is

gaat écht de goede kant op

en ik heb een broek aan nu waar Maat 36 in staat het voelt zó fijn
Lekker gevoel hé?

Qua slankheid: nou ja, aangezien ik jarig was deze week heb ik écht heel veel taart op Straks nog een laatste stukje en dan weer gezond doen

Gelukkig was de taart wel heerlijk (met name de truffeltaart!)
pi_61447114
Vampje komt hier even binnen vallen...
Ik wil ook graag gaan "she-en" maar zijn er nog lekker e recepten voor de groentes enzo? Of sowieso wat maaltijdtips... Ben niet zo ceatief met menu's en dergelijke....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61447206
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb twee heerlijke gekruide kippenbouten onder de grill liggen voor de lunch.
Daar zou ik ook best trek in hebben! Ik heb om 12 uur gebrunched met 4 crackers: 2 met mayo/sambal en rauwkost en 2 met slankie smeerkaas.

Ben ook m'n garderobe aan het vernieuwen. Ik winkel bij voorkeur online (of op dinsdagmorgen ofzo, dan is het ook redelijk uitgestorven.) Heb nu net het volgende besteld:

en:

en:

en ook:

307 dollar inclusief verzendkosten. (=215 euro) (komen nog wel douanekosten bij waarschijnlijk)

Van de week hier gekocht:

M'n agnes b. jurkje kan ik online geen foto van vinden, maar daar ben ik erg blij mee en ik heb ook nog laarzen. (beetje stoere zwarte, om een jurkje/rokje wat minder netjes te maken...

Ik ga binnenkort ook de rest van m'n winterkleren uit de mottenballen halen, dan zie ik pas echt wat er vernieuwd moet worden. Ik denk dat vooral de broeken echt te groot zijn. Als een trui wat wijder zit kan ik niet mee zitten...
pi_61447209
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef Vivi het volgende:
Hey kijk, Principessa antirimpelcreme!

[ afbeelding ]
Zo oud ben ik niet
Just twentysomething
pi_61447228
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen julie trouwens het makeupmerk Benefit? En waar je bijvoorbeeld Benefit Big Beautiful Eyes of Dandelion kan bestellen? Tot op heden vind ik alleen de Benefitwebsite en de site van Douglas, maar die zijn duur!
Ik ken het, misschien op ebay of een keer in Engeland in de sale? Volgens mij had de V&D het ook (Utreg, hoogcatherijne, maar weet het niet zeker)
pi_61447264
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Dat geitenkaasje ziet er inderdaad lekker uit! En conleche: wat jij schrijft is mijn ervaring ook. Biovlees uit de supermarkt is niet zo lekker, van de slager smaakt het meestal goed.

Ik ben trouwens op zoek naar zo'n lijstje waarop staat hoeveel kcal je verbrandt met welke bezigheid. Ik wil namelijk uitrekenen hoeveel kcal ik verbrand heb met 6 uur winkelen.
Dat staat ergens in mijn boeken! Ik moet m'n huiswerk nog maken, maar ik zal even voor je kijken waar het dan moet staan en hoeveel het is!
  zondag 7 september 2008 @ 14:14:35 #65
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61447345
Feli PF, hoe oud ben je eigenlijk geworden? voor als ik er per ongeluk overheen heb gelezen
Bernie en ik zijn tof.
pi_61447355
Vraagje dat eigenlijk meer in CUL thuis hoort, maar jullie weten zoveel

Als ik sperziebonen in wil vriezen, kan ik dat ook in kleine stukjes doen? Of verliest het dan iets wat toch nodig is? Kleine stukjes bespaart mij snijwerk op schooldagen enzo. <3
En als ik het wil gebruiken, in de ochtend eruithalen of bevroren klaarmaken?
pi_61447371
Bedankt voor de felicitaties

Mijn verjaardag begon verdrietig (niks bijzonders, hormonen jeweets)
en gisteravond eindigde dat met wijntjes in het bubbelbad, filmpjes kijken, jointje uit het raam, heel leuk kletsen en over dingen praten waar we het nooit over hadden gehad (mr pf en ik ) En nog een bijzonder cadeau gehad maar wel leuk
pi_61447394
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jawel, shirtdresses bij de H&M, ik draag niets anders!
pi_61447875
Ik heb mijn startgewicht even aangepast naar mijn huidige gewicht, want die 68,5 is al van anderhalf jaar geleden. Ik voel me nu overigens dikker dan ik toen was geloof ik.

Ik vind trouwens dat er nu juist heel veel langere shirts in de winkel hangen! Normale shirts lijken wel zeldzaam te worden denk ik soms... Ik zag wel een hele leuke lange trui/jurk bij de WE hangen, misschien dat ik daar morgen nog even langs fiets....
pi_61447969
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Jawel, shirtdresses bij de H&M, ik draag niets anders!
Ik vind de winkels van de H&M een verschrikking. Maar je kunt er tegenwoordig geloof ik ook online bestellen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 14:39:12 #71
163650 Greys
pi_61447981
Toffe kleding zeg Co, die je besteld hebt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 14:40:46 #72
163650 Greys
pi_61448011
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind de winkels van de H&M een verschrikking. Maar je kunt er tegenwoordig geloof ik ook online bestellen?
Online bestellen bij H&M is supergemakkelijk! Je krijgt het (meestal) vrij snel thuisbezorgd en wat er niet past kan je of terugsturen of in de winkel omruilen of retour geven En wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61448016
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef Inderdaad het volgende:
Vraagje dat eigenlijk meer in CUL thuis hoort, maar jullie weten zoveel

Als ik sperziebonen in wil vriezen, kan ik dat ook in kleine stukjes doen? Of verliest het dan iets wat toch nodig is? Kleine stukjes bespaart mij snijwerk op schooldagen enzo. <3
En als ik het wil gebruiken, in de ochtend eruithalen of bevroren klaarmaken?
Je moet ze in elk geval eerst kort koken. Volgens mij maakt het dan weinig uit of je hele sperziebonen of gesneden exemplaren invriest.
pi_61448042
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Online bestellen bij H&M is supergemakkelijk! Je krijgt het (meestal) vrij snel thuisbezorgd en wat er niet past kan je of terugsturen of in de winkel omruilen of retour geven En wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
Hm, ik zal eens kijken. H&M is wel goedkoop en ik ben een cheapskate als het om kleding gaat. Ik geef gewoon echt niet meer dan 15 euro uit voor een t-shirtje en ook niet meer dan 40 euro voor een spijkerbroek. Meer vind ik zonde van mijn geld.
pi_61448219

Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 15:04:13 #76
163650 Greys
pi_61448457
Potver Ise, het water loopt me in de mond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61448507
Ze zijn alweer op.

Ik vind het velletje toch altijd het allerlekkerst.
  zondag 7 september 2008 @ 15:13:59 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61448638
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
En wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
Bij welke H&M koop jij? Bij mij vallen H&M-kleren juist altijd klein! Blousjes moet ik bij H&M in maat 42-44 kopen, terwijl ik bij andere winkels vaak al in maat 38 pas! Rokjes vallen inderdaad wel klein. Daar pas ik soms zelfs in maat 36.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61448652
Die modellen in de H&m-webshop doen allemaar heel raar. Leidt af van de kleding.
pi_61448655
Gefeliciteerd nog, PF.
Leuke kleren, Conleche. Ik vind die Granddaddy-shirts ook leuk, ik heb een soortgelijke bij H&M besteld.
@Isegrim: bij de Hennes heb ik vorige week een singlet gekocht die ruim over je kont valt. Ze hebben ook lange shirts met korte mouwen, in alle kleuren. Kosten zo'n 7 euro dacht ik.
pi_61448665
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bij welke H&M koop jij? Bij mij vallen H&M-kleren juist altijd klein! Blousjes moet ik bij H&M in maat 42-44 kopen, terwijl ik bij andere winkels vaak al in maat 38 pas! Rokjes vallen inderdaad wel klein. Daar pas ik soms zelfs in maat 36.
Dat had ik vroeger, toen ik er nog kwam, ook met H&M, dat de kleren juist te klein vielen.
pi_61448989
Bij H&M kan je er helaas geen pijl op trekken: ik heb van alles in de kast van maat 34 tot 40 en het zit allemaal hetzelfde....
pi_61449444
Het is allemaal niet echt mijn smaak wat er op die site staat... Ik houd het maar op één of twee keer per jaar de stad in en dan een flinke lading kleren kopen zodat ik weer even vooruit kan.
pi_61449992
Nu we toch over kleding bezig zijn: Mango is zo gaaf. En ze hebben een online shop. Ze zijn vooral goed in zachte truitjes.
Ik heb deze in het groen:

En ga deze halen.

pi_61450054
ik koop nooit bij H&M. Toen ze net in nederland waren ben ik er wel eens binnen geweest maar ik vond de kwaliteit bagger.
Nadat ik afgevallen was moest ik al mijn oude kleren weg doen en nwe zomer en winter garderobe aanschaffen, ik heb nu veel Esprit en een beetje Mexx (maar die is de laatste tijd niet meer leuk)

Maten: ik koop vaak kleding wat groter omdat ik niet van superstrak hou, dan zie je kwabbeltjes zo. Ik heb voor bovenkleding nooit kleiner dan een S aan, dat is volgens mij meestal maat 38, bij broeken heb ik altijd maat 36.
pi_61450545
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu we toch over kleding bezig zijn: Mango is zo gaaf. En ze hebben een online shop. Ze zijn vooral goed in zachte truitjes.
Ik heb deze in het groen:

[ afbeelding ]

En ga deze halen.

[ afbeelding ]
Leuk!! Vooral die bovenste!Ik ben ook dol op de mango en wist niet dat ze een online shop hadden. Ik ga even neuzen.

Ik heb echt een heel leuk jurkje van de mango van zwaar satijn.
  zondag 7 september 2008 @ 16:32:32 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61450734
Leuk hoor, nu ik afgevallen ben vind ik winkelen ineens eens stuk leuker, tis nog steeds niet mijn hobby maar toch wel leukerder.

Ik heb mezelf nu helemaal in de make-up gegooid, nette kleding aan, we gaan zo heerlijk uit eten. Ik heb er zin in.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 7 september 2008 @ 17:00:31 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61451278
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Biologische slagers hebben vaak meer kennis van zaken en meer liefde voor het vak. De gemiddelde keurslager mept je biefstukje beurs voor hij het aan je meegeeft.
Veganisme is dan ook heel slecht voor je.
Niet doen.

Anyway, in Nederland heb je echt de mogelijkheid om heel diervriendelijk te eten.
En als je dan ook nog eens veel vis eet en 1/2 vega-dagen hebt, dan doe je je best.
( let op bij vis: eet geen overbeviste soorten of kweekvis )

Overigens werkt het vismenu in huize SHE heel goed, wij eten nu 4 dagen per week vis en het verveelt nog steeds niet. Of de stress idd minder is weet ik niet, volgens mij heeft dat tijd nodig.
Ik als anal bitch, kan ECHT wat stress relief gebruiken

Verder:

@ PF: Feli bolletje Gelukkig heb je toch nog genoten.

@ Co: Die hoodie is fantastisch; is dat die met die warme, fluffy binnenkant? Ik wil ook!

@ Ewelina : tieten wow

Verder hoi allemaal
pi_61451385
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef SHE het volgende:

@ Co: Die hoodie is fantastisch; is dat die met die warme, fluffy binnenkant? Ik wil ook!

Ja ze hadden 'm ook in het wit, was ook echt mooi, maar ik ben een smeerpoets, dus toch maar blauw gedaan. Ze hadden nog heel veel leuke dingen, maar eerst maar even kijken of de maat goed is en of de invoerkosten niet de pan uitrijzen...
  zondag 7 september 2008 @ 17:09:24 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61451457
Same here, ik ben echt een vlekken magneet. Wit kan ik vergeten, maar blauw vind ik ook stoer. Leuk op een spijkerbroek.

Ik ga eens neuzen, want ik vind 'm wel erg tof.
  zondag 7 september 2008 @ 17:34:15 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61452142
Pizza gegeten vanaaf .

En die hoodie is idd geweldig .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 7 september 2008 @ 17:39:26 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61452299
Pizza is jummie 4 the tummie

Ik heb raar gegeten, of beter gezegd niet.
Gisteren een ernstige migraine aanval, waardoor mijn lief vannacht om 06.00 naar de HAP moest voor medicijnen
Vandaag dus nog niet gegeten.

Meneer is naar ouders, ik ben nog wat zwakjes, dus ik blijf thuis.
Wel heb ik voor mezelf mooi dwangvoer in huis gehaald.

Ik eet straks een meloentje met parmaham en daarna een ciabatta met gesmolten buffel mozzarella, pesto en tomaatje.
En een wijntje, want ik mag weer drinken!
pi_61452374
Hier vanavond kippevleugeltjes (geïnspireerd door de kippenbouten van Isegrim) met gebakken aardappeltjes en een berg champignons met kruidenboter Wilde eigenlijk stoofpeertjes, maar die hadden ze niet meer.

Anyway, de taart is bijna op, er staan nog 2 stukjes.

@SHE: eet ze!
pi_61452843
Hier vandaag ook weer vis.
Zeewolf uit de oven met een dikke saus van prei, peen, tomaatjes, chilipepertje, knoflook, basilicum, paar zwarte olijfjes.
Erbij een snee speltbrood. En een glaasje wit.

De weegschaal en centimeter zijn nog steeds lief...
pi_61452994
Hier vanavond kapucijnerschotel met ui, prei, knoflook, paprika, spekjes en chorizoworst. Niet helemaal gezond, maar wel errug lekker.
pi_61453861
Ik heb allemaal kliekjes vanavond: opgebakken aardappelen, restje kip in wijnsaus en halve valess kaasding. Alleen de groente is vers: peultjes.

Ik eet morgen ook zeewolf, had het voor nu gehaald, maar zag dat die restjes opmoesten (kan echt heel moeilijk eten weggooien!)

Vanaf morgen ook weer wat strenger, want door ongesteldheid en ongein (lees: uiteten enzo) zit ik nu een kilo boven het lijstje (en dus weer boven de zestig en dat moet niet)
  zondag 7 september 2008 @ 18:46:26 #97
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61454014
Ik druf niet meer zo goed te reageren. Ik ben 7 cm kwijt, ik weet niet wat dat in kiloos is. Zal straks nog even kijken of ik een foto kan maken met de zelfontspanner. Pas weer in mijn favo lage spijkerbroek, al heb ik nog wel wat kwabjes *grin*.
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 september 2008 @ 19:16:45 #98
163650 Greys
pi_61454723
Hoezo durf je dan niet zo goed meer te reageren?

Ik zit hier enorm te balen van het intrekken van de winst van Hamilton op Spa (er zijn vrouwen die F1 kijken, zelfs wanneer hun vent niet thuis is ) en er is ook weer een Nederlandse dode in Afghanistan
Euh, de volgorde waarin ik dit noem is uiteraard niet representatief voor de mate van belangrijkheid.

Durf ook bijna niet te zeggen wat wij zitten te eten: frietjes, kaassoufflé en sla met ei, kaas en bacon.
Maar het interesseert me vandaag geen kont. Ik ben opstandig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 september 2008 @ 19:25:08 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61454913
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Durf ook bijna niet te zeggen wat wij zitten te eten: frietjes, kaassoufflé en sla met ei, kaas en bacon.
Maar het interesseert me vandaag geen kont. Ik ben opstandig
Die sla is toch best gezond? En ach, we hebben altijd nog baas boven baas . Mijn avondeten was: een reuzeijscoupe met alcohol, slagroom en krokant En nu heb ik trek in chips
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61454942
Ik kijk ook F1, maar had dit nog niet gehoord. Ow, en "mijn vent" houdt juist niet van F1 en is blij als hij niet mee hoeft te kijken

Ik eet net als SHE, alleen misschien iets meer. Ik dwing mezelf gewoon om maaltijden te eten, anders eet ik niks. Ik heb nergens zin in en nauwelijks honger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')