Uiteindelijk heb ik ze gekocht bij Van Dalen in Amstelveen, die flinke uitverkoop hieldquote:Op zondag 7 september 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk topje!
Waar heb je je laarzen gekocht?
Nice boobs.quote:Op zondag 7 september 2008 12:08 schreef Ewelina het volgende:
O, en wbt dubbel kopen van kleding: dat doe ik wel regelmatig, wel in andere kleuren.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha, ja, ze komen er goed in uitquote:Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nice boobs.Leuke dingetje ook. Ik vind de rechter wel veel mooier qua kleur.
Weet je wat ik zo jammer vind? Dat bijna alle topjes en truitjes zo f*ing kort zijn! Ik wil truitjes en shirtjes die tot over mijn billen gaan en die hebben ze gewoon nauwelijks.
Lekker gevoel hé?quote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
net mn spijkerbroek uit de wasmachine gehaald (die aan het overlijden is) en opgehangen en me verbaasd over hoe klein die wel niet is
![]()
gaat écht de goede kant op
en ik heb een broek aan nu waar Maat 36 in staat![]()
het voelt zó fijn
Daar zou ik ook best trek in hebben! Ik heb om 12 uur gebrunched met 4 crackers: 2 met mayo/sambal en rauwkost en 2 met slankie smeerkaas.quote:Op zondag 7 september 2008 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb twee heerlijke gekruide kippenbouten onder de grill liggen voor de lunch.
Zo oud ben ik nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:54 schreef Vivi het volgende:
Hey kijk, Principessa antirimpelcreme!
[ afbeelding ]
Ik ken het, misschien op ebay of een keer in Engeland in de sale? Volgens mij had de V&D het ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen julie trouwens het makeupmerk Benefit? En waar je bijvoorbeeld Benefit Big Beautiful Eyes of Dandelion kan bestellen? Tot op heden vind ik alleen de Benefitwebsite en de site van Douglas, maar die zijn duur!
Dat staat ergens in mijn boeken! Ik moet m'n huiswerk nog maken, maar ik zal even voor je kijken waar het dan moet staan en hoeveel het is!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Dat geitenkaasje ziet er inderdaad lekker uit! En conleche: wat jij schrijft is mijn ervaring ook. Biovlees uit de supermarkt is niet zo lekker, van de slager smaakt het meestal goed.
Ik ben trouwens op zoek naar zo'n lijstje waarop staat hoeveel kcal je verbrandt met welke bezigheid. Ik wil namelijk uitrekenen hoeveel kcal ik verbrand heb met 6 uur winkelen.
Jawel, shirtdresses bij de H&M, ik draag niets anders!quote:Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nice boobs.Leuke dingetje ook. Ik vind de rechter wel veel mooier qua kleur.
Weet je wat ik zo jammer vind? Dat bijna alle topjes en truitjes zo f*ing kort zijn! Ik wil truitjes en shirtjes die tot over mijn billen gaan en die hebben ze gewoon nauwelijks.
Ik vind de winkels van de H&M een verschrikking. Maar je kunt er tegenwoordig geloof ik ook online bestellen?quote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel, shirtdresses bij de H&M, ik draag niets anders!
Online bestellen bij H&M is supergemakkelijk! Je krijgt het (meestal) vrij snel thuisbezorgd en wat er niet past kan je of terugsturen of in de winkel omruilen of retour gevenquote:Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind de winkels van de H&M een verschrikking. Maar je kunt er tegenwoordig geloof ik ook online bestellen?
Je moet ze in elk geval eerst kort koken. Volgens mij maakt het dan weinig uit of je hele sperziebonen of gesneden exemplaren invriest.quote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef Inderdaad het volgende:
Vraagje dat eigenlijk meer in CUL thuis hoort, maar jullie weten zoveel
Als ik sperziebonen in wil vriezen, kan ik dat ook in kleine stukjes doen? Of verliest het dan iets wat toch nodig is? Kleine stukjes bespaart mij snijwerk op schooldagen enzo. <3
En als ik het wil gebruiken, in de ochtend eruithalen of bevroren klaarmaken?
Hm, ik zal eens kijken. H&M is wel goedkoop en ik ben een cheapskate als het om kleding gaat. Ik geef gewoon echt niet meer dan 15 euro uit voor een t-shirtje en ook niet meer dan 40 euro voor een spijkerbroek. Meer vind ik zonde van mijn geld.quote:Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Online bestellen bij H&M is supergemakkelijk! Je krijgt het (meestal) vrij snel thuisbezorgd en wat er niet past kan je of terugsturen of in de winkel omruilen of retour gevenEn wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
quote:Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
En wat ik aan H&M fijn vind is dat de maten altijd groot vallen, zodat je altijd wel 1 of soms zelfs 2 maten kleiner nodig hebt dan anders. Da's goed voor je zelfvertrouwen
Dat had ik vroeger, toen ik er nog kwam, ook met H&M, dat de kleren juist te klein vielen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij welke H&M koop jij? Bij mij vallen H&M-kleren juist altijd klein! Blousjes moet ik bij H&M in maat 42-44 kopen, terwijl ik bij andere winkels vaak al in maat 38 pas! Rokjes vallen inderdaad wel klein. Daar pas ik soms zelfs in maat 36.
Leuk!! Vooral die bovenste!Ik ben ook dol op de mango en wist niet dat ze een online shop hadden. Ik ga even neuzen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu we toch over kleding bezig zijn: Mango is zo gaaf. En ze hebben een online shop. Ze zijn vooral goed in zachte truitjes.
Ik heb deze in het groen:
[ afbeelding ]
En ga deze halen.
[ afbeelding ]
Veganisme is dan ook heel slecht voor je.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Biologische slagers hebben vaak meer kennis van zaken en meer liefde voor het vak. De gemiddelde keurslager mept je biefstukje beurs voor hij het aan je meegeeft.
Ja ze hadden 'm ook in het wit, was ook echt mooi, maar ik ben een smeerpoets, dus toch maar blauw gedaan. Ze hadden nog heel veel leuke dingen, maar eerst maar even kijken of de maat goed is en of de invoerkosten niet de pan uitrijzen...quote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef SHE het volgende:
@ Co: Die hoodie is fantastisch; is dat die met die warme, fluffy binnenkant? Ik wil ook!
Die sla is toch best gezond?quote:Op zondag 7 september 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
Durf ook bijna niet te zeggen wat wij zitten te eten: frietjes, kaassoufflé en sla met ei, kaas en bacon.
Maar het interesseert me vandaag geen kont. Ik ben opstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |